Zet je Ajax bril eens af....bijna elke bal sprong van z'n voet...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Incolumis het volgende:
huntelaar speelde helemaal niet slecht, hij gaf heel goed de ballen af op spelers die in de ruimte liepen
Hij liep met de waterzak, beter opletten he !quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh die Heracles speler heb ik gemist dan
Doe eens je Punkbuster updatenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef -chiel- het volgende:
Wat een kutzooi, nu wordt ik elke keer voor 2 minuten gekikt ivm punkbuster.
Wat een kutspel is het eigenlijk, heb je geen crashende servers meer wordt je er gvd afgekikt voor niks.
2 minuten later speel je weer alsof er niks aan de hand is!kut EA/DICE met hun klotepatches.
nou dat klinkt wel erg aantrekkelijk. ben benieuwd of er nu wezenlijk prestatieverschil is met de 5000+quote:Op donderdag 7 september 2006 07:02 schreef escape_nl het volgende:
Morge smurfjes![]()
@ Jedi, zullen we deze nemen?
http://tweakers.net/nieuw(...)r-de-frontlinie.html
Einde dit jaar komen sinterklaas en de kerstman nieuwe en leuke pakjes afleveren...quote:Op donderdag 7 september 2006 08:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
nou dat klinkt wel erg aantrekkelijk. ben benieuwd of er nu wezenlijk prestatieverschil is met de 5000+
en we moeten dan een nieuw mobo.(Deze )
Ik wacht nog even de strijd af en kijken of de druk van intel nog verder uitmond in prijsverlagingen.einde dit jaar kunnen we wel eens gaan kijken.
jedi
Ok, maar ik krijg een patch en het probleem doet zich voor, daarvoor had ik het niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 07:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Doe eens je Punkbuster updaten
dude je hebt nu al een sys wat alles gemakkelijk aankanquote:Op donderdag 7 september 2006 08:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
nou dat klinkt wel erg aantrekkelijk. ben benieuwd of er nu wezenlijk prestatieverschil is met de 5000+
en we moeten dan een nieuw mobo.(Deze )
Ik wacht nog even de strijd af en kijken of de druk van intel nog verder uitmond in prijsverlagingen.einde dit jaar kunnen we wel eens gaan kijken.
jedi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |