mogguquote:Op donderdag 7 september 2006 10:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
dude je hebt nu al een sys wat alles gemakkelijk aankan
waarom zaou je dan weer gaan investeren in iets wat jij toch alweer snel zat bent
ik denk het..quote:Op donderdag 7 september 2006 10:17 schreef drbravo het volgende:
[..]
moggu
ben ik de enigste die problemen heeft met de patch instaleren?? heb hem echt al een paar keer geinstalleerd en elke keer krijg ik patchen mislukt, heb nu ook al een paar keer de patch van andere site gedownd maar heb er nu weer een die incomplete blijkt te zijn![]()
ik heb hem ook niet op c: staanquote:Op donderdag 7 september 2006 10:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk het..
ik heb nog nooit probs met patchen gehad en dat zelfs met BF2 niet op de C:
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:26 schreef drbravo het volgende:
[..]
ik heb hem ook niet op c: staan
fulquote:Op donderdag 7 september 2006 10:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
weet t ook niet heb je de full of de incremental?
de incremental heb ik ook al een keer geprobeerd en krijg daar ook patchen mislukt, dat was de eerste die ik probeerdequote:Op donderdag 7 september 2006 10:43 schreef ursel het volgende:
Waarom niet alleen de incremental dan?
Of download anders patch 1.3 en gooi daar overheen de incremental.
ja ik had diegene van jouw gepakt, naja ik ga vanmiddag nog maar ff prutsen en als dan het nog nie lukt neem ik wel een cdtje mee naar jp vrijdag en zal ik het met degene die hij heeft gedownload proberen, moet weer naar de les je hoort nog wel of het gelukt isquote:Op donderdag 7 september 2006 10:46 schreef ursel het volgende:
Ook degene die ik aanbood? Heb er verder niemand over gehoord. Zelf ook nog niet getest alleen.
Anders installeer je BF2 vers en probeer je dan nog eens de incremental
install bf2 gewoon opnieuw, hoe lang kan dat nou duren...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:48 schreef drbravo het volgende:
[..]
ja ik had diegene van jouw gepakt, naja ik ga vanmiddag nog maar ff prutsen en als dan het nog nie lukt neem ik wel een cdtje mee naar jp vrijdag en zal ik het met degene die hij heeft gedownload proberen, moet weer naar de les je hoort nog wel of het gelukt is
dan had de rar wel een foutmelding gegeven neem ik aanquote:Op donderdag 7 september 2006 10:50 schreef ursel het volgende:
Okido,
Enige dat ik gedaan had was hem downloaden, in de staat zoals die gedownload was ge-upped. Linkje hier gedropt van de file en toen weggegaan terwijl die nog aan het uppen was.
Je had hem toch niet gelijk gedownload toen ik de link plaatste? Want dan kan het zijn dat die nog niet klaar was met uppen.
Zoals ik al zei, ik heb er niet naar gekeken. Weet niet eens meer wat voor bestandtype het was..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan had de rar wel een foutmelding gegeven neem ik aan
bij derest deed ie t wel dusquote:Op donderdag 7 september 2006 11:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb er niet naar gekeken. Weet niet eens meer wat voor bestandtype het was..
Ik zou voor de wat betere merken gaan zoals Asus qua moederbord.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef ursel het volgende:
In hardware ben ik niet 100% in thuis. Maar voor een leuke game-server, is de onderstaande setting dan wat, of zijn er ondertussen alweer betere prijs/prestatie verhoudingen??
Processor AMD Opteron 170 2.0Ghz Dual Core
Moederbord Supermicro H8SSL-i
Geheugen 2048MB DDR
Opslag 160GB 7.200RPM (S-ATA)
RAID Controller -
Netwerk 2x 1000Mbit (Intel)
VGA Onboard
Kast Supermicro SC811T-260
Voeding 200 Watt
ook voor een game server?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou voor de wat betere merken gaan zoals Asus qua moederbord.
Ja. Wel belangrijk dat ie goed draait hequote:
Geloof dat ik Domo nog in mijn xfire lijst heb, daar ff tekkelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:25 schreef jpjedi het volgende:
@ursel:
denk dat componenten voor een server wel oke zijn. Heb je al bij dell gekeken? Kan zijn dat zij op dit niveau goed meekunnen Voor servers is dit wel een goed adres qua prijs. Zij zijn in prijzenslag met HP dus kan gunstig uitkomen.
Voor echt goed advies voor die shit moet je eigenlijk Domo hebben aangezien hij af aan het studeren is voor een studie dat over server/netwerk/hardware gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |