DUH! hihihiquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[afbeelding]
Ik wil ook nog steeds op de lijst in de OP! Misschien kan je dat ook gelijk fixen Maraca?
Haha nee.. de code voor de OP moet je uit de wiki pagina halen (staat ook in de OP)quote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef Blue007 het volgende:
[..]
DUH! hihihi
maar krijg je dan ook de teskt meteen erin? en kan je de lijsten enzo zelf bij gaan houden....
ja, newbie in topic beheer![]()
Moet ik wel eerst een foto hebben héquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil ook nog steeds op de lijst in de OP! Misschien kan je dat ook gelijk fixen Maraca?
umm, hoe kun je dan posten?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Blinker het volgende:
Ik heb op dit moment ook geen internet tot m'n beschikking
Nou normaal tap ik het af van mn buren, maar die hebben nu zo'n fijne WEP key.quote:
Merk het zelf nu ookquote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Blue007 het volgende:
Ben er ook wel, af en toe lees ik mee....![]()
Sinds het 'echte leven' weer is begonnen, speel ik bar weinig!
![]()
Ik doe m'n best om online te komen maar soms ben ik moe en dan wil ik op bed liggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:53 schreef Anitra het volgende:
Was ik zomaar de weg kwijt
Maar ik ben er weer
Slein was gezellie gisteravond/nacht
Droopy ik mis jeVoel me zo but de laatste week dat ik pas rond middennacht online kom
Ik kom zo ff buurten, kan ik me verlies weer beetje goedmakenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
Renelly, ik voeg je toe!
Turnip-prijzen zijn bij mij momenteel 439!Ik ga zo de poorten open zetten, kom gerust even langs
Is het wel veilig om met jouw AC te spelen dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:16 schreef Anitra het volgende:groot gelijk hoor!
Ik ga proberen online te komen vanavond, die stomme infectie is nog niet weg dus weer ziekBen een slappe vaatdoek met spierpijn en zweetbuien niet echt gezellig gezelschap dus
Jammer jammer, volgende keer beter! Dan post ik het wel weer. 't Is sowieso wel een idee om elkaar een beetje op de hoogte te houden van de turnip-prijzen denk ik in dit topic?! Op die manier kunnen we allemaal maximale winst uit onze turnips halenquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:35 schreef Spookje81 het volgende:
Jammer dat ik niet geweten heb dat je zo hoge turnip prijzen had Ska_BoSS, anders was ik ook ff gekomen.
Opzich een goed idee maar je hoeft je niet verplicht te voelen om je turnip prijs te zeggen als die hoog is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Jammer jammer, volgende keer beter! Dan post ik het wel weer. 't Is sowieso wel een idee om elkaar een beetje op de hoogte te houden van de turnip-prijzen denk ik in dit topic?! Op die manier kunnen we allemaal maximale winst uit onze turnips halen
Ik zoek overigens nog het nodige kiddie-spul. O.a. vloer en behang...
Begrijpelijk, maar dat hoeft toch ook nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:07 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Opzich een goed idee maar je hoeft je niet verplicht te voelen om je turnip prijs te zeggen als die hoog is.
Ik heb bv geen zin om iedereen maar in m'n dorp te laten.
Hehe yeah that's the power of a friendscodequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dat hoeft toch ook niet? Als jij de ander niet toevoegd kan hij/zij er niet in, zo simpel is het toch?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:44 schreef Anitra het volgende:
ik heb vloer en behang voor je besteld Ska boss!
Ardenlyn gelukkig is het niet besmettelijk, moest weer in het potje piesen
Welkom terug Suuz, ik hoop dat je een leuke week hebt gehad, en ook een beetje droog hebt gehouden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef Suuz_ het volgende:
he allemaaaaaaaaaaaaaaaal
ik ben weer terug van "vakantie" ik ben met mijn mannekes een weekje weg geweest {ik werk met verstandelijk gehandicapten} en ben dus heel de week niet op internet geweest én niet in mijn dorpje...ik durf gewoon niet te gaan kijken!!!
maar ik ben iig weer van de partij! heb jullie gemist en vast ook veel dingen gemist dus praat me maar bij
OOOOOHHHHHH!! Wat een mazzel!quote:Op maandag 11 september 2006 10:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik had 3 red turnips en heb 2x een turban gekregen en 1x een guitar
Sommige karakters blijven tot 23.00/00.00 in je dorpje... niet tegengekomen?quote:Op maandag 11 september 2006 19:43 schreef Cadfael het volgende:
pff ik speel heel weinig, en als ik kan dan is het meestal savonds, en dan zijn vaak de special characters al weg
http://www.routershop.nl/(...)s-16-vpn-annex-a.htmquote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Spookje81 het volgende:
Wat kan je met die turban doen? Moet je die ook aan iemand doneren?
En een vraagje aan de mensen die een router gebruiken, welke router gebruiken jullie.
Mn zwager is op zoek naar een router en wil dus ook zo wie zo met zn ds online kunnen.
Alvast bedankt
Die turban moet je inderdaad ook weer aan iemand doneren. Ik dacht die kameel die kleedjes verkoopt, maar dat weet ik even niet zeker. Ik heb thuis de game guide liggen, daar staat het hele ruilspel in. Zal het binnenkort posten, dan is het voor iedereen duidelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Spookje81 het volgende:
Wat kan je met die turban doen? Moet je die ook aan iemand doneren?
En een vraagje aan de mensen die een router gebruiken, welke router gebruiken jullie.
Mn zwager is op zoek naar een router en wil dus ook zo wie zo met zn ds online kunnen.
Alvast bedankt
Ik kom haar wel effe brengen! ben er zoquote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
Slein, ik heb Kaitlin hier rondlopen! Zullen we vanavond moeder en dochter even herenigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |