Omdat jullie het zelf aangekondigd hebben zeg maar...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom moeten we in actie voeren tegen Charisteas?
Als ik ergens rondloop zie ik meer Feyenoordaanhangers dan ajaxaanhangers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Daarnaast wil ik nog even een al oude discussie in het leven roepen. Hoe kómen jullie erbij de grootste club van Nederland te zijn?
wie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat jullie het zelf aangekondigd hebben zeg maar...
niemand verdient "steun" zonder er iets voor te doen. En zoals ik het zie, staat hij bij mij zwaar in de min. Eerst voor joden spelen (bankzitten), dan roepen dat hij naar duitsland/UK wil, en niet NL, en dan ook nog 's belabberd spelen voor Griekenland.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:45 schreef Zjakkie het volgende:
Hij verdient in ieder geval onze steun
Als dat kon dan had ik dat zeker wel gedaan hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Durf je niet onder je eigen nick te posten?
In jullie regio vast wel. Ik zie echter hier weer nooit fnoord shirts dus lekker veelzeggend, dan kun je beter naar de feiten kijken he...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik ergens rondloop zie ik meer Feyenoordaanhangers dan ajaxaanhangers.
(in shirts enzo).
Dat zou een argument zijn om te zeggen dat we de grootste zijn.
(Of jullie de lafste).
Iedereen in het topic 10 delen terug zo'n beetje. Ik ga niet de moeite doen om iedereen daar te quoten, maar ontkennen zou ik wel erg laf en schijnheilig vinden nu.quote:
Dat is wat anders, ik was ook niet bepaald blij toen ik over deze aankoop hoorde. Maar als ie er toch is dan heeft uitfluiten ook weinig zin. En voorlopig heeft hij nog niet bewezen dat hij er niks voor doet, dus er is nog weinig reden om hem af te vallen. Als hij tekent bij Feyenoord is het een Feyenoord speler en dan moet je achter hem staan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
niemand verdient "steun" zonder er iets voor te doen. En zoals ik het zie, staat hij bij mij zwaar in de min. Eerst voor joden spelen (bankzitten), dan roepen dat hij naar duitsland/UK wil, en niet NL, en dan ook nog 's belabberd spelen voor Griekenland.
Het is dat we 't er mee moeten doen, want liever had ik 'm nooit in onze kleuren gezien, maar als die neus niet snel scoort kan 'ie meteen oprotten.
nou ja, ik heb het iig niet gezegdquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef devv05 het volgende:
Iedereen in het topic 10 delen terug zo'n beetje. Ik ga niet de moeite doen om iedereen daar te quoten, maar ontkennen zou ik wel erg laf en schijnheilig vinden nu.
Bij Feyenoord staan er 250.000+ op de Coolsingel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwam![]()
Daarnaast wil ik nog even een al oude discussie in het leven roepen. Hoe kómen jullie erbij de grootste club van Nederland te zijn? Over aantal prijzen praten we niet, want daar lopen jullie al 30 jaar achter op ons.
Jullie gooien het dan altijd op het 'trouwe' publiek. Maar waarom wijzen de getallen dan uit dat er de laatste 10 jaar (sinds dien heeft Ajax pas een stadion voor 50.000+, dus daarvoor kan je niet vergelijken en bovendien zat het Olympisch Stadion (60.000+) altijd vol áls we daar speelden) veel meer bezoekers zijn bij Ajax. Ook in de slechte tijden gemiddeld nog meer.
Kom eens met bewijzen, want alles spreekt tegen jullie: onderzoek weer uit dat 30 procent van de Nederlanders voor Ajax is, terwijl Feyenoord ver achter bleef. Ajax trekt al jaren structureel meer bezoekers en Ajax heeft al jaren veel meer seizoenskaarthouders. Alleen de open dag wordt bij jullie vaak drukker bezocht, maar zou dat ook niet komen omdat het gratis is?
Als ik die discussie verloren wordt, gooien jullie het vaak op fanatieker publiek. Daarvoor moeten we voor bewijs denk ik naar uitwedstrijden gaan. Waarom zijn onze uitvakken dan net als die van jullie bijna altijd vol? Met een bekerfinale zitten er 15.000 joden in De Kuip, daarmee wordt dat gelul ook weer ontkracht.
Meer op http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3016.php
Ik verander niet elk topic van mening hoor, nogal vreemd dat jullie mening van nog geen week terug nu al geen waarde meer heeft. Bovendien denk ik dat niet iedereen hier je die uitspraak in dank afneemt.quote:Ik vind het ook een beetje laf om mensen af te rekenen op wat ze 10 topics terug zouden hebben gezegd. En toen waren de emoties een beetje hoog opgelopen, dus een hoop van wat daar gezegd is heeft echt geen waarde.
Stonden... ooit.. je hebt geen idee hoeveel er nu zouden staan. Maar je hebt gelijk dat een kampioenschap van fnoord wel een stuk minder vaak voorkomt en dat mensen eerder geneigd zijn daarheen te gaan. Met alle respect, maar wij hebben bijna elk seizoen wel een huldiging voor welke prijs dan ook. En dat zou ook kunnen komen doordat onze supporters over het algemeen iets minder fanatiek zijn en meer verspreid door het land wonen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:49 schreef Nellid het volgende:
[..]
Bij Feyenoord staan er 250.000+ op de Coolsingel.
Feiten mag je zelf zoeken, heb vaak genoeg cijfers voorbij zien komen maar ken de bronnen echt niet uit mn hoofd. VI was er iig een van.quote:Maar kom jij ook eens met feiten dan... Bronnen wel te verstaan. Cijfers dat de meer altijd was uitverkocht, cijfers van de merchandising, cijfers van de supp. vereniging (waarbij iedere SCC wordt meegerekend toch?) etc. Erg makkelijk om dingen te roepen zo...
Oftewel dezelfde successupporters die nu bij Ajax wel wil zitten, terwijl Ajax ook al 10 jaar weinig succes boekt? Ajax heeft supporters door heel Nederland en zelfs over heel de wereld, zover ik weet fnoord dat laatste in ieder geval niet. Maar lekker boeiend verder, anders zijn we op alle andere punten de grootste.quote:Feyenoord heeft in potentie denk ik veruit de meetste "supporters". Mensen die op een bepaald moment een club aanhangen. Omdat Feyenoord het gewoon 9 vd 10 verkloot staan die mensen zeg maar niet op. Bij ajax zijn die mensen er denk ik wel omdat de successen daar een stuk groter zijn. Even voor je onderzoek in de supermarkt![]()
Die bezoekersaantallen moet je zowieso met een flinke korrel zout nemen, maar Ajax heeft wel veel meer seizoenskaarthouders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef ruud_fr het volgende:
teletekst meld altijd standaard dat er 50.000 man in de arena zitten en 40.000 in De Kuip.
in beide stadions kunnen ongeveer 52.000 man en je ziet in beide stadions bijna altijd ongeveer evenveel lege plekken
de bewering dat Feyenoord de grootste club is is gebaseerd op het aantal leden geloof ik
verder niet zo'n intressante discussie
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:07 schreef devv05 het volgende:
wij hebben bijna elk seizoen wel een huldiging voor welke prijs dan ook.
quote:terwijl Ajax ook al 10 jaar weinig succes boekt?
Ik snap dat jullie het winnen van bijvoorbeeld de Amstel cup als een succes beschouwen, maar wij niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:11 schreef ruud_fr het volgende:
kunnen we het nu weer over ALLEEN Feyenoord hebben?
Wie heeft het aangekondigdquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat jullie het zelf aangekondigd hebben zeg maar...
Inderdaad, hullie tegen zullie doen we maar ergens anders...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef Cart_man het volgende:
Wat een flutdiscussie.
Was je bij ons ook maar zo strengquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad, hullie tegen zullie doen we maar ergens anders...
Goh, overal waar ik kom zie ik meer Feijenoord dan ajax (op amsterdam/duivendrecht na).quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
In jullie regio vast wel. Ik zie echter hier weer nooit fnoord shirts dus lekker veelzeggend, dan kun je beter naar de feiten kijken he...
Als ik het zo begrijp is die jonge nu dus al goed genoeg om in het eerste te voetballen?quote:Het is de bedoeling dat Lensky in de jeugd begint, omdat hij pas na zijn 18e verjaardag in de hoofdmacht van de Rotterdammers mag uitkomen omdat hij een niet EU-er is.
We zien wel hoe het gaat lopen. Ik vind nog steeds dat er een redelijk elftal staat, op de spitspositie na dan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef VinnieJones het volgende:
Feyenoord is dit seizoen gewoon kansloos denk ik, misschien met 3/4 goede transfer s volgend seizoen weer mee strijden voor de titel.
Als ik zo de spelers bekijk zie ik er niet veel goede uitsteken![]()
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We zien wel hoe het gaat lopen. Ik vind nog steeds dat er een redelijk elftal staat, op de spitspositie na dan.
In die tijd stond het ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Nellid het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...
Ik denk dat ook het gat in de leeftijd in de selectie vrij groot is. Een hoop gasten van 20-24, dan 2 of 3 rond de 26, en dan nog enkele dertigers. Dan denk ik dat er geen goede verhoudingen zijn. Maar zodra je deze groep van jongelingen echt bij elkaar houd (Hofs, Castelen, Drenthe, de Guzman, Buijs, Vlaar, Tiendalli, Vincken, Ekramy), er over 2 jaar echt een heel sterk team staat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Nellid het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...
Mwah.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
De discussie was al klaar.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef TC03 het volgende:
Koppies niet langen mensen. We worden gewoon kampioen hoor.
Ga ff je gal spuwen in FB ofzo..quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen. Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Nepjood.
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen. Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Nepjood.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen! Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Neem de reacties tussen 15.01 en 15.22 daar, gaan nérgens over en dat mag allemaal... zoals je elke keer van die reacties ziet die niets toevoegen en wel mogen blijven staan. Huichelaar.
Omdat Harry wel heeft bewezen geen 4-3-3 spits te zijn volgens mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.
OT: zei Ten Cate nou gister in Holland Sport dat Feyenoord 4-4-2 gaat spelen? Sinds wanneer wordt de Feyenoord-opstelling met de technische staf van 020 besproken...![]()
Mischien mocht hij juist weg bij Ajax omdat hij bij Feyenoord in zijn favo systeem kon spelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.
OT: zei Ten Cate nou gister in Holland Sport dat Feyenoord 4-4-2 gaat spelen? Sinds wanneer wordt de Feyenoord-opstelling met de technische staf van 020 besproken...![]()
Dat snap ik, maar een discussie over of Ajax of Feyenoord groter is (waar we het schijnbaar nog steeds niet over eens zijn), is ook over Feyenoord en is al meerdere malen gevoerd in diverse topics van beide clubs. En als het nou een oneliner was, het waren stuk of 20 regels! Maar goed, ik scheer me al weg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit topic is bedoeld voor feyenoord, FB is een deurtje verder.
dus dat!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Maikalo het volgende:
Het lijkt me niet logisch dat de technische staf van Feyenoord met die van 020 spreekt over de opstelling. Ook niet als het om een transfer gaat. Het lijkt me zwaar onprofessioneel als je je laat ontvallen dat je als je een spits haalt van een bepaalde club, je er direct bij bijzegt in welke opstelling je die speler het liefst zou zien.
Tering wat een lange zin
Die discussie is eindeloos en verzandt altijd in een wellus nietus hullie zullie discussie. Dus is die discussie zinloos en heb ik daarom afgekapt. Of je nu daarop verder gaat met een oneliner of een uitgebreide post van 20 regels, maakt mij niet uit. En nu echt verder in FB.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een discussie over of Ajax of Feyenoord groter is (waar we het schijnbaar nog steeds niet over eens zijn), is ook over Feyenoord en is al meerdere malen gevoerd in diverse topics van beide clubs. En als het nou een oneliner was, het waren stuk of 20 regels!
En mag deze dan ook verwijderd? Want als mijn propaganda niet mag, mag die van hem ook niet (nénénénéquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Cart_man het volgende:
Sand zegt iets verstandigs, chapeau.
En Feijenoord is gewoon groter, kan gewoon geen discussie over gevoerd worden.
Lange bullshit zin?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Maikalo het volgende:
Het lijkt me niet logisch dat de technische staf van Feyenoord met die van 020 spreekt over de opstelling. Ook niet als het om een transfer gaat. Het lijkt me zwaar onprofessioneel als je je laat ontvallen dat je als je een spits haalt van een bepaalde club, je er direct bij bijzegt in welke opstelling je die speler het liefst zou zien.
Tering wat een lange zin
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
[..]
En mag deze dan ook verwijderd? Want als mijn propaganda niet mag, mag die van hem ook niet (nénénéné)
Dus meer gewoon 3 middenvelders op lijn met daarvoor de Guzman, zou in principe ook een goede zijn ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef BunnyHunter het volgende:
ik denk dat die ruit op het midden veld niet de juiste oplossing is aangezien ik lucius niet echt een balvaste controlerende middenbelder vind. Hofs zou daar wel kunnen werken met het doorschuiven naar voor.
Met silvercard? Ja, waren er vandaag nog 500 te krijgen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef mister_popcorn het volgende:
weet iemand of er nog kaartjes zijn voor sparta - Feyenoord? op ticketbox komt er niets fatsoenlijks uit... (weet het antwoord al, volgens de klantenservice/erasmusch nog wel)
Volgens de FRS niet. Bel ik net de FKS op: geen probleemquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Met silvercard? Ja, waren er vandaag nog 500 te krijgen...
Dat lijkt mij ook niet echt heel verstandig, dat is meer een opbouwend iemand...quote:
bouhlarouzquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft niet echt een vette killer zoals stam of Bouhlarouz...Saidi vond ik altijd wel goed voor die positie.
Ik vind ook dat dat het probleem is voor feyenoord in de defensie... een echt killer die bijv 90 min Huntelaar of Arvaladse in ze zak heeft...
6e klasse reserves welquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niemand speelt tegenwoordig nog met een laatste man..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft niet echt een vette killer zoals stam of Bouhlarouz...Saidi vond ik altijd wel goed voor die positie.
Ik vind ook dat dat het probleem is voor feyenoord in de defensie... een echt killer die bijv 90 min Huntelaar of Arvaladse in ze zak heeft...
Protesteren op spangenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja en zondag naar Spangen ":D
indeedquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]Saidi
![]()
Koning van de slidings.
DAt zagen we bij NL - ITAquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Sloggi het volgende:
Vlaar zou ook best laatste man kunnen spelen denk ik.
Tsjah hij had nooit opgeroepen mogen worden voor NL. DIe jongen moet gewoon groeien en leren, geldt voor veel meer van die jonge gasten. Die moeten eerst goed rondkijken en leren, voordat ze met de echt grote jongens mee gaan doen.quote:
4-6-0quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:51 schreef Staanplaats het volgende:
Lekker belangrijk of die griek 4-4-2 4-3-3, speel ondertussen geloof ik gewoon liever met 6 middenvelders..
Dat is zo als je 17, 18 of 19 bent. Op Vlaars leeftijd moet je er toch echt wel beginnen te laten zien dat je aan de deur staat te rammelen om met de grote jongens mee te kunnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah hij had nooit opgeroepen mogen worden voor NL. DIe jongen moet gewoon groeien en leren, geldt voor veel meer van die jonge gasten. Die moeten eerst goed rondkijken en leren, voordat ze met de echt grote jongens mee gaan doen.
Vlaar is onzeker in het veldquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Staanplaats het volgende:
Niks softe talenten geknuffel. Vlaar heb gewoon nog amper wat gepresteerd, dus heb hij niks te zoeken om op internationale niveau te spelen waar het NL speelt. Simpel toch? Bewijs je eerst echt bij club.
Ook een taak van de bondscoach, die hoort gewoon spelers te selecteren die zich bewezen hebben
Gewoon heerlijk counter voetbal, a la Dynamo Kiev..quote:
Vlaar had zich redelijk bewezen in de UEFA Cup bij AZ maar was inderdaad te snel opgeroepen door Marco van Basten, echter de goede jongen nu is 21 en op die leeftijd mag je jezelf niet teveel meer beroepen op je talent-status vind ik. Foutje moet kunnen nog maar als hij echt bij de Nederlandse/Europese top wil gaan horen moet hij dit seizoen in de competitie en vooral in de UEFA Cup bewijzen dat ie voor langere tijd goed kan presteren. Als hij na dit seizoen nog steeds niet verder is dan lijkt me het zo langzamerhand duidelijk dat Ron een leuke speler voor Feyenoord of AZ is, maar waarschijnlijk geen vaste oranje-klant zal worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Staanplaats het volgende:
Niks softe talenten geknuffel. Vlaar heb gewoon nog amper wat gepresteerd, dus heb hij niks te zoeken om op internationale niveau te spelen waar het NL speelt. Simpel toch? Bewijs je eerst echt bij club.
Dat zijn zo'n 13 miljoen mensen met je eens hehequote:Ook een taak van de bondscoach, die hoort gewoon spelers te selecteren die zich bewezen hebben
Counter-voetbal kan prachtig zijn als je het goed doet. Ik kon echt genieten van Arsenal 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk counter voetbal, a la Dynamo Kiev..
Wat nou 3 spitsen, driehoekjes, en 80% balbezit!
Het begrip 'voor t nederlands elftal spelen' lijkt wel anders deze tijd.. Je meot gewoon de 11 beste spelers selecteren van nederland en daar een goed team van bouwen... en niet alleen maar jonkies zoals Van Basten doet.... je ziet dat dat fout gaat..quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Dat is zo als je 17, 18 of 19 bent. Op Vlaars leeftijd moet je er toch echt wel beginnen te laten zien dat je aan de deur staat te rammelen om met de grote jongens mee te kunnen.
Dat softe talenten-geknuffel altijd.![]()
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van voetbal?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef satecl het volgende:
Idd maar volgens mij zit jij op de verkeerde topic...
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van voetbal?
Zou een hoop verklaren.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van een voetbal?
Yannis Anastasiou bedoel jequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
tja ben benieuwd of die griek zondag iets kan uitrichten
Hij stond dus echt wel al in de OP voordat jij dit bericht plaatste.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Je realiseert je wel hoe oneindig infantiel het is dat jullie um moedwillig uit de OP laten he?
Kortom, hetzelfde als de rest van dit subforumquote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Verstand van fanatiek supporten, bier zuipen, blowen, ajacieden uitschelden en deze tevens de hersenen (willen) inslaan hebben we hier wel, maar voetbal : néh.
Dus Greene of Bahia op de bankquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef BunnyHunter het volgende:
ok dan hebben we nu..
------------Timmer/Ekramy-------
----------------?---------------
Tiendalli-------Vlaar--------Drenthe/Leonard
-----Buijs------Lucius-------Hofs------
-------------De Guzman------------
-----Charisteas---De Ceulaer/Huysegems
waar wissel je mee?
Misschien is het beter om juist Vlaar op de bank te houden. Dan Bahia als achterste man met Greene ervoor. Lijkt me logischer dan Vlaar (die toch niet echt een mandekker is) als spitsenkiller.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:57 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus Greene of Bahia op de bankDas logisch
Lodewijks was vorig jaar nog goed, maar gaat het dit jaar echt niet meer redden door zijn leeftijd en blessures.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik zou zeggen zoiets:
---------------------Lodewijks---------------
Tiendalli----Vlaar-------Bahia--------Leonard
-----------------Greene----------------
Buijs-----------------------------Lucius
---------------De Guzman----------------------
----Castelen/Huysegems--Charisteas-------------
Is Charisteas trouwens twee-benig? Ik zag hem maandag op de training met links en rechts schieten nml.
Duwd hijs een prof en een spits en hij is aan het trainen dus hij moet wel met 2 benen iets kunnenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Is Charisteas trouwens twee-benig? Ik zag hem maandag op de training met links en rechts schieten nml.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:59 schreef DAMH het volgende:
[..]
Duwd hijs een prof en een spits en hij is aan het trainen dus hij moet wel met 2 benen iets kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |