Mag zekerquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leuk
Mag het ook een album zijn, trouwens? Ik doe niet aan beste nummers![]()
jackie greene - love song 2:00 a.m.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Infadels - Love like Semtex (nog geen foto van)
Beste nummer van dit jaar
The Cramps - Green Fuzquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
jackie greene - love song 2:00 a.m.
groen
The Spinto Band - Brown Boxesquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
The Cramps - Green Fuz
bruin
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Spinto Band - Brown Boxes
verliefd
Tiga - Welcome to planet Sexorquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Herb Alpert - This Guy's In Love With You
![]()
pure lust
Google zegt liefdesverdriet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tiga - Welcome to planet Sexor
ludduhvuduh
Ben Folds Five - Song For The Dumped ( "Give me my money back, you bitch.."quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Google zegt liefdesverdriet.
The Kinks - Set me free.
Ludduhvuduh...
Secondhand Serenade - Your Callquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben Folds Five - Song For The Dumped ( "Give me my money back, you bitch..")
Ludduhvuduh...
The Kooks - Oh, sweetheartquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Secondhand Serenade - Your Call
en opnieuw: Ludduhvuduh...
martha wainwright - dis, quand reviendra tuquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Kooks - Oh, sweetheart
en opnieuw, en opnieuw en opnieuw: Ludduhvuduh...
Ik ken d'r eigenlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
martha wainwright - dis, quand reviendra tu
Franse song door normaal engelstalig artiest/band
placebo - protège moiquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ken d'r eigenlijk niet zoveel.
Blur - To the end (la comédie).
Vertaling van de eigen artiest waarbij de vertaling leuker of beter is dan de originele versie...
Mass Appealquote:Op woensdag 27 september 2006 00:13 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nas - The world is yours (NY state of mind als goede tweede)
Gangstarr
Poeh, moeilijke, vaak skip ik ze snel door. Vroeger wel hard gelachen om Dr Dre's - The $20 Sack Pyramid, die dus maar.quote:
Dan zou ik zeggen die van The Bloodhound Gang - Mopequote:Op woensdag 27 september 2006 00:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Poeh, moeilijke, vaak skip ik ze snel door. Vroeger wel hard gelachen om Dr Dre's - The $20 Sack Pyramid, die dus maar.
Favoriete skit nogmaals
Wel grappig om te zien dat je (net als ik) even gaat luisteren wel nummer ook alweer het juiste was, Audioscrobbler is een goede spion --> correctie, je had gewoon toevallig een gangstarr nummer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |