Ik las op LN dat er nog kaarten waren voor Sparta. Is SC-verkoop al begonnen?quote:Charisteas veilig aangekomen bij Feyenoord
Uitgegeven: 4 september 2006 14:25
Laatst gewijzigd: 4 september 2006 16:48
ROTTERDAM - Ex-Ajacied Angelos Charisteas keek maandagmiddag tevreden terug op zijn eerste werkdag bij Feyenoord. "Ik heb een goed gevoel bij de club. Ik wil zo snel mogelijk het vertrouwen van de supporters winnen", liet de 26-jarige Griek na de training weten in redelijk verstaanbaar Nederlands.
Charisteas had maandag bij zijn entree in de Kuip de negatieve reacties vanuit het publiek natuurlijk wel gehoord en gezien. "Ik heb begrip voor de fanatieke fans van Feyenoord", sprak hij grootmoedig. "De rivaliteit met Ajax is nu eenmaal groot. Maar in Griekenland is de strijd tussen de topclubs ook heel pittig. Dus ik ben wel wat gewend."
Charisteas zei dat hij maandag goed door de technische staf en de spelersgroep van Feyenoord is opgevangen. "Natuurlijk werd er in de kleedkamer wel een beetje gelachen over het onthaal dat me buiten te wachten stond. Maar dat viel me echt wel mee. Ik was zeker niet bang om door de haag van supporters naar het trainingsveld te lopen. Maar nu heb ik genoeg in de media gezegd."
"Zondag zal ik in de uitwedstrijd tegen Sparta op het veld antwoord geven. Met hard werken en hopelijk een paar doelpunten."
Feyenoord trok Charisteas afgelopen donderdag aan, enkele uren voor het verstrijken van de transfertermijn. De international moet publiekslieveling Dirk Kuyt (Liverpool) doen vergeten. Het aantrekken van Charisteas viel slecht bij de Rotterdamse achterban.
Niet alleen hadden de fans een grotere naam verwacht als opvolger van Kuyt, ook het feit dat de Griek de afgelopen twee seizoenen bij rivaal Ajax speelde, zette veel kwaad bloed.
Acties
Eind vorige week hielden supporters van Feyenoord al acties bij de Kuip. Met name voorzitter Jorien van den Herik moest het daarbij ontgelden. Maandag was de Rotterdamse preses opnieuw het mikpunt van kritiek. Het inmiddels beruchte spandoek met de tekst 'Van den Herik Oprotten' hing weer aan de hekken van het trainingsveld.
Vorige week al. Wedstrijd is zondag a.s.quote:Op maandag 4 september 2006 17:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik las op LN dat er nog kaarten waren voor Sparta. Is SC-verkoop al begonnen?
Joh. Zie idd dat het voor silvercards zaterdag is begonnen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vorige week al. Wedstrijd is zondag a.s.
Een fietscombi. Op de heenweg dan.quote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat eigenlijk een combi oid voor jullie?
Tram/bus of wandelcombiquote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat eigenlijk een combi oid voor jullie?
Alsof iemand die van jou wil stelenquote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Een fietscombi. Op de heenweg dan.
Hij zit toch bij de selectie, dan moet ie ook in de OPquote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef Kaap het volgende:
Dat herhalen van het Charisteas in de openingspost geintje kennen we nu wel. Laten we die voortaan achterwege aub, dank u wel.![]()
even uit het vorig topic gegrepen anders is de TT miss. wat raarquote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef BunnyHunter het volgende:
Hattrick vs ajax tshirt bestel lijst:
Kaap
BunnyHunter
Maikalo
Mwanatabu
Op dit tempo is feyenoord straks heel wat shirts kwijt
De kaartverkoop voor de 1e wedstrijd in de UEFA Cup tussen Lokomotiv Sofia en Feyenoord start voor zowel Diamond, Gold als Silvercard houders aanstaande woensdag 6 september. Supporters zullen diep in de buidel moeten tasten, de prijs van een kaartje is namelijk ¤ 3,10,- , zegge drie euro en tien cent! De wedstrijd wordt gespeeld op donderdag 14 september om 20.15 uur Nederlandse tijd.quote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
[..]
waarom dubbel iets doen.. onnodig![]()
![]()
De kaartverkoop voor het UEFA Cup-thuisduel met Lokomotiv Sofia op 28 september is begonnen. Seizoenkaarthouders hebben tot en met zondag 10 september de kans hun eigen plaats te reserveren. Supporters die geen seizoenkaart hebben, kunnen tot dat moment alleen de plaatsen kopen die niet aan seizoenkaarthouders toebehoren. Vanaf 11 september gaan alle nog beschikbare plaatsen in de verkoop. Er geldt geen clubkaartverplichting. De wedstrijd in de eerste ronde begint om 19:45 uur.
Gewoon 18 euro voor een kaartje!!quote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef Tomhoog het volgende:
De kaartverkoop voor het UEFA Cup-thuisduel met Lokomotiv Sofia op 28 september is begonnen. Seizoenkaarthouders hebben tot en met zondag 10 september de kans hun eigen plaats te reserveren. Supporters die geen seizoenkaart hebben, kunnen tot dat moment alleen de plaatsen kopen die niet aan seizoenkaarthouders toebehoren. Vanaf 11 september gaan alle nog beschikbare plaatsen in de verkoop. Er geldt geen clubkaartverplichting. De wedstrijd in de eerste ronde begint om 19:45 uur.
sinds 1,5 uur staat pas op Feyenoord.nl dat hij nr. 15 heeft, daarom was ie nog niet toegevoegd zeurpiet.quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zit toch bij de selectie, dan moet ie ook in de OP![]()
Kuyt bakte er ook geen hol van in het NL-elftal, terwijl hij het bij Feyenoord toch best redelijk deedquote:Op maandag 4 september 2006 17:53 schreef satecl het volgende:
eergister liet 'harry' nog maar eens zien dat hij dus echt niet kan voetballen.... tering ik ging op talpa ffies griekeland samenvatting kijken, hij snapte echt helemaal nix van het spelletje.
En werd vervolgens ook gewisseld met rust....
Dit wordt een moeilijk jaar voor feyenoorders....
Helemaal gelijk in, alleen zeggen enkele personen het met andere bedoelingen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zit toch bij de selectie, dan moet ie ook in de OP![]()
Jullie weten als Feyenoorders toch wel dat daarmee Grote Kale Leider bedoelt wordt?quote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef Lurtt1 het volgende:
GKL?
Want?quote:Op maandag 4 september 2006 19:09 schreef devv05 het volgende:
Oftewel, alles loopt weer met een sisser af zoals ik al voorspelde. Harry speelt gewoon in de spits, het legioen stopt na 2 goaltjes met zeiken en Jorien blijft lekker zitten.
Zo voorspelbaar
So hé, jij bent altijd van het laatste nieuws?quote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Jullie weten als Feyenoorders toch wel dat daarmee Grote Kale Leider bedoelt wordt?![]()
Ben je zo vroeg op de avond al dronken?quote:Op maandag 4 september 2006 19:18 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Want?
2 goals, hebtie 'harry' tot de kest in 2007 voor nodig..
Van der Herik moet zoiezo oppleuren, staat deze hele situatie eigenlijk nog buiten.
Neem dan wel de juistequote:Op maandag 4 september 2006 18:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb de banner die het nu niet doet maar even op mijn site gezet.
[afbeelding]
nee alleen als het om feyenoord gaatquote:Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
So hé, jij bent altijd van het laatste nieuws?
De komst van die charesteas is slechts koren op de molen..quote:Op maandag 4 september 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben je zo vroeg op de avond al dronken?
Kap eens met trollen devvos.quote:Op maandag 4 september 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben je zo vroeg op de avond al dronken?
hu..hu..quote:Op maandag 4 september 2006 19:26 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
nee alleen als het om feyenoord gaat![]()
Snap ik wel. Maar in het begin werd geroepen dat ie het trainingsveld niet op zou komen, dat niemand voor hem zou juichen. En zie drie dagen later, er zijn nog 200 man van die duizenden mensen overquote:Op maandag 4 september 2006 19:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
De komst van die charesteas is slechts koren op de molen..
De leugens die van den Herik al jaren rondstrooit en afgelopen week weer een nieuwe hoogtepunt lieten bereiken (financïele situatie, uitleg studio voetbal en in het AD) hebben hem al onmogelijk gemaakt.
Niet te over ijverig worden modje. Ik moest gewoon vijf keer lezen voordat ik z'n eerste zin begreep.quote:
Ik heb niemand horen juichen vanmiddag. Er was slechts een matig applausje voor hem van zo'n 8 'oude' mannen en dan 8 mannen op de 400 mensen (volgens rijnmond) die bij de training waren valt het allemaal wel mee met de positieve stemming.quote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar in het begin werd geroepen dat ie het trainingsveld niet op zou komen, dat niemand voor hem zou juichen. En zie drie dagen later, er zijn nog 200 man van die duizenden mensen over
En ach, Jorien is lekker op vakantie (toch?) en laat het weer lekker overwaaien allemaal. En een harde actie om het bestuur (lees: Jorien) te dwingen om op te rotten zie ik ook niet gauw meer gebeuren.
[..]
Niet te over ijverig worden modje. Ik moest gewoon vijf keer lezen voordat ik z'n eerste zin begreep.
Droom verder.quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
Wacht maar tot ie er tegen Sparta twee in knalt (en dat gaat ie doen, let maar op)
Zou fijn zijn als hij dat doet ja, maar het maakt niet uit wie dat doet als het maar gebeurd.quote:Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
Wacht maar tot ie er tegen Sparta twee in knalt (en dat gaat ie doen, let maar op)
Jullie zijn wel een stel dramaqueens hier. Twee weken terug waren jullie er nog sterker op geworden en hadden jullie een heel redelijk elftal staan. En dan nu opeens zeven kleuren bagger schijten voor degradatie kandidaat Spartaquote:
Goedzo, vooral niet achter je spelers staan! En Feyenoord blijft maar zakken en zakken in de stand...quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als hij dat doet ja, maar het maakt niet uit wie dat doet als het maar gebeurd.
Maar mij zal je niet zien juichen voor hem.
Gelukkig zijn er nog mensen met principes en zijn we niet allemaal meelopers die met de grote horde meeschreeuwen als het even niet goed is maar een dag later alles weer vergeten zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Goedzo, vooral niet achter je spelers staan! En Feyenoord blijft maar zakken en zakken in de stand...![]()
![]()
De eerste twee, drie wedstrijden misschien nog niet... ik geloof er niks van dat het fnoord publiek zo achter hun eigen principes zal blijven staan. Maar we gaan het zien.quote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als hij dat doet ja, maar het maakt niet uit wie dat doet als het maar gebeurd.
Maar mij zal je niet zien juichen voor hem.
Staat nog steeds een redelijk elftal, heb gelovig niks anders beweerd...quote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een stel dramaqueens hier. Twee weken terug waren jullie er nog sterker op geworden en hadden jullie een heel redelijk elftal staan. En dan nu opeens zeven kleuren bagger schijten voor degradatie kandidaat Sparta
vast niet iedereen nee, zijn genoeg hypocrieten te vinden, dat is toch jammer maar ja helaas wel de waarheid.quote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
De eerste twee, drie wedstrijden misschien nog niet... ik geloof er niks van dat het fnoord publiek zo achter hun eigen principes zal blijven staan. Maar we gaan het zien.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 september 2006 20:11 schreef renz0r het volgende:
Oke, na een aantal dagen ben ik dat charisteas gedoe wel zat. Zo kunnen we wel door blijven kankeren totdat hij weg is bij Feyenoord, over een paar jaar als die gewoon zn best doet.
Het is nou eenmaal zo dat die bij Feyenoord is, kunnen we niks meer aan veranderen. Het is erg maar het zijt eenmaal zo.
ik denk dat als je hem dat zegt dat dat wel wederzijts zal zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 20:25 schreef Staanplaats het volgende:
Ik moet die kerel niet. punt
Die scoort er als je hem een heel seizoen laat voetballen ook wel 10-15..quote:Op maandag 4 september 2006 20:27 schreef Maikalo het volgende:
Ach joh, alles toch beter dan wandelende lijkkist van Hooijdonk![]()
heb je ook het juiste formaat? deze verneukt de OP (te smal)quote:Op maandag 4 september 2006 19:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neem dan wel de juiste
[afbeelding]
de mensen die wel juichen, juichen voor de club en niet voor de spelerquote:Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
De eerste twee, drie wedstrijden misschien nog niet... ik geloof er niks van dat het fnoord publiek zo achter hun eigen principes zal blijven staan. Maar we gaan het zien.
Je hebt mail.quote:Op maandag 4 september 2006 20:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb je ook het juiste formaat? deze verneukt de OP (te smal)
Ohja, krijg je dat argument natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2006 20:35 schreef ruud_fr het volgende:
de mensen die wel juichen, juichen voor de club en niet voor de speler
sorry ik sprak eigenlijk voor mijzelf, ik heb niet gezegd dat ik niet zou juichenquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ohja, krijg je dat argument natuurlijk
Jeps. Heb m'n kaart (vak T) zaterdag even gehaald.. Dit jaar iig een Europese wedstrijdquote:Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef renz0r het volgende:
Hmm. denk dat ik voor vak S ook 18 euro's moet neertellen voor de uefacup. Effe kijken of ik dat doe.
Zoals Bunny zei, ik heb beloofd dat alstie een hattrick maakt, ik een Feijenoord shirt bestel met zijn naam/rugnummer erop.quote:Op maandag 4 september 2006 20:36 schreef Staanplaats het volgende:
Nah mocht ie 22 oktober er 4 inschieten, wil ik mijn mening in heroverweging nemen..
Charidinges gaat ons helpen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeps. Heb m'n kaart (vak T) zaterdag even gehaald.. Dit jaar iig een Europese wedstrijd![]()
Dan zul je aan het eind vd week wel een reply krijgen dat je maar ff moet bellenquote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Damned, waarom ligt klantenservice@feyenoord.nl er nu al de hele avond uit!
Krijg iedere keer zo'n delivery failure ofzoiets, en ik moet m'n seizoenskaart nog op mijn naam zetten![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef firecow het volgende:
Waarom zou je dit seizoen een seizoenskaart willen hebben ??![]()
Whehequote:AFCA Amsterdam !
quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef firecow het volgende:
Wat een vreselijke successupporter uitspraakquote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef firecow het volgende:
Bizar ja. Heb precies hetzelfde. Hoe slechter het lijkt te gaan, hoe meer het mijn band met de club versterkt en hoe strijdlustiger ik word.quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die jaren dat ik voor Feyenoord ben herinner ik me uiteraard de goede jaren (1993, 1999, 2002) maar toch ook vooral de héle slechte jaren (begin jaren 90 bijvoorbeeld), toen we ook zomaar met 5-0 de boot in konden gaan tegen Roda JC ofzo, zulke tropenjaren versterkt mijn band met Feyenoord altijd heb ik het gevoel.![]()
idemquote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bizar ja. Heb precies hetzelfde. Hoe slechter het lijkt te gaan, hoe meer het mijn band met de club versterkt en hoe strijdlustiger ik word.
Verwacht alleen niet dat er nu opeens veel lege plekken zullen komen in de Kuip...
Bij Celtic of bij ons?quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een prijzen voor Sofia thuis. Maak er dan gewoon een tientje van of gratis voor scc's. Nu zit je daar staks met 18000man...
Die Canadees van Celtic heeft trouwens getekend tot 2011
Standaart Feyenoordgevoel?quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bizar ja. Heb precies hetzelfde. Hoe slechter het lijkt te gaan, hoe meer het mijn band met de club versterkt en hoe strijdlustiger ik word.
Verwacht alleen niet dat er nu opeens veel lege plekken zullen komen in de Kuip...
idd, Sterker Door Strijdquote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Middenvelder, volgens FM Rechtsaanvallend wel te verstaanquote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Jacob Lensky. Maandje geleden stage gelopen. Tot januari op huuramateurbasis omdat ie pas 17 is. Middenvelder dacht ik?
Rechts goh...dus die komt achter Hofs en Buijs dan. Wat is die Buijs eigenlijk, rechts aanvallend of verdedigend?quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Middenvelder, volgens FM Rechtsaanvallend wel te verstaan![]()
Verdedigend gok ik.quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Rechts goh...dus die komt achter Hofs en Buijs dan. Wat is die Buijs eigenlijk, rechts aanvallend of verdedigend?
Zou het, weet het niet.quote:
Tot Januari en daarna tekent hij voor 4.5 jaar.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Jacob Lensky. Maandje geleden stage gelopen. Tot januari op huurbasis omdat ie pas 17 is. Middenvelder dacht ik?
Ik bedoelde idd amateurbasis.quote:Op maandag 4 september 2006 22:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tot Januari en daarna tekent hij voor 4.5 jaar.
Is wel hetgene wat de fanatiekere met elkaar gemeen hebben.quote:
Don't push it!quote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zoals Bunny zei, ik heb beloofd dat alstie een hattrick maakt, ik een Feijenoord shirt bestel met zijn naam/rugnummer erop.
Tsss, Kolkka is mijn held.quote:Op maandag 4 september 2006 23:17 schreef Erasmusch het volgende:
Als die fuckin Kolkka maar op de bank blijft zitten![]()
Niet eens geweest toen.quote:Op maandag 4 september 2006 23:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was je weer bezopen tegen Boro en Heracles?
Je berichten hier beginnen ook vrij trieste vormen aan temen, voor zover dat al niet het geval was...quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
"Van den Herik er is nog een plaats vrij bij 020" spandoek![]()
Serieus, het begint echt te trieste vormen aan te nemen. En dan durven beweren dat jullie je niet met Ajax bezighouden.
Het is trouwens AMSTERDAM.
Heeft weinig met Ajax te maken, maar meer met het beleid van Feyenoord/GKL inzake de transfers de afgelopen periode..........quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
"Van den Herik er is nog een plaats vrij bij 020" spandoek![]()
Serieus, het begint echt te trieste vormen aan te nemen. En dan durven beweren dat jullie je niet met Ajax bezighouden.
Het is trouwens AMSTERDAM.
Dan zet je hem bij je thuis op de bank. Hebben wij er ook geen last meer van.quote:
Probeer het nog eens, maar nu een inhoudelijke reactie graag.quote:Op maandag 4 september 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je berichten hier beginnen ook vrij trieste vormen aan temen, voor zover dat al niet het geval was...
020 is toch Ajax of niet?quote:Op maandag 4 september 2006 23:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heeft weinig met Ajax te maken, maar meer met het beleid van Feyenoord/GKL inzake de transfers de afgelopen periode..........
is ie mischien nog nuttiger ookquote:Op maandag 4 september 2006 23:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zet je hem bij je thuis op de bank. Hebben wij er ook geen last meer van.
Jij blij (met je held), wij blij.![]()
Vind ik niet nodig. Gaat namelijk een onzinnige discussie worden over een onzinnig onderwerp waar je de plank volledig misslaat.quote:Op maandag 4 september 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, maar nu een inhoudelijke reactie graag.
Bij de plantsoenendienst. Lekker in de buitenlucht, goed voor z'n teint.quote:Op maandag 4 september 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dus er is een plaatsje voor hem vrij bij de gemeente Amsterdam
Dat zeg je wel eens vaker ja, maar je verteld nooit waarom.quote:Op maandag 4 september 2006 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind ik niet nodig. Gaat namelijk een onzinnige discussie worden over een onzinnig onderwerp waar je de plank volledig misslaat.
waar heeft harry wél gepresteerd.....3 wedstrijdjes in 2004(!)quote:Op maandag 4 september 2006 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kuyt bakte er ook geen hol van in het NL-elftal, terwijl hij het bij Feyenoord toch best redelijk deed.
De Guzman 2?quote:Feyenoord lijft Jacob Lensky in
Feyenoord heeft de Canadees Jacob Lensky gecontraceerd voor 4.5 jaar. Het contract gaat op 1 januari 2007 in.
De 17-jarige Canadees verblijft tot 1 januari op amateurbasis bij de Rotterdammers en zal daarna een contract voor 4,5 jaar tekenen. Lensky is afkomstig van Celtic en trainde maandag voor het eerst mee. De middenvelder liep deze zomer een week stage bij Feyenoord.
dat is meer dan dat we er nu al gescoord hebben...quote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef Kaap het volgende:
[..]
Maar Charisteas te kennen schiet ie er hooguit 1 in![]()
Jong (goedkoop) talentquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tot 2011
Veel vertrouwen in hem dus...
Als je het zelf al weet, is het ook een beetje onnodig om te vertellen waarom of niet?quote:Op maandag 4 september 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat zeg je wel eens vaker ja, maar je verteld nooit waarom.
Al weet ik dat wel.
Gelukkig, hij zou eerst 27 krijgen, en laat ik daar nou ook mee lopen........quote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
sinds 1,5 uur staat pas op Feyenoord.nl dat hij nr. 15 heeft, daarom was ie nog niet toegevoegd zeurpiet.
bij deze![]()
Inderdaad, wij zijn Feyenoord!quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk praten vind ik hoor...quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef devv05 het volgende:
Tja het blijft altijd een kwestie van prioriteiten stellen.
Inderdaad, ik probeer altijd naar de eerste wedstrijden in de Uefa cup te gaan of de Beker (mits thuis). Gewoon omdat ik op de zondag gewoonweg niet kan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk praten vind ik hoor...
Hoezo, het is maar net wat je ervoor over hebt. Ik ken genoeg mensen die in het zuiden van het land wonen en elke week naar Amsterdam reizen en ook veel uitwedstrijden meepakken. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die dat niet trekken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk praten vind ik hoor...
Je kiest toch zelf om te gaan voetballen op zondag boven wedstrijden van je club te bezoeken. Dat is je goed recht natuurlijk verder, maar dan moet je niet zeggen dat je niet kunt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik probeer altijd naar de eerste wedstrijden in de Uefa cup te gaan of de Beker (mits thuis). Gewoon omdat ik op de zondag gewoonweg niet kan.
En als je nu eens in het weekend werkt? Is niet echt een keuze, meer noodzaak.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kiest toch zelf om te gaan voetballen op zondag boven wedstrijden van je club te bezoeken. Dat is je goed recht natuurlijk verder, maar dan moet je niet zeggen dat je niet kunt.
Onzin.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als je nu eens in het weekend werkt? Is niet echt een keuze, meer noodzaak.
Hoezo, als je nu door de weeks naar een school gaat en in het Weekend moet werken om een beetje geld in het laatje te krijgen. Dan ben je toch blij als je een wedstrijdje op donderdag of zaterdag kan meepikken.quote:
zit een harde kern van waarheid in, maar je kan niet zomaar hier iedreen en alles laten stikken om even naar een wedstrijd te gaan (waar je dan toch al snel je hele dag aan kwijt bent). want ik heb ook een groot hart voor mijn voetbal clubje hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kiest toch zelf om te gaan voetballen op zondag boven wedstrijden van je club te bezoeken. Dat is je goed recht natuurlijk verder, maar dan moet je niet zeggen dat je niet kunt.
zo van: ik kom op zondag werken, maar eens in de 2 weken kan ik niet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
intresante discussie ......
denk dat je als je echt om je club geeft het al lang van te voren met je baas regelt.
Zal je baas blij mee zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo van: ik kom op zondag werken, maar eens in de 2 weken kan ik niet?
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk als je sportjournalistiek doet, en inderdaad tot voor kort gewoon studeerde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
intresante discussie ......
denk dat je als je echt om je club geeft het al lang van te voren met je baas regelt.
Hey baas, weet je wat pas echt goed zou zijn voor de teambuilding? Vergaderen in de skybox van feyenoordquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee vergaderen op de tribune is mogelijk, het moet wel een beetje geloofwaardig over komen hea!quote:
is dan ook weer waarvoor je kiest , thuiswedstrijden pak je zeker mee als je een scc hebt , maar die baas moet dan ook weer een beetje soepel zijn net als de rest van het personeel met ruilen etc .quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan heb je er een beetje voor gekozen zelf ( maar geen verkeerd beroep natuurlijk ) , maar zo kan je bij elk beroep / ding wel een vraagteken zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk als je sportjournalistiek doet, en inderdaad tot voor kort gewoon studeerde.
Tuurlijk, ik kan hier ook in de haven gaan werken, verdient nog meer. Maar dat heeft niets met mn toekomst te maken he...quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef devv05 het volgende:
Je kan ook s'avonds werken ofzo, of desnoods s'nachts(ken mensen die dat doen, bij TPGpost. verdient nog best goed)
Gewoon in goed overleg dingen bespreken en het moet gewoon kunnen, simpel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef Maikalo het volgende:
Iedereen heeft gewoon een verschillende mening als het bezoeken van wedstrijden betreft. Zelf vind ik het gewoon logisch dat je werk gaat boven (want dat is het uiteindelijk vind ik) tijdverdrijf. Zo zal je baas het ook zien, naar de bioscoop gaan of naar het stadion, voor de baas is het tijdverdrijf en niet belangrijk genoeg om vrij te geven.
Nee, dat is een optie. Daar heb je 4 of 5 jaar voor gestudeerd. Om bij de TPG te gaan werkenquote:
Amen to thatquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
ligt er ook aan welke baas je hebt als die baas ook van voetbal houdt gaat het makkelijker en zeker als ie voor dezelfde club is maar daarvoor moet je wel in de goede omgeving werken.
en iedereen heeft een andere mening maar zo is het altijd , denk dat je ook een onderscheid kan maken in de Die-hards , fans , dagjesmensen etc maar het hele stadion vol ben je allemaal samen.
en iedereen moet het voor zichzelf bepalen en iedereen zal voor zichzelf vast wel de goede maken.
Dacht dat het over een bijbaan gingquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan hier ook in de haven gaan werken, verdient nog meer. Maar dat heeft niets met mn toekomst te maken he...
tja, als je dat niet wilt, houdt het opquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee, dat is een optie. Daar heb je 4 of 5 jaar voor gestudeerd. Om bij de TPG te gaan werken![]()
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, als je dat niet wilt, houdt het op
blij dat ik niet in het weekend werk
Die was al exit bij mij, wou dat ik minder ging voetballen omdat ik al zo min tijd hadquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeft![]()
Ja, dat moet ik ook niet. Vrouwen die mij gaan zeggen dat ik niet meer naar het voetbal mag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die was al exit bij mij, wou dat ik minder ging voetballen omdat ik al zo min tijd had![]()
Ja, wel betaald. Maar dat is ook natuurlijk geen half jaar. Dus als het voorbij is dan kan je ook niet op dat potje teren. (ik niet in ieder geval)quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef devv05 het volgende:
Heb je geen betaalde stage? Ik ving voor mn stage 600 euro / maand, hoefde ik niet meer naast te werken
Andere vriendin zoekwen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeft![]()
Ze zeikt er niet over nee. Ik heb het 1 keer duidelijk gezegd dat ze me daar niet van kan afhoudenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Andere vriendin zoekwen!
Het maakt niet uit dat ze er niet om geeft, als ze maar niet zeikt als je gaat, ik zal m'n vriendin in ieder geval nooit mee nemen.
ed? Je bedoeld 0-3quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
3-0, 2x Charisteas
2 eigen doelpunten van '' Harry ''quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
3-0, 2x Charisteas
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta - Feyenoord 1-1
39' Anastasiou 1-0, 74' Charisteas 1-1
Deze wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt door Ronald Koeman.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta - Feyenoord 1-1
39' Anastasiou 1-0, 74' Charisteas 1-1
Deze wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt door Ronald Koeman.
Je realiseert je wel hoe oneindig infantiel het is dat jullie um moedwillig uit de OP laten he?quote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef Kaap het volgende:
Dat herhalen van het Charisteas in de openingspost geintje kennen we nu wel. Laten we die voortaan achterwege aub, dank u wel.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
(Lunaticnews.nl, de grote Feyenoord-hooligansite toch?)
jullie bestuur is gewoon makkelijker weg te krijgen dus?quote:Wanneer is bij jullie de maat vol? Als jullie degraderen ofzo? Vorig jaar kon de ME nog net acties van Ajax-supporters voorkomen na Ajax - Twente, we stonden nog wel 3de! Met 4.000 man voor de hoofdingang en uiteindelijk zijn er toch een paar koppen gerold... dat noem ik pas daadkracht
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:04 schreef ruud_fr het volgende:
jullie bestuur is gewoon makkelijker weg te krijgen dus?
Zou je niet, als je eigen fans al in staat zijn om kinderen te mishandelen in den haag, zelf ook liever gaan dan nog eens hard te werken voor je clubquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
jullie bestuur is gewoon makkelijker weg te krijgen dus?
Pfff hoe vaak zijn `jullie´ nu al binnen gevallen met deze post?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Charisteas zou het trainingsveld niet opkomen (Lunaticnews.nl, de grote Feyenoord-hooligansite toch?)... en wat zie ik op het Sportjournaal? Hij wordt toegeklapt!
Wanneer is bij jullie de maat vol? Als jullie degraderen ofzo? Vorig jaar kon de ME nog net acties van Ajax-supporters voorkomen na Ajax - Twente, we stonden nog wel 3de! Met 4.000 man voor de hoofdingang en uiteindelijk zijn er een paar rigoureuze beslissingen genomen door het bestuur... dat noem ik pas daadkracht en invloed hebben als supportersgroep.
Ik wil hier niet mee sarren, maar alleen mee zeggen: waarom slikken jullie alles? Ik voorspel dat Van den Herik er nog tot 2010 zit!
Dit slaat natuurlijk nergens op, hij heeft gewoon een punt hier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:16 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Zou je niet, als je eigen fans al in staat zijn om kinderen te mishandelen in den haag, zelf ook liever gaan dan nog eens hard te werken voor je club![]()
ik volg je ff nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:16 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Zou je niet, als je eigen fans al in staat zijn om kinderen te mishandelen in den haag, zelf ook liever gaan dan nog eens hard te werken voor je club![]()
laat ik het anders zeggen, zou je als ajax bestuur niet makkelijk opstappen als je eigen fans al in staat zijn om het ado honk binnen te vallen waar zich 10 mensen bevinden waaronder het merendeel kinderen. Als bestuur zou ik daar opstappen als er over mij geklaagt word.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, hij heeft gewoon een punt hier.
Durf je niet onder je eigen nick te posten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Je realiseert je wel hoe oneindig infantiel het is dat jullie um moedwillig uit de OP laten he?
Ik vertaal:quote:
quote:Als je eigen fans al in staat zijn om kinderen te mishandelen in Den Haag, zou je als bestuurslid dan ook niet liever zelf vertrekken in plaats van ervoor te kiezen om nog langer hard te werken voor je club.
Maar waarom gaat er geen actie ondernomen worden zoals aangekondigd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Durf je niet onder je eigen nick te posten?
Toegeklapt door een paar oude mannetjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Charisteas zou het trainingsveld niet opkomen (Lunaticnews.nl, de grote Feyenoord-hooligansite toch?)... en wat zie ik op het Sportjournaal? Hij wordt toegeklapt!
Wacht nou maar gewoon af...quote:Wanneer is bij jullie de maat vol? Als jullie degraderen ofzo? Vorig jaar kon de ME nog net acties van Ajax-supporters voorkomen na Ajax - Twente, we stonden nog wel 3de! Met 4.000 man voor de hoofdingang en uiteindelijk zijn er een paar rigoureuze beslissingen genomen door het bestuur... dat noem ik pas daadkracht en invloed hebben als supportersgroep.
Ik wil hier niet mee sarren, maar alleen mee zeggen: waarom slikken jullie alles? Ik voorspel dat Van den Herik er nog tot 2010 zit!
Rustig maar, komt vanzelf...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom gaat er geen actie ondernomen worden zoals aangekondigd?
jaquote:
Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwamquote:
waarom moeten we in actie voeren tegen Charisteas?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwam![]()
Omdat jullie het zelf aangekondigd hebben zeg maar...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom moeten we in actie voeren tegen Charisteas?
Als ik ergens rondloop zie ik meer Feyenoordaanhangers dan ajaxaanhangers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Daarnaast wil ik nog even een al oude discussie in het leven roepen. Hoe kómen jullie erbij de grootste club van Nederland te zijn?
wie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat jullie het zelf aangekondigd hebben zeg maar...
niemand verdient "steun" zonder er iets voor te doen. En zoals ik het zie, staat hij bij mij zwaar in de min. Eerst voor joden spelen (bankzitten), dan roepen dat hij naar duitsland/UK wil, en niet NL, en dan ook nog 's belabberd spelen voor Griekenland.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:45 schreef Zjakkie het volgende:
Hij verdient in ieder geval onze steun
Als dat kon dan had ik dat zeker wel gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Durf je niet onder je eigen nick te posten?
In jullie regio vast wel. Ik zie echter hier weer nooit fnoord shirts dus lekker veelzeggend, dan kun je beter naar de feiten kijken he...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik ergens rondloop zie ik meer Feyenoordaanhangers dan ajaxaanhangers.
(in shirts enzo).
Dat zou een argument zijn om te zeggen dat we de grootste zijn.
(Of jullie de lafste).
Iedereen in het topic 10 delen terug zo'n beetje. Ik ga niet de moeite doen om iedereen daar te quoten, maar ontkennen zou ik wel erg laf en schijnheilig vinden nu.quote:
Dat is wat anders, ik was ook niet bepaald blij toen ik over deze aankoop hoorde. Maar als ie er toch is dan heeft uitfluiten ook weinig zin. En voorlopig heeft hij nog niet bewezen dat hij er niks voor doet, dus er is nog weinig reden om hem af te vallen. Als hij tekent bij Feyenoord is het een Feyenoord speler en dan moet je achter hem staan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
niemand verdient "steun" zonder er iets voor te doen. En zoals ik het zie, staat hij bij mij zwaar in de min. Eerst voor joden spelen (bankzitten), dan roepen dat hij naar duitsland/UK wil, en niet NL, en dan ook nog 's belabberd spelen voor Griekenland.
Het is dat we 't er mee moeten doen, want liever had ik 'm nooit in onze kleuren gezien, maar als die neus niet snel scoort kan 'ie meteen oprotten.
nou ja, ik heb het iig niet gezegdquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef devv05 het volgende:
Iedereen in het topic 10 delen terug zo'n beetje. Ik ga niet de moeite doen om iedereen daar te quoten, maar ontkennen zou ik wel erg laf en schijnheilig vinden nu.
Bij Feyenoord staan er 250.000+ op de Coolsingel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwam![]()
Daarnaast wil ik nog even een al oude discussie in het leven roepen. Hoe kómen jullie erbij de grootste club van Nederland te zijn? Over aantal prijzen praten we niet, want daar lopen jullie al 30 jaar achter op ons.
Jullie gooien het dan altijd op het 'trouwe' publiek. Maar waarom wijzen de getallen dan uit dat er de laatste 10 jaar (sinds dien heeft Ajax pas een stadion voor 50.000+, dus daarvoor kan je niet vergelijken en bovendien zat het Olympisch Stadion (60.000+) altijd vol áls we daar speelden) veel meer bezoekers zijn bij Ajax. Ook in de slechte tijden gemiddeld nog meer.
Kom eens met bewijzen, want alles spreekt tegen jullie: onderzoek weer uit dat 30 procent van de Nederlanders voor Ajax is, terwijl Feyenoord ver achter bleef. Ajax trekt al jaren structureel meer bezoekers en Ajax heeft al jaren veel meer seizoenskaarthouders. Alleen de open dag wordt bij jullie vaak drukker bezocht, maar zou dat ook niet komen omdat het gratis is?
Als ik die discussie verloren wordt, gooien jullie het vaak op fanatieker publiek. Daarvoor moeten we voor bewijs denk ik naar uitwedstrijden gaan. Waarom zijn onze uitvakken dan net als die van jullie bijna altijd vol? Met een bekerfinale zitten er 15.000 joden in De Kuip, daarmee wordt dat gelul ook weer ontkracht.
Meer op http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3016.php
Ik verander niet elk topic van mening hoor, nogal vreemd dat jullie mening van nog geen week terug nu al geen waarde meer heeft. Bovendien denk ik dat niet iedereen hier je die uitspraak in dank afneemt.quote:Ik vind het ook een beetje laf om mensen af te rekenen op wat ze 10 topics terug zouden hebben gezegd. En toen waren de emoties een beetje hoog opgelopen, dus een hoop van wat daar gezegd is heeft echt geen waarde.
Stonden... ooit.. je hebt geen idee hoeveel er nu zouden staan. Maar je hebt gelijk dat een kampioenschap van fnoord wel een stuk minder vaak voorkomt en dat mensen eerder geneigd zijn daarheen te gaan. Met alle respect, maar wij hebben bijna elk seizoen wel een huldiging voor welke prijs dan ook. En dat zou ook kunnen komen doordat onze supporters over het algemeen iets minder fanatiek zijn en meer verspreid door het land wonen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:49 schreef Nellid het volgende:
[..]
Bij Feyenoord staan er 250.000+ op de Coolsingel.
Feiten mag je zelf zoeken, heb vaak genoeg cijfers voorbij zien komen maar ken de bronnen echt niet uit mn hoofd. VI was er iig een van.quote:Maar kom jij ook eens met feiten dan... Bronnen wel te verstaan. Cijfers dat de meer altijd was uitverkocht, cijfers van de merchandising, cijfers van de supp. vereniging (waarbij iedere SCC wordt meegerekend toch?) etc. Erg makkelijk om dingen te roepen zo...
Oftewel dezelfde successupporters die nu bij Ajax wel wil zitten, terwijl Ajax ook al 10 jaar weinig succes boekt? Ajax heeft supporters door heel Nederland en zelfs over heel de wereld, zover ik weet fnoord dat laatste in ieder geval niet. Maar lekker boeiend verder, anders zijn we op alle andere punten de grootste.quote:Feyenoord heeft in potentie denk ik veruit de meetste "supporters". Mensen die op een bepaald moment een club aanhangen. Omdat Feyenoord het gewoon 9 vd 10 verkloot staan die mensen zeg maar niet op. Bij ajax zijn die mensen er denk ik wel omdat de successen daar een stuk groter zijn. Even voor je onderzoek in de supermarkt![]()
Die bezoekersaantallen moet je zowieso met een flinke korrel zout nemen, maar Ajax heeft wel veel meer seizoenskaarthouders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef ruud_fr het volgende:
teletekst meld altijd standaard dat er 50.000 man in de arena zitten en 40.000 in De Kuip.
in beide stadions kunnen ongeveer 52.000 man en je ziet in beide stadions bijna altijd ongeveer evenveel lege plekken
de bewering dat Feyenoord de grootste club is is gebaseerd op het aantal leden geloof ik
verder niet zo'n intressante discussie
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:07 schreef devv05 het volgende:
wij hebben bijna elk seizoen wel een huldiging voor welke prijs dan ook.
quote:terwijl Ajax ook al 10 jaar weinig succes boekt?
Ik snap dat jullie het winnen van bijvoorbeeld de Amstel cup als een succes beschouwen, maar wij niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:11 schreef ruud_fr het volgende:
kunnen we het nu weer over ALLEEN Feyenoord hebben?
Wie heeft het aangekondigdquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat jullie het zelf aangekondigd hebben zeg maar...
Inderdaad, hullie tegen zullie doen we maar ergens anders...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef Cart_man het volgende:
Wat een flutdiscussie.
Was je bij ons ook maar zo strengquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad, hullie tegen zullie doen we maar ergens anders...
Goh, overal waar ik kom zie ik meer Feijenoord dan ajax (op amsterdam/duivendrecht na).quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
In jullie regio vast wel. Ik zie echter hier weer nooit fnoord shirts dus lekker veelzeggend, dan kun je beter naar de feiten kijken he...
Als ik het zo begrijp is die jonge nu dus al goed genoeg om in het eerste te voetballen?quote:Het is de bedoeling dat Lensky in de jeugd begint, omdat hij pas na zijn 18e verjaardag in de hoofdmacht van de Rotterdammers mag uitkomen omdat hij een niet EU-er is.
We zien wel hoe het gaat lopen. Ik vind nog steeds dat er een redelijk elftal staat, op de spitspositie na dan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef VinnieJones het volgende:
Feyenoord is dit seizoen gewoon kansloos denk ik, misschien met 3/4 goede transfer s volgend seizoen weer mee strijden voor de titel.
Als ik zo de spelers bekijk zie ik er niet veel goede uitsteken![]()
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We zien wel hoe het gaat lopen. Ik vind nog steeds dat er een redelijk elftal staat, op de spitspositie na dan.
In die tijd stond het ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Nellid het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...
Ik denk dat ook het gat in de leeftijd in de selectie vrij groot is. Een hoop gasten van 20-24, dan 2 of 3 rond de 26, en dan nog enkele dertigers. Dan denk ik dat er geen goede verhoudingen zijn. Maar zodra je deze groep van jongelingen echt bij elkaar houd (Hofs, Castelen, Drenthe, de Guzman, Buijs, Vlaar, Tiendalli, Vincken, Ekramy), er over 2 jaar echt een heel sterk team staat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Nellid het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...
Mwah.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
De discussie was al klaar.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef TC03 het volgende:
Koppies niet langen mensen. We worden gewoon kampioen hoor.
Ga ff je gal spuwen in FB ofzo..quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen. Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Nepjood.
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen. Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Nepjood.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen! Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Neem de reacties tussen 15.01 en 15.22 daar, gaan nérgens over en dat mag allemaal... zoals je elke keer van die reacties ziet die niets toevoegen en wel mogen blijven staan. Huichelaar.
Omdat Harry wel heeft bewezen geen 4-3-3 spits te zijn volgens mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.
OT: zei Ten Cate nou gister in Holland Sport dat Feyenoord 4-4-2 gaat spelen? Sinds wanneer wordt de Feyenoord-opstelling met de technische staf van 020 besproken...![]()
Mischien mocht hij juist weg bij Ajax omdat hij bij Feyenoord in zijn favo systeem kon spelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.
OT: zei Ten Cate nou gister in Holland Sport dat Feyenoord 4-4-2 gaat spelen? Sinds wanneer wordt de Feyenoord-opstelling met de technische staf van 020 besproken...![]()
Dat snap ik, maar een discussie over of Ajax of Feyenoord groter is (waar we het schijnbaar nog steeds niet over eens zijn), is ook over Feyenoord en is al meerdere malen gevoerd in diverse topics van beide clubs. En als het nou een oneliner was, het waren stuk of 20 regels! Maar goed, ik scheer me al weg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit topic is bedoeld voor feyenoord, FB is een deurtje verder.
dus dat!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Maikalo het volgende:
Het lijkt me niet logisch dat de technische staf van Feyenoord met die van 020 spreekt over de opstelling. Ook niet als het om een transfer gaat. Het lijkt me zwaar onprofessioneel als je je laat ontvallen dat je als je een spits haalt van een bepaalde club, je er direct bij bijzegt in welke opstelling je die speler het liefst zou zien.
Tering wat een lange zin
Die discussie is eindeloos en verzandt altijd in een wellus nietus hullie zullie discussie. Dus is die discussie zinloos en heb ik daarom afgekapt. Of je nu daarop verder gaat met een oneliner of een uitgebreide post van 20 regels, maakt mij niet uit. En nu echt verder in FB.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een discussie over of Ajax of Feyenoord groter is (waar we het schijnbaar nog steeds niet over eens zijn), is ook over Feyenoord en is al meerdere malen gevoerd in diverse topics van beide clubs. En als het nou een oneliner was, het waren stuk of 20 regels!
En mag deze dan ook verwijderd? Want als mijn propaganda niet mag, mag die van hem ook niet (nénénénéquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Cart_man het volgende:
Sand zegt iets verstandigs, chapeau.
En Feijenoord is gewoon groter, kan gewoon geen discussie over gevoerd worden.
Lange bullshit zin?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Maikalo het volgende:
Het lijkt me niet logisch dat de technische staf van Feyenoord met die van 020 spreekt over de opstelling. Ook niet als het om een transfer gaat. Het lijkt me zwaar onprofessioneel als je je laat ontvallen dat je als je een spits haalt van een bepaalde club, je er direct bij bijzegt in welke opstelling je die speler het liefst zou zien.
Tering wat een lange zin
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
[..]
En mag deze dan ook verwijderd? Want als mijn propaganda niet mag, mag die van hem ook niet (nénénéné)
Dus meer gewoon 3 middenvelders op lijn met daarvoor de Guzman, zou in principe ook een goede zijn ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef BunnyHunter het volgende:
ik denk dat die ruit op het midden veld niet de juiste oplossing is aangezien ik lucius niet echt een balvaste controlerende middenbelder vind. Hofs zou daar wel kunnen werken met het doorschuiven naar voor.
Met silvercard? Ja, waren er vandaag nog 500 te krijgen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef mister_popcorn het volgende:
weet iemand of er nog kaartjes zijn voor sparta - Feyenoord? op ticketbox komt er niets fatsoenlijks uit... (weet het antwoord al, volgens de klantenservice/erasmusch nog wel)
Volgens de FRS niet. Bel ik net de FKS op: geen probleemquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Met silvercard? Ja, waren er vandaag nog 500 te krijgen...
Dat lijkt mij ook niet echt heel verstandig, dat is meer een opbouwend iemand...quote:
bouhlarouzquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft niet echt een vette killer zoals stam of Bouhlarouz...Saidi vond ik altijd wel goed voor die positie.
Ik vind ook dat dat het probleem is voor feyenoord in de defensie... een echt killer die bijv 90 min Huntelaar of Arvaladse in ze zak heeft...
6e klasse reserves welquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niemand speelt tegenwoordig nog met een laatste man..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft niet echt een vette killer zoals stam of Bouhlarouz...Saidi vond ik altijd wel goed voor die positie.
Ik vind ook dat dat het probleem is voor feyenoord in de defensie... een echt killer die bijv 90 min Huntelaar of Arvaladse in ze zak heeft...
Protesteren op spangenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja en zondag naar Spangen ":D
indeedquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]Saidi
![]()
Koning van de slidings.
DAt zagen we bij NL - ITAquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Sloggi het volgende:
Vlaar zou ook best laatste man kunnen spelen denk ik.
Tsjah hij had nooit opgeroepen mogen worden voor NL. DIe jongen moet gewoon groeien en leren, geldt voor veel meer van die jonge gasten. Die moeten eerst goed rondkijken en leren, voordat ze met de echt grote jongens mee gaan doen.quote:
4-6-0quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:51 schreef Staanplaats het volgende:
Lekker belangrijk of die griek 4-4-2 4-3-3, speel ondertussen geloof ik gewoon liever met 6 middenvelders..
Dat is zo als je 17, 18 of 19 bent. Op Vlaars leeftijd moet je er toch echt wel beginnen te laten zien dat je aan de deur staat te rammelen om met de grote jongens mee te kunnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah hij had nooit opgeroepen mogen worden voor NL. DIe jongen moet gewoon groeien en leren, geldt voor veel meer van die jonge gasten. Die moeten eerst goed rondkijken en leren, voordat ze met de echt grote jongens mee gaan doen.
Vlaar is onzeker in het veldquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Staanplaats het volgende:
Niks softe talenten geknuffel. Vlaar heb gewoon nog amper wat gepresteerd, dus heb hij niks te zoeken om op internationale niveau te spelen waar het NL speelt. Simpel toch? Bewijs je eerst echt bij club.
Ook een taak van de bondscoach, die hoort gewoon spelers te selecteren die zich bewezen hebben
Gewoon heerlijk counter voetbal, a la Dynamo Kiev..quote:
Vlaar had zich redelijk bewezen in de UEFA Cup bij AZ maar was inderdaad te snel opgeroepen door Marco van Basten, echter de goede jongen nu is 21 en op die leeftijd mag je jezelf niet teveel meer beroepen op je talent-status vind ik. Foutje moet kunnen nog maar als hij echt bij de Nederlandse/Europese top wil gaan horen moet hij dit seizoen in de competitie en vooral in de UEFA Cup bewijzen dat ie voor langere tijd goed kan presteren. Als hij na dit seizoen nog steeds niet verder is dan lijkt me het zo langzamerhand duidelijk dat Ron een leuke speler voor Feyenoord of AZ is, maar waarschijnlijk geen vaste oranje-klant zal worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Staanplaats het volgende:
Niks softe talenten geknuffel. Vlaar heb gewoon nog amper wat gepresteerd, dus heb hij niks te zoeken om op internationale niveau te spelen waar het NL speelt. Simpel toch? Bewijs je eerst echt bij club.
Dat zijn zo'n 13 miljoen mensen met je eens hehequote:Ook een taak van de bondscoach, die hoort gewoon spelers te selecteren die zich bewezen hebben
Counter-voetbal kan prachtig zijn als je het goed doet. Ik kon echt genieten van Arsenal 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk counter voetbal, a la Dynamo Kiev..
Wat nou 3 spitsen, driehoekjes, en 80% balbezit!
Het begrip 'voor t nederlands elftal spelen' lijkt wel anders deze tijd.. Je meot gewoon de 11 beste spelers selecteren van nederland en daar een goed team van bouwen... en niet alleen maar jonkies zoals Van Basten doet.... je ziet dat dat fout gaat..quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Dat is zo als je 17, 18 of 19 bent. Op Vlaars leeftijd moet je er toch echt wel beginnen te laten zien dat je aan de deur staat te rammelen om met de grote jongens mee te kunnen.
Dat softe talenten-geknuffel altijd.![]()
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van voetbal?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef satecl het volgende:
Idd maar volgens mij zit jij op de verkeerde topic...
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van voetbal?
Zou een hoop verklaren.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van een voetbal?
Yannis Anastasiou bedoel jequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
tja ben benieuwd of die griek zondag iets kan uitrichten
Hij stond dus echt wel al in de OP voordat jij dit bericht plaatste.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Je realiseert je wel hoe oneindig infantiel het is dat jullie um moedwillig uit de OP laten he?
Kortom, hetzelfde als de rest van dit subforumquote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Verstand van fanatiek supporten, bier zuipen, blowen, ajacieden uitschelden en deze tevens de hersenen (willen) inslaan hebben we hier wel, maar voetbal : néh.
Dus Greene of Bahia op de bankquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef BunnyHunter het volgende:
ok dan hebben we nu..
------------Timmer/Ekramy-------
----------------?---------------
Tiendalli-------Vlaar--------Drenthe/Leonard
-----Buijs------Lucius-------Hofs------
-------------De Guzman------------
-----Charisteas---De Ceulaer/Huysegems
waar wissel je mee?
Misschien is het beter om juist Vlaar op de bank te houden. Dan Bahia als achterste man met Greene ervoor. Lijkt me logischer dan Vlaar (die toch niet echt een mandekker is) als spitsenkiller.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:57 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus Greene of Bahia op de bankDas logisch
Lodewijks was vorig jaar nog goed, maar gaat het dit jaar echt niet meer redden door zijn leeftijd en blessures.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik zou zeggen zoiets:
---------------------Lodewijks---------------
Tiendalli----Vlaar-------Bahia--------Leonard
-----------------Greene----------------
Buijs-----------------------------Lucius
---------------De Guzman----------------------
----Castelen/Huysegems--Charisteas-------------
Is Charisteas trouwens twee-benig? Ik zag hem maandag op de training met links en rechts schieten nml.
Duwd hijs een prof en een spits en hij is aan het trainen dus hij moet wel met 2 benen iets kunnenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Is Charisteas trouwens twee-benig? Ik zag hem maandag op de training met links en rechts schieten nml.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:59 schreef DAMH het volgende:
[..]
Duwd hijs een prof en een spits en hij is aan het trainen dus hij moet wel met 2 benen iets kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |