- motor + de restquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:08 schreef duckes het volgende:
Wat wordt het grote project aan deze auto? Een andere motor erin? En wat nog meer?
een goede spoiler zal ook vast mooi staan!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- compleet leren interieur
- carpc inc scherm
- geluids installatie
- en nog wat kleine aanpassingen
ik hoop voor je dat dit barrel total loss is voordat je aan punt 1 begonnen bent. koop een degelijke basisauto. honda's schijnen het wel goed te doen bij negersquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- carpc inc scherm
- geluids installatie
Zeer verhelderende onderbouwde mening, en ik ben het volledig met je eensquote:
Vergeet je niet de Carrosserie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
- motor + de rest
- bodykit
- velgen
- verlaging
- carpc inc scherm
- geluids installatie
hehe, ik heb hele mooie leren sportstoelen gezien bij remco die neem ik voor..quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:03 schreef CiQNiZ het volgende:
Asmooh, wat voor leder interieur?? Zwart? Wit? Combinatie van iets? Waar ga je het laten doen, of weet je het nog niet? Ik heb wel al een leder interieur... Maar zwart... En in de zomer was dat niet echt lekker
- motor: C20XE (met als het kan turbo er op)quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef GizartFRL het volgende:
Leuk een jaknikker topic voor TF&TF aanhang.
Open een topic, maar laat wel wat ruimte over voor discussie.
Wat voor motor ga je inbouwen TS?
Ga je ook iets aan de remmen doen, wat is je budget en wat ga je zelf doen en wat ga je laten doen? Wanneer moet het klaar zijn?
Is het misschien niet handiger om al met een GSI te starten ipv deze auto met roestschade op de achterschermen ( en wie weet waar nog meer).
Ga je he tnieuwe blok eerst ook reviseren of gooi je hem zo in deze auto?
Vragen vragen vragen.
ff aan de dimlichtschakelaar trekken (naar je toehalen in plaats van omdraaien)quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef lipje het volgende:
ben je er al achter hoe je het binnenlampje aan kan doen?
Nop ik hou hem mooi orgineel want dan is de auto het mooist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Knap je hem op of hang je er ook alleen een zeer grote uitlaat onder?
En ik een Mercedes 190E met nu 125550 KM op de teller uit 1990quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:29 schreef Incolumis het volgende:
Honda Civic Coupe uit 1999 met 75000 op de teller, probeer daar maar eens wat negatiefs over te zeggen
ken ook als je stilstaat..quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Quint24 het volgende:
Je binnen verlichting aanzetten tijdens het rijden dan moet je je licht knop naar je toe trekken.
Hoe ik dat weet is omdat zelf ook een opel astra 1.6i uit 1993 heb gereden.
maar waarom zou je ? ik bedoel wat moet je met de kennis.en waarom zou je voor je plezier in een astra gaan zitten?quote:
TS begon.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
Willen de mensen die denken grappig te wezen even wieberen?
Open in Klaagbaak een topic over Opels voor mij part. Maar niet hier dus.
ik denk dat je dat zou willen als het donker is en je zoekt wat in je auto, er zijn natuurlijk ook nmogelijkheden maar de algehele strekking lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef Cyaa het volgende:
[..]
maar waarom zou je ? ik bedoel wat moet je met de kennis.en waarom zou je voor je plezier in een astra gaan zitten?
yup: zilverquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
Krijgt ie dan ook meteen een ander kleurtje?
neequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef lipje het volgende:
ben je er al achter hoe je het binnenlampje aan kan doen?
eens proberenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:14 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
ff aan de dimlichtschakelaar trekken (naar je toehalen in plaats van omdraaien)
jaaahquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:49 schreef MewBie het volgende:
Je hebt er nu toch wel wieldoppen op zitten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |