DUH! hihihiquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[afbeelding]
Ik wil ook nog steeds op de lijst in de OP! Misschien kan je dat ook gelijk fixen Maraca?
Haha nee.. de code voor de OP moet je uit de wiki pagina halen (staat ook in de OP)quote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef Blue007 het volgende:
[..]
DUH! hihihi
maar krijg je dan ook de teskt meteen erin? en kan je de lijsten enzo zelf bij gaan houden....
ja, newbie in topic beheer![]()
Moet ik wel eerst een foto hebben héquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil ook nog steeds op de lijst in de OP! Misschien kan je dat ook gelijk fixen Maraca?
umm, hoe kun je dan posten?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Blinker het volgende:
Ik heb op dit moment ook geen internet tot m'n beschikking
Nou normaal tap ik het af van mn buren, maar die hebben nu zo'n fijne WEP key.quote:
Merk het zelf nu ookquote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Blue007 het volgende:
Ben er ook wel, af en toe lees ik mee....![]()
Sinds het 'echte leven' weer is begonnen, speel ik bar weinig!
![]()
Ik doe m'n best om online te komen maar soms ben ik moe en dan wil ik op bed liggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:53 schreef Anitra het volgende:
Was ik zomaar de weg kwijt
Maar ik ben er weer
Slein was gezellie gisteravond/nacht
Droopy ik mis jeVoel me zo but de laatste week dat ik pas rond middennacht online kom
Ik kom zo ff buurten, kan ik me verlies weer beetje goedmakenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
Renelly, ik voeg je toe!
Turnip-prijzen zijn bij mij momenteel 439!Ik ga zo de poorten open zetten, kom gerust even langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |