waarom ga je bier vasthouden in bed?quote:Op maandag 4 september 2006 23:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik ga deze lekker vasthouden, truste allemaal
[afbeelding]
truste, en bedankt voor het brengen van nudges in mn levenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Weltrusten
Die TTIk werd gek van die nudges
en jij was sniper?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Incolumis het volgende:
vanavond was een leuke POE avond met Fer, Frank, Raf, Stefan en Baus. goede teamplay. 2 medics, 1 supplies, en hoppakee Fallen werd gepwned
fallen ging inderdaad lekker. BIj orel zaten we verdeeld over 2 teams ging toen meteen stuk minder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Incolumis het volgende:
vanavond was een leuke POE avond met Fer, Frank, Raf, Stefan en Baus. goede teamplay. 2 medics, 1 supplies, en hoppakee Fallen werd gepwned
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga deze vasthouden:
[afbeelding]
quote:
meen je ook nog hequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en gouden medaille ermee gehaald
ook veel als medic gelopen
bij Mondelijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
fallen ging inderdaad lekker. BIj oral zaten we verdeeld over 2 teams ging toen meteen stuk minder.
whahaha mafkeesquote:Op dinsdag 5 september 2006 06:01 schreef IJsmuts het volgende:
Kev, nog even voor je opgezocht! erg mooi hoor, lees het elke avond even en wordt steevast tot tranen toe geroerd:
“VERNIEUWDE KRACHT”
Morguh ookhet beloofd een mooie dag te worden, lekker vrouw uit de veren om deze dag optimaal te plukken
![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
over ee kwartierje naar het ziekenhuis![]()
good luck! en als ze moeilijk doen gewoon een knietje geven!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
Sterkte Inc! Komt allemaal weer goed!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Incolumis het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 06:01 schreef IJsmuts het volgende:
Kev, nog even voor je opgezocht! erg mooi hoor, lees het elke avond even en wordt steevast tot tranen toe geroerd:
“VERNIEUWDE KRACHT”
sterkte incoquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
oef gelukkig geen operatie so far. effe 4 weken rust, dan weer foto maken, als ik dan nog pijn heb misschien een kijkoperatie, maar ik ga er niet van uit
beterschap, en maar hopen dat je geen operatie nodig hebt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
oef gelukkig geen operatie so far. effe 4 weken rust, dan weer foto maken, als ik dan nog pijn heb misschien een kijkoperatie, maar ik ga er niet van uit
Dat is goed nieuws! Succes met herstellen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:18 schreef Incolumis het volgende:
mag ik u dan ook nog even verwijzen naar dit meesterlijke topique, deeltje 2 alweerquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hehe dat soort ongein had ik nu net nodig, wat mensen al niet geloven...
Zal de filmpjes over de Slopels ff thuis kijken... Maar ook die openingspost, als er gezeikt wordt ignore ik jequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag ik u dan ook nog even verwijzen naar dit meesterlijke topique, deeltje 2 alweer![]()
PimP My Opel.. (deel2)
![]()
check die filmpjes ook![]()
Vandaar dat ik dat niet kenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef drbravo het volgende:
[..]
buzzer uit msn, las je eropklikt gaat heel je scherm trillen![]()
die OP is briljant, die filmpjes ook! echt een supernegerquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zal de filmpjes over de Slopels ff thuis kijken... Maar ook die openingspost, als er gezeikt wordt ignore ik je![]()
Welkom terug in ons koude kikkerlandje...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
Welkom terug! Hoe was het in NY?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
Heeee Puni, goeie reis gehad?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:zo bijgelezen, goedemorgen, weer terug in nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |