Dus meer gewoon 3 middenvelders op lijn met daarvoor de Guzman, zou in principe ook een goede zijn ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef BunnyHunter het volgende:
ik denk dat die ruit op het midden veld niet de juiste oplossing is aangezien ik lucius niet echt een balvaste controlerende middenbelder vind. Hofs zou daar wel kunnen werken met het doorschuiven naar voor.
Met silvercard? Ja, waren er vandaag nog 500 te krijgen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef mister_popcorn het volgende:
weet iemand of er nog kaartjes zijn voor sparta - Feyenoord? op ticketbox komt er niets fatsoenlijks uit... (weet het antwoord al, volgens de klantenservice/erasmusch nog wel)
Volgens de FRS niet. Bel ik net de FKS op: geen probleemquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Met silvercard? Ja, waren er vandaag nog 500 te krijgen...
Dat lijkt mij ook niet echt heel verstandig, dat is meer een opbouwend iemand...quote:
bouhlarouzquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft niet echt een vette killer zoals stam of Bouhlarouz...Saidi vond ik altijd wel goed voor die positie.
Ik vind ook dat dat het probleem is voor feyenoord in de defensie... een echt killer die bijv 90 min Huntelaar of Arvaladse in ze zak heeft...
6e klasse reserves welquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niemand speelt tegenwoordig nog met een laatste man..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft niet echt een vette killer zoals stam of Bouhlarouz...Saidi vond ik altijd wel goed voor die positie.
Ik vind ook dat dat het probleem is voor feyenoord in de defensie... een echt killer die bijv 90 min Huntelaar of Arvaladse in ze zak heeft...
Protesteren op spangenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja en zondag naar Spangen ":D
indeedquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]Saidi
![]()
Koning van de slidings.
DAt zagen we bij NL - ITAquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Sloggi het volgende:
Vlaar zou ook best laatste man kunnen spelen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |