jeejquote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffffffff, ik be zo verrot, heb voor dat ik naar het feest ging een fles goldstrike opgezopen. hoe slecht is dat???? ga ff pic zoeken
tering wat ben ik verrot zeh
quote:Op zondag 3 september 2006 11:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik d8 dat het dit weekend special forces weekend zou zijn?
Geen meldingen, gewoon disconnected. Ik heb BF2 1.3 wel, maar Punkbuster nog niet updated. Ga daar eens naar kijken dan.quote:Op zondag 3 september 2006 12:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
meldingen? hardware?
punkbusters ge-update?
afz. jedi
quote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als je nou es een verkoelend verbandje kwam leggen ipv sarcastische smilies te posten
Frank: check jubileumtopic!quote:Op zondag 3 september 2006 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lies! Check Jubileum Forum!
Sickert: Check BOF-Forum!!quote:Op zondag 3 september 2006 19:02 schreef Sickert het volgende:
Bof word een oudenlullen clubje
saaie boel hier..
quote:
en om het nog erger te maken kom je lies en jp ook nog tegenquote:Op zondag 3 september 2006 19:04 schreef drbravo het volgende:
ik ben moe, gisteren schuimpartie en vanochtend er om 8 uur al weer uit om bij bloemencorso in zundert te helpen !!!! en nu nog naar een verjaardag
Ja verschrikkelijk he?!quote:Op zondag 3 september 2006 19:12 schreef drbravo het volgende:
[..]
en om het nog erger te maken kom je lies en jp ook nog tegen![]()
*Zucht...quote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe patch, is die ondertussen al is uitgekomen?
jah!quote:Op maandag 4 september 2006 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Krokodillenjager Steve Irwin (44) gedood
Steve
Whaoaw blimey, this must be the saddest in myah life!quote:Op maandag 4 september 2006 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar werk je eigenlijk Ferdi?
Krokodillenjager Steve Irwin (44) gedood
Steve
quote:Op maandag 4 september 2006 09:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Whaoaw blimey, this must be the saddest in myah life!
Volgende keer dus lekker al op zondagavond naar Arnhem?!quote:Op maandag 4 september 2006 08:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee het was wel een leuk idee om in Rotterdam te blijven....Om 5:55 ging de wekkerom 6:37 had ik in de trein moeten zitten maar er was een wisselstoring bij Woerden ofzo. Daarom reed de stoptrein niet verder dan Gouda, de Intercity reed helemaal niet maar de sneltrein die reed wel ofzo 7)8
Uiteraard ook m'n aansluiting gemistmaar gelukkig was een andere sneltrein naar Arnhem ook te laat waardoor ik toch nog redelijk op tijd was. Nu nog even m'n pak aan en dan naar m'n werk rijden. De week begint pas en ik ben nu al kapot
en ik zit tot 5 uur op schoolquote:Op maandag 4 september 2006 08:24 schreef Timminater het volgende:
mogge,
ben kapot, en moet nu nog naar school ook
ben gelukkig om 1 uur weer klaar
Sjonge jonge! Tis inderdaad wel erg met jou/jullie!quote:Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef drbravo het volgende:
[..]
en ik zit tot 5 uur op schoolen heb nu weer 2 tussenuren, lijkt wel of ik helemaal geen school meer heb echt teveel tussenuren
![]()
ja hequote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sjonge jonge! Tis inderdaad wel erg met jou/jullie!
En hoeveel uur heb je nog les NA die twee tussenuren?quote:Op maandag 4 september 2006 09:33 schreef drbravo het volgende:
[..]
ja heik wil naar huis ben zo bere moe!!!!!!!! uitgaan, bloemencorso en een verjaardag doen geen best aan je dagelijks hoeveelhheid slaap
![]()
nou zit dan tot 5 uur op school dus das nog uhhhhh, 6 lesuren dus heb er 9 waarvan 2 tussenuren en ook nog 2 gym das wel beterquote:Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En hoeveel uur heb je nog les NA die twee tussenuren?
ja heb hem gehad en gelezenquote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef jpjedi het volgende:
School is zoooo 2005.. uitkeringen zijn toch hoog genoeg?
![]()
Iedereen brief gehad voor de jubileumdag?
brief als in papier of digitaal?quote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Digitaal Rudy! In je mail als het goed is. PDF bestandje!quote:Op maandag 4 september 2006 10:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
brief als in papier of digitaal?
quote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef jpjedi het volgende:
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 10:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Digitaal Rudy! In je mail als het goed is. PDF bestandje!
dan zou ik al kunne stoppe maar da doe ik natuurlijk niet, ik leer net zolang totdat ik me diploma heb en dan nog een vervolgopleidngquote:Op maandag 4 september 2006 10:21 schreef Silver_Shark het volgende:
als ik 16 ga ik stoppen met school
en dan trek ik de wijde wereld in net als in Pokemon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |