abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41512405
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

waarom moeten we in actie voeren tegen Charisteas?
Omdat jullie het zelf aangekondigd hebben zeg maar...
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:44:34 #202
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41512420
Het was net gezellig hier, en nu gaan er weer een paar gasten die niet weten wat een echte voetbalclub is zeiken .

Acties tegen het bestuur vind ik gerechtvaardigd. Tegen Charisteas niet. Hij verdient in mijn ogen gewoon de kans om zich te bewijzen.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41512454
Hij verdient in ieder geval onze steun
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:57:15 #204
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41512752
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Daarnaast wil ik nog even een al oude discussie in het leven roepen. Hoe kómen jullie erbij de grootste club van Nederland te zijn?
Als ik ergens rondloop zie ik meer Feyenoordaanhangers dan ajaxaanhangers.
(in shirts enzo).
Dat zou een argument zijn om te zeggen dat we de grootste zijn.
(Of jullie de lafste).
Al dat gemekker over acties enzo, eerst eens zien wat er de eerste thuismatch gebeurt qua actie's..
Al zal er daarvoor (tegen sparta en psv) ook wel wat gebeuren?
pi_41512811
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

wie?
pi_41512935
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:45 schreef Zjakkie het volgende:
Hij verdient in ieder geval onze steun
niemand verdient "steun" zonder er iets voor te doen. En zoals ik het zie, staat hij bij mij zwaar in de min. Eerst voor joden spelen (bankzitten), dan roepen dat hij naar duitsland/UK wil, en niet NL, en dan ook nog 's belabberd spelen voor Griekenland.

Het is dat we 't er mee moeten doen, want liever had ik 'm nooit in onze kleuren gezien, maar als die neus niet snel scoort kan 'ie meteen oprotten.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41512936
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee hoor.
[..]

Durf je niet onder je eigen nick te posten?
Als dat kon dan had ik dat zeker wel gedaan hoor .
Maakte ik voorheen ook niet echt een probleem van .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41513032
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:57 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als ik ergens rondloop zie ik meer Feyenoordaanhangers dan ajaxaanhangers.
(in shirts enzo).
Dat zou een argument zijn om te zeggen dat we de grootste zijn.
(Of jullie de lafste).
In jullie regio vast wel. Ik zie echter hier weer nooit fnoord shirts dus lekker veelzeggend, dan kun je beter naar de feiten kijken he...
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wie?
Iedereen in het topic 10 delen terug zo'n beetje. Ik ga niet de moeite doen om iedereen daar te quoten, maar ontkennen zou ik wel erg laf en schijnheilig vinden nu.
pi_41513079
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:04 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

niemand verdient "steun" zonder er iets voor te doen. En zoals ik het zie, staat hij bij mij zwaar in de min. Eerst voor joden spelen (bankzitten), dan roepen dat hij naar duitsland/UK wil, en niet NL, en dan ook nog 's belabberd spelen voor Griekenland.

Het is dat we 't er mee moeten doen, want liever had ik 'm nooit in onze kleuren gezien, maar als die neus niet snel scoort kan 'ie meteen oprotten.
Dat is wat anders, ik was ook niet bepaald blij toen ik over deze aankoop hoorde. Maar als ie er toch is dan heeft uitfluiten ook weinig zin. En voorlopig heeft hij nog niet bewezen dat hij er niks voor doet, dus er is nog weinig reden om hem af te vallen. Als hij tekent bij Feyenoord is het een Feyenoord speler en dan moet je achter hem staan.
pi_41513186
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef devv05 het volgende:
Iedereen in het topic 10 delen terug zo'n beetje. Ik ga niet de moeite doen om iedereen daar te quoten, maar ontkennen zou ik wel erg laf en schijnheilig vinden nu.
nou ja, ik heb het iig niet gezegd
heb niet alles gevolgd moet ik zeggen
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:23:33 #211
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41513449
Ik vind het ook een beetje laf om mensen af te rekenen op wat ze 10 topics terug zouden hebben gezegd. En toen waren de emoties een beetje hoog opgelopen, dus een hoop van wat daar gezegd is heeft echt geen waarde. Mensen zeggen wel meer dingen in een opwelling, en dat vind ik geen reden om dan te zeggen van waar blijven jullie nou met jullie acties. Dit soort dingen vind ik juist weer laf en provocerend.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:46:44 #212
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41514087
ik merk dat we elke keer op het zelfde onderwerp met dezelfde discussie terug vallen als er weer een figuur in het verkeerde topic zit...
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:49:39 #213
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_41514171
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:34 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Charisteas komt het veld niet op zeker, net als hij het trainingsveld niet op kwam

Daarnaast wil ik nog even een al oude discussie in het leven roepen. Hoe kómen jullie erbij de grootste club van Nederland te zijn? Over aantal prijzen praten we niet, want daar lopen jullie al 30 jaar achter op ons.

Jullie gooien het dan altijd op het 'trouwe' publiek. Maar waarom wijzen de getallen dan uit dat er de laatste 10 jaar (sinds dien heeft Ajax pas een stadion voor 50.000+, dus daarvoor kan je niet vergelijken en bovendien zat het Olympisch Stadion (60.000+) altijd vol áls we daar speelden) veel meer bezoekers zijn bij Ajax. Ook in de slechte tijden gemiddeld nog meer.

Kom eens met bewijzen, want alles spreekt tegen jullie: onderzoek weer uit dat 30 procent van de Nederlanders voor Ajax is, terwijl Feyenoord ver achter bleef. Ajax trekt al jaren structureel meer bezoekers en Ajax heeft al jaren veel meer seizoenskaarthouders. Alleen de open dag wordt bij jullie vaak drukker bezocht, maar zou dat ook niet komen omdat het gratis is?

Als ik die discussie verloren wordt, gooien jullie het vaak op fanatieker publiek. Daarvoor moeten we voor bewijs denk ik naar uitwedstrijden gaan. Waarom zijn onze uitvakken dan net als die van jullie bijna altijd vol? Met een bekerfinale zitten er 15.000 joden in De Kuip, daarmee wordt dat gelul ook weer ontkracht.

Meer op http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3016.php
Bij Feyenoord staan er 250.000+ op de Coolsingel.

Maar kom jij ook eens met feiten dan... Bronnen wel te verstaan. Cijfers dat de meer altijd was uitverkocht, cijfers van de merchandising, cijfers van de supp. vereniging (waarbij iedere SCC wordt meegerekend toch?) etc. Erg makkelijk om dingen te roepen zo...

En dat argument van uitwedstrijden slaat natuurlijk nergens op. Als van beide clubs 5 procent fanatiek genoeg is om naar uitwedstrijden te gaan dan zijn alle uitvakken in de eredivisie al uitverkocht. Dat percentage halen we beide natuurlijk makkelijk.

Feyenoord heeft in potentie denk ik veruit de meetste "supporters". Mensen die op een bepaald moment een club aanhangen. Omdat Feyenoord het gewoon 9 vd 10 verkloot staan die mensen zeg maar niet op. Bij ajax zijn die mensen er denk ik wel omdat de successen daar een stuk groter zijn. Even voor je onderzoek in de supermarkt
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:58:28 #214
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41514398
even terug naar mijn jeugd, ik ging met een groep jongens om waarvan i5 voor feyenoord was, een vriend van me voor psv en voor de rest was iedereen ajax fan (man of 10) Want.. ajax was kampioen enzo.

Jaartje later werd psv kampioen, 2 ajax fans over, iedereen was opeens psv fan, behalve de feyenoorders natuurlijk , weer even later men werd wat ouder en psv fans en ajasx fans werden feyenoord fans omdat ze gabber werden ..

en verder is de verhouding Feyenoord - Ajax fans in limburg toch echt in het voordeel van Feyenoord. (al er nu dus ook een hoop psv'ers tussen rennen)
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41514417
teletekst meld altijd standaard dat er 50.000 man in de arena zitten en 40.000 in De Kuip.
in beide stadions kunnen ongeveer 52.000 man en je ziet in beide stadions bijna altijd ongeveer evenveel lege plekken
de bewering dat Feyenoord de grootste club is is gebaseerd op het aantal leden geloof ik

verder niet zo'n intressante discussie
pi_41514657
quote:
Ik vind het ook een beetje laf om mensen af te rekenen op wat ze 10 topics terug zouden hebben gezegd. En toen waren de emoties een beetje hoog opgelopen, dus een hoop van wat daar gezegd is heeft echt geen waarde.
Ik verander niet elk topic van mening hoor, nogal vreemd dat jullie mening van nog geen week terug nu al geen waarde meer heeft. Bovendien denk ik dat niet iedereen hier je die uitspraak in dank afneemt.
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:49 schreef Nellid het volgende:

[..]

Bij Feyenoord staan er 250.000+ op de Coolsingel.
Stonden... ooit.. je hebt geen idee hoeveel er nu zouden staan. Maar je hebt gelijk dat een kampioenschap van fnoord wel een stuk minder vaak voorkomt en dat mensen eerder geneigd zijn daarheen te gaan. Met alle respect, maar wij hebben bijna elk seizoen wel een huldiging voor welke prijs dan ook. En dat zou ook kunnen komen doordat onze supporters over het algemeen iets minder fanatiek zijn en meer verspreid door het land wonen.
quote:
Maar kom jij ook eens met feiten dan... Bronnen wel te verstaan. Cijfers dat de meer altijd was uitverkocht, cijfers van de merchandising, cijfers van de supp. vereniging (waarbij iedere SCC wordt meegerekend toch?) etc. Erg makkelijk om dingen te roepen zo...
Feiten mag je zelf zoeken, heb vaak genoeg cijfers voorbij zien komen maar ken de bronnen echt niet uit mn hoofd. VI was er iig een van.
quote:
Feyenoord heeft in potentie denk ik veruit de meetste "supporters". Mensen die op een bepaald moment een club aanhangen. Omdat Feyenoord het gewoon 9 vd 10 verkloot staan die mensen zeg maar niet op. Bij ajax zijn die mensen er denk ik wel omdat de successen daar een stuk groter zijn. Even voor je onderzoek in de supermarkt
Oftewel dezelfde successupporters die nu bij Ajax wel wil zitten, terwijl Ajax ook al 10 jaar weinig succes boekt? Ajax heeft supporters door heel Nederland en zelfs over heel de wereld, zover ik weet fnoord dat laatste in ieder geval niet. Maar lekker boeiend verder, anders zijn we op alle andere punten de grootste.
pi_41514754
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef ruud_fr het volgende:
teletekst meld altijd standaard dat er 50.000 man in de arena zitten en 40.000 in De Kuip.
in beide stadions kunnen ongeveer 52.000 man en je ziet in beide stadions bijna altijd ongeveer evenveel lege plekken
de bewering dat Feyenoord de grootste club is is gebaseerd op het aantal leden geloof ik

verder niet zo'n intressante discussie
Die bezoekersaantallen moet je zowieso met een flinke korrel zout nemen, maar Ajax heeft wel veel meer seizoenskaarthouders.
pi_41514796
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:07 schreef devv05 het volgende:
wij hebben bijna elk seizoen wel een huldiging voor welke prijs dan ook.
quote:
terwijl Ajax ook al 10 jaar weinig succes boekt?

kunnen we het nu weer over ALLEEN Feyenoord hebben?
pi_41514867
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:11 schreef ruud_fr het volgende:

kunnen we het nu weer over ALLEEN Feyenoord hebben?
Ik snap dat jullie het winnen van bijvoorbeeld de Amstel cup als een succes beschouwen, maar wij niet.

Maar idd ,ontopic.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:16:39 #220
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41514944
Wat een flutdiscussie.
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wie heeft het aangekondigd
A.M.A.B
pi_41515045
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef Cart_man het volgende:
Wat een flutdiscussie.
Inderdaad, hullie tegen zullie doen we maar ergens anders...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41515096
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Inderdaad, hullie tegen zullie doen we maar ergens anders...
Was je bij ons ook maar zo streng
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:25:08 #223
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41515188
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

In jullie regio vast wel. Ik zie echter hier weer nooit fnoord shirts dus lekker veelzeggend, dan kun je beter naar de feiten kijken he...
Goh, overal waar ik kom zie ik meer Feijenoord dan ajax (op amsterdam/duivendrecht na).
Maargoed, het zal voor jou wel een feit zijn dat jullie de grootste zijn
pi_41515206
De discussie was al klaar.
In Southern Sun
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:34:48 #225
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_41515452
Feyenoord is dit seizoen gewoon kansloos denk ik, misschien met 3/4 goede transfer s volgend seizoen weer mee strijden voor de titel.
Als ik zo de spelers bekijk zie ik er niet veel goede uitsteken
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:43:59 #226
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41515727
quote:
Het is de bedoeling dat Lensky in de jeugd begint, omdat hij pas na zijn 18e verjaardag in de hoofdmacht van de Rotterdammers mag uitkomen omdat hij een niet EU-er is.
Als ik het zo begrijp is die jonge nu dus al goed genoeg om in het eerste te voetballen?
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:44:17 #227
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41515732
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef VinnieJones het volgende:
Feyenoord is dit seizoen gewoon kansloos denk ik, misschien met 3/4 goede transfer s volgend seizoen weer mee strijden voor de titel.
Als ik zo de spelers bekijk zie ik er niet veel goede uitsteken
We zien wel hoe het gaat lopen. Ik vind nog steeds dat er een redelijk elftal staat, op de spitspositie na dan.
A.M.A.B
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:51:12 #228
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_41515954
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef Cart_man het volgende:

[..]

We zien wel hoe het gaat lopen. Ik vind nog steeds dat er een redelijk elftal staat, op de spitspositie na dan.
Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:59:58 #229
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41516199
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Nellid het volgende:

[..]

Het ligt er gewoon aan of ze 150% door het vuur gaan voor elkaar. Dan kan je nl. van iedereen winnen... Het probleem is alleen dat ik dit team dat niet zie doen, te veel jonge gasten ofzo. Bij de elftallen van 93 en 99 was het elftal veel volwassener voor mn gevoel...
In die tijd stond het ook gewoon goed.

In '93: Keeper: De Goey || Verdediging: De Wolf, Metgod || Middenveld: Scholten, Bosz || Voorin: Kiprich
In '99: Keeper: Dudek || Verdediging: Van Wonderen || Middenveld: Paauwe, Van Gastel, Bosvelt || Voorin: Cruz

Zoiets als hierboven mis je nu. Geen ervaring achterin, te weinig ervaring op het middenveld en ook geen goede ervaring voorin.
A.M.A.B
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:03:31 #230
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41516315
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Nellid het volgende:

[..]

Ik denk dat ook het gat in de leeftijd in de selectie vrij groot is. Een hoop gasten van 20-24, dan 2 of 3 rond de 26, en dan nog enkele dertigers. Dan denk ik dat er geen goede verhoudingen zijn. Maar zodra je deze groep van jongelingen echt bij elkaar houd (Hofs, Castelen, Drenthe, de Guzman, Buijs, Vlaar, Tiendalli, Vincken, Ekramy), er over 2 jaar echt een heel sterk team staat.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:06:49 #231
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41516421
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
De discussie was al klaar.
Mwah.
Als iemand op mij een reactie geeft en ik ben niet in staat om gelijk terug te reageren (werken weet je), reageer ik later gewoon.

-
Dit jaar zal wel hopeloos worden qua prestaties.
Hopelijk nemen ze wat wijze beslissingen op jeugdvlak (nu laten rijpen/ inbrengen) om er dan volgend jaar maar van te oogsten.
Jeps, dat is inderdaad weer een "overgangsjaar" ...
pi_41516826
Als het volgend jaar maar eens goed gaat.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:26:06 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41516960
Koppies niet langen mensen. We worden gewoon kampioen hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41517385
Discussie klaar?

Ja discussie klaar...

[ Bericht 90% gewijzigd door Da_Sandman op 05-09-2006 15:42:31 ]
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41517524
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef TC03 het volgende:
Koppies niet langen mensen. We worden gewoon kampioen hoor.
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_41518060
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen! Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Neem de reacties tussen 15.01 en 15.22 daar (http://forum.fok.nl/topic/908956/2/50), gaan nérgens over en dat mag allemaal... zoals je elke keer van die reacties ziet die niets toevoegen en wel mogen blijven staan. Huichelaar.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:00:49 #237
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41518131
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen. Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Nepjood.
Ga ff je gal spuwen in FB ofzo..
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41518148
quote:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen. Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Nepjood.
kom je nou alweer ijlen joh... ga lekker buiten spelen.

OT: zei Ten Cate nou gister in Holland Sport dat Feyenoord 4-4-2 gaat spelen? Sinds wanneer wordt de Feyenoord-opstelling met de technische staf van 020 besproken...
BFF met GGMM
pi_41518175
quote:
Erg flauw om een reactie te verwijderen van 22 zinnen! Heb je een te pro-Ajax imago als mod ofzo en wil je hier even de Jack van Gelder spelen? Ik zie de grootste slowchattopics, met soms alleen een smilie als reactie... Onbegrijpelijk dat jij dan een reactie gaat verwijderen, omdat JIJ vindt dat de discussie gesloten is. Neem de reacties tussen 15.01 en 15.22 daar, gaan nérgens over en dat mag allemaal... zoals je elke keer van die reacties ziet die niets toevoegen en wel mogen blijven staan. Huichelaar.
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:02:40 #240
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41518206
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

OT: zei Ten