Frank, ik heb hem uitgenodigd voor zaterdag via de chatquote:
ursel, maak je vast ruimte voor 1.5, sla ik deze ff overquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef staticdata het volgende:
WAAROM krijg ik bij 1.4 met road to jalalabad there is a problem with your connection te zien? was toch opgelost
nee nog niet, toen ik het gister deed barste de bomquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef BattleLies het volgende:
Heb je voor vandaag al over de meet gespamd Ijsie?!
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Frank, ik heb hem uitgenodigd voor zaterdag via de chatkoele pimp hoor!
hij wil ook graag bij de bof dus heb ik gezegd dattie ff een briefje moest sturen naar escape![]()
Fotoboek Asmooh
Waar bluuf je dan!?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee nog niet, toen ik het gister deed barste de bomvanavond nog msn?, heb wat nieuwe truukjes geleerd schatje
![]()
Whehehe er zitten genoeg chickies bij! Deel eens een beetje joh!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
frank tief op uit mn topic, die was vanmijheb al eeuwen geleden een tvp geplaatst
![]()
had t daarstraks ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef staticdata het volgende:
WAAROM krijg ik bij 1.4 met road to jalalabad there is a problem with your connection te zien? was toch opgelost
ga je toch rukken op de keeper van FC Twente johquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe er zitten genoeg chickies bij! Deel eens een beetje joh!
hoeveel flesjes in een krat juup, 60 ofzo??quote:
Ik pas me enkel aan het niveau van de groep aan..quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ja ik lees de posts van Ursel niet altijd omdat er vaak onzin in staat
Graag gedaan..quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:14 schreef dekkered het volgende:
nice ursel die linklekker snel downloaden
Wat is je msn?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef Incolumis het volgende:
voeg mij es toe!!!!
en vond je het leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef Incolumis het volgende:
voeg mij es toe!!!!
ja post dat ding es ferdie, heb er geen ruk van meegekregen..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Wie er nu niet bij is mist echt het meest memorabele moment van onze hele geschiedenis.
BoFers die ergens serieus over praten, over politiek nog wel
tinnus komt ook he ijsmust, das mijn broer die gaat de 23ste ook meequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Waar bluuf je dan!?
Ik heb Jafar trouwens gemaild over aanstaande zaterdag, maar nog niks gehoord!
top ik zet hem op het lijstje!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef drbravo het volgende:
[..]
tinnus komt ook he ijsmust, das mijn broer die gaat de 23ste ook mee
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:03 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!!!!!!!!!!!
ZUIP/GEZELLIGHEIDSMEET TE PRINSENBEEK, ZATERDAG 9 SEPTEMBER VA 19.00UUR
INCL:
JP & LIES
FRANK
IJSMUTS
FERDI
INCO
TIMMINATOR
DR BRAVO
TINNUS
-
-
VOOR VERDERE INFO VERWIJS IK U NAAR HET TOPIC OP BANDOFFOKKERS, KOMT ALLEN!!
![]()
kijk er niet te lang na, ik ga binnenkort de server weer es pwnen en volgens mij moest ik jou nog eens een paar keer goed voor je raap knallenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
100 Sexiest Women 2006 (FHM-US)
voor de mannen!
iig thanks voor de file hoor urselquote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef ursel het volgende:
Je geeft ze een snelle download link van de nieuwe patch... En wat krijg je voor dank, heel je msn vol gespammed over dom politiek..
![]()
Heb ik dan helemaal voor niets die download klaar gezet dan..![]()
hoop dattie net zo lekker door mn speakers weg beukt als anna bot!quote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef Timminater het volgende:
mogge
http://www.totallycrap.co(...)_spelar_lite_dota/NL
nieuwe nummer van basshunter
heb je annas bot al gehoord, de nederlandse versie...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoop dattie net zo lekker door mn speakers weg beukt als anna bot!![]()
nee, issie net zo kick als het orgineel?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
heb je annas bot al gehoord, de nederlandse versie...
Wat een herriequote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef Timminater het volgende:
mogge
die is al oud horquote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef Timminater het volgende:
mogge
ja, gij jij maar terug in je tent, lekker door de modder rollen en naar bjork luisterenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een herrie
Net zoals dat Anna's bot, te triest voor woorden eigenlijk
tuurlijk, queenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bjork!Nog zoiets
Doe dan maar Queen of The Beatles
BJORK RULES! Die kan iig zeggen dat elke cd vernieuwend en zeer origineel is! Maar ieder zijn smaak natuurlijk...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bjork!Nog zoiets
Doe dan maar Queen of The Beatles
Gaat om de muziek Muts, de muziekquote:Op woensdag 6 september 2006 08:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tuurlijk, queen, george michael erbij en het homofeest kan beginnen
![]()
Denk dat mijn muziek-smaak ook wel behoorlijk in discrediet gebracht zal worden, dus hou wijs mijn mond..quote:Op woensdag 6 september 2006 08:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
BJORK RULES! Die kan iig zeggen dat elke cd vernieuwend en zeer origineel is! Maar ieder zijn smaak natuurlijk...
Meen je dat echt??quote:Op woensdag 6 september 2006 08:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat om de muziek Muts, de muziek
Ja? Freddie Mercury is toch gewoon een geniaal goede zanger...quote:
geniaal goede performer was het, maar zanger, die stem van die gastquote:Op woensdag 6 september 2006 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja? Freddie Mercury is toch gewoon een geniaal goede zanger...
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja? Freddie Mercury is toch gewoon een geniaal goede zanger...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ja ik lees de posts van Ursel niet altijd omdat er vaak onzin in staat
Smaken verschillen. Ik vind het prachtig. Genesis op de radioquote:Op woensdag 6 september 2006 09:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
geniaal goede performer was het, maar zanger, die stem van die gast![]()
Je kan veel zeggen, maar ik vindt het hem wel lekker kunnen zingen hoor..quote:Op woensdag 6 september 2006 09:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
geniaal goede performer was het, maar zanger, die stem van die gast![]()
[schaammodus]Dat is nog best een aardig nummer dat Rootbox, dacht eerst niet dat het Robbie was[/schaammodus]quote:Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik vindt het hem wel lekker kunnen zingen hoor..
Beter als een rappende Robbie Williams..![]()
tja, hij kan wel zingen, maar de sound van zn stem vind ik echt tenenkrommendquote:Op woensdag 6 september 2006 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik vindt het hem wel lekker kunnen zingen hoor..
Beter als een rappende Robbie Williams..![]()
tis wel orgineel iigquote:Op woensdag 6 september 2006 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[schaammodus]Dat is nog best een aardig nummer dat Rootbox, dacht eerst niet dat het Robbie was[/schaammodus]
soort vanquote:Op woensdag 6 september 2006 09:39 schreef RudyCarell het volgende:
Sickert op deze tijd? Ben je ziek?
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/P9060042.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:00 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06363/P9060042.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
wat ben je ook een vaag mannetje hequote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Katten zijn lief zolang ze niet op de vloerbedekking schijten.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
@Sickert: Superfreak remix weer op Caz! Im Rick James bitch!
Te laat...
zei je gister alquote:Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, zo goed is hij niet... Maar het blijft Rick James!
BTW heb de PS3 gepreorderd...
gedownload? dat mag toch helemaal niet? ik koop elke maand gewoon de Hitzone cds. VETTE SHITquote:Op woensdag 6 september 2006 10:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
zei je gister al
en met ''gekocht'' bedoel ik gedwonload noep
Frank Download koop eensquote:Op woensdag 6 september 2006 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
John Lennon - Imagine op Veronica FM
Prachtig nummer
Ken ik ja. Geweldig!quote:Op woensdag 6 september 2006 11:15 schreef Sickert het volgende:firehose rodeo
werkt nietzoek m wel ff ergens anders
hier dan wel
http://vids.craveonline.c(...)fire_hose_rodeo.html
filmpje op imdbquote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken ik ja. Geweldig!
Must see in de biosHeerlijk al die blije stunts op een megascherm.
zal het thuis wel is probere zit nu op school en raad is wat ik nu hebquote:Op woensdag 6 september 2006 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Patch nog eens installeren.
schurft?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:35 schreef drbravo het volgende:
[..]
zal het thuis wel is probere zit nu op school en raad is wat ik nu heb![]()
idd staat toch voor inderdaad?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef drbravo het volgende:
[..]
idd dat heb ik niet, een tussenuur, maar u gaat toch door voor de wasmachine![]()
![]()
![]()
quote:
DIE VAN MIEN PAST IN DIE VAN!!??quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
JOEHOE!!
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
Frank? is het gelukt met je weet wel? gebeld en besteld??
Kan 't gewoon naar je gmailadres?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet alleen je adresgegevens hebben, kun je die mailen?
Hebben jullie een verrassing gekocht voor me??quote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BattleLies het volgende:
Frank? is het gelukt met je weet wel? gebeld en besteld??
ooh ja! shit!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben jullie een verrassing gekocht voor me??![]()
Je weet toch dat ik er niet ben de 23e..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |