effe een nieuwsflash, Tiesto produceert zijn eigen nummers niet, hij heeft daar zo'n 4 mensen voor, Cor Fijneman, DJ Montana, Geert Huinink en Gaby Kerschkampquote:Op maandag 4 september 2006 18:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Die Tiesto remix is coolHet is zo bizar knap hoe iemand toch een lekker nummer kan maken en toch het gevoel van de Pirates op kan roepen. Super gedaan
niet dat ik zelf nou een groot fan van trance e.d. ben maar het is gewoon een ontzettend knap gemaakte productie.
welke server ?quote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Om 20:00 POE2 spelen?
Kevin is er, ik ben er en Inco is er.
Frank is er ook op voorwaarde dat z'n patch werkt
zie je wel dat ik geen homo ben, een user met vet dikke tieten zoekt mequote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef joey_k het volgende:
MESSAGE FOR IJSMUTS - MESSAGE FOR IJSMUTS - MESSAGE FOR IJSMUTS
Sorry for het interrumperen....
Hé IJSMUTS, wanneer mail je de foto's eens even door en de rest van de info???
[afbeelding]
Toppie! bedankt!
quote:Op maandag 4 september 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Hier ben ik, ik ben sinds kort werkzaam op een andere locatie en mijn werktijden zijn veranderd.
Ik ga 3 avonden in de week werken, dus betekent ook 3 ochtenden vrij.
Ik heb de laatste 2 weken bijna tot geen BF2 gespeeld, dat komt mede daardoor. Een andere reden is de crashes, ik word er een beetje ziek van, meer dan 3 maanden duurt het al, maar goed er zijn belangrijke dingen in het leven.
Ik mis BF2 ook niet echt, ik heb er nu er ongeveer 1900 uur opzitten, is wel genoeg zo dacht ik, als patch 1.4 er is kom ik wel weer kijken.
Over het Fok forum, door dat gespam over van alles en nog wat heb ik niet zoveel zin meer om wat te posten, dat heeft bij mij de knop omgezet. Ik ben iemand die van serieuze dingen houd en gelukkig kom ik niets te kort.
We ziiten bijna op een topic per dag, ik dacht zelf dat het geen slowchat bedoeling was, maar een mod kan daar beter iets over zeggen.
Het zal toch niet aan mij liggen nu ik niet meer online ben dat er met de server niets gebeurd? veel leeg en weinig veranderingen, het is dat JP hem gisteren heeft omgezet, anders was hij nu nog leeg.
We hebben veel admins maar waar zijn die, ze hebben allen rechten om de server te veranderen
deeltijd is toch vaak s' avonds? ik doe ook DT en doe 4 jaar in 3 (BE) is wel leuk hoor op die manier te studeren, weet alleen niet hoe het met aanbod zit wbt BI,quote:Op maandag 4 september 2006 22:08 schreef Incolumis het volgende:
ik zit er aan te denken om een avondstudie HBO te gaan doen, maar welke richting? zat te denken aan bedrijfskundige informatica, maar da's weer deeltijd en niet avond.
Ik doe nu HBO Informatica Deeltijd. Begin is druk! Erg druk!quote:Op maandag 4 september 2006 22:08 schreef Incolumis het volgende:
ik zit er aan te denken om een avondstudie HBO te gaan doen, maar welke richting? zat te denken aan bedrijfskundige informatica, maar da's weer deeltijd en niet avond.
beginnen ze compleet bij het begin met die opleiding of is het handig om al wat kennis van de stof te hebben?quote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doe nu HBO Informatica Deeltijd. Begin is druk! Erg druk!
Enige kennis is makkelijk maar in principe kun je wel zonder kennis beginnen, althans dat is mij verteld. Ik weet niet wat je vooropleiding is...quote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
beginnen ze compleet bij het begin met die opleiding of is het handig om al wat kennis van de stof te hebben?
yupquote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Razorback het volgende:
POE hadden ze toch ook voor BF Vietnam?
Ik zou eerst eens kijken of je wel toegelaten wordtquote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef Incolumis het volgende:
MAVO-D diploma
HAVO 3 jaar, geen diploma
MBO Elektronica, geen diploma
MBO Algemene Vliegtuigtechniek, geen diploma
(ik was nogal een vrijbuiter)
HELD!!!quote:Op maandag 4 september 2006 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Zal ik haar voor zaterdag uitnodigen?
Jij komt niet eensquote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef ursel het volgende:
Is goed..![]()
Als ze er niet is kost het je een krat bier..![]()
Ohjaquote:Op maandag 4 september 2006 23:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij zou gaan slapen joh![]()
komt ze![]()
8 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |