gezondheidquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef DiaZePaM het volgende:
ha ha hatsjie..
Nu gaat ie je negeren!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:23 schreef Fokkedup het volgende:
Die filmpjes... veel sneuer kan het ook niet![]()
Stelletje wijven![]()
is gewoon met mn mobiel gemaakt..quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:27 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Zit er nou een deuk in je achterscherm? zonde.
en koop een fatsoenlijke cam man
Correctie: fatsoenlijk digitale camera kost misschien 150 euroquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
is gewoon met mn mobiel gemaakt..
en ik ga binnekort een nieuwe camera kopen
maarja..
camera: 1500 euro
auto: veel..
je moet ergens keuzes maken
ik had hiervoor een canon 300D inc objectief.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Correctie: fatsoenlijk digitale camera kost misschien 150 euro![]()
Tenzij je gelijk een spiegelreflex wilt, dan ben je inderdaad rond de 1500 kwijt.
Work in progressquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Hij is dus helemaal niet gepimpt.
weet ik dus niet, aan de ene kant lijkt me het leuk, aan de andere kant onzinnigquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:20 schreef CiQNiZ het volgende:
tvp
Komt er nog een open luchtfilter op voor de motorswap of niet?
Ja en Ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
weet ik dus niet, aan de ene kant lijkt me het leuk, aan de andere kant onzinnig
ga toch op elisha liggen flikkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
My god wat een triest filmpje. Beetje stoer hard rijden (zover dat kan met die auto) rond ZoetermeerBegin eens met de toeter...
Nouk je bent niet dood, je leeftquote:
heel goed ijsmeisquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
Willen de mensen die denken grappig te wezen even wieberen?
Open in Klaagbaak een topic over Opels voor mij part. Maar niet hier dus.
op het moment wachten we op foto's van een compleet holle uitlaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:08 schreef duckes het volgende:
Wat wordt het grote project aan deze auto? Een andere motor erin? En wat nog meer?
Wat rij jij? Zullen we dat ook met zijn alle even af gaan krakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:23 schreef Incolumis het volgende:
ijsmijs heb je de video's zelf al gezien? dan zul je zien waarom we zo reageren
als jij een foto post van je fiets mogen we toch ook zeggen wat we er van vinden... of mogen we alleen roepen dat opels geweldig zijn?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat rij jij? Zullen we dat ook met zijn alle even af gaan kraken?
Als je het niks vindt, blijf dan gewoon weg.
De rest van de discussie kan in Feedback. Dan blijft dit topic weer netjes schoon.
deze opel is toch ook geweldig?!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij een foto post van je fiets mogen we toch ook zeggen wat we er van vinden... of mogen we alleen roepen dat opels geweldig zijn?
en btw dit is een forum waar je je mening mag geven (mits het niet te ver gaat), dus je zult ook negatieve meningen moeten gedogenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat rij jij? Zullen we dat ook met zijn alle even af gaan kraken?
Als je het niks vindt, blijf dan gewoon weg.
De rest van de discussie kan in Feedback. Dan blijft dit topic weer netjes schoon.
daar heeft inco een punt ijsmeis....quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en btw dit is een forum waar je je mening mag geven (mits het niet te ver gaat), dus je zult ook negatieve meningen moeten gedogen
mag je best hardop zeggen hoor ijsbergquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar heeft inco een punt ijsmeis....
DAAR HEEFT INCO, HET HARIGE WITTE AAPJE, EEN PUNT IJSMEIS!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mag je best hardop zeggen hoor ijsberg
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:29 schreef Incolumis het volgende:
Honda Civic Coupe uit 1999 met 75000 op de teller, probeer daar maar eens wat negatiefs over te zeggen
En op een gegeven moment is het gezegd en het hoeft niet keer op keer te worden herhaald.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij een foto post van je fiets mogen we toch ook zeggen wat we er van vinden... of mogen we alleen roepen dat opels geweldig zijn?
erm, maar dit is wat de user willen. Echtquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef nikky het volgende:
[..]
En op een gegeven moment is het gezegd en het hoeft niet keer op keer te worden herhaald.
Afgelopen nu. TS heeft een projectje lopen en misschien dat er mensen zijn die kunnen helpen mbv tips maar aan alleen kritiek heeft de TS niets.
Dan moettie dat zelf weten. En dan zijn wij niet om te bepalen wat voor auto de TS zou moeten aanschaffen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
erm, maar dit is wat de user willen. Echt
En tips heeft ie al genoeg gehad. Als ie dan nog steeds in die baggerbak wil blijven rondrijden
- motor + de restquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:08 schreef duckes het volgende:
Wat wordt het grote project aan deze auto? Een andere motor erin? En wat nog meer?
een goede spoiler zal ook vast mooi staan!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- compleet leren interieur
- carpc inc scherm
- geluids installatie
- en nog wat kleine aanpassingen
ik hoop voor je dat dit barrel total loss is voordat je aan punt 1 begonnen bent. koop een degelijke basisauto. honda's schijnen het wel goed te doen bij negersquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- compleet leren interieur
- carpc inc scherm
- geluids installatie
- en nog wat kleine aanpassingen
Zeer verhelderende onderbouwde mening, en ik ben het volledig met je eensquote:
Vergeet je niet de Carrosserie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- compleet leren interieur
- carpc inc scherm
- geluids installatie
- en nog wat kleine aanpassingen
hehe, ik heb hele mooie leren sportstoelen gezien bij remco die neem ik voor..quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:03 schreef CiQNiZ het volgende:
Asmooh, wat voor leder interieur?? Zwart? Wit? Combinatie van iets? Waar ga je het laten doen, of weet je het nog niet? Ik heb wel al een leder interieur... Maar zwart... En in de zomer was dat niet echt lekker
- motor: C20XE (met als het kan turbo er op)quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef GizartFRL het volgende:
Leuk een jaknikker topic voor TF&TF aanhang.
Open een topic, maar laat wel wat ruimte over voor discussie.
Wat voor motor ga je inbouwen TS?
Ga je ook iets aan de remmen doen, wat is je budget en wat ga je zelf doen en wat ga je laten doen? Wanneer moet het klaar zijn?
Is het misschien niet handiger om al met een GSI te starten ipv deze auto met roestschade op de achterschermen ( en wie weet waar nog meer).
Ga je he tnieuwe blok eerst ook reviseren of gooi je hem zo in deze auto?
Vragen vragen vragen.
ff aan de dimlichtschakelaar trekken (naar je toehalen in plaats van omdraaien)quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef lipje het volgende:
ben je er al achter hoe je het binnenlampje aan kan doen?
Nop ik hou hem mooi orgineel want dan is de auto het mooist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Knap je hem op of hang je er ook alleen een zeer grote uitlaat onder?
En ik een Mercedes 190E met nu 125550 KM op de teller uit 1990quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:29 schreef Incolumis het volgende:
Honda Civic Coupe uit 1999 met 75000 op de teller, probeer daar maar eens wat negatiefs over te zeggen
ken ook als je stilstaat..quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Quint24 het volgende:
Je binnen verlichting aanzetten tijdens het rijden dan moet je je licht knop naar je toe trekken.
Hoe ik dat weet is omdat zelf ook een opel astra 1.6i uit 1993 heb gereden.
maar waarom zou je ? ik bedoel wat moet je met de kennis.en waarom zou je voor je plezier in een astra gaan zitten?quote:
TS begon.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
Willen de mensen die denken grappig te wezen even wieberen?
Open in Klaagbaak een topic over Opels voor mij part. Maar niet hier dus.
ik denk dat je dat zou willen als het donker is en je zoekt wat in je auto, er zijn natuurlijk ook nmogelijkheden maar de algehele strekking lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef Cyaa het volgende:
[..]
maar waarom zou je ? ik bedoel wat moet je met de kennis.en waarom zou je voor je plezier in een astra gaan zitten?
yup: zilverquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
Krijgt ie dan ook meteen een ander kleurtje?
neequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef lipje het volgende:
ben je er al achter hoe je het binnenlampje aan kan doen?
eens proberenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:14 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
ff aan de dimlichtschakelaar trekken (naar je toehalen in plaats van omdraaien)
jaaahquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef MewBie het volgende:
Je hebt er nu toch wel wieldoppen op zitten he?
Voordat dat ding klaar is is ie al lang weggeroest.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:44 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ga je ook nog wat accessoires inbouwen? Zoals electrische ramen/spiegels, stoelverwarming, airco etc.. ? Of eerst de rest?
Moeten er geen spinners onder dan.. Dat is pas echt pimp...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:13 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jaaah
vind ze ook bes geinig hehe
yupquote:Op woensdag 6 september 2006 09:44 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ga je ook nog wat accessoires inbouwen? Zoals electrische ramen/spiegels, stoelverwarming, airco etc.. ? Of eerst de rest?
wit officieel, maar das wel logisch de rest van de auto is ook wit he?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:58 schreef hamkaastosti het volgende:
wat is eigenlijk de kleur van dat ding? Wit of bruin zoals bij het achterwiel?
nehquote:Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Wat vind je eigenlijk van OPC Blauw?
[afbeelding]
(mocht je besluiten hem uiteindelijk over te spuiten dan)
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou denk ik eerst roest weg halen, hoe langer het blijft zitten hoe erger het wordt. Maar jouw keuzeWelke bodykit wordt het eigenlijk? of heb je die al es gepost?
mss gemist..
Hij is langzaam in een roestigequote:Op woensdag 6 september 2006 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
dies zeer netjes ja
ja 1.4 is niet de snelste, maar beter iets langzamer in een nette bak dan snel in een roestige toch..
alleen daar jah, en dat wordt ook gedaan..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Oppervlakkige roest? Als je hem al door de lak heen ziet komen? Dus niet! Reken er maar op dat je hele nieuwe stukken in de spatborden aan het lassen komt. Vandaar dat ook iedereen je aanraadt met een betere basis te beginnen....
2 dingen; die roest komt van binnenuit, en die is NIET zo weg.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:03 schreef CiQNiZ het volgende:
Men...is gewoon oppervlakkige roest... Is zo weg... Kun je in feite als eerste doen ja, want zou niet zoveel moeten kosten, aangezien het niet doorgerot is. Zo'n 1.4 is in ieder geval haast onmogelijk afgetrapt jongens! 90% van de GSi-tjes wel...
Gast dat is de basis, overal ergens anders roest maakt niet uit, wielkastranden/ tankdop rechts, en dorpels zijn enige belangrijke plekken.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef Asmooh het volgende:
[..]
alleen daar jah, en dat wordt ook gedaan..
en das enige plek waar roest is.. verder nergens..
dus inpreciepe niks mis met de basis
naja leiden kom ik niet dagelijksquote:Op donderdag 7 september 2006 00:29 schreef peacetaker het volgende:
ik moet zeggen dat ik die kit die de TS heeft gepost toch wel erg netjes is in mijn ogen
zoals al eerder is gezegd
investeer eerst geld in het goed krijgen van je auto (roest wegwerken etc..etc..)
daarna de motor
en dan pas de kit
ik hoop hem eens te zien als hij af is...woon volgens mij best in de buurt
niet met dat wrak neequote:Op donderdag 7 september 2006 10:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
naja leiden kom ik niet dagelijks
bwhehehe. die moeren zoek je zeker overal waar je met je auto hebt geredenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik heb sowieso geen moer in leiden te zoeken?
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Moeten er geen spinners onder dan.. Dat is pas echt pimp...![]()
(en ja, die heb je ook goedkoop om erop te zetten..)
Je gaat eerst nieuwe voorbanden en daarna nieuwe velgenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef Asmooh het volgende:
k ga sowieso nieuwe velgen halen
ow eerste wat ik ga doen zijn 2 nieuwe voorbanden btw :p
misschien wel, maar aan de andere kant zijn mn banden echt super gaarquote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je gaat eerst nieuwe voorbanden en daarna nieuwe velgen. Lijkt me niet echt economisch. Koop gelijk je velgen met goede banden, dan ben je voor minder geld verder dan dat je het dubbelop doet.
Als je dan toch van plan bent om nieuwe velgen + banden te halen, dan kan je wel bij de sloop een redelijk bandje vinden op velg.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:45 schreef Asmooh het volgende:
[..]
misschien wel, maar aan de andere kant zijn mn banden echt super gaar
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je dan toch van plan bent om nieuwe velgen + banden te halen, dan kan je wel bij de sloop een redelijk bandje vinden op velg.
Maar als het toch maar voor tijdelijk is (2 maanden vind ik tijdelijk), maakt het niet zoveel uit. Zolang deze auto nog standaard is, zal er nog niet zoveel brandend rubber aan te pas komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.
idd, maar een maand rondrijden met rot banden lijkt me ook niksquote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.
mmhh.. 25 euro word wel heel moeilijk... minimaal 45 euro voor 14" denk ik...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef Asmooh het volgende:
[..]
idd, maar een maand rondrijden met rot banden lijkt me ook niks
dus dan ff banden kopen voor 25 euro bij de kwikfit kan wel denk ik
Tegelijkertijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Hmm heb ooit 2 astra GSI 2.0 16V's gereden.
Tsja. blijft slopel
Overreageren is ook een vakquote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef Asmooh het volgende:
heel fok block ik vanaf mn router
Tjsa, als het gaat om met een blindemansbril op niet naar je roest kijken. Toch rijden in je auto terwijl je wielkasten haast omkomen van de bruine aanslagquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:07 schreef Bombardier het volgende:
Hahahahaha typisch weer opel dit hè.
Dan pleurt die Opel eerder uit elkaar denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:07 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zou met je opel over je router heenrijden
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Tjsa, als het gaat om met een blindemansbril op niet naar je roest kijken. Toch rijden in je auto terwijl je wielkasten haast omkomen van de bruine aanslag. Erg slim. En als je dan toch per se een opel wilt, neem er dan een met geen roest. Die zijn er ook. Het klinkt ongeloofwaardig maar ze zijn er
![]()
Wij hadden vroeger een Astra sedan 1.8i (CD versie). En daar zat echt geen grammetje roest onder! (Dat we op den duur met 3 wielen reden is een ander verhaalquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:14 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dan moet je óf een splinternieuwe kopen, óf eentje van vóór de jaren '80. Alles wat daar tussenin zit, is dikke vette bagger van de allerbelabberste kwaliteit.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een Astra sedan 1.8i (CD versie). En daar zat echt geen grammetje roest onder! (Dat we op den duur met 3 wielen reden is een ander verhaal)
Hyundaiquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:22 schreef Bombardier het volgende:
[..]
En nog zweren er mensen bij dat merk. Hoe DOM en onwetend kun je zijn.
Fok geblokkeerd?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:43 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Je kan het topic beter sluiten; TS heeft fok op zn router geblokkeerd ( proest) dus erg veel zal hij niet meer schrijven
![]()
*wacht*quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
Of jullie houden gewoon je klep dicht, waarna we met zijn allen wachten op TS.
dus dat fluister je m snachts inquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:47 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Fok geblokkeerd?
Last van stemmetjes in z'n hoofd zeker.
"ga naar FOk!" "Ga naar dat topic!" "Lees dat topic of je bent morgen dood!"
PNG in actiequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef PNG het volgende:
http://www.mobilenetworki(...)dam06_Megastadfm.mpg
http://video.google.com/videoplay?docid=-4874209547937246192quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:07 schreef PNG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=b9IlZHoqyZk
'Quartermile Opel Kadett GSi 16V vs. Bike'
Klopt niet helemaal magoed, Iets met 2001 en Vebtra 2001 en C19LET enzo![]()
die filmpjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef Asmooh het volgende:
in het vorige deel.. hadden mensen niks beters te doen dan zeiken en klagen.
Nu heb ik hier geen zin meer in, de eerst volgende die zit te zeiken, wordt voortan door mij ignored, maakt niks uit of een post daarna werl serieus is.
Ik heb geen zin meer in gezeik van iedereen, en enz enz enz.. ging me beetje vervelen.
Heb je niks te melden, dan kijk je in een ander topic! Maar ga niet mijn topic verklooien.
Ik zou het proberen beetje up-2-date te houden, het is een lang durig project.
Als ik zin heb om verder te gaan doe ik dat, geen zin.. doe ik het niet.. zo simpel is het nou.
Verder voor fotos verwijs ik je naar deel 1.
Uit het vorige deel bleek dat mensen het leuk vonden om iemand uit te lachen, en dat mensen zin hadden om hun lach spieren te trainen..
voor deze mensen heb ik speciaal een filmpje gemaakt gister.. kun je een keer lachen..
"lach" filmpje #1 (beetje pimp doen)
http://www.youtube.com/watch?v=CbCdq3xRm-Y
"lach" filmpje #2 (met tieten en chickys)
http://www.youtube.com/watch?v=1dfyOqYsS9M
UpdateS:
- De complete uitlaat is nu HOL, geen dempers niks meer er tussen.
HOU het deze keer serieus, anders maak ik volgende keer geen nieuw deel aan.
Lachen om de filmpjes die ik ga maken, en heb gemaakt.. sure.. maar ga niet zeiken over de verbouwing
Nog een paar dingen waar ik wil dat je je aan gaat houden
- Mijn nickname is: Asmooh gebruik dat dus ook, doe je dat niet.. dan negeer ik je de rest van alle topics.
- De auto heet een Opel geen Slopel.
ELKE poging tot verneuken van mijn topic, dat gaat een ignore opleveren.
Have fun, and go on
Slopel, briljant!quote:
FWD en het feit dat het een jappaner is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:29 schreef Incolumis het volgende:
Honda Civic Coupe uit 1999 met 75000 op de teller, probeer daar maar eens wat negatiefs over te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er, eerlijk gezegd, nog niet over uit of hij zit te stangen of echt zo hopeloos is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:49 schreef Nerdmans het volgende:
asmooth loop t jullie denk ik harder in de zeik te nemen dan jullie hem.
Wheheh geniaal dit.
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:45 schreef MrSASO het volgende:
Oke effe serieus Asmooh.
Maar waarom niet zo eentje Opel Astra GSI.
Ik persoonlijk zou voor deze gaan.
Opel Manta GSI.
Heb je denk ik veel meer plezier aan dan aan zo`n Astra waar half Nederland al mee rijd.
Bovendien heb je de aandrijven dan op de achterwielen, een stuk leuker dan op de voorwielen.
Hij heeft die astra echt gekochtquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:49 schreef Nerdmans het volgende:
asmooth loop t jullie denk ik harder in de zeik te nemen dan jullie hem.
Wheheh geniaal dit.
Niet boven de 1300 toerenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
Ik weet de oplossing!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
Wat doe je zieligquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing!
Je petje viel namelijk af toen het gebeurde. Toen ging hij over op econimal mode, max. 1300 toeren. Je moet weer even je petje weer op doen, dan gaat hij op sjon-mode en kan je weer harder.
Wat het ook kan zijn is dat de druk van je elleboog op de armleuning te laag is, waardoor er niet genoeg compressie op de versnellingsbak is. Simpel op te lossen door even goed te leunen op de armleuning!
Welcome in my world... Heb je vast wel eens van de term EVO750 gehoord icm C20LET?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:51 schreef yup het volgende:
Astra GSi 16v, turbo + 6 bak erop en al uw problemen zijn opgelost.
Je geestelijke gesteldheid is je limiet. Hoe debieler je bent hoe meer pk's je uit zo een motor kan krijgen.
Voor mij : het kan nooit gek genoeg
is het uit eindelijk al gelukt met je manta? anders weet ik wel iemand die em overwil nemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
waarom ik mn uitlaat weg doe is omdat ik andere heb.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:33 schreef Geckoo het volgende:
[..]
is het uit eindelijk al gelukt met je manta? anders weet ik wel iemand die em overwil nemen
en aan de TS *(Asmooh)
mocht je nou een echte motor in die astra willen, ik heb hierzo nog een donor astra staan met een 2liter blok liggen. mocht je interesse hebben weet je me te vinden.
en hoezo gooi je je uitlaat al weer in de verkoop?
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:24 schreef Asmooh het volgende:
Calibra
2.0iquote:Op woensdag 27 september 2006 13:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vette bakwat voorn moter hangt er nu in?
das mijn astra jaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Hele vooruitgang, asmooh! Ook een wat betere basis voor echte motortuning lijkt me zo. Ben geen opelfan, maar Calibra heb ik altijd wel een aardige auto gevonden. Staat daar op de achtergrond je astra nog, of is dat een andere?
Succes met je project...
vleugeldeurenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat zijn LSD deuren?
boeiequote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef _GdR_ het volgende:
weer een slopel!!!1111!!!!1!!einzzz
die zijn strak jonge!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat zijn LSD deuren?
nee, de ophang is alleen anders.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:07 schreef Maikalo het volgende:
Waarom LSD deurenDan breng je toch alleen maar meer gewicht aan je auto?
haahquote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef Geqxon het volgende:
Hij lijkt zo best standaard? Ik vind van niet.
Noem je mij nou een tyfus mongoolquote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die zijn strak jonge!
whehehehe wat een tiefus mongool zeg.
Dat is al een stuk beter^O^, alleen toch jammer dat je niet voor een oude Manta of Ascona ben gegaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:24 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom ik mn uitlaat weg doe is omdat ik andere heb.
astra project is gestopt.
reden:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn nieuwe aanwinst
komt een 2.0 16v turbo in (zoals ik ook van plan was met astra)
andere velgen
LSD deuren
bodykit
spuiten
spoiler
carpc / geluids installatie
calibra vind ik toch mooierquote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter^O^, alleen toch jammer dat je niet voor een oude Manta of Ascona ben gegaan.
wat is het als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Je mag trouwens nog wel ff aan de slag met Commandant als ik dat mooie vaalrood zo zie. Kost ff moeite, maar dan heb je ook wat...
als je het nu doet is ie misschien zo mooi dat je hem gewoon zo laatquote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef Asmooh het volgende:
dankje
maar dat doe ik wel na dat ik hem heb gespoten
jah maar ik wil metallic lakquote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je het nu doet is ie misschien zo mooi dat je hem gewoon zo laatscheelt echt een hoop... wel goed poetsen he tot ie weer als nieuw ziet
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:34 schreef sub_overide het volgende:
nieuwe lak poetsen met commandant![]()
Des te mooier het wordt is mij wel is verteld. Als je gewone lak gaat poetsen schijnt het heel mooi te worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:59 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jah maar ik wil metallic lak
en dat heb ik nu ni
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef sub_overide het volgende:
Wat voor kleur wil je hem maken??
geef je zelf op voor DGB ben je wel snel klaar, optisch gezien dan
En het verschil is?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
Dan is die wagen klaar om naar de sloop te gaan ja.![]()
Hoewel ik t in deze versie niet echt mooi vind(understatement vd eeuw) Zie je dat naar mijn smaak toch te weinig: Doorgelaste motorkap met booskijkers eraan dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:07 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Weer een mislukte opel![]()
Dat ik liever in een oude "normale" Calibra rondrij ipv van zo`n "gepimpte" auto van de grote beurt.quote:
Ik zou zeggen: poets je auto helemaal met Commandant, en laat er dan een laag blanke lak overheen spuiten. Dan verkleurt je lak ook niet zo snel meer...quote:Op donderdag 28 september 2006 08:59 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jah maar ik wil metallic lak
en dat heb ik nu ni
hmm serieus?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef Goingin het volgende:
Enige nadeel aan de 4x4 onder een Calibra (die dus standaard onder de 4x4T zit) is dat het systeem altijd de auto primair als FWD houdt.
Pas als je je grip kwijtraakt aan de voorkant gaat hij vermogen op de achterwielen zetten.
Het gaat dan niet om seconden want binnen de seconde word het afgeregeld, maar dan is degene naast je al zo een paar meter verder.
Lulkoek. Calibra 4x4 heeft FWD alleen onder de 30km/u of bij het remmen (om de stabiliteit te verhogen!). Voor de rest gaat het om een standaard verdeling van 75% voor +/- en de rest op de achterwielen. Totaal kan er in de wat extremere gevallen 100% naar de achterwielen overgedragen worden. Je bent met een Calibra 4x4 echt wel sneller weg dan diegene naast je. En zeg niet dat het niet zo is want ik rij er zelf een...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef Goingin het volgende:
Enige nadeel aan de 4x4 onder een Calibra (die dus standaard onder de 4x4T zit) is dat het systeem altijd de auto primair als FWD houdt.
Pas als je je grip kwijtraakt aan de voorkant gaat hij vermogen op de achterwielen zetten.
Het gaat dan niet om seconden want binnen de seconde word het afgeregeld, maar dan is degene naast je al zo een paar meter verder.
kijk hier heb ik wat aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:25 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Lulkoek. Calibra 4x4 heeft FWD alleen onder de 30km/u of bij het remmen (om de stabiliteit te verhogen!). Voor de rest gaat het om een standaard verdeling van 75% voor +/- en de rest op de achterwielen. Totaal kan er in de wat extremere gevallen 100% naar de achterwielen overgedragen worden. Je bent met een Calibra 4x4 echt wel sneller weg dan diegene naast je. En zeg niet dat het niet zo is want ik rij er zelf een...
En voor de rest, is het maar net wat je wilt. In tegenstelling tot wat anderen altijd lullen is dat 4x4 niet altijd beter hoeft te zijn. Met 4x4 verlies je veel meer vermogen op je aandrijving vanaf je krukas dan bij FWD of RWD. Stel, je hebt 2 dezelfde auto's, met hetzelfde vermogen. Alleen een heeft FWD en de ander 4x4. Dan zou die 4x4 sneller weg zijn, maar die FWD later voorbij komen zetten. Bij 200m sprints heb jij altijd voordeel, bij 400m sprints kan het je nadeel zijn. Maar het is natuurlijk niet alleen om het sprinten. Feit is dat 4x4 je bergen grip geeft natuurlijk. Zelfs met regen is het nog moeilijk buitenboord te gaan. 4x4 is cool, maar duurzaam en gevoelig. FWD is helemaal zo slecht nog niet. Gewoon rustig optrekken, zit je eenmaal in z'n 3, kun je de hele wereld aan!
Ik ben helemaal verliefd op mijn 4x4quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef Asmooh het volgende:
[..]
kijk hier heb ik wat aan
wat denk jij persoonlijk dat beter is?
niet alleen racen, maar ook dagelijks gebruik.
fwd of 4x4
Ah... Lezen is ook een vakquote:
jmmr van de kleine fotos maar tof joh!quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:12 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ah... Lezen is ook een vak![]()
Maarre... VET man... Calibra hoort rood te zijn...!! Maarja, toch had ik persoonlijk liever een zwarte... Foto's van de mijne staan in mijn fotoboek btw... Calibra...
Mocht je willen tunen raad ik je aan om of naar Mathijssen Technics te gaan of naar DdV (Dennis de Vos: C20LET.nl). In Duitsland zit ook een hele goeie, daar kun je met een paar duizend Euro heeeeel veel leuke paarden naar voren toveren... Dat bedrijf heet V-Max
Vergeet trouwens niet de kleine details: Dashboard en boordcomputer (BC)! Je moet je klokken veranderen, met C20LET betekend dat dus klokkenwinkel uit de Calibra/Vectra Turbo moet komen... Die heb je in twee versies (260KM/u en 280KM/u) Uiteraard moet je die laatste nemenOf je neemt meteen een omgebouwd digidash (digitale klokken zijn echt vet...) uit een Kadett GSi
Luisterd dat echt zo nauw. Ik neem aan dat als met remmen je voorwielen blokkeren dat dan ook je centerdif niet aan diggelen ligt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:02 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
- Met 4x4 aktief: trek NOOIT, maar dan ook NOOIT aan de handrem tijdens het rijden... Dit kost je je 4x4 meteen
Met touchscreen LCD in je middenconsole?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:38 schreef Asmooh het volgende:
update begonnen met installeren van de carpc
LCD wel, touchscreen niet..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Met touchscreen LCD in je middenconsole?
Nu kan ik het interieur van een Calibra niet zo voor me krijgen. Maar is dat niet lastig? Voor een paar centjes meer heb je touchscreen. Dat is zo relaxed! (heb het zelf natuurlijk niet, maar vaak genoeg mee gespeeld in andere auto's)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
LCD wel, touchscreen niet..
ik maak sowieso mousepad bij mn pook daaro
klopt, maar je kan vaak upgrade kopen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:40 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nu kan ik het interieur van een Calibra niet zo voor me krijgen. Maar is dat niet lastig? Voor een paar centjes meer heb je touchscreen. Dat is zo relaxed! (heb het zelf natuurlijk niet, maar vaak genoeg mee gespeeld in andere auto's)
mwa,, ik heb al bluetooth GPS liggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:25 schreef Geckoo het volgende:
ik heb nog een usb gps module... interesse?
ik ga USB in het console maken waar ook je pook, handrem enz zit..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:37 schreef Maikalo het volgende:
Kun je niet zo'n USB-hub in je console (onder je LCD, of op de plaats van je autoradio als je toch je PC gaat gebruiken) doen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik ga USB in het console maken waar ook je pook, handrem enz zit..
maar ook 2 USB porten in de kofferbak.
geinigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
![]()
Wat een bekende van mij deed: LCD touchscreen, usb-hub/all-in-one cardreader in zijn middenconsole, en dan in de kofferbak (hij deed geen woofers e.d.) een station waar hij zo zijn laptop in kon hangen. Overigens ook nog een extra bluetooth poort ergens bij zijn achterlicht gemaakt, zodat hij direct een verbinding kon maken als hij buiten de auto of thuis was.
Zo'n sharkfin?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat ik btw wel doe, radio/wifi antenne op het dak in 1 behuizing
dat is het idd..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Dit is zeker je console (in originele staat dan)
Daar kan je best iets leuks van maken ja, niet zo vol en druk als sommige.
Daar komt je LCD zeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat is het idd..
die 2 gaten, radio en troep bakje gaan dan weg
kan ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Daar komt je LCD zeker.
Als je dan toch je middenconsole aan het aanpassen bent. Misschien is het ook een idee om boven je console drukmetertjes te maken. Ik neem tenminste aan dat je alles gaat maken met fiberglas, vloeibaar plastic, dan gaten zaten, vlak schuren en verven? Ook je woofers?
woofers: 4x JBL GTO1202D, 3x JBL GTO1002Dquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:00 schreef Maikalo het volgende:
Pas dat analoge klokje dan ook gelijk aan.
Je woofers zeker met houten frame, doek spannen, insmeren en zagen? Wat voor verterkers en boxen had je in gedachten? Merk etc.
reken 2 extra accu'squote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:28 schreef Maikalo het volgende:
Hij doet het in elk geval.
Moet je nog een extra accu in je auto plaatsen voor je PC, boxen en versterkers?
dis tijdelijk tot ik mn tft schermpje hebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:30 schreef -Muse- het volgende:
Zo krijg je wel erg last van je nek, als je een film wilt kijken
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:30 schreef -Muse- het volgende:
Zo krijg je wel erg last van je nek, als je een film wilt kijken
Je had volgens mij nog geen versterkers genoemd.quote:
kanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je had volgens mij nog geen versterkers genoemd.
3 versterkers van 1500?
En dan nog per accu zeker een spanningsregelaar (of hoe noem je zo'n ding ook al weer)?
Waar zou de wereld zijn zonder triplexquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:17 schreef Asmooh het volgende:
ook maar eens een fok update..
ik ben bezig geweest met het bouwen van mn custom deshboard kastje.
Bedoeling is dat er 4 lagen komen, onderste laag is waar de pc staat, laag dr boven is waar voeding zit, en nog 1 laag hoger zit de harddisk en verwisselbare disk
waar de schoeven moeten
[afbeelding]
Het past..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de twee zijkanten
[afbeelding]
in dat rondje komen 2 fans, de ene blaast, de ander zuigt
Momenteel in bouw, deze versie is geducktaped enz enz enz om te kijken hoe het dr uit komt te zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
dekseltje er op
[afbeelding]
moet het nog ff allemaal netjes zagen en schuren, maarhet past primaquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Waar zou de wereld zijn zonder triplex. Netjes gedaan. Past het?
Uit welke auto komt dat blok? Je motorkap aanpassen is toch ook niet zo'n ramp? Dan heb je gelijk een 'custom' hood.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]
onderstel moet ik aanpassen das geen probleem..
maar past het onder mn motorkap zo?
Opel Senatorquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Uit welke auto komt dat blok? Je motorkap aanpassen is toch ook niet zo'n ramp? Dan heb je gelijk een 'custom' hood.![]()
motorkap verlanger?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:01 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Past hij met dit erop misschien wel?
moet toch een X30XE blok nemen danquote:Hi,
du willst einen 4.0l Senator B Reihenmotor in einen Calibra bauen? Richtig verstanden?
Falls ja wird das nix. Der Motor ist ein 6-Zylinder und damit zu lang für Quereinbau oder Längseinbau.
Kai
He bruut ik ben het een keer met je eensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:36 schreef PNG het volgende:
Droom lekker verder.
Kijk maar een aantal posts hierboven naar de afbeeldingen van zijn dashboard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef Rev- het volgende:
tuurlijk en die enorme kast past in je dashboard kastje?
Zaterdag nacht als ik van stappen terugkomt moet ik iig ook niet gaan typen, dus ligt aan mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:11 schreef 1299 het volgende:
[..]
He bruut ik ben het een keer met je eens![]()
dat heet zelf een compleet nieuw deshboard kastje maken waar je carpc ook in kan..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef Rev- het volgende:
tuurlijk en die enorme kast past in je dashboard kastje?
Ghehe dat zou niet bepaald lekker gaan, omdat het nogal zenuwachtig rijdt op hoge toeren, en dan hebben het nog niet over het chassis wat niet echt gebouwd is om gewicht te trekkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:34 schreef PNG het volgende:
[..]
Zaterdag nacht als ik van stappen terugkomt moet ik iig ook niet gaan typen, dus ligt aan mij
Maar probeer eens met een 160 Pk 1.0 motorfiets een caravan te trekken. Is goede metafoor.
En daar zit je denkfout.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:51 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ghehe dat zou niet bepaald lekker gaan, omdat het nogal zenuwachtig rijdt op hoge toeren, en dan hebben het nog niet over het chassis wat niet echt gebouwd is om gewicht te trekken
Maar in theorie kan je zonder veel koppel maar toch veel pk's even veel trekken als je op de piek van je powercurve rijdt
Een daar zit geen inhoudelijke reactiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |