Mr. Beanquote:Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ik lag dubbel...
http://fussballblog.espace.ch/p3910.html
Jah, maar dan denk je aan die andere 32 wedstrijden in het seizoen en dan kom je erachter dat 't toch niets isquote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak genoeg op hem lopen kankeren maar als ie speelt zoals op dat jeugd EK, zie ik hem liever in de basis dan Vincken/De Ceulaer.
Kan ermee te maken hebben dat Drenthe ook gewoon een "gemaakte" linksback is?quote:Op maandag 4 september 2006 14:42 schreef Cart_man het volgende:
Kan Hofs op die positie. Eventueel Drenthe, zie in hem meer een linksmidden dan een linksback.
quote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef BunnyHunter het volgende:
Hattrick vs ajax tshirt bestel lijst:
Kaap
BunnyHunter
Maikalo
Mwanatabu
Op dit tempo is feyenoord straks heel wat shirts kwijt
Zou wel mee willen doen, maar ik doe het lekker niet.quote:
Merkte het jaquote:Op maandag 4 september 2006 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Topic even opgepoetst.
heeft uberhaupt iemand die Leonard al eens zien voetballen?quote:Op maandag 4 september 2006 16:36 schreef snabbi het volgende:
Ik zie eigenlijk liever drenthe dan leonard. Drenthe heeft een goeie indruk bij me achtergelaten. Leonard ken ik nog niet dus tja misschien ook maar een keertje proberen. Vooral benieuwd of hij de andere verdedigers weet aan te sturen, maar voorlopig heeft Drenthe mijn voorkeur.
dat is het mooiste, chari had portugal uitgeschakelt in de finale.. vandaar de huilie..quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Mr. Bean. Mijn duits is echt slecht, kan iemand me vertellen wat Huilie nou onderaan de pagina doet
![]()
Doe ik dan wel even zo uit vrije wilquote:
Ervaring is op dit moment belangrijker achterin. Drenthe krijgt zijn speelminuten wel, desnoods op de linksmidden positie, waar hij naar mijn mening ook hoort te spelen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:36 schreef snabbi het volgende:
Ik zie eigenlijk liever drenthe dan leonard. Drenthe heeft een goeie indruk bij me achtergelaten. Leonard ken ik nog niet dus tja misschien ook maar een keertje proberen. Vooral benieuwd of hij de andere verdedigers weet aan te sturen, maar voorlopig heeft Drenthe mijn voorkeur.
Wat een heldquote:Op maandag 4 september 2006 16:38 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
dat is het mooiste, chari had portugal uitgeschakelt in de finale.. vandaar de huilie..
dat heeft Danny hem wel verteld.quote:Op maandag 4 september 2006 16:43 schreef DrDentz het volgende:
"Die neus is hier niet welkom, ROT OP!"
zou hij het kunnen lezen?
Het is hier al eerder gezegd, maar misschien lag dat wel gedeeltelijk aan Kuyt. En ik heb sowieso liever Castelen dan dat modepopje.quote:Op maandag 4 september 2006 16:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar dan denk je aan die andere 32 wedstrijden in het seizoen en dan kom je erachter dat 't toch niets is![]()
Dat stond niet op het spandoek.quote:Op maandag 4 september 2006 16:43 schreef DrDentz het volgende:
"Die neus is hier niet welkom, ROT OP!"
zou hij het kunnen lezen?
Hij lijkt op Kiprichquote:Op maandag 4 september 2006 16:22 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Gejat van Feyenoordtraining.tk
Dat was ik alweer vergeten, Charisteas heeft natuurlijk wel heel Portugal laten huilen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:54 schreef BunnyHunter het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk is dit reden genoeg om hem een goede kans te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |