quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar daarmee wil ik níet zeggen dat wyccie levensgevaarlijk is en alleen lief om naar te kijken van een grote afstand.
Wel van gehoord.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kennen jullie 'Grizzly Man' ?
Erik, jij maakt me steeds nieuwsgieriger naar je gezin.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil March of the Penguins vrij graag zien, alleen zijn ze hier thuis niet zo happig op documentaires. En ik wil geen Urbanusversie.
Het is een heel burgerlijk gezin.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Erik, jij maakt me steeds nieuwsgieriger naar je gezin.
Wél verzot op barbecue-en, maar pinguïndocumentaires komen er niet in!
Pinguins zijn niet eetbaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, gooi eens een pinguin op de barbecue.
Dat is alleen maar goed. Nergens worden kinderen beter opgevoed. Wij missen enkel nog de hond om ook in die categorie te vallen...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een heel burgerlijk gezin..
Tuurlijk, maar waarom zou je?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan kan je ze toch nog wel op de barbecue gooien?
Niet? Zit er geen vlees aan?quote:
Als brandstof, bedoel je?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan kan je ze toch nog wel op de barbecue gooien?
'Doe eens gek' klinkt zo lullig.quote:
Dat lieg je!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:22 schreef LXIV het volgende:
PS Wist je dat Engeland in de 19e eeuw mummies als brandstof gebruikte? Tonnen en tonnen daarvan werden geimporteerd vanuit Egypte. Zelfs stoomtreinen gebruikten als brandstof hoofdzakelijk mummies.
"Gooi nog eens een farao in de ketel'", was in die tijd een veelgehoorde uitspraak op stations en rangeerterreinen.quote:
En bij kannibalen die te laf waren om hun eten zelf te doden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
"Gooi nog eens een farao in de ketel'", was in die tijd een veelgehoorde uitspraak op stations en rangeerterreinen.![]()
Ok. Was een tijdje geleden dat ik het gelezen had. In essentie hetzelfde, toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
"Geef nog eens een koning door..."
Sneak-preview:quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Dan lees ik dat verhaal morgen.
Ze zijn taai, smerig, vet. Als een ijsbeer kan kiezen tussen een pinguin en de hongerdood grijpt ie misschien een pinguin, maar anders niet.quote:
En dan staan ijsberen nochtans niet bekend als kieskeurig of langtandigquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze zijn taai, smerig, vet. Als een ijsbeer kan kiezen tussen een pinguin en de hongerdood grijpt ie misschien een pinguin, maar anders niet.
Nee, het wordt onderdeel van mijn satirische ONZ-topic: Wassermelone!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:39 schreef broer het volgende:
Dat klinkt veelbelovend, LXIV. Ga je het verhaal hier plaatsen als het af is?
O, mooi. Dan is het in ieder geval meeleesbaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:41 schreef LXIV het volgende:
Nee, het wordt onderdeel van mijn satirische ONZ-topic: Wassermelone!
Uiteraard. Als ik het hier op mijn laptop laat staat is het voor niemand tot enig nut.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
O, mooi. Dan is het in ieder geval meeleesbaar.
Ik denk dat het gros van alles wat ooit geschreven is in lades ligt. Om uiteindelijk bij het overlijden van de schrijver bij het oud papier te belanden. Het overgrote merendeel is bagger, uiteraard, maar wie weet wat voor juweeltjes er óók tussengezeten hebben!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Volgens mij liggen er heel veel manuscripten in lades die niemand anders dan de schrijver ooit zal lezen. Zo gek zou het niet zijn.
Wel stom, natuurlijk. Maar niet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |