Strange machine.quote:
Eeh.. albums die niet op single verschijnenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Strange machine.
Het beste album van de afgelopen 3 jaar, dat niet op single is verschenen...
dat dacht ik ook alquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eeh.. albums die niet op single verschijnen
je moet er natuurlijk jouw favoriete nummer van... voorzettenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al![]()
Maar toen dacht ik vervolgens dat ik het verkeerd begreep ofzo, en zei dus maar niets![]()
Placebo - Pure Morningquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
je moet er natuurlijk jouw favoriete nummer van... voorzetten
martha wainwright - dis, quand reviendras- tu?
eind jaren '90
Blur - Popscene.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef Joesse het volgende:
[..]
Placebo - Pure Morning
begin jaren '90
Crazy beat.quote:
Sleep: Murray Ostril (They Don't Sleep Anymore on the Beach), die stem vind ik zo ontzettend gaaf.quote:
Geen fans?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Sleep: Murray Ostril (They Don't Sleep Anymore on the Beach), die stem vind ik zo ontzettend gaaf.
Fly Pan Am
Our Lady Peace - In Repairquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef ranja het volgende:
ik ken ze niet eens
Sugarcubes - Aeroplane
technische problemen
Lamb - Alienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Our Lady Peace - In Repair
Paranormaal
Eigenlijk niet goed natuurlijk, maar vooruit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef Herr_Munk het volgende:
Rammstein - Du Hast
nummer waarin over bier gezongen wordt. (direct of indirect)
NoFX - Seeing Double At The Tripple Rockquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet goed natuurlijk, maar vooruit.
Jacques Brel - La bière.
Over de negatieve gevolgen van alcohol...
Jackson.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
NoFX - Seeing Double At The Tripple Rock
Ze gaan er eigenlijk best trots op dat ze bezopen zijn maar met teksten "if it's day or night we don't care or know", "The church of alcoholics can't break up the congregation" en " I'm a religious drunk and this is where I pray" worden dingen op zo'n sarcastische manier beschreven dat je idd bijna gaat twijfelen aan alcohol.
Nummer van Johnny Cash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |