DUH! hihihiquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[afbeelding]
Ik wil ook nog steeds op de lijst in de OP! Misschien kan je dat ook gelijk fixen Maraca?
Haha nee.. de code voor de OP moet je uit de wiki pagina halen (staat ook in de OP)quote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef Blue007 het volgende:
[..]
DUH! hihihi
maar krijg je dan ook de teskt meteen erin? en kan je de lijsten enzo zelf bij gaan houden....
ja, newbie in topic beheer![]()
Moet ik wel eerst een foto hebben héquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil ook nog steeds op de lijst in de OP! Misschien kan je dat ook gelijk fixen Maraca?
umm, hoe kun je dan posten?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Blinker het volgende:
Ik heb op dit moment ook geen internet tot m'n beschikking
Nou normaal tap ik het af van mn buren, maar die hebben nu zo'n fijne WEP key.quote:
Merk het zelf nu ookquote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Blue007 het volgende:
Ben er ook wel, af en toe lees ik mee....![]()
Sinds het 'echte leven' weer is begonnen, speel ik bar weinig!
![]()
Ik doe m'n best om online te komen maar soms ben ik moe en dan wil ik op bed liggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:53 schreef Anitra het volgende:
Was ik zomaar de weg kwijt
Maar ik ben er weer
Slein was gezellie gisteravond/nacht
Droopy ik mis jeVoel me zo but de laatste week dat ik pas rond middennacht online kom
Ik kom zo ff buurten, kan ik me verlies weer beetje goedmakenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
Renelly, ik voeg je toe!
Turnip-prijzen zijn bij mij momenteel 439!Ik ga zo de poorten open zetten, kom gerust even langs
Is het wel veilig om met jouw AC te spelen dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:16 schreef Anitra het volgende:groot gelijk hoor!
Ik ga proberen online te komen vanavond, die stomme infectie is nog niet weg dus weer ziekBen een slappe vaatdoek met spierpijn en zweetbuien niet echt gezellig gezelschap dus
Jammer jammer, volgende keer beter! Dan post ik het wel weer. 't Is sowieso wel een idee om elkaar een beetje op de hoogte te houden van de turnip-prijzen denk ik in dit topic?! Op die manier kunnen we allemaal maximale winst uit onze turnips halenquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:35 schreef Spookje81 het volgende:
Jammer dat ik niet geweten heb dat je zo hoge turnip prijzen had Ska_BoSS, anders was ik ook ff gekomen.
Opzich een goed idee maar je hoeft je niet verplicht te voelen om je turnip prijs te zeggen als die hoog is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jammer jammer, volgende keer beter! Dan post ik het wel weer. 't Is sowieso wel een idee om elkaar een beetje op de hoogte te houden van de turnip-prijzen denk ik in dit topic?! Op die manier kunnen we allemaal maximale winst uit onze turnips halen
Ik zoek overigens nog het nodige kiddie-spul. O.a. vloer en behang...
Begrijpelijk, maar dat hoeft toch ook nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:07 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Opzich een goed idee maar je hoeft je niet verplicht te voelen om je turnip prijs te zeggen als die hoog is.
Ik heb bv geen zin om iedereen maar in m'n dorp te laten.
Hehe yeah that's the power of a friendscodequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dat hoeft toch ook niet? Als jij de ander niet toevoegd kan hij/zij er niet in, zo simpel is het toch?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:44 schreef Anitra het volgende:
ik heb vloer en behang voor je besteld Ska boss!
Ardenlyn gelukkig is het niet besmettelijk, moest weer in het potje piesen
Welkom terug Suuz, ik hoop dat je een leuke week hebt gehad, en ook een beetje droog hebt gehouden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef Suuz_ het volgende:
he allemaaaaaaaaaaaaaaaal
ik ben weer terug van "vakantie" ik ben met mijn mannekes een weekje weg geweest {ik werk met verstandelijk gehandicapten} en ben dus heel de week niet op internet geweest én niet in mijn dorpje...ik durf gewoon niet te gaan kijken!!!
maar ik ben iig weer van de partij! heb jullie gemist en vast ook veel dingen gemist dus praat me maar bij
OOOOOHHHHHH!! Wat een mazzel!quote:Op maandag 11 september 2006 10:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik had 3 red turnips en heb 2x een turban gekregen en 1x een guitar
Sommige karakters blijven tot 23.00/00.00 in je dorpje... niet tegengekomen?quote:Op maandag 11 september 2006 19:43 schreef Cadfael het volgende:
pff ik speel heel weinig, en als ik kan dan is het meestal savonds, en dan zijn vaak de special characters al weg
http://www.routershop.nl/(...)s-16-vpn-annex-a.htmquote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Spookje81 het volgende:
Wat kan je met die turban doen? Moet je die ook aan iemand doneren?
En een vraagje aan de mensen die een router gebruiken, welke router gebruiken jullie.
Mn zwager is op zoek naar een router en wil dus ook zo wie zo met zn ds online kunnen.
Alvast bedankt
Die turban moet je inderdaad ook weer aan iemand doneren. Ik dacht die kameel die kleedjes verkoopt, maar dat weet ik even niet zeker. Ik heb thuis de game guide liggen, daar staat het hele ruilspel in. Zal het binnenkort posten, dan is het voor iedereen duidelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Spookje81 het volgende:
Wat kan je met die turban doen? Moet je die ook aan iemand doneren?
En een vraagje aan de mensen die een router gebruiken, welke router gebruiken jullie.
Mn zwager is op zoek naar een router en wil dus ook zo wie zo met zn ds online kunnen.
Alvast bedankt
Ik kom haar wel effe brengen! ben er zoquote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
Slein, ik heb Kaitlin hier rondlopen! Zullen we vanavond moeder en dochter even herenigen?
Ik ben nu aan het bestellen, kom zo weer terugquote:Op donderdag 14 september 2006 21:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
F*cking comm. error! Nu is mijn Triforce weer foetsie Slein!
Ok, heb je ook toegevoegd!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef Reintji het volgende:
Waar lag die fout nu? Ik denk steeds dat mijn router er de brui aangeeft(fout 1000000/geen nul teveel), of liep 'ie bij jou ook vast SkaBoss? Ps. Slein heb jou ook toegevoegd.
Iemand nog leuke turnip prijzen? Is hier de hele week bar en boos ;-)
Hij liep bij mij ook vast, tot 2 keer toe... Ik heb geen idee waar het aan ligt. Ineens zei hij "Communication lagging...blablabla" en na 15 seconden klapte het hele zwikkie eruit. Vervolgens nog een keer een andere krak en toen Slein binnen was ging het gewoon goed... Ik moet mezelf eens aanleren dat ik vaker moet saven, dan ben ik niet iedere keer alles kwijt als ik/iemand eruit knalt.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef Reintji het volgende:
Waar lag die fout nu? Ik denk steeds dat mijn router er de brui aangeeft(fout 1000000/geen nul teveel), of liep 'ie bij jou ook vast SkaBoss? Ps. Slein heb jou ook toegevoegd.
Iemand nog leuke turnip prijzen? Is hier de hele week bar en boos ;-)
Welkom terugquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:37 schreef Cutie het volgende:
* Cutie is er weer!
Slein, ik heb nog steeds die aerodingesfossil voor je. Heb je die nog nodig?
Heeft er nog iemand redelijke turnip prijzen? Alles boven de 91 is goed.
Mag ik turnips bij jou komen verkopen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:43 schreef KingofUrl het volgende:
Vanmorgen eindelijk eens turnip prijzen boven de 100, 158 bells om precies te zijn, alles verkocht, toch een leuke winst.
Kijk ik vanmiddag weer even, is de prijs ineens 604 bells![]()
ja hoor, poort staat over een minuutje of 5 open.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:49 schreef Slein83 het volgende:
Mag ik turnips bij jou komen verkopen?
ik hoef alleen nogquote:Op donderdag 14 september 2006 22:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ok, heb je ook toegevoegd!
p.s. ik heb stuk of 60 fossils over, als mensen iets zoeken?
Als je poort nog open staat, kom ik graag zo langs!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:00 schreef KingofUrl het volgende:
[..]
ja hoor, poort staat over een minuutje of 5 open.
FC: 0516-1534-1573
N: Ed
T: Hengelo
Volgens mij heb ik beide, zal zo effe kijken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:46 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ik hoef alleen nog
dimetrodon skull
en t-rex torso
Vast welquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef VAgeNERATION het volgende:
Als je vanavond ergens kan hoor ik het wel Maraca.![]()
En nu zelfs 47quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:18 schreef Cutie het volgende:
Ik hou me vandaag weer aanbevolen voor turnip prijzen boven de 100. Mijn Nook geeft nu 49 bells per turnip.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:04 schreef VAgeNERATION het volgende:
Maraca laat even weten wanneer je de fossils op wil komen halen, dan doe ik de poort open![]()
Sinds gisteren eindelijk de ptera skull
[afbeelding]
here birdy, birdy
Het lijkt of vandaag de bomen er feller groen uitzien, hebben meer mensen dit?
today i got bit by a mo
[afbeelding]
![]()
Net als de meeste echte cafébezoekers dusquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:37 schreef Maraca het volgende:
En om dat te vieren ben ik wat gaan drinken met Phyllis.. maar die zat alleen maar te klagen over het feit dat ze niet wilde gaan werken vanavond en dat haar koffie niet goed was![]()
Wat is jacobs ladder?quote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef VAgeNERATION het volgende:
Maakt niet uit hoor Maraca, als je vandaag nog een keer kan?
Gisteren weer aan PT gewerkt, vandaag jacobs ladder gevonden,
Quantiki ziet er super uit in deze felle kleuren, nou maar hopen dat het even zo blijft.
Maar nu ik weet hoe mooi het in volle bloei kan zijn vrees ik de winter, hoe grauw kan het worden?
Ik kan vandaag weerquote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef VAgeNERATION het volgende:
Maakt niet uit hoor Maraca, als je vandaag nog een keer kan? (oja, kan jij misschien die wiki doen)
quote:Ammonite
Archaeopteryx 2x
Apato Tail
Apato Torso 2x
Dinosaur Egg
Dinosaur Track
Dino Droppings
Dimetrodon Tail 2x
Dimetrodon torso
Fern Fossil 2x
Iguandon torso
Iguandon Skull
Mammoth torso
Pachy Skull
Pachy Tail
Pachy Torso 2x
Parasaur Skull 2x
Parasaur Torso 4x
Parasaur Tail 2x
Plesio skull
Ptera Skull
Ptera right wing
Ptera Body
Stego Tail 4x
Stego Skull 2x
Stego Torso
Sabertooth Skull
Sabertooth torso
Seismo Hip 2x
Seismo skull
Tricera Skull 3x
T-Rex torso
T rex Skull 2x
Hier idem alleen 3000 turnips gekochtquote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Vanochtend 1000 turnips gekochtvoor 98 bells per stuk. Dus... Als er weer iemand 400 of meer kan vangen voor een turnip... Laat het me effe weten
Nee, maar ben nog wel op zoek naar een firebarquote:Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef Maraca het volgende:wil je er touwens nog iets voor terug?
Ik heb 1.5 miljoen uitgegeven aan turnips .. 103 bells per stukquote:Op zondag 17 september 2006 14:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hier idem alleen 3000 turnips gekochtVoor 90 bells per stuk.
Ik heb morgen ook eindelijk weer WiFi!
Gister geen puf meer gehadquote:Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef VAgeNERATION het volgende:
Zou tof zijn anitra, maar noem ze eerst hier maar op dan kan ik kijken welke ik al heb of niet, ben ongeveer op de helft.
Bureau heb ik al. Ik zoek nog een lamp en een klok in ieder geval! De rest zal ik vanavond effe nakijken.quote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef Reintji het volgende:
Mogguh Ska_Boss, welke kiddi spullen zocht je nog? Ik heb nu weer een kiddi bureau.
Yay!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef gebakken-koekje het volgende:
Chesje krijgt volgende week weer een wifi stick![]()
![]()
Luister naar tijno (ik had het je ook al een tijdje terug gezegdquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef Blue007 het volgende:
Gracie weer in mn dorp sinds 5 weken... ben ik weer te fabulous om een shirt te krijgen!!!!!!!!!
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Ik had al een 2e poppetje... voor dit soort gevallenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:28 schreef Ardenlyn het volgende:
@Blue: Je moet iets van 4000/5000 bells doneren. Ik doe altijd 5000 dan wete ik zeker dat ik iets speciaals krijg.
Je kan mss ook nog 3 bewoners erbij maken en dan heb je nog 3x een kans op een shirt van Gracie
Succes met je schorpioen. Ben blij dat ik hem al heb.
he caddie!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:48 schreef Cadfael het volgende:
he Suuz!
das lang geleden.
Hoe gaat ie?
Ik heb ook sinds een paar dagen Joy. wel grappig die bloemetjes.
Maar verder weinig tijd om echt te spelen. gelukkig red ik het net om de bloemen te doen.
maar meld je op msn een keer als je tijd hebt.
Komende week is een beetje gekkenhuis hier, maar na het weekend moet het beter gaan.
Suuz,quote:Op woensdag 20 september 2006 21:41 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
he caddie!
ja sorry dat ik er zo weinig ben mis jullie ook wel hoor en het online spelen enzo! perfect town is helemaal weg nu heb geen bloempjes meer want ben een week weg geweest met mijn werk en daarvoor kon mijn ds niet mee![]()
moet ook veel werken nu {wat ik niet erg vind hoor} maar kan wel minder ds-en. maar zal proberen er wat vaker te zijn!
Is 't okee als ik vanavond even langskom Rein?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:09 schreef Reintji het volgende:
Niet doorvertellen,.. turnips in westpunt 541
Owja... Craaaaaaaperoni!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
om 12 uur veranderd de prijs Ska Boss
Je kan ze ook begravenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:55 schreef Maraca het volgende:
Je kan de turnips ook buiten bewarenHad geen plekje meer in mijn huis dus nam ik het risico maar
![]()
Klopt, maar wij moeten ook de jouwe inkloppen... Alleen aan een friendcode heb je niets overigens, we hebben ook je naam en de naam van je dorp nodig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:26 schreef cYbErTiM het volgende:
ik speel sinds kort ook, geinig spelletje.
Me friend-code is 5111-7987-5449.
Snap alleen nog niet helemaal hoe dat online gaan werkt.
Ik moet zeker eerst al jullie friendcodes invoeren.. ? Als ik die poortwachter mag geloven.
Thx!quote:Op maandag 25 september 2006 09:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mijn tip: schaf een netwerkkaartje aan met een Ralink-chipset. Die kan je namelijk vrij eenvoudig omtoveren tot een voor de DS geschikt Access Point en je bent geodkoper uit als een Wifi USB-stok van Nintendo...
Hoi Cad,quote:Op maandag 25 september 2006 23:25 schreef Cadfael het volgende:
Ohoh, dat is balen zeg Anitra.
Ik merk dat de sfeer ook niet zo is als een paar maanden geleden. Heb nu al bijna een week niet meer hier gekeken, en mn laatste post staat nog op dezelfde pagina...
Hoop dat het goed gaat met iedereen
Dat doe ik, alleen dan gebeurt er niks...quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:34 schreef Suuz_ het volgende:
je moet voor de optie "spread on floor" kiezen
Misschien een stomme opmerking... maar je weet maar nooitquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:48 schreef R_B het volgende:
[..]
Dat doe ik, alleen dan gebeurt er niks...
ik vond het raar omdat je net begintquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:02 schreef Ardenlyn het volgende:
Waarom is dat raar?
Common vloerkleed en wallpaper is ook gewoon te koop bij Nook.
Gisteren een gieter gekocht bij nook...vanavond ff een hengel kopen en dan maar vissen....quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:12 schreef Ardenlyn het volgende:
Volgens mij kiest het spel random een kadootje voor je. Je hebt nu dus gewoon pech dat het een common kleedje is .
Wees gerust voordat je het weet heb je een hele lading om uit te kiezen
Hengel / gieter wel..quote:Op woensdag 27 september 2006 09:45 schreef Cutie het volgende:
R_B, de turnip dame komt op zondagochtend tussen 8 en 12 langs.
De kan ze de hele komende week, dus maandag t/m zaterdag verkopen aan Tom Nook. Er is 's ochtends een andere prijs dan 's middags. Na een week gaan ze rotten, dus zorg dat je ze op tijd verkoopt!
Heb je alle tools al? (Schep, henhel, bijl, netje, gieter)
Weinig... behalve dat je iid korting krijgt, krijg je ook de Nookington's model, die weer HRA punten opleverd, en je verzameling aanvultquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:56 schreef Blinker het volgende:
Wat zijn de voordelen van gold membership nou eigenlijk dan?
Toch alleen korting dacht ik?
hihi, gezelli!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:55 schreef Anitra het volgende:
Hier ook geen schorpioen gevangen
Bleu we gaan volgend jaar saampjes op jacht oke?
Ik heb het spel sinds juni en ik stel mezelf die vraag ook nog.. en toch ben ik vaak een paar uur aan het spelen .. heel apartquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:28 schreef Theamerican het volgende:
wat vinden jullie zo leuk aan het spel heb gister helehoop reviews gelezen aangezien ik geld had voor spel te kopen en bij alle revieuws zowat een 9 of 8 ik rennen koop het spel en dacht nah is dit nu alles :s
Jaaa.. veel meer, je winkel zal uitbreiden.. je kan dingen gaan verzamelen (foto's van je bewoners bijvoorbeeld) .. je kan insecten gaan vangen voor je museum en andere dingen die je kan doneren.. je zal speciale characters ontmoeten in je town die voor leuke dingen kunnen zorgen.. er zijn (meestal op zondagen) speciale dagen zoals een bug contest.. moet je bijvoorbeeld de grootste bug vangen .. er zijn zoveel dingen..quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Theamerican het volgende:
hahaha maar komen er meer spulletjes dan alleen die paar die er nu zijn?
Hij zal nooit groeienquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef R_B het volgende:
Waar moet je eigenlijk die rode tunips planten?
Dat maakt zeker heel veel uit of niet?
Ik dacht dat het een bloem was, dus heb ik hem vlakbij stenen geplaatst....
zal hij dan toch groeien???
Wep moet je gebruikenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:00 schreef Theamerican het volgende:
ja heb draadloze router en aangemeld althans instellingen opgeslagen en werkt alleen weet jij misschien ik heb instellingen van me router met mac adres beveiligd dus alleen met dat mac adres kunnen gebruik maken van mij wireless alleen ik moet hem eerst uitzetten dan pas kan ik met me ds erop dat is wel klote
Die kan je niet planten, die komt van het Acorn-festival, dat in oktober ergens gehouden word volgens mij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb een eikel gehad van iemand, kan ik die planten en krijg ik dan een eikel boom of kan ik er helemaal niks mee?
ik heb het gevonden met mac adres kon ik opvragen via me ds en ingevoerd in de mac lijst van me router en klaar was eitje beetje pielen en peuterenquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:14 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wep moet je gebruiken![]()
En dat van Mac adress werkt niet eens bij mij![]()
Ik heb gewoon zo Usb wifi stick gekocht hoef je ook niet zo lage beveilig te gebruiken.
En Eikel gevonden![]()
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag ook een eikel, heb hem gelijk verkocht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb een eikel gehad van iemand, kan ik die planten en krijg ik dan een eikel boom of kan ik er helemaal niks mee?
Je kan ze gewoon naar je geld slepen en dan gebruiken om je hypotheek af te betalen of spulletjes te kopen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:01 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ook een eikel, heb hem gelijk verkocht.Wil nog niet aan herfst denken...
Wat moet ik trouwens met die zakken geld die ik uit de bomen haal? Ik kan er vo,lgens mij niets mee, behalve begraven en wacten tot het gaat groeien...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:24 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon naar je geld slepen en dan gebruiken om je hypotheek af te betalen of spulletjes te kopen.
Bij de poorten staan 2 honden, ben hun namen ff vergetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:40 schreef Theamerican het volgende:
hoe kan je trouwens je poort open zetten ofzoiets :s hoorde er pas iemand over in het forum zet me poort open
Zal wel weer voor de amerikaanse spelers zijnquote:To those with AC:WW and a WiFi connection, this was printed in the latest Nintendo Power:
"Each Friday, Nintendo sends a letter with an attached item to all residents of Animal Crossing: Wild World; all you have to do to receive it is connect to Nintendo Wi-Fi Connection. Keep an eye out for the October 20th giveaway in particular, as Nintendo is planning to sent out an especially valuable item that day in honor of the Clubhouse Games launch."
ik voeg je dan wel vanavond toequote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef cYbErTiM het volgende:
Over het algemeen ben ik door de weeks altijd wel een uurtje online tussen 19h en 21h.
Dus, voeg me maar toe als dat ook ongeveer je online tijd is
Heb me eerste batch turnips gekocht, dus ik heb wel oren naar goede verkoop plekjes
Ik had hem in 2 tellen aan de praat, probeer ons eens uit te leggen wat je man precies heeft geprobeerd. Dan kunnen we misschien helpen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn man krijgt de DS gewoon niet online. Hij heeft alles al geprobeerd. En dat terwijl ie in de IT-wereld zit... onze laptops hebben wel gewoon draadloos internet, het is echt alleen de DS die weigert.
Maar zo'n stick is dus ook niet alles?
Je moet gewoon *geen* WPA aan hebben op de router.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn man krijgt de DS gewoon niet online. Hij heeft alles al geprobeerd. En dat terwijl ie in de IT-wereld zit... onze laptops hebben wel gewoon draadloos internet, het is echt alleen de DS die weigert.
Ik zal het hem vanavond vragen. Of ie het op zijn digibeets uit kan leggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:32 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik had hem in 2 tellen aan de praat, probeer ons eens uit te leggen wat je man precies heeft geprobeerd. Dan kunnen we misschien helpen!
Ik copy-paste het wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:41 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Je moet gewoon *geen* WPA aan hebben op de router.
Je kan eventueel WEP gebruiken of gewoon alleen beveiligen op MAC adres. Het mac adres van de DS kun je terug vinden in het wireless setup scherm bij de spelletjes op de DS.
Zeg dat maar tegen 'm
Dankjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:41 schreef Blue007 het volgende:
@Ardenlyn, Goed zeg!!! Dan heb je echt mazzel gehad zo snel!
Ja, mooi he, die roos!! Vooral als je hem zelf hebt gekweekt!
Heb hem ooit van iemand gekregen in mn vorige dorpje als dank, was er ook trots op... hihi
Ik mis die nog en de blauwe pansies willen op de een of andere manier niet opkomen bij mij!
Geduld, geduld...
Keyword for this game! hihihi
Heeeeeel veeeel sterkte met die tradequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:56 schreef Reintji het volgende:
"Zomaar" Poncho's foto gekregen en dat terwijl ik hem meestal links laat liggen. Whehehe, grappig zeg. Nu bezig met die verrekte turnip trade, maar wendell komt maar niet langs...
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef Slappy het volgende:
Ik denk dat ik ook dit spel weer ga doen.
Heb me dorpje verwaardlos![]()
Effe tijd op Zondag zetten![]()
Leker turnips inkopen en dan weer terug zetten![]()
quote:
zoals wat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:47 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
Zo vanacht leker geklust in me dorpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |