Ik was eerder...quote:Op maandag 4 september 2006 14:14 schreef BattleLies het volgende:
LOL! ursel en ik zagen het beide! hahahaha
quote:Op maandag 4 september 2006 13:55 schreef IJsmuts het volgende:
naast mijn 90 urige baan bij shell studeer ik nog even bedrijfseconomie, ik heb nl een erg hoog iq en kan mn energie alleen maar kwijt als ik moeilijke stof tot me moet nemen. maar dat ga je as zaterdag ervaren!
Uhmmm, nee dat is een hele oude mop... maar goed leuk dat jullie toch aan het zoeken zijn naar mierenballenhaar...quote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Rudy, mag ik je erop attenderen dat jou sig in mijn ogen dezelfde stijl heeft als de seksistische uitroepingen hier..
(Vergeleken met de laatste week dan..
)
tis ook wat raar als ik inderdaad commentaar lever en dan zo'n sig heb... heb er eigenlijk niet bij nagedacht...quote:Op maandag 4 september 2006 14:47 schreef ursel het volgende:
Ik zoek niet en hou me in heel deze discussie dan ook geheel ter zijde. Ik lees er gewoon overheen of neem het ter aanname aan wat ze hier blaten..
Mijn oog viel gewoon opeens op jou sig.. En vond dat wel lachwekkend eigenlijk..![]()
Caz .. brrrquote:Op maandag 4 september 2006 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
CAZ...dat had m'n zusje laatst aangezet tijdens het ontbijt....ik hoorde achter elkaar: Nelly Furtado (met nog iemand geloof ik), DJ Tiesto (die de OST van PotC2 verziekt) en The Black Eyed Peas.....toen ben ik heel snel weggerend
Yeah!quote:
Ja ik ben er ook niet echt weg van... Maar na de komst van meer computers is er een soort kooi van faraday ontstaan, waardoor er bijna niets meer is te ontvangen, luisterde altijd naar 3FM... Maar voor de rest heb ik i-tunes aanstaanquote:Op maandag 4 september 2006 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
CAZ...dat had m'n zusje laatst aangezet tijdens het ontbijt....ik hoorde achter elkaar: Nelly Furtado (met nog iemand geloof ik), DJ Tiesto (die de OST van PotC2 verziekt) en The Black Eyed Peas.....toen ben ik heel snel weggerend
Ah das wel jammer ja!quote:Op maandag 4 september 2006 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet echt weg van... Maar na de komst van meer computers is er een soort kooi van faraday ontstaan, waardoor er bijna niets meer is te ontvangen, luisterde altijd naar 3FM... Maar voor de rest heb ik i-tunes aanstaan
nee alles word geblokkeerdquote:Op maandag 4 september 2006 15:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah das wel jammer ja!Heb je ook geen beschikking over InternetRadio?
Rudy! Ik wordt gek van illustrator .. wat een klote programma als je er zelden mee werkt zeg!quote:
Fijn he, die beziercurves (he een bocht, maar ik wilde een rechte lijn). Je moet eens met dat verloopnet gaan werken, dat is zooo cool...quote:Op maandag 4 september 2006 15:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Rudy! Ik wordt gek van illustrator .. wat een klote programma als je er zelden mee werkt zeg!
Ik heb echt GEEN idee waar je het over hebtquote:Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Fijn he, die beziercurves (he een bocht, maar ik wilde een rechte lijn). Je moet eens met dat verloopnet gaan werken, dat is zooo cool...
Ja ik doe er heeeeeeel voorzichtig mee .. tis alleen nog steeds een photoshopbestand en dat vormt het grootste probleem nu .. Maar goed .. daar kom ik wel uit ...quote:Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef ursel het volgende:
Doe je voorzichtig met mijn logo.. Bloed zweet en tranen zit erin..
Hier ben ik, ik ben sinds kort werkzaam op een andere locatie en mijn werktijden zijn veranderd.quote:Op maandag 4 september 2006 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom er nog maar zo weinig leden hier posten....waar is escape bijv.?
Heb je Livetrace al gevonden als je een illustratie seleceert? Dan maak je van pixelbestanden, vectorbestandenquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja ik doe er heeeeeeel voorzichtig mee .. tis alleen nog steeds een photoshopbestand en dat vormt het grootste probleem nu .. Maar goed .. daar kom ik wel uit ...
Ik moet zeggen dat ik er niet eens meer aan gedacht heb! Ben druk bezig met 2142, maar ben nog steeds bereikbaar voor de server... Maar als niemand een message stuurt ja...quote:Op maandag 4 september 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Het zal toch niet aan mij liggen nu ik niet meer online ben dat er met de server niets gebeurd? veel leeg en weinig veranderingen, het is dat JP hem gisteren heeft omgezet, anders was hij nu nog leeg.
We hebben veel admins maar waar zijn die, ze hebben allen rechten om de server te veranderen
Zal het doen als ik thuis ben, heb hier geen admintoolsquote:Op maandag 4 september 2006 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou Rudy als jij nou eens de Server van SF naar vanilla veranderd
Alleen niet van Sf naar Vanilla of andersom.quote:Op maandag 4 september 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
We hebben veel admins maar waar zijn die, ze hebben allen rechten om de server te veranderen
om precies te zijn een heel topicquote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef Razorback het volgende:
Ook ik ben het eigenlijk wel eens Rudy en Escape en mij zie je dus ook niet meer echt in dit topic (alleen om zo nu en dan wat te vragen) en om een lang verhaal kort te houden.
De topics gaan mij iets te snel en elke keer gaat het bijna over homo's, het begon allemaal leuk maar het begint nu eigenlijk best wel te vervelen.
En zo nu en dan nog een verdwaalde Prius grap, wat boeit het dat Frank in een Prius auto rijd als hij er überhaupt in rijd, jij hoeft er niet in te rijden
Het gaat er toch om bij een auto dat hij 4 wielen heeft, een motorblok, een hoop ijzer en het liefst nog een stuur en remmen en dat allemaal in de vorm van een auto in elkaar gemonteerd of loop ik nou een paar eeuwen achter.
Ik lees ze niet meer meequote:Op maandag 4 september 2006 17:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
om precies te zijn een heel topic
we hadden dit al besproken.
Homo!
Ach de Prius grappen zijn voorbij. Blijf nou gewoon hier posten!! Tis ook niet helemaal eerlijk tegenover de rest om zomaar te stoppen met posten, we zijn niet voor niks een "band"!quote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef Razorback het volgende:
Ook ik ben het eigenlijk wel eens Rudy en Escape en mij zie je dus ook niet meer echt in dit topic (alleen om zo nu en dan wat te vragen) en om een lang verhaal kort te houden.
De topics gaan mij iets te snel en elke keer gaat het bijna over homo's, het begon allemaal leuk maar het begint nu eigenlijk best wel te vervelen.
En zo nu en dan nog een verdwaalde Prius grap, wat boeit het dat Frank in een Prius auto rijd als hij er überhaupt in rijd, jij hoeft er niet in te rijden
Het gaat er toch om bij een auto dat hij 4 wielen heeft, een motorblok, een hoop ijzer en het liefst nog een stuur en remmen en dat allemaal in de vorm van een auto in elkaar gemonteerd of loop ik nou een paar eeuwen achter.
Ik werk bij Wim Bosman in 's-Heerenberg. Is een grote logistiek dienstverlener. Warehousing, transportation, value added service, customs clearance etc. etc.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 09:04 schreef RudyCarell het volgende:
Whaoaw blimey, this must be the saddest in myah life!
Ja denk het wel. Tis wel leuk maar dit schiet echt niet op, ben echt gebroken.quote:Op maandag 4 september 2006 09:20 schreef BattleLies het volgende:
Volgende keer dus lekker al op zondagavond naar Arnhem?!Dan hoef je in ieder geval niet ZO vroeg op te staan en begint je maandag iets minder hectisch
![]()
Je weet wel dat je weekend bedoeld is om bij te komen en je schoolweek om je uit te lezen op allerlei boeiende lectuur en anderzins interessante onderwerpen ?quote:Op maandag 4 september 2006 09:33 schreef drbravo het volgende:
ja heik wil naar huis ben zo bere moe!!!!!!!! uitgaan, bloemencorso en een verjaardag doen geen best aan je dagelijks hoeveelhheid slaap
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef Silver_Shark het volgende:
als ik 16 ga ik stoppen met school
en dan trek ik de wijde wereld in net als in Pokemon
Net alsof die Pokemon zo lekker Nederlands pratenquote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou op school blijven totdat je goedlopende Nederlandse zinnen kunt typen
Voor niets je geweer uit het vet gehaaldquote:
Ik begrijp wel wat je bedoeld maar het komt wel wat vreemd over uit jou mondquote:Op maandag 4 september 2006 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet het ook niet echt IJsmutsIk vind vooral dat Topic op BoF! erg overdreven met dat ranzige plaatje....verder moet ik zelf ook maar niet teveel zeiken.
Die Tiesto remix is coolquote:Op maandag 4 september 2006 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:
Doen ze bij mij ookquote:
valt meequote:Op maandag 4 september 2006 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij blijft geniaal die Quotepost van Ferdi
quote:Op maandag 4 september 2006 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben POE2 aan het downloaden, toch maar eens kijken
Vind er GEEN zak aan.quote:Op maandag 4 september 2006 18:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij blijft geniaal die Quotepost van Ferdi
heey tinnus komt zaterdag ookquote:Op maandag 4 september 2006 19:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vind er GEEN zak aan.![]()
komma komma komma.
Escape moet eens snel die hosting regelen voor POE kunnen we daar gaan puntenhoeren.Ik vond die map met 'destro the NUKE' wel vet eigenlijk maar Sickie zei dat er nog een vette map is. Als er nog stadsmappen uitkomen is het helemaal über moet ik zeggen want vliegen heb ik in POE nog niet zo door.
Heb het ook pas een uurtje gespeeld maar was weer lang geleden dat ik me zo had vermaakt samen met Diamond, Static en Escape. Mooiste waren die all-time opmerkingen zoals: "hee hier kan je ook een TV guided mee schieten", of "Zou dat Artilleriestuk ook kunnen schieten met een doelmarkering door een Specops? Doet me denken aan vorig jaar Juni.![]()
Al ken ik geen pad of baan op die mappen.![]()
Hoe pak je nou bijvoorbeeld die Carpathian map aan als aanvaller? gewoon met jeepie binnenscheuren en C4tjes plakken zo snel je kan is het meeste gedaan nu maar het kan veel beter natuurlijk.![]()
IQ = Irritantie-Quotient?quote:Op maandag 4 september 2006 13:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
naast mijn 90 urige baan bij shell studeer ik nog even bedrijfseconomie, ik heb nl een erg hoog iq en kan mn energie alleen maar kwijt als ik moeilijke stof tot me moet nemen. maar dat ga je as zaterdag ervaren!
IDDquote:Op maandag 4 september 2006 19:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Zijn we net ons leven aan het beteren komt er iemand langs met zo'n avatar
Te droog
effe een nieuwsflash, Tiesto produceert zijn eigen nummers niet, hij heeft daar zo'n 4 mensen voor, Cor Fijneman, DJ Montana, Geert Huinink en Gaby Kerschkampquote:Op maandag 4 september 2006 18:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Die Tiesto remix is coolHet is zo bizar knap hoe iemand toch een lekker nummer kan maken en toch het gevoel van de Pirates op kan roepen. Super gedaan
niet dat ik zelf nou een groot fan van trance e.d. ben maar het is gewoon een ontzettend knap gemaakte productie.
welke server ?quote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Om 20:00 POE2 spelen?
Kevin is er, ik ben er en Inco is er.
Frank is er ook op voorwaarde dat z'n patch werkt
zie je wel dat ik geen homo ben, een user met vet dikke tieten zoekt mequote:Op maandag 4 september 2006 19:41 schreef joey_k het volgende:
MESSAGE FOR IJSMUTS - MESSAGE FOR IJSMUTS - MESSAGE FOR IJSMUTS
Sorry for het interrumperen....
Hé IJSMUTS, wanneer mail je de foto's eens even door en de rest van de info???
[afbeelding]
Toppie! bedankt!
quote:Op maandag 4 september 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Hier ben ik, ik ben sinds kort werkzaam op een andere locatie en mijn werktijden zijn veranderd.
Ik ga 3 avonden in de week werken, dus betekent ook 3 ochtenden vrij.
Ik heb de laatste 2 weken bijna tot geen BF2 gespeeld, dat komt mede daardoor. Een andere reden is de crashes, ik word er een beetje ziek van, meer dan 3 maanden duurt het al, maar goed er zijn belangrijke dingen in het leven.
Ik mis BF2 ook niet echt, ik heb er nu er ongeveer 1900 uur opzitten, is wel genoeg zo dacht ik, als patch 1.4 er is kom ik wel weer kijken.
Over het Fok forum, door dat gespam over van alles en nog wat heb ik niet zoveel zin meer om wat te posten, dat heeft bij mij de knop omgezet. Ik ben iemand die van serieuze dingen houd en gelukkig kom ik niets te kort.
We ziiten bijna op een topic per dag, ik dacht zelf dat het geen slowchat bedoeling was, maar een mod kan daar beter iets over zeggen.
Het zal toch niet aan mij liggen nu ik niet meer online ben dat er met de server niets gebeurd? veel leeg en weinig veranderingen, het is dat JP hem gisteren heeft omgezet, anders was hij nu nog leeg.
deeltijd is toch vaak s' avonds? ik doe ook DT en doe 4 jaar in 3 (BE) is wel leuk hoor op die manier te studeren, weet alleen niet hoe het met aanbod zit wbt BI,quote:Op maandag 4 september 2006 22:08 schreef Incolumis het volgende:
ik zit er aan te denken om een avondstudie HBO te gaan doen, maar welke richting? zat te denken aan bedrijfskundige informatica, maar da's weer deeltijd en niet avond.
Ik doe nu HBO Informatica Deeltijd. Begin is druk! Erg druk!quote:Op maandag 4 september 2006 22:08 schreef Incolumis het volgende:
ik zit er aan te denken om een avondstudie HBO te gaan doen, maar welke richting? zat te denken aan bedrijfskundige informatica, maar da's weer deeltijd en niet avond.
beginnen ze compleet bij het begin met die opleiding of is het handig om al wat kennis van de stof te hebben?quote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doe nu HBO Informatica Deeltijd. Begin is druk! Erg druk!
Enige kennis is makkelijk maar in principe kun je wel zonder kennis beginnen, althans dat is mij verteld. Ik weet niet wat je vooropleiding is...quote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
beginnen ze compleet bij het begin met die opleiding of is het handig om al wat kennis van de stof te hebben?
yupquote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Razorback het volgende:
POE hadden ze toch ook voor BF Vietnam?
Ik zou eerst eens kijken of je wel toegelaten wordtquote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef Incolumis het volgende:
MAVO-D diploma
HAVO 3 jaar, geen diploma
MBO Elektronica, geen diploma
MBO Algemene Vliegtuigtechniek, geen diploma
(ik was nogal een vrijbuiter)
HELD!!!quote:Op maandag 4 september 2006 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Zal ik haar voor zaterdag uitnodigen?
Jij komt niet eensquote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef ursel het volgende:
Is goed..![]()
Als ze er niet is kost het je een krat bier..![]()
Ohjaquote:Op maandag 4 september 2006 23:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij zou gaan slapen joh![]()
komt ze![]()
8 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |