Tsss, Kolkka is mijn held.quote:Op maandag 4 september 2006 23:17 schreef Erasmusch het volgende:
Als die fuckin Kolkka maar op de bank blijft zitten![]()
Niet eens geweest toen.quote:Op maandag 4 september 2006 23:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was je weer bezopen tegen Boro en Heracles?
Je berichten hier beginnen ook vrij trieste vormen aan temen, voor zover dat al niet het geval was...quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
"Van den Herik er is nog een plaats vrij bij 020" spandoek![]()
Serieus, het begint echt te trieste vormen aan te nemen. En dan durven beweren dat jullie je niet met Ajax bezighouden.
Het is trouwens AMSTERDAM.
Heeft weinig met Ajax te maken, maar meer met het beleid van Feyenoord/GKL inzake de transfers de afgelopen periode..........quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
"Van den Herik er is nog een plaats vrij bij 020" spandoek![]()
Serieus, het begint echt te trieste vormen aan te nemen. En dan durven beweren dat jullie je niet met Ajax bezighouden.
Het is trouwens AMSTERDAM.
Dan zet je hem bij je thuis op de bank. Hebben wij er ook geen last meer van.quote:
Probeer het nog eens, maar nu een inhoudelijke reactie graag.quote:Op maandag 4 september 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je berichten hier beginnen ook vrij trieste vormen aan temen, voor zover dat al niet het geval was...
020 is toch Ajax of niet?quote:Op maandag 4 september 2006 23:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heeft weinig met Ajax te maken, maar meer met het beleid van Feyenoord/GKL inzake de transfers de afgelopen periode..........
is ie mischien nog nuttiger ookquote:Op maandag 4 september 2006 23:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zet je hem bij je thuis op de bank. Hebben wij er ook geen last meer van.
Jij blij (met je held), wij blij.![]()
Vind ik niet nodig. Gaat namelijk een onzinnige discussie worden over een onzinnig onderwerp waar je de plank volledig misslaat.quote:Op maandag 4 september 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, maar nu een inhoudelijke reactie graag.
Bij de plantsoenendienst. Lekker in de buitenlucht, goed voor z'n teint.quote:Op maandag 4 september 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dus er is een plaatsje voor hem vrij bij de gemeente Amsterdam
Dat zeg je wel eens vaker ja, maar je verteld nooit waarom.quote:Op maandag 4 september 2006 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind ik niet nodig. Gaat namelijk een onzinnige discussie worden over een onzinnig onderwerp waar je de plank volledig misslaat.
waar heeft harry wél gepresteerd.....3 wedstrijdjes in 2004(!)quote:Op maandag 4 september 2006 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kuyt bakte er ook geen hol van in het NL-elftal, terwijl hij het bij Feyenoord toch best redelijk deed.
De Guzman 2?quote:Feyenoord lijft Jacob Lensky in
Feyenoord heeft de Canadees Jacob Lensky gecontraceerd voor 4.5 jaar. Het contract gaat op 1 januari 2007 in.
De 17-jarige Canadees verblijft tot 1 januari op amateurbasis bij de Rotterdammers en zal daarna een contract voor 4,5 jaar tekenen. Lensky is afkomstig van Celtic en trainde maandag voor het eerst mee. De middenvelder liep deze zomer een week stage bij Feyenoord.
dat is meer dan dat we er nu al gescoord hebben...quote:Op maandag 4 september 2006 23:09 schreef Kaap het volgende:
[..]
Maar Charisteas te kennen schiet ie er hooguit 1 in![]()
Jong (goedkoop) talentquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tot 2011
Veel vertrouwen in hem dus...
Als je het zelf al weet, is het ook een beetje onnodig om te vertellen waarom of niet?quote:Op maandag 4 september 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat zeg je wel eens vaker ja, maar je verteld nooit waarom.
Al weet ik dat wel.
