Ik heb even achterop een filmhoesje gekeken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef k_man het volgende:
Sorry.
Heb e vandaag nog iets cultureels gedaan wyccie? Of een diepzinnige gedachte ontwikkeld?
Voor de creativiteit kun je overigens tegenwoordig beter in ONZ zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
Dit is PUB of ONZ niet.
Jij bent de lichtende uitzondering op het geheel!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal nog eens een gedichtje schrijven.
Je maakt me verdrietigquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:34 schreef k_man het volgende:
ROLLEROMFGCOPPERROFL!!!!111!!!eins!!1![]()
;D
Ja, zonnig. In tegenstelling tot gisteren, toen de lucht, op een uurtje laat in de middag na, de hele dag werd bedekt door een grauw wolkendek.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Zonnig?
Nou, hier is het niet zonnig.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zonnig. In tegenstelling tot gisteren, toen de lucht, op een uurtje laat in de middag na, de hele dag werd bedekt door een grauw wolkendek.
Hier is het zonnigquote:Op woensdag 6 september 2006 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Is dit een opsomming van het weer? Bewolkt.
Na het snoeien en onkruid wegsteken.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:52 schreef Isabeau het volgende:
En vegen helpt dan?
Hoi.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:53 schreef Augustina het volgende:
Nogmaals goedenmiddag.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Oss is te ver, AREn ik moet vannacht weer werken
![]()
Hier is het 'o'. 'Oh' is uitsluitend voor uitdrukking van spijt, droefheid, schrik of verbazing. 'O' is veelzijdiger.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat duurt nog even
(is het trouwens 'o, dat duurt nog even' of 'oh, dat duurt nog even')
Schop dat meet-topic weer eens omhoog. De animo is er, nu de actie nog.quote:
Kom je ook weer Augie??quote:Op woensdag 6 september 2006 16:11 schreef Augustina het volgende:
Mieten! Mieten! Mieten!
Arm beest.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:32 schreef Augustina het volgende:
Die kat die erna komt. Hellraiser is er niks bij.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik niet van spruitjes.
Maar niet van MEN.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
Maar dít is de slowchat.
Wat he?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Coca-Cola, he.
Ook zo nu en dan.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En vrouwen!
Dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is MEN?
Spelletjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is MEN?
Houd je niet van spelletjes?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had de vraag nooit moeten stellen.
+1quote:Op woensdag 6 september 2006 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als in: MENs erger je niet, zeker.
Van haar wat?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
Lienepien, heb jij verstand van haar?
Dat doe je verkeerd, dat moet je een ander laten doen.quote:
Jij hebt er dan ook geen verstand van.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er geen acrylverf voor gebruiken.
Dat ga ik ook doen. Het probleem is dat ik van mezelf zwart haar heb.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Dat doe je verkeerd, dat moet je een ander laten doen.![]()
Hoezo? Zou jij het wel doen?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook geen verstand van.
Nee, maar ik zou niet eens op het idee komen. Je krijgt dan wel levendige kleuren trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoezo? Zou jij het wel doen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
Ja, van donker naar licht is lastig. Zal er wel voorgebleekt moeten worden. En altijd zichtbare uitgroei.
Jij nog wat wijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wel gezellig, zo...Als vrouwen onder mekaar.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mannen!
Heb je geen watervaste mascara, wyccie?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wil die panda, die lijkt op mij.
Het zijn de wallen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef Lienekien het volgende:
Heb je geen watervaste mascara, wyccie?
quote:zwart is mysterieus en exotisch
zwart haar is mysterieus, geheimzinnig en exotisch. een diepzwarte kleur associëren we vaak met 'ondoordringbaarheid', een waas van mystiek. zwart haar oefent een sterke, maar geheel andere aantrekkingskracht uit dan blond. waar blond staat voor openheid en vrolijkheid, staat zwart voor geslotenheid en zal men in de benadering instinctief omzichtiger te werk gaan.
Bij mensen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind donker haar vrij mooi bij mensen.
Ja, vrij cliché maar ogen trekken nou eenmaal mijn aandacht. Maar ook het totaalplaatje telt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, ok. En als je nog specifieker zou moeten zijn?
De ogen?
Bij dieren ben ik minder kritischquote:
Pandalook ook goed?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
En donkere ogen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar daarmee wil ik níet zeggen dat wyccie levensgevaarlijk is en alleen lief om naar te kijken van een grote afstand.
Wel van gehoord.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kennen jullie 'Grizzly Man' ?
Erik, jij maakt me steeds nieuwsgieriger naar je gezin.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil March of the Penguins vrij graag zien, alleen zijn ze hier thuis niet zo happig op documentaires. En ik wil geen Urbanusversie.
Het is een heel burgerlijk gezin.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Erik, jij maakt me steeds nieuwsgieriger naar je gezin.
Wél verzot op barbecue-en, maar pinguïndocumentaires komen er niet in!
Pinguins zijn niet eetbaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, gooi eens een pinguin op de barbecue.
Dat is alleen maar goed. Nergens worden kinderen beter opgevoed. Wij missen enkel nog de hond om ook in die categorie te vallen...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een heel burgerlijk gezin..
Tuurlijk, maar waarom zou je?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan kan je ze toch nog wel op de barbecue gooien?
Niet? Zit er geen vlees aan?quote:
Als brandstof, bedoel je?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan kan je ze toch nog wel op de barbecue gooien?
'Doe eens gek' klinkt zo lullig.quote:
Dat lieg je!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:22 schreef LXIV het volgende:
PS Wist je dat Engeland in de 19e eeuw mummies als brandstof gebruikte? Tonnen en tonnen daarvan werden geimporteerd vanuit Egypte. Zelfs stoomtreinen gebruikten als brandstof hoofdzakelijk mummies.
"Gooi nog eens een farao in de ketel'", was in die tijd een veelgehoorde uitspraak op stations en rangeerterreinen.quote:
En bij kannibalen die te laf waren om hun eten zelf te doden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
"Gooi nog eens een farao in de ketel'", was in die tijd een veelgehoorde uitspraak op stations en rangeerterreinen.![]()
Ok. Was een tijdje geleden dat ik het gelezen had. In essentie hetzelfde, toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
"Geef nog eens een koning door..."
Sneak-preview:quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Dan lees ik dat verhaal morgen.
Ze zijn taai, smerig, vet. Als een ijsbeer kan kiezen tussen een pinguin en de hongerdood grijpt ie misschien een pinguin, maar anders niet.quote:
En dan staan ijsberen nochtans niet bekend als kieskeurig of langtandigquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze zijn taai, smerig, vet. Als een ijsbeer kan kiezen tussen een pinguin en de hongerdood grijpt ie misschien een pinguin, maar anders niet.
Nee, het wordt onderdeel van mijn satirische ONZ-topic: Wassermelone!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef broer het volgende:
Dat klinkt veelbelovend, LXIV. Ga je het verhaal hier plaatsen als het af is?
O, mooi. Dan is het in ieder geval meeleesbaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef LXIV het volgende:
Nee, het wordt onderdeel van mijn satirische ONZ-topic: Wassermelone!
Uiteraard. Als ik het hier op mijn laptop laat staat is het voor niemand tot enig nut.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
O, mooi. Dan is het in ieder geval meeleesbaar.
Ik denk dat het gros van alles wat ooit geschreven is in lades ligt. Om uiteindelijk bij het overlijden van de schrijver bij het oud papier te belanden. Het overgrote merendeel is bagger, uiteraard, maar wie weet wat voor juweeltjes er óók tussengezeten hebben!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Volgens mij liggen er heel veel manuscripten in lades die niemand anders dan de schrijver ooit zal lezen. Zo gek zou het niet zijn.
Wel stom, natuurlijk. Maar niet gek.
Wordt wel alles wat ingestuurd wordt gelezen dan? Of tenminste de eerste 20 pagina's?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:55 schreef broer het volgende:
Ik heb een tijdje stage gelopen bij een uitgeverij en mocht ook de ingestuurde manuscripten lezen. Nou ja, 'mocht'... 'Moest' is misschien een beter woord. Het is gewoon waar dat minimaal 98% van wat er wordt opgestuurd complete bagger is. Je moet dan wel over héél weinig kennis van zaken beschikken als je een echt juweeltje in je lade hebt liggen en het dan toch niet opstuurt.
Minimaal 99,99% van wat in lades achterblijft, hóórt daar ook.
Bij de uitgeverij waar ik zat, werd alles gelezen. En ik was een ambitieuze en nog altijd principiële stagiair die vond dat je zo'n manuscript ook helemáál moest lezen. Ik werk niet meer in die branche, maar als ik dat wel zou doen, zou ik manuscripten niet meer helemaal lezen. Na tien pagina's weet je echt wel of iets (een klein beetje) potentie heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:58 schreef LXIV het volgende:
Wordt wel alles wat ingestuurd wordt gelezen dan? Of tenminste de eerste 20 pagina's?
Zeker heel veel verhalen over doorgemaakte ziekte's, "spannende" detectives en door wat een stijl- en spelfouten zul jij je heen hebben moeten worstelen.
Toch blijft er ook veel goeds liggen hoor! Denk maar aan Kafkas "Der Prozess". Die was ook bijna op de vuilnisbelt beland!
Waarmee maar weer eens heel mooi is aangetoond dat ik flink uit mijn nek kan lullen.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:20 schreef LXIV het volgende:
Der Prozess is initieel helemaal niet naar een uitgever opgestuurd, Kafka wilde juist dat het in zijn bureaulade bleef liggen, en na zijn dood vernietigd werd. Een goede vriend heeft toen besloten die laatste wens niet uit te voeren. Gelukkig maar.
Ja. En mijn 'advies' was om het niet te doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:21 schreef LXIV het volgende:
PS Heb je ook wel eens iets gelezen toen wat wél uitgegeven is?
Of je schrijft als 17-jarige een thriller, en in je jeugdig enthousiasme stuur je het manuscript op, zonder je te realiseren dat de ontvangende uitgeverij een kinderboekenuitgever is.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Overigens is het een heel legitiem iets om 'Der Prozess' af te wijzen als je bijvoorbeeld een tuinboekenuitgeverij hebt. En je zult er nog versteld van staan hoe weinig mensen zich in het fonds van een uitgeverij verdiepen voor ze hun spullen opsturen. Die maken volstrekt geen kans, hoe goed hun boek ook is. Zo heb ik een 'lichte-spanning-manuscript' gelezen over iemand die op zonnestralen joeg (of zoiets). Hij had het opgestuurd naar Uitgeverij SUN, nota bene vanwege de naam. Maar die gaven vooral filosofie en geschiedenis uit. Hoe goed het manuscript ook was, het was nooit daar uitgegeven. Zo is het misschien met 'Der Prozess' ook wel gegaan, destijds.
Wou je daarom die foto's van m'nquote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik heb ook een zwak voor donker haar.
Vreselijk, hè?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat een lief topic is dit toch
Ach, een beetje liefde op z'n tijd kan geen kwaadquote:
Geen relletjes in TTK, hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach, een beetje liefde op z'n tijd kan geen kwaad
Een relletje ook niet
Iets met bedorven oesters.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Of speciaal voor Isabeau, kokkerelletje.
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Of speciaal voor Isabeau, kokkerelletje.
Jeetje. Een collega van me is net een beetje hersteld van een longembolie.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
Lieve mensen,
Wat ben ik blij dat ik weer even in de TTK-slowchat kan kijken. Ik heb de meest spannende paar dagen van mijn leven achter de rug. Om een lang verhaal kort te maken: ik lig in het ziekenhuis omdat ik een longembolie heb gehad. Zo zit je te MSN-en, zo ben je een figurant uit ER. Maar inmiddels gaat het heel goed met me.
Groetjes vanuit het Onze Lieve Vrouwe,
Claudia
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
Lieve mensen,
Wat ben ik blij dat ik weer even in de TTK-slowchat kan kijken. Ik heb de meest spannende paar dagen van mijn leven achter de rug. Om een lang verhaal kort te maken: ik lig in het ziekenhuis omdat ik een longembolie heb gehad. Zo zit je te MSN-en, zo ben je een figurant uit ER. Maar inmiddels gaat het heel goed met me.
Groetjes vanuit het Onze Lieve Vrouwe,
Claudia
Bij een kaartje wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb zojuist een berichtje verzonden.
Er werd daarbij trouwens niet gevraagd naar afdelingen, ofzo.
Nou, op elke TV, dus.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet, komen die berichten gewoon op elke TV of worden ze naar één persoon verzonden?.
Wie niet...quote:
Dat heb ik wel gedaan, al is dat echt geen garantie dat het goed isquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef k_man het volgende:
Wat moet ik invullen bij de naam? Claudia_x?
B6.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef k_man het volgende:
Welke afdeling?
Na te hebben gehoord dat het om een longembolie ging, vroeg ik schaapachtig of dat wel weer goed kwam. Toen in het antwoord de woorden "levensbedreigende situatie" en "de komende 24 uur zijn bepalend" vielen, beleefde ik toch even wat mindere momenten, als het ware.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:50 schreef Gellius het volgende:
Jeetje Claudia & Batuwu, ik lees het maar net toevallig. Sterkte!
kabeldinges verstuurd
Bij verpleegafdeling B6 denk ik aan een eufemisme voor de koelzaal in een slachthuis, waar aan vleeshaken opgehangen koeienkarkassen in de vrieskou bungelen. Dat kan toch veel fijner? Verpleegafdelingen moeten ze anders noemen. De Bloemenweide. Het Zonnestrand. Happy Dreamland. Nu is Claudia een geanonimiseerde patiënt die ergens tussen een glanzende laminaatvloer en een systeemplafond geacht wordt te genezen. Brr.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:56 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
(Verpleegafdeling B6)
Daar mag ik maar 45 woorden gebruiken! Wat een -KUT-ziekenhuis. Alsof ze hun patiënten expres ziek willen houden,quote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Dat had je dus op de kabelkrant moeten zetten, zodiakk.
Dat vind ik niet erg. Ik heb inmiddels een kaartje verstuurd waar ik alles op kwijt kon,quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Als je het niet erg vindt, vind ik het vooralsnog een GOED ziekenhuis, waar ze levens redden van vriendinnetjes en zo. (En dat voor een godbetert van overheidswege gefinancierde zorginstelling.)
Klinkt als een uitmuntend ziekenhuis, Batuwu. Ik tuur even uit het raam en zie een solide blok vertrouwenwekkende vriendinnetjeszorg in jaren zeventigtinten. Dus dat zit wel goed. Doe de vrijheidslievende patiente morgen maar de groeten van me.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Als je het niet erg vindt, vind ik het vooralsnog een GOED ziekenhuis, waar ze levens redden van vriendinnetjes en zo. (En dat voor een godbetert van overheidswege gefinancierde zorginstelling.)
Mijn oma verblijft in de Kersentuin.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef zodiakk het volgende:
Bij verpleegafdeling B6 denk ik aan een eufemisme voor de koelzaal in een slachthuis, waar aan vleeshaken opgehangen koeienkarkassen in de vrieskou bungelen. Dat kan toch veel fijner? Verpleegafdelingen moeten ze anders noemen. De Bloemenweide. Het Zonnestrand. Happy Dreamland. Nu is Claudia een geanonimiseerde patiënt die ergens tussen een glanzende laminaatvloer en een systeemplafond geacht wordt te genezen. Brr.
Zij heet Claudia, ik ben Isa Beauquote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb Claudia ingevuld. Volgens mij heet ze zo.
quote:Hoi Saskia,
Ik kreeg van onze afdeling I & A een melding dat de afgelopen nachten het netwerk (internet) problemen heeft gehad. Ze hebben het nagezocht en nu blijkt dat er op de pc bij ons, naar live televisie wordt gekeken. Met name naar Big Brother, met 4 camera posities. Dit kan ons netwerk niet aan.
Gezien het feit dat jij de afgelopen nachten gewerkt heb, ga ik er vanuit dat jij de “boosdoener” bent geweest. Of anders een van de logistiek medewerkers.
Om kort te gaan ….. big brother of in elk geval live televisie mag dus niet. Sorry…… !!!!!
Ze is 90 bedenk ik me, nog geen 91.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
Pfff. Ik zou niet zo oud willen worden. Ik weet nu al dat ik daar niet blij van word, laat staan gelukkig.
Lijdt ze?
Do zit naakt achter de computerquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Alleen moet ik nu meer mijn best doen met mijn visualisaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |