abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41513102
Fok! Dieetclub #115

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de herfst in #41 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht voor de up to date info over de diverse meets. Het staat vrij om mee te gaan en natuurlijk zouden we het wel leuk vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjeen op 08-09-2006 10:42:04 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41513136
wow, wat ben jij er snel bij met een nieuwe zo Mangoworks..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41513154
Flitsend!
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 13:14:53 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41513189
En alweer een nieuwe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41513256
Het gaat hard inderdaad. Ik zal van het weekend mijn gewicht ook eens update, ik denk dat met de operatie en al er wel iets bij is gekomen.

Maar volgende week intake bij de sportschool
pi_41513490
tvp
pi_41513528
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
quote:
Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.
't Is al 5 september. Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.

Edit:
Oh... en ons zuster-topic is al bij nummertje #41: Slank de herfst in #41
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41513556
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Levitation het volgende:
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
[..]

't Is al 5 september. Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.
misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
pi_41513619
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
Da's goed!
En als je dan toch bezig bent, kun je ook even 2 linkjes aanpassen?
Dieetclubmeeting is dit 't nieuwste topic: (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht
en die andere staan in mijn vorige reactie.
***Levi was here***
pi_41513626
Hoihoi.
Net in mijn agenda gekeken en geconstateerd dat ik het de komende weken idioot druk ga krijgen en danheb ik nog niet eens mijn rooster
mmm, voltijdopleiding heb ik eigenlijk geen tijd meer voor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 13:32:43 #11
13151 crew  Rewimo
pi_41513686
Hoe is het met je arm?

En Mango, ik heb denk ik iets gemist, operatie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41513734
mjah, lyphoompjes op mijn rug en neus weg laten halen, niets bijzonders. 2 weken ff rustig aanhouden.
pi_41513828
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..

En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41513869
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef teigan het volgende:
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..

En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
ik weet toch niet hoe de wiki werkt
pi_41514005
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je arm?
ssssst
Ik probeer hem te negeren Gaat prima, maar douchen en koken blijft ingewikkeld
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 14:11:49 #16
13151 crew  Rewimo
pi_41514799
Ik zeg al niks meer
pi_41515393
snelle tvp, vanavond even updaten, maar dat doe ik maar niet op mijn stage.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41516161
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunst Ik zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 15:07:15 #19
13151 crew  Rewimo
pi_41516433
Nou, da's ook kl***
pi_41516537
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Nou, da's ook kl***
Ja en goed ook.
Hoe verzint ze het...
pi_41516550
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef freecell het volgende:
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunst Ik zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
Ellendige docenten ook af en toe... ik had er ook zo een waarmee ik altijd ruzie had... om gek van te worden! Vooral omdat je zo afhankelijk van ze bent.
Is er niet een andere docent die je graag mag die kan "bemiddelen"? Misschien kan die naar je werk kijken en je vertellen wat er wel en niet goed aan is. Het valt te proberen?
***Levi was here***
pi_41517844
Vandaag weer wezen sporten bij de sportschool, een dik uur en een kwartier geweest, ik ben tevreden .

Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
pi_41517911
Ghe. 90% van de bezoekers van mijn sportschool zijn bekenden.
Sanity is (not) statistical
pi_41518933
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
pi_41519627
Jemig Freecell, wat irritant! Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond. Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')