Gelukkig, hij zou eerst 27 krijgen, en laat ik daar nou ook mee lopen........quote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
sinds 1,5 uur staat pas op Feyenoord.nl dat hij nr. 15 heeft, daarom was ie nog niet toegevoegd zeurpiet.
bij deze![]()
Inderdaad, wij zijn Feyenoord!quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bizar ja. Heb precies hetzelfde. Hoe slechter het lijkt te gaan, hoe meer het mijn band met de club versterkt en hoe strijdlustiger ik word.
Verwacht alleen niet dat er nu opeens veel lege plekken zullen komen in de Kuip...
Dat is altijd makkelijk praten vind ik hoor...quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef devv05 het volgende:
Tja het blijft altijd een kwestie van prioriteiten stellen.
Inderdaad, ik probeer altijd naar de eerste wedstrijden in de Uefa cup te gaan of de Beker (mits thuis). Gewoon omdat ik op de zondag gewoonweg niet kan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk praten vind ik hoor...
Hoezo, het is maar net wat je ervoor over hebt. Ik ken genoeg mensen die in het zuiden van het land wonen en elke week naar Amsterdam reizen en ook veel uitwedstrijden meepakken. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die dat niet trekken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk praten vind ik hoor...
Je kiest toch zelf om te gaan voetballen op zondag boven wedstrijden van je club te bezoeken. Dat is je goed recht natuurlijk verder, maar dan moet je niet zeggen dat je niet kunt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik probeer altijd naar de eerste wedstrijden in de Uefa cup te gaan of de Beker (mits thuis). Gewoon omdat ik op de zondag gewoonweg niet kan.
En als je nu eens in het weekend werkt? Is niet echt een keuze, meer noodzaak.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kiest toch zelf om te gaan voetballen op zondag boven wedstrijden van je club te bezoeken. Dat is je goed recht natuurlijk verder, maar dan moet je niet zeggen dat je niet kunt.
Onzin.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als je nu eens in het weekend werkt? Is niet echt een keuze, meer noodzaak.
Hoezo, als je nu door de weeks naar een school gaat en in het Weekend moet werken om een beetje geld in het laatje te krijgen. Dan ben je toch blij als je een wedstrijdje op donderdag of zaterdag kan meepikken.quote:
zit een harde kern van waarheid in, maar je kan niet zomaar hier iedreen en alles laten stikken om even naar een wedstrijd te gaan (waar je dan toch al snel je hele dag aan kwijt bent). want ik heb ook een groot hart voor mijn voetbal clubje hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kiest toch zelf om te gaan voetballen op zondag boven wedstrijden van je club te bezoeken. Dat is je goed recht natuurlijk verder, maar dan moet je niet zeggen dat je niet kunt.
zo van: ik kom op zondag werken, maar eens in de 2 weken kan ik niet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
intresante discussie ......
denk dat je als je echt om je club geeft het al lang van te voren met je baas regelt.
Zal je baas blij mee zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo van: ik kom op zondag werken, maar eens in de 2 weken kan ik niet?
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk als je sportjournalistiek doet, en inderdaad tot voor kort gewoon studeerde.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
intresante discussie ......
denk dat je als je echt om je club geeft het al lang van te voren met je baas regelt.
Hey baas, weet je wat pas echt goed zou zijn voor de teambuilding? Vergaderen in de skybox van feyenoordquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee vergaderen op de tribune is mogelijk, het moet wel een beetje geloofwaardig over komen hea!quote:
is dan ook weer waarvoor je kiest , thuiswedstrijden pak je zeker mee als je een scc hebt , maar die baas moet dan ook weer een beetje soepel zijn net als de rest van het personeel met ruilen etc .quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan heb je er een beetje voor gekozen zelf ( maar geen verkeerd beroep natuurlijk ) , maar zo kan je bij elk beroep / ding wel een vraagteken zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk als je sportjournalistiek doet, en inderdaad tot voor kort gewoon studeerde.
Tuurlijk, ik kan hier ook in de haven gaan werken, verdient nog meer. Maar dat heeft niets met mn toekomst te maken he...quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef devv05 het volgende:
Je kan ook s'avonds werken ofzo, of desnoods s'nachts(ken mensen die dat doen, bij TPGpost. verdient nog best goed)
Gewoon in goed overleg dingen bespreken en het moet gewoon kunnen, simpel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:56 schreef Maikalo het volgende:
Iedereen heeft gewoon een verschillende mening als het bezoeken van wedstrijden betreft. Zelf vind ik het gewoon logisch dat je werk gaat boven (want dat is het uiteindelijk vind ik) tijdverdrijf. Zo zal je baas het ook zien, naar de bioscoop gaan of naar het stadion, voor de baas is het tijdverdrijf en niet belangrijk genoeg om vrij te geven.
Nee, dat is een optie. Daar heb je 4 of 5 jaar voor gestudeerd. Om bij de TPG te gaan werkenquote:
Amen to thatquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
ligt er ook aan welke baas je hebt als die baas ook van voetbal houdt gaat het makkelijker en zeker als ie voor dezelfde club is maar daarvoor moet je wel in de goede omgeving werken.
en iedereen heeft een andere mening maar zo is het altijd , denk dat je ook een onderscheid kan maken in de Die-hards , fans , dagjesmensen etc maar het hele stadion vol ben je allemaal samen.
en iedereen moet het voor zichzelf bepalen en iedereen zal voor zichzelf vast wel de goede maken.
Dacht dat het over een bijbaan gingquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan hier ook in de haven gaan werken, verdient nog meer. Maar dat heeft niets met mn toekomst te maken he...
tja, als je dat niet wilt, houdt het opquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee, dat is een optie. Daar heb je 4 of 5 jaar voor gestudeerd. Om bij de TPG te gaan werken![]()
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, als je dat niet wilt, houdt het op
blij dat ik niet in het weekend werk
Die was al exit bij mij, wou dat ik minder ging voetballen omdat ik al zo min tijd hadquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeft![]()
Ja, dat moet ik ook niet. Vrouwen die mij gaan zeggen dat ik niet meer naar het voetbal mag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:10 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Die was al exit bij mij, wou dat ik minder ging voetballen omdat ik al zo min tijd had![]()
Ja, wel betaald. Maar dat is ook natuurlijk geen half jaar. Dus als het voorbij is dan kan je ook niet op dat potje teren. (ik niet in ieder geval)quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef devv05 het volgende:
Heb je geen betaalde stage? Ik ving voor mn stage 600 euro / maand, hoefde ik niet meer naast te werken
Andere vriendin zoekwen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zo is iedereen natuurlijk weer anders. In mijn geval ben ik door de week naar school/stage. En dan in het weekend werken + nog een vriendin die geen zak om voetbal geeft![]()
Ze zeikt er niet over nee. Ik heb het 1 keer duidelijk gezegd dat ze me daar niet van kan afhoudenquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Andere vriendin zoekwen!
Het maakt niet uit dat ze er niet om geeft, als ze maar niet zeikt als je gaat, ik zal m'n vriendin in ieder geval nooit mee nemen.
ed? Je bedoeld 0-3quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
3-0, 2x Charisteas
2 eigen doelpunten van '' Harry ''quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:49 schreef devv05 het volgende:
3-0, 2x Charisteas
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta - Feyenoord 1-1
39' Anastasiou 1-0, 74' Charisteas 1-1
Deze wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt door Ronald Koeman.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta - Feyenoord 1-1
39' Anastasiou 1-0, 74' Charisteas 1-1
Deze wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt door Ronald Koeman.
Je realiseert je wel hoe oneindig infantiel het is dat jullie um moedwillig uit de OP laten he?quote:Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef Kaap het volgende:
Dat herhalen van het Charisteas in de openingspost geintje kennen we nu wel. Laten we die voortaan achterwege aub, dank u wel.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
(Lunaticnews.nl, de grote Feyenoord-hooligansite toch?)
jullie bestuur is gewoon makkelijker weg te krijgen dus?quote:Wanneer is bij jullie de maat vol? Als jullie degraderen ofzo? Vorig jaar kon de ME nog net acties van Ajax-supporters voorkomen na Ajax - Twente, we stonden nog wel 3de! Met 4.000 man voor de hoofdingang en uiteindelijk zijn er toch een paar koppen gerold... dat noem ik pas daadkracht
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:04 schreef ruud_fr het volgende:
jullie bestuur is gewoon makkelijker weg te krijgen dus?
Zou je niet, als je eigen fans al in staat zijn om kinderen te mishandelen in den haag, zelf ook liever gaan dan nog eens hard te werken voor je clubquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
jullie bestuur is gewoon makkelijker weg te krijgen dus?
Pfff hoe vaak zijn `jullie´ nu al binnen gevallen met deze post?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Charisteas zou het trainingsveld niet opkomen (Lunaticnews.nl, de grote Feyenoord-hooligansite toch?)... en wat zie ik op het Sportjournaal? Hij wordt toegeklapt!
Wanneer is bij jullie de maat vol? Als jullie degraderen ofzo? Vorig jaar kon de ME nog net acties van Ajax-supporters voorkomen na Ajax - Twente, we stonden nog wel 3de! Met 4.000 man voor de hoofdingang en uiteindelijk zijn er een paar rigoureuze beslissingen genomen door het bestuur... dat noem ik pas daadkracht en invloed hebben als supportersgroep.
Ik wil hier niet mee sarren, maar alleen mee zeggen: waarom slikken jullie alles? Ik voorspel dat Van den Herik er nog tot 2010 zit!
Dit slaat natuurlijk nergens op, hij heeft gewoon een punt hier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:16 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Zou je niet, als je eigen fans al in staat zijn om kinderen te mishandelen in den haag, zelf ook liever gaan dan nog eens hard te werken voor je club![]()
ik volg je ff nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:16 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Zou je niet, als je eigen fans al in staat zijn om kinderen te mishandelen in den haag, zelf ook liever gaan dan nog eens hard te werken voor je club![]()
laat ik het anders zeggen, zou je als ajax bestuur niet makkelijk opstappen als je eigen fans al in staat zijn om het ado honk binnen te vallen waar zich 10 mensen bevinden waaronder het merendeel kinderen. Als bestuur zou ik daar opstappen als er over mij geklaagt word.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, hij heeft gewoon een punt hier.
Durf je niet onder je eigen nick te posten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Je realiseert je wel hoe oneindig infantiel het is dat jullie um moedwillig uit de OP laten he?
Ik vertaal:quote:
quote:Als je eigen fans al in staat zijn om kinderen te mishandelen in Den Haag, zou je als bestuurslid dan ook niet liever zelf vertrekken in plaats van ervoor te kiezen om nog langer hard te werken voor je club.
Maar waarom gaat er geen actie ondernomen worden zoals aangekondigd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Durf je niet onder je eigen nick te posten?
Toegeklapt door een paar oude mannetjes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Charisteas zou het trainingsveld niet opkomen (Lunaticnews.nl, de grote Feyenoord-hooligansite toch?)... en wat zie ik op het Sportjournaal? Hij wordt toegeklapt!
Wacht nou maar gewoon af...quote:Wanneer is bij jullie de maat vol? Als jullie degraderen ofzo? Vorig jaar kon de ME nog net acties van Ajax-supporters voorkomen na Ajax - Twente, we stonden nog wel 3de! Met 4.000 man voor de hoofdingang en uiteindelijk zijn er een paar rigoureuze beslissingen genomen door het bestuur... dat noem ik pas daadkracht en invloed hebben als supportersgroep.
Ik wil hier niet mee sarren, maar alleen mee zeggen: waarom slikken jullie alles? Ik voorspel dat Van den Herik er nog tot 2010 zit!
Rustig maar, komt vanzelf...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom gaat er geen actie ondernomen worden zoals aangekondigd?
jaquote:
Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwamquote:
waarom moeten we in actie voeren tegen Charisteas?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |