Bij een kaartje wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb zojuist een berichtje verzonden.
Er werd daarbij trouwens niet gevraagd naar afdelingen, ofzo.
Nou, op elke TV, dus.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet, komen die berichten gewoon op elke TV of worden ze naar één persoon verzonden?.
Wie niet...quote:
Dat heb ik wel gedaan, al is dat echt geen garantie dat het goed isquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef k_man het volgende:
Wat moet ik invullen bij de naam? Claudia_x?
B6.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef k_man het volgende:
Welke afdeling?
Na te hebben gehoord dat het om een longembolie ging, vroeg ik schaapachtig of dat wel weer goed kwam. Toen in het antwoord de woorden "levensbedreigende situatie" en "de komende 24 uur zijn bepalend" vielen, beleefde ik toch even wat mindere momenten, als het ware.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:50 schreef Gellius het volgende:
Jeetje Claudia & Batuwu, ik lees het maar net toevallig. Sterkte!
kabeldinges verstuurd
Bij verpleegafdeling B6 denk ik aan een eufemisme voor de koelzaal in een slachthuis, waar aan vleeshaken opgehangen koeienkarkassen in de vrieskou bungelen. Dat kan toch veel fijner? Verpleegafdelingen moeten ze anders noemen. De Bloemenweide. Het Zonnestrand. Happy Dreamland. Nu is Claudia een geanonimiseerde patiënt die ergens tussen een glanzende laminaatvloer en een systeemplafond geacht wordt te genezen. Brr.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:56 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
(Verpleegafdeling B6)
Daar mag ik maar 45 woorden gebruiken! Wat een -KUT-ziekenhuis. Alsof ze hun patiënten expres ziek willen houden,quote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Dat had je dus op de kabelkrant moeten zetten, zodiakk.
Dat vind ik niet erg. Ik heb inmiddels een kaartje verstuurd waar ik alles op kwijt kon,quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Als je het niet erg vindt, vind ik het vooralsnog een GOED ziekenhuis, waar ze levens redden van vriendinnetjes en zo. (En dat voor een godbetert van overheidswege gefinancierde zorginstelling.)
Klinkt als een uitmuntend ziekenhuis, Batuwu. Ik tuur even uit het raam en zie een solide blok vertrouwenwekkende vriendinnetjeszorg in jaren zeventigtinten. Dus dat zit wel goed. Doe de vrijheidslievende patiente morgen maar de groeten van me.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Als je het niet erg vindt, vind ik het vooralsnog een GOED ziekenhuis, waar ze levens redden van vriendinnetjes en zo. (En dat voor een godbetert van overheidswege gefinancierde zorginstelling.)
Mijn oma verblijft in de Kersentuin.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef zodiakk het volgende:
Bij verpleegafdeling B6 denk ik aan een eufemisme voor de koelzaal in een slachthuis, waar aan vleeshaken opgehangen koeienkarkassen in de vrieskou bungelen. Dat kan toch veel fijner? Verpleegafdelingen moeten ze anders noemen. De Bloemenweide. Het Zonnestrand. Happy Dreamland. Nu is Claudia een geanonimiseerde patiënt die ergens tussen een glanzende laminaatvloer en een systeemplafond geacht wordt te genezen. Brr.
Zij heet Claudia, ik ben Isa Beauquote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb Claudia ingevuld. Volgens mij heet ze zo.
quote:Hoi Saskia,
Ik kreeg van onze afdeling I & A een melding dat de afgelopen nachten het netwerk (internet) problemen heeft gehad. Ze hebben het nagezocht en nu blijkt dat er op de pc bij ons, naar live televisie wordt gekeken. Met name naar Big Brother, met 4 camera posities. Dit kan ons netwerk niet aan.
Gezien het feit dat jij de afgelopen nachten gewerkt heb, ga ik er vanuit dat jij de “boosdoener” bent geweest. Of anders een van de logistiek medewerkers.
Om kort te gaan ….. big brother of in elk geval live televisie mag dus niet. Sorry…… !!!!!
Ze is 90 bedenk ik me, nog geen 91.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
Pfff. Ik zou niet zo oud willen worden. Ik weet nu al dat ik daar niet blij van word, laat staan gelukkig.
Lijdt ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |