abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41488741
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef jna het volgende:

[..]

Hij zit toch bij de selectie, dan moet ie ook in de OP
Helemaal gelijk in, alleen zeggen enkele personen het met andere bedoelingen.
pi_41488836
snabbi, banner is toegevoegd .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41488982
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
snabbi, banner is toegevoegd .
+ aan OP voor volgende topic
pi_41488984
Oftewel, alles loopt weer met een sisser af zoals ik al voorspelde. Harry speelt gewoon in de spits, het legioen stopt na 2 goaltjes met zeiken en Jorien blijft lekker zitten.

Zo voorspelbaar
pi_41489278
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef Lurtt1 het volgende:
GKL?
Jullie weten als Feyenoorders toch wel dat daarmee Grote Kale Leider bedoelt wordt?
pi_41489316
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:09 schreef devv05 het volgende:
Oftewel, alles loopt weer met een sisser af zoals ik al voorspelde. Harry speelt gewoon in de spits, het legioen stopt na 2 goaltjes met zeiken en Jorien blijft lekker zitten.

Zo voorspelbaar
Want?

2 goals, hebtie 'harry' tot de kest in 2007 voor nodig..

Van der Herik moet zoiezo oppleuren, staat deze hele situatie eigenlijk nog buiten.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_41489351
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

Jullie weten als Feyenoorders toch wel dat daarmee Grote Kale Leider bedoelt wordt?
So hé, jij bent altijd van het laatste nieuws?
pi_41489431
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:18 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Want?

2 goals, hebtie 'harry' tot de kest in 2007 voor nodig..

Van der Herik moet zoiezo oppleuren, staat deze hele situatie eigenlijk nog buiten.
Ben je zo vroeg op de avond al dronken?
  maandag 4 september 2006 @ 19:25:23 #34
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41489578
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb de banner die het nu niet doet maar even op mijn site gezet.

[afbeelding]
Neem dan wel de juiste

A.M.A.B
pi_41489628
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:19 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

So hé, jij bent altijd van het laatste nieuws?
nee alleen als het om feyenoord gaat
pi_41489805
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

De komst van die charesteas is slechts koren op de molen..

De leugens die van den Herik al jaren rondstrooit en afgelopen week weer een nieuwe hoogtepunt lieten bereiken (financïele situatie, uitleg studio voetbal en in het AD) hebben hem al onmogelijk gemaakt.
pi_41489824
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Kap eens met trollen devvos.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41489872
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:26 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

nee alleen als het om feyenoord gaat
hu..hu..
Je humor is al net zo sterk als van die flapdrol onder je naam..
pi_41489956
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:31 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

De komst van die charesteas is slechts koren op de molen..

De leugens die van den Herik al jaren rondstrooit en afgelopen week weer een nieuwe hoogtepunt lieten bereiken (financïele situatie, uitleg studio voetbal en in het AD) hebben hem al onmogelijk gemaakt.
Snap ik wel. Maar in het begin werd geroepen dat ie het trainingsveld niet op zou komen, dat niemand voor hem zou juichen. En zie drie dagen later, er zijn nog 200 man van die duizenden mensen over

En ach, Jorien is lekker op vakantie (toch?) en laat het weer lekker overwaaien allemaal. En een harde actie om het bestuur (lees: Jorien) te dwingen om op te rotten zie ik ook niet gauw meer gebeuren.
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kap eens met trollen devvos.
Niet te over ijverig worden modje. Ik moest gewoon vijf keer lezen voordat ik z'n eerste zin begreep.
pi_41490392
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Snap ik wel. Maar in het begin werd geroepen dat ie het trainingsveld niet op zou komen, dat niemand voor hem zou juichen. En zie drie dagen later, er zijn nog 200 man van die duizenden mensen over

En ach, Jorien is lekker op vakantie (toch?) en laat het weer lekker overwaaien allemaal. En een harde actie om het bestuur (lees: Jorien) te dwingen om op te rotten zie ik ook niet gauw meer gebeuren.
[..]

Niet te over ijverig worden modje. Ik moest gewoon vijf keer lezen voordat ik z'n eerste zin begreep.
Ik heb niemand horen juichen vanmiddag. Er was slechts een matig applausje voor hem van zo'n 8 'oude' mannen en dan 8 mannen op de 400 mensen (volgens rijnmond) die bij de training waren valt het allemaal wel mee met de positieve stemming.
  maandag 4 september 2006 @ 19:51:40 #41
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41490499
FEYENOORD!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_41490527
Wacht maar tot ie er tegen Sparta twee in knalt (en dat gaat ie doen, let maar op)
  maandag 4 september 2006 @ 19:54:44 #43
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41490610
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
Wacht maar tot ie er tegen Sparta twee in knalt (en dat gaat ie doen, let maar op)
Droom verder.
A.M.A.B
pi_41490709
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
Zou fijn zijn als hij dat doet ja, maar het maakt niet uit wie dat doet als het maar gebeurd.
Maar mij zal je niet zien juichen voor hem.
pi_41490723
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Droom verder.
Jullie zijn wel een stel dramaqueens hier. Twee weken terug waren jullie er nog sterker op geworden en hadden jullie een heel redelijk elftal staan. En dan nu opeens zeven kleuren bagger schijten voor degradatie kandidaat Sparta

Harry gaat verrassen.
pi_41490774
Hmm. denk dat ik voor vak S ook 18 euro's moet neertellen voor de uefacup. Effe kijken of ik dat doe.
pi_41490780
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Zou fijn zijn als hij dat doet ja, maar het maakt niet uit wie dat doet als het maar gebeurd.
Goedzo, vooral niet achter je spelers staan! En Feyenoord blijft maar zakken en zakken in de stand...
pi_41490905
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:58 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

Goedzo, vooral niet achter je spelers staan! En Feyenoord blijft maar zakken en zakken in de stand...
Gelukkig zijn er nog mensen met principes en zijn we niet allemaal meelopers die met de grote horde meeschreeuwen als het even niet goed is maar een dag later alles weer vergeten zijn.

Overigens is er een groot verschil tussen het niet juichen voor een speler en het uitfluiten van een speler
pi_41491198
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

De eerste twee, drie wedstrijden misschien nog niet... ik geloof er niks van dat het fnoord publiek zo achter hun eigen principes zal blijven staan. Maar we gaan het zien.
pi_41491365
Oke, na een aantal dagen ben ik dat charisteas gedoe wel zat. Zo kunnen we wel door blijven kankeren totdat hij weg is bij Feyenoord, over een paar jaar als die gewoon zn best doet.
Het is nou eenmaal zo dat die bij Feyenoord is, kunnen we niks meer aan veranderen. Het is erg maar het zijt eenmaal zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')