waarom ga je bier vasthouden in bed?quote:Op maandag 4 september 2006 23:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga deze lekker vasthouden, truste allemaal
[afbeelding]
truste, en bedankt voor het brengen van nudges in mn levenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Weltrusten
Die TTIk werd gek van die nudges
en jij was sniper?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Incolumis het volgende:
vanavond was een leuke POE avond met Fer, Frank, Raf, Stefan en Baus. goede teamplay. 2 medics, 1 supplies, en hoppakee Fallen werd gepwned
fallen ging inderdaad lekker. BIj orel zaten we verdeeld over 2 teams ging toen meteen stuk minder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Incolumis het volgende:
vanavond was een leuke POE avond met Fer, Frank, Raf, Stefan en Baus. goede teamplay. 2 medics, 1 supplies, en hoppakee Fallen werd gepwned
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga deze vasthouden:
[afbeelding]
quote:
meen je ook nog hequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en gouden medaille ermee gehaald
ook veel als medic gelopen
bij Mondelijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
fallen ging inderdaad lekker. BIj oral zaten we verdeeld over 2 teams ging toen meteen stuk minder.
whahaha mafkeesquote:Op dinsdag 5 september 2006 06:01 schreef IJsmuts het volgende:
Kev, nog even voor je opgezocht! erg mooi hoor, lees het elke avond even en wordt steevast tot tranen toe geroerd:
“VERNIEUWDE KRACHT”
Morguh ookhet beloofd een mooie dag te worden, lekker vrouw uit de veren om deze dag optimaal te plukken
![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
over ee kwartierje naar het ziekenhuis![]()
good luck! en als ze moeilijk doen gewoon een knietje geven!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
Sterkte Inc! Komt allemaal weer goed!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 06:01 schreef IJsmuts het volgende:
Kev, nog even voor je opgezocht! erg mooi hoor, lees het elke avond even en wordt steevast tot tranen toe geroerd:
“VERNIEUWDE KRACHT”
sterkte incoquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
oef gelukkig geen operatie so far. effe 4 weken rust, dan weer foto maken, als ik dan nog pijn heb misschien een kijkoperatie, maar ik ga er niet van uit
beterschap, en maar hopen dat je geen operatie nodig hebt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
oef gelukkig geen operatie so far. effe 4 weken rust, dan weer foto maken, als ik dan nog pijn heb misschien een kijkoperatie, maar ik ga er niet van uit
Dat is goed nieuws! Succes met herstellen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
mag ik u dan ook nog even verwijzen naar dit meesterlijke topique, deeltje 2 alweerquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hehe dat soort ongein had ik nu net nodig, wat mensen al niet geloven...
Zal de filmpjes over de Slopels ff thuis kijken... Maar ook die openingspost, als er gezeikt wordt ignore ik jequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag ik u dan ook nog even verwijzen naar dit meesterlijke topique, deeltje 2 alweer![]()
PimP My Opel.. (deel2)
![]()
check die filmpjes ook![]()
Vandaar dat ik dat niet kenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef drbravo het volgende:
[..]
buzzer uit msn, las je eropklikt gaat heel je scherm trillen![]()
die OP is briljant, die filmpjes ook! echt een supernegerquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zal de filmpjes over de Slopels ff thuis kijken... Maar ook die openingspost, als er gezeikt wordt ignore ik je![]()
Welkom terug in ons koude kikkerlandje...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
Welkom terug! Hoe was het in NY?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
Heeee Puni, goeie reis gehad?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
hahaquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:26 schreef Incolumis het volgende:
ijsmeis is een kutwijf met een, vanwege door matig gebruik, drooggeworden vagina. geen wonder dat ze zo doet
hij gaat goed inco!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef Incolumis het volgende:
Ik mag van ijsmeis mijn negatieve mening niet geven :( :(
pas op voor Nikkyquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef Incolumis het volgende:
Ik mag van ijsmeis mijn negatieve mening niet geven :( :(
http://gamershell.com/download_15374.shtmlquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:02 schreef escape_nl het volgende:
Patch verschijnt binnen 2 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit, je kan hem nu al downloaden van de grote gamesites, zoals gamershell.com, filefront.com
dank u, maar volgens mij wil gamershell niet mee werkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
http://gamershell.com/download_15374.shtml
incremental patch
voor de luie mensen
tis een beetje traagquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
dank u, maar volgens mij wil gamershell niet mee werken
31%quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
http://gamershell.com/download_15374.shtml
incremental patch
voor de luie mensen
vette map zegquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:32 schreef Sickert het volgende:
Road to jallalalallalaaaaaaaaaaaaabad speel
sommige al 1.4 denk dat ze unranked zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef staticdata het volgende:
[..]heb je hem in singleplayer al gespeeld of zijn er al servers met 1.4?
Ook weer terugquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
poe2 is 1.4 compatible! Door Dice getest!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook weer terugBen benieuwd naar de foto's !
Niels, gaat de server al naar 1.4 of nog niet ? en in het algemeen, hoe zit dat nu met POE2 ? Wel of geen 1.4 installeren ?
Thanks. 1 mb/squote:Op dinsdag 5 september 2006 17:58 schreef ursel het volgende:
Linkje
Ik moet nu weg, bestand staat in de upload nog, dus geef het even wat tijd. Queue zegt 29 min.. :S
Oohh.. en is voornamelijk voor de BoF bestemd, zodra iedereen er gebruik van gaat maken haal ik hem er weer af, of verander de naam ff..
Normaal gesproken doet PB dat heel snel, ik zit op mijn werk dus kan het niet testenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook weer terugBen benieuwd naar de foto's !
Niels, gaat de server al naar 1.4 of nog niet ? en in het algemeen, hoe zit dat nu met POE2 ? Wel of geen 1.4 installeren ?
als je de kwa(r)k uit je ogen had gehaald zag je dat Ursel hem in de queu had staan voor nog 29 min, jij post een paar min later dat de file niet werktquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks. 1 mb/s![]()
File is corrupt
Ohquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef escape_nl het volgende:
[..]
als je de kwa(r)k uit je ogen had gehaald zag je dat Ursel hem in de queu had staan voor nog 29 min, jij post een paar min later dat de file niet werkt
nu snap ik waarom die ambtenaren altijd alles verneukenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ja ik lees de posts van Ursel niet altijd omdat er vaak onzin in staat
replace userquote:
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe pc en dus twee weken geleden de laatste versie van winrar erop gezet. Kan toch bijna niet daaraan liggen??quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:01 schreef Incolumis het volgende:
ik zou zeggen, probeer eens de nieuwe versie van winrar
Meet Frankquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef BMH het volgende:
Ik ben eindelijk toegelaten tot het Bof forum!! YESH!!
Waarom duurde dat zo extreem lang?
Moet jij zeggen. Meneer Lazy Adminquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
Meet Frank
Beroep: Ambtenaar
*rolt over grond*
tja wij kijken niet elk moment op het validating paginaatjequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:10 schreef BMH het volgende:
Ik ben eindelijk toegelaten tot het Bof forum!! YESH!!
Waarom duurde dat zo extreem lang?
Alles om jou weer terug te krijgenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:23 schreef BMH het volgende:
Ambtenaar & Lazy Admin.. Wow helemaal geen "homo" meer? We gaan vooruit mensen
Ben je nu weer een beetje blij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:02 schreef escape_nl het volgende:
Patch verschijnt binnen 2 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!
graagquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:28 schreef Veerie het volgende:
als iemand kinderen wilt pesten.. kom maar op me stage langs
genoeg kinderen daar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |