waarom ga je bier vasthouden in bed?quote:Op maandag 4 september 2006 23:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga deze lekker vasthouden, truste allemaal
[afbeelding]
truste, en bedankt voor het brengen van nudges in mn levenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Weltrusten
Die TTIk werd gek van die nudges
en jij was sniper?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Incolumis het volgende:
vanavond was een leuke POE avond met Fer, Frank, Raf, Stefan en Baus. goede teamplay. 2 medics, 1 supplies, en hoppakee Fallen werd gepwned
fallen ging inderdaad lekker. BIj orel zaten we verdeeld over 2 teams ging toen meteen stuk minder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Incolumis het volgende:
vanavond was een leuke POE avond met Fer, Frank, Raf, Stefan en Baus. goede teamplay. 2 medics, 1 supplies, en hoppakee Fallen werd gepwned
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga deze vasthouden:
[afbeelding]
quote:
meen je ook nog hequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en gouden medaille ermee gehaald
ook veel als medic gelopen
bij Mondelijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
fallen ging inderdaad lekker. BIj oral zaten we verdeeld over 2 teams ging toen meteen stuk minder.
whahaha mafkeesquote:Op dinsdag 5 september 2006 06:01 schreef IJsmuts het volgende:
Kev, nog even voor je opgezocht! erg mooi hoor, lees het elke avond even en wordt steevast tot tranen toe geroerd:
“VERNIEUWDE KRACHT”
Morguh ookhet beloofd een mooie dag te worden, lekker vrouw uit de veren om deze dag optimaal te plukken
![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
over ee kwartierje naar het ziekenhuis![]()
good luck! en als ze moeilijk doen gewoon een knietje geven!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
Sterkte Inc! Komt allemaal weer goed!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 06:01 schreef IJsmuts het volgende:
Kev, nog even voor je opgezocht! erg mooi hoor, lees het elke avond even en wordt steevast tot tranen toe geroerd:
“VERNIEUWDE KRACHT”
sterkte incoquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
oef gelukkig geen operatie so far. effe 4 weken rust, dan weer foto maken, als ik dan nog pijn heb misschien een kijkoperatie, maar ik ga er niet van uit
beterschap, en maar hopen dat je geen operatie nodig hebt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
oef gelukkig geen operatie so far. effe 4 weken rust, dan weer foto maken, als ik dan nog pijn heb misschien een kijkoperatie, maar ik ga er niet van uit
Dat is goed nieuws! Succes met herstellen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
mag ik u dan ook nog even verwijzen naar dit meesterlijke topique, deeltje 2 alweerquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hehe dat soort ongein had ik nu net nodig, wat mensen al niet geloven...
Zal de filmpjes over de Slopels ff thuis kijken... Maar ook die openingspost, als er gezeikt wordt ignore ik jequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag ik u dan ook nog even verwijzen naar dit meesterlijke topique, deeltje 2 alweer![]()
PimP My Opel.. (deel2)
![]()
check die filmpjes ook![]()
Vandaar dat ik dat niet kenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef drbravo het volgende:
[..]
buzzer uit msn, las je eropklikt gaat heel je scherm trillen![]()
die OP is briljant, die filmpjes ook! echt een supernegerquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zal de filmpjes over de Slopels ff thuis kijken... Maar ook die openingspost, als er gezeikt wordt ignore ik je![]()
Welkom terug in ons koude kikkerlandje...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
Welkom terug! Hoe was het in NY?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
Heeee Puni, goeie reis gehad?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
hahaquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef Incolumis het volgende:
ijsmeis is een kutwijf met een, vanwege door matig gebruik, drooggeworden vagina. geen wonder dat ze zo doet
hij gaat goed inco!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef Incolumis het volgende:
Ik mag van ijsmeis mijn negatieve mening niet geven :( :(
pas op voor Nikkyquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef Incolumis het volgende:
Ik mag van ijsmeis mijn negatieve mening niet geven :( :(
http://gamershell.com/download_15374.shtmlquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:02 schreef escape_nl het volgende:
Patch verschijnt binnen 2 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit, je kan hem nu al downloaden van de grote gamesites, zoals gamershell.com, filefront.com
dank u, maar volgens mij wil gamershell niet mee werkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
http://gamershell.com/download_15374.shtml
incremental patch
voor de luie mensen
tis een beetje traagquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
dank u, maar volgens mij wil gamershell niet mee werken
31%quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
http://gamershell.com/download_15374.shtml
incremental patch
voor de luie mensen
vette map zegquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:32 schreef Sickert het volgende:
Road to jallalalallalaaaaaaaaaaaaabad speel
sommige al 1.4 denk dat ze unranked zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef staticdata het volgende:
[..]heb je hem in singleplayer al gespeeld of zijn er al servers met 1.4?
Ook weer terugquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
poe2 is 1.4 compatible! Door Dice getest!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook weer terugBen benieuwd naar de foto's !
Niels, gaat de server al naar 1.4 of nog niet ? en in het algemeen, hoe zit dat nu met POE2 ? Wel of geen 1.4 installeren ?
Thanks. 1 mb/squote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef ursel het volgende:
Linkje
Ik moet nu weg, bestand staat in de upload nog, dus geef het even wat tijd. Queue zegt 29 min.. :S
Oohh.. en is voornamelijk voor de BoF bestemd, zodra iedereen er gebruik van gaat maken haal ik hem er weer af, of verander de naam ff..
Normaal gesproken doet PB dat heel snel, ik zit op mijn werk dus kan het niet testenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook weer terugBen benieuwd naar de foto's !
Niels, gaat de server al naar 1.4 of nog niet ? en in het algemeen, hoe zit dat nu met POE2 ? Wel of geen 1.4 installeren ?
als je de kwa(r)k uit je ogen had gehaald zag je dat Ursel hem in de queu had staan voor nog 29 min, jij post een paar min later dat de file niet werktquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks. 1 mb/s![]()
File is corrupt
Ohquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
als je de kwa(r)k uit je ogen had gehaald zag je dat Ursel hem in de queu had staan voor nog 29 min, jij post een paar min later dat de file niet werkt
nu snap ik waarom die ambtenaren altijd alles verneukenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ja ik lees de posts van Ursel niet altijd omdat er vaak onzin in staat
replace userquote:
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe pc en dus twee weken geleden de laatste versie van winrar erop gezet. Kan toch bijna niet daaraan liggen??quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:01 schreef Incolumis het volgende:
ik zou zeggen, probeer eens de nieuwe versie van winrar
Meet Frankquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef BMH het volgende:
Ik ben eindelijk toegelaten tot het Bof forum!! YESH!!
Waarom duurde dat zo extreem lang?
Moet jij zeggen. Meneer Lazy Adminquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
Meet Frank
Beroep: Ambtenaar
*rolt over grond*
tja wij kijken niet elk moment op het validating paginaatjequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef BMH het volgende:
Ik ben eindelijk toegelaten tot het Bof forum!! YESH!!
Waarom duurde dat zo extreem lang?
Alles om jou weer terug te krijgenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:23 schreef BMH het volgende:
Ambtenaar & Lazy Admin.. Wow helemaal geen "homo" meer? We gaan vooruit mensen
Ben je nu weer een beetje blij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:02 schreef escape_nl het volgende:
Patch verschijnt binnen 2 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!
graagquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:28 schreef Veerie het volgende:
als iemand kinderen wilt pesten.. kom maar op me stage langs
genoeg kinderen daar
![]()
Frank, ik heb hem uitgenodigd voor zaterdag via de chatquote:
ursel, maak je vast ruimte voor 1.5, sla ik deze ff overquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef staticdata het volgende:
WAAROM krijg ik bij 1.4 met road to jalalabad there is a problem with your connection te zien? was toch opgelost
nee nog niet, toen ik het gister deed barste de bomquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef BattleLies het volgende:
Heb je voor vandaag al over de meet gespamd Ijsie?!
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Frank, ik heb hem uitgenodigd voor zaterdag via de chatkoele pimp hoor!
hij wil ook graag bij de bof dus heb ik gezegd dattie ff een briefje moest sturen naar escape![]()
Fotoboek Asmooh
Waar bluuf je dan!?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee nog niet, toen ik het gister deed barste de bomvanavond nog msn?, heb wat nieuwe truukjes geleerd schatje
![]()
Whehehe er zitten genoeg chickies bij! Deel eens een beetje joh!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
frank tief op uit mn topic, die was vanmijheb al eeuwen geleden een tvp geplaatst
![]()
had t daarstraks ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef staticdata het volgende:
WAAROM krijg ik bij 1.4 met road to jalalabad there is a problem with your connection te zien? was toch opgelost
ga je toch rukken op de keeper van FC Twente johquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe er zitten genoeg chickies bij! Deel eens een beetje joh!
hoeveel flesjes in een krat juup, 60 ofzo??quote:
Ik pas me enkel aan het niveau van de groep aan..quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Graag gedaan..quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:14 schreef dekkered het volgende:
nice ursel die linklekker snel downloaden
Wat is je msn?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef Incolumis het volgende:
voeg mij es toe!!!!
en vond je het leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef Incolumis het volgende:
voeg mij es toe!!!!
ja post dat ding es ferdie, heb er geen ruk van meegekregen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Wie er nu niet bij is mist echt het meest memorabele moment van onze hele geschiedenis.
BoFers die ergens serieus over praten, over politiek nog wel
tinnus komt ook he ijsmust, das mijn broer die gaat de 23ste ook meequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Waar bluuf je dan!?
Ik heb Jafar trouwens gemaild over aanstaande zaterdag, maar nog niks gehoord!
top ik zet hem op het lijstje!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef drbravo het volgende:
[..]
tinnus komt ook he ijsmust, das mijn broer die gaat de 23ste ook mee
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:03 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!!!!!!!!!!
ZUIP/GEZELLIGHEIDSMEET TE PRINSENBEEK, ZATERDAG 9 SEPTEMBER VA 19.00UUR
INCL:
JP & LIES
FRANK
IJSMUTS
FERDI
INCO
TIMMINATOR
DR BRAVO
TINNUS
-
-
VOOR VERDERE INFO VERWIJS IK U NAAR HET TOPIC OP BANDOFFOKKERS, KOMT ALLEN!!
![]()
kijk er niet te lang na, ik ga binnenkort de server weer es pwnen en volgens mij moest ik jou nog eens een paar keer goed voor je raap knallenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
100 Sexiest Women 2006 (FHM-US)
voor de mannen!
iig thanks voor de file hoor urselquote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef ursel het volgende:
Je geeft ze een snelle download link van de nieuwe patch... En wat krijg je voor dank, heel je msn vol gespammed over dom politiek..
![]()
Heb ik dan helemaal voor niets die download klaar gezet dan..![]()
hoop dattie net zo lekker door mn speakers weg beukt als anna bot!quote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef Timminater het volgende:
mogge
http://www.totallycrap.co(...)_spelar_lite_dota/NL
nieuwe nummer van basshunter
heb je annas bot al gehoord, de nederlandse versie...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoop dattie net zo lekker door mn speakers weg beukt als anna bot!![]()
nee, issie net zo kick als het orgineel?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
heb je annas bot al gehoord, de nederlandse versie...
Wat een herriequote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef Timminater het volgende:
mogge
die is al oud horquote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef Timminater het volgende:
mogge
ja, gij jij maar terug in je tent, lekker door de modder rollen en naar bjork luisterenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een herrie
Net zoals dat Anna's bot, te triest voor woorden eigenlijk
tuurlijk, queenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bjork!Nog zoiets
Doe dan maar Queen of The Beatles
BJORK RULES! Die kan iig zeggen dat elke cd vernieuwend en zeer origineel is! Maar ieder zijn smaak natuurlijk...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bjork!Nog zoiets
Doe dan maar Queen of The Beatles
Gaat om de muziek Muts, de muziekquote:Op woensdag 6 september 2006 08:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tuurlijk, queen, george michael erbij en het homofeest kan beginnen
![]()
Denk dat mijn muziek-smaak ook wel behoorlijk in discrediet gebracht zal worden, dus hou wijs mijn mond..quote:Op woensdag 6 september 2006 08:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
BJORK RULES! Die kan iig zeggen dat elke cd vernieuwend en zeer origineel is! Maar ieder zijn smaak natuurlijk...
Meen je dat echt??quote:Op woensdag 6 september 2006 08:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat om de muziek Muts, de muziek
Ja? Freddie Mercury is toch gewoon een geniaal goede zanger...quote:
geniaal goede performer was het, maar zanger, die stem van die gastquote:Op woensdag 6 september 2006 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja? Freddie Mercury is toch gewoon een geniaal goede zanger...
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja? Freddie Mercury is toch gewoon een geniaal goede zanger...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Smaken verschillen. Ik vind het prachtig. Genesis op de radioquote:Op woensdag 6 september 2006 09:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
geniaal goede performer was het, maar zanger, die stem van die gast![]()
Je kan veel zeggen, maar ik vindt het hem wel lekker kunnen zingen hoor..quote:Op woensdag 6 september 2006 09:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
geniaal goede performer was het, maar zanger, die stem van die gast![]()
[schaammodus]Dat is nog best een aardig nummer dat Rootbox, dacht eerst niet dat het Robbie was[/schaammodus]quote:Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik vindt het hem wel lekker kunnen zingen hoor..
Beter als een rappende Robbie Williams..![]()
tja, hij kan wel zingen, maar de sound van zn stem vind ik echt tenenkrommendquote:Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik vindt het hem wel lekker kunnen zingen hoor..
Beter als een rappende Robbie Williams..![]()
tis wel orgineel iigquote:Op woensdag 6 september 2006 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[schaammodus]Dat is nog best een aardig nummer dat Rootbox, dacht eerst niet dat het Robbie was[/schaammodus]
soort vanquote:Op woensdag 6 september 2006 09:39 schreef RudyCarell het volgende:
Sickert op deze tijd? Ben je ziek?
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/P9060042.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/P9060042.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
wat ben je ook een vaag mannetje hequote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Katten zijn lief zolang ze niet op de vloerbedekking schijten.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
@Sickert: Superfreak remix weer op Caz! Im Rick James bitch!
Te laat...
zei je gister alquote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, zo goed is hij niet... Maar het blijft Rick James!
BTW heb de PS3 gepreorderd...
gedownload? dat mag toch helemaal niet? ik koop elke maand gewoon de Hitzone cds. VETTE SHITquote:Op woensdag 6 september 2006 10:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
zei je gister al
en met ''gekocht'' bedoel ik gedwonload noep
Frank Download koop eensquote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
John Lennon - Imagine op Veronica FM
Prachtig nummer
Ken ik ja. Geweldig!quote:Op woensdag 6 september 2006 11:15 schreef Sickert het volgende:firehose rodeo
werkt nietzoek m wel ff ergens anders
hier dan wel
http://vids.craveonline.c(...)fire_hose_rodeo.html
filmpje op imdbquote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken ik ja. Geweldig!
Must see in de biosHeerlijk al die blije stunts op een megascherm.
zal het thuis wel is probere zit nu op school en raad is wat ik nu hebquote:Op woensdag 6 september 2006 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Patch nog eens installeren.
schurft?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:35 schreef drbravo het volgende:
[..]
zal het thuis wel is probere zit nu op school en raad is wat ik nu heb![]()
idd staat toch voor inderdaad?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef drbravo het volgende:
[..]
idd dat heb ik niet, een tussenuur, maar u gaat toch door voor de wasmachine![]()
![]()
![]()
quote:
DIE VAN MIEN PAST IN DIE VAN!!??quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
JOEHOE!!
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
Frank? is het gelukt met je weet wel? gebeld en besteld??
Kan 't gewoon naar je gmailadres?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet alleen je adresgegevens hebben, kun je die mailen?
Hebben jullie een verrassing gekocht voor me??quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
Frank? is het gelukt met je weet wel? gebeld en besteld??
ooh ja! shit!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben jullie een verrassing gekocht voor me??![]()
Je weet toch dat ik er niet ben de 23e..![]()
Vrijdag de 15e welquote:Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ooh ja! shit!
Maar je komt toch zaterdag wel??![]()
die van de brooklyn bridge is mooi man! nu foto's van ground zeroquote:Op woensdag 6 september 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06363/IMG_5044.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06363/IMG_5058.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06363/IMG_5148.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06363/IMG_5172.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06363/IMG_5104.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06363/IMG_49932.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Heb em! Thanks!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:01 schreef BattleLies het volgende:
Frank, adres zit in je gmail!!
Als je het eerder wil hebben; bel me ff ! (voor nr. zie gsm lijst jubileumdag)
een hoge toren misschienquote:Op woensdag 6 september 2006 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar is die eerste foto vanaf genomen?
van het gebouw wat je op de 2e foto ziet.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar is die eerste foto vanaf genomen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:38 schreef ursel het volgende:
Gewoon een uur lang geen reactie...
![]()
Iedereen is sprakeloos over je foto's..![]()
Hehe, dan gebeurd er hier tenminste nog wat..quote:Op woensdag 6 september 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
kan er ook nog wel paar posten van hong kong of zuid afrika hoor![]()
quote:ik heb een boot ik heb een hele mooie splinternieuwe boot haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot en ik ga varen op het kanaal
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die van de brooklyn bridge is mooi man! nu foto's van ground zero![]()
quote:De NASA komt ook met een raceversie van de game, Lunar Racing Championship. Bij deze versie kunnen gamers ook via een netwerk tegen elkaar racen. Het racespel schijnt niet echt gemakkelijk te zijn. "Het is niet zo simpel als het lijkt, hoewel ik vaak racespellen speel", aldus de 10-jarige zoon van een NASA-wetenschapper.
Papa, ik wil racen op de maan, kan jij zorgen dat je baas een spel voor mij maakt..quote:
zien er zeker goed uit, langzame sluitertijd?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Papa, ik wil racen op de maan, kan jij zorgen dat je baas een spel voor mij maakt..![]()
Overigens, die 2 donkere foto's zijn vet mooi gemaakt. Hoe doe je dat zulke mooie nacht-foto's maken... Zeker een beste camera die je hebt?
ik wil niet spammen maar KLIKquote:Op woensdag 6 september 2006 15:32 schreef staticdata het volgende:
ja, sluitertijd van 15 seconden ofzo heb een eos 300d. eigenlijk alweer een oudje. maar ik haal veel te weinig uit die camera. zou eigenlijk wel eens een cursus willen volgen of met iemand meelopen die meer verstand van fotograferen heeft.
Zeker mooie foto. Alleen jammer dat die niet geheel symetrisch is. Vind persoonlijk die andere 2 mooier. Daar heb je de torens die duidelijk de aandacht vragen op de foto. Bij de foto hierboven had je of aandachtpunt of symetrie moet toepassen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef staticdata het volgende:
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06363/fontein.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
deze heb ik toen in zuid-afrika gemaakt. deze blijf ik zelf de mooiste vinden
je had hem op een statief moeten zetten, nu issie niet scherpquote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Foto's.
Parijs... Metrostation... LEEG!
Indrukwekkende foto's!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/IMG_5008.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/IMG_5009.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/IMG_5010.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/IMG_5011.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/IMG_5014.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/IMG_5018.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
HET KLOpt wel wat je zegt, kan altijd nog bijsnijden met photoshopquote:Op woensdag 6 september 2006 16:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Zeker mooie foto. Alleen jammer dat die niet geheel symetrisch is. Vind persoonlijk die andere 2 mooier. Daar heb je de torens die duidelijk de aandacht vragen op de foto. Bij de foto hierboven had je of aandachtpunt of symetrie moet toepassen.
Niet dat ik er kaas van gegeten heb, maar dat is wat ik ervan vindt.![]()
Ah neequote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef Timminater het volgende:
mogge
Denk dat wij elkaar best kunnen vinden in muziek smaakquote:Op woensdag 6 september 2006 08:58 schreef ursel het volgende:
Denk dat mijn muziek-smaak ook wel behoorlijk in discrediet gebracht zal worden, dus hou wijs mijn mond..![]()
Dire Straitsquote:Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
Gisteren weer even Dire Straits - Brothers in Arms geluisterd...![]()
JOEHOEquote:Op woensdag 6 september 2006 12:26 schreef dekkered het volgende:
DIE VAN MIEN PAST IN DIE VAN!!??
Preorder cancellen en uit het buitenland halen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
PS3 komt pas in maart 2007 naar Europa! Stelletje HONDEN!
Te droog, kansloze tekst ook maar goed in de skihut wordt er toch niet echt naar geluisterdquote:
Mooie fotoquote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef staticdata het volgende:
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06363/fontein.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
deze heb ik toen in zuid-afrika gemaakt. deze blijf ik zelf de mooiste vinden
Kiten pwngequote:
Inderdaad jammer van al die draden!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:43 schreef Sickert het volgende:
bla bla bla...
mjah kan er wel een heel spul voor gaan maken op mn werk enzoquote:Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Inderdaad jammer van al die draden!
vreemd zeg..quote:Op woensdag 6 september 2006 19:43 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06363/P9060044.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
vandaag maar nuttig opgeruimd
helaas zijn de kabels die je nog nog ziet onvermijdelijk
maargoed er kwam een hond aan stof vandaan en in de pc's zelf ben ik ook bezig geweest alles weer schoon
Tv'tje wat er staat is een ander verhaal mn huidige begint raar te doen (beeld gaan van breed naar smal) dus nu mn kleine reserve op mn bureau kan ik ook weer wat meer tv volgenaangezien ik dat de laatste tijd weinig meer doe dus nu kan ik gamen/internetten en tv volgens
kon ik eerst al door mn tv kaart alleen die werkt niet meer op de drivers ofzoerg vaag iig) kabeltje lag er nog wel dus die hoefde ik alleen maar in te pluggen en ps2 er naast gezet
beetje smakcdownen enzo
@ Jp waterkoeling zuigt mn zalman 9500 houd m netjes onder de 38 idle en stressed 46
waterkoeling is idle al 48al draait ie op vol
er maar uitgeflikkerd dus.. zet m in mn server als ik zin heb die moet ie wel aankunnen
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef jpjedi het volgende:
hebbie pasta gebruikt?
Nutella natuurlijk !!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
pasta was dat?
[Kef n00b mode.]
geintje Kef.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Sickert het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nutella natuurlijk !!had niet anders verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
Zet je Ajax bril eens af....bijna elke bal sprong van z'n voet...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Incolumis het volgende:
huntelaar speelde helemaal niet slecht, hij gaf heel goed de ballen af op spelers die in de ruimte liepen
Hij liep met de waterzak, beter opletten he !quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh die Heracles speler heb ik gemist dan
Doe eens je Punkbuster updatenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef -chiel- het volgende:
Wat een kutzooi, nu wordt ik elke keer voor 2 minuten gekikt ivm punkbuster.
Wat een kutspel is het eigenlijk, heb je geen crashende servers meer wordt je er gvd afgekikt voor niks.
2 minuten later speel je weer alsof er niks aan de hand is!kut EA/DICE met hun klotepatches.
nou dat klinkt wel erg aantrekkelijk. ben benieuwd of er nu wezenlijk prestatieverschil is met de 5000+quote:Op donderdag 7 september 2006 07:02 schreef escape_nl het volgende:
Morge smurfjes![]()
@ Jedi, zullen we deze nemen?
http://tweakers.net/nieuw(...)r-de-frontlinie.html
Einde dit jaar komen sinterklaas en de kerstman nieuwe en leuke pakjes afleveren...quote:Op donderdag 7 september 2006 08:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
nou dat klinkt wel erg aantrekkelijk. ben benieuwd of er nu wezenlijk prestatieverschil is met de 5000+
en we moeten dan een nieuw mobo.(Deze )
Ik wacht nog even de strijd af en kijken of de druk van intel nog verder uitmond in prijsverlagingen.einde dit jaar kunnen we wel eens gaan kijken.
jedi
Ok, maar ik krijg een patch en het probleem doet zich voor, daarvoor had ik het niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 07:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Doe eens je Punkbuster updaten
dude je hebt nu al een sys wat alles gemakkelijk aankanquote:Op donderdag 7 september 2006 08:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
nou dat klinkt wel erg aantrekkelijk. ben benieuwd of er nu wezenlijk prestatieverschil is met de 5000+
en we moeten dan een nieuw mobo.(Deze )
Ik wacht nog even de strijd af en kijken of de druk van intel nog verder uitmond in prijsverlagingen.einde dit jaar kunnen we wel eens gaan kijken.
jedi
mogguquote:Op donderdag 7 september 2006 10:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
dude je hebt nu al een sys wat alles gemakkelijk aankan
waarom zaou je dan weer gaan investeren in iets wat jij toch alweer snel zat bent
ik denk het..quote:Op donderdag 7 september 2006 10:17 schreef drbravo het volgende:
[..]
moggu
ben ik de enigste die problemen heeft met de patch instaleren?? heb hem echt al een paar keer geinstalleerd en elke keer krijg ik patchen mislukt, heb nu ook al een paar keer de patch van andere site gedownd maar heb er nu weer een die incomplete blijkt te zijn![]()
ik heb hem ook niet op c: staanquote:Op donderdag 7 september 2006 10:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk het..
ik heb nog nooit probs met patchen gehad en dat zelfs met BF2 niet op de C:
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:26 schreef drbravo het volgende:
[..]
ik heb hem ook niet op c: staan
fulquote:Op donderdag 7 september 2006 10:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
weet t ook niet heb je de full of de incremental?
de incremental heb ik ook al een keer geprobeerd en krijg daar ook patchen mislukt, dat was de eerste die ik probeerdequote:Op donderdag 7 september 2006 10:43 schreef ursel het volgende:
Waarom niet alleen de incremental dan?
Of download anders patch 1.3 en gooi daar overheen de incremental.
ja ik had diegene van jouw gepakt, naja ik ga vanmiddag nog maar ff prutsen en als dan het nog nie lukt neem ik wel een cdtje mee naar jp vrijdag en zal ik het met degene die hij heeft gedownload proberen, moet weer naar de les je hoort nog wel of het gelukt isquote:Op donderdag 7 september 2006 10:46 schreef ursel het volgende:
Ook degene die ik aanbood? Heb er verder niemand over gehoord. Zelf ook nog niet getest alleen.
Anders installeer je BF2 vers en probeer je dan nog eens de incremental
install bf2 gewoon opnieuw, hoe lang kan dat nou duren...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:48 schreef drbravo het volgende:
[..]
ja ik had diegene van jouw gepakt, naja ik ga vanmiddag nog maar ff prutsen en als dan het nog nie lukt neem ik wel een cdtje mee naar jp vrijdag en zal ik het met degene die hij heeft gedownload proberen, moet weer naar de les je hoort nog wel of het gelukt is
dan had de rar wel een foutmelding gegeven neem ik aanquote:Op donderdag 7 september 2006 10:50 schreef ursel het volgende:
Okido,
Enige dat ik gedaan had was hem downloaden, in de staat zoals die gedownload was ge-upped. Linkje hier gedropt van de file en toen weggegaan terwijl die nog aan het uppen was.
Je had hem toch niet gelijk gedownload toen ik de link plaatste? Want dan kan het zijn dat die nog niet klaar was met uppen.
Zoals ik al zei, ik heb er niet naar gekeken. Weet niet eens meer wat voor bestandtype het was..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan had de rar wel een foutmelding gegeven neem ik aan
bij derest deed ie t wel dusquote:Op donderdag 7 september 2006 11:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb er niet naar gekeken. Weet niet eens meer wat voor bestandtype het was..
Ik zou voor de wat betere merken gaan zoals Asus qua moederbord.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef ursel het volgende:
In hardware ben ik niet 100% in thuis. Maar voor een leuke game-server, is de onderstaande setting dan wat, of zijn er ondertussen alweer betere prijs/prestatie verhoudingen??
Processor AMD Opteron 170 2.0Ghz Dual Core
Moederbord Supermicro H8SSL-i
Geheugen 2048MB DDR
Opslag 160GB 7.200RPM (S-ATA)
RAID Controller -
Netwerk 2x 1000Mbit (Intel)
VGA Onboard
Kast Supermicro SC811T-260
Voeding 200 Watt
ook voor een game server?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou voor de wat betere merken gaan zoals Asus qua moederbord.
Ja. Wel belangrijk dat ie goed draait hequote:
Geloof dat ik Domo nog in mijn xfire lijst heb, daar ff tekkelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:25 schreef jpjedi het volgende:
@ursel:
denk dat componenten voor een server wel oke zijn. Heb je al bij dell gekeken? Kan zijn dat zij op dit niveau goed meekunnen Voor servers is dit wel een goed adres qua prijs. Zij zijn in prijzenslag met HP dus kan gunstig uitkomen.
Voor echt goed advies voor die shit moet je eigenlijk Domo hebben aangezien hij af aan het studeren is voor een studie dat over server/netwerk/hardware gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |