Van haar wat?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
Lienepien, heb jij verstand van haar?
Dat doe je verkeerd, dat moet je een ander laten doen.quote:
Jij hebt er dan ook geen verstand van.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er geen acrylverf voor gebruiken.
Dat ga ik ook doen. Het probleem is dat ik van mezelf zwart haar heb.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Dat doe je verkeerd, dat moet je een ander laten doen.![]()
Hoezo? Zou jij het wel doen?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook geen verstand van.
Nee, maar ik zou niet eens op het idee komen. Je krijgt dan wel levendige kleuren trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoezo? Zou jij het wel doen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
Ja, van donker naar licht is lastig. Zal er wel voorgebleekt moeten worden. En altijd zichtbare uitgroei.
Jij nog wat wijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wel gezellig, zo...Als vrouwen onder mekaar.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mannen!
Heb je geen watervaste mascara, wyccie?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wil die panda, die lijkt op mij.
Het zijn de wallen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:10 schreef Lienekien het volgende:
Heb je geen watervaste mascara, wyccie?
quote:zwart is mysterieus en exotisch
zwart haar is mysterieus, geheimzinnig en exotisch. een diepzwarte kleur associëren we vaak met 'ondoordringbaarheid', een waas van mystiek. zwart haar oefent een sterke, maar geheel andere aantrekkingskracht uit dan blond. waar blond staat voor openheid en vrolijkheid, staat zwart voor geslotenheid en zal men in de benadering instinctief omzichtiger te werk gaan.
Bij mensen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind donker haar vrij mooi bij mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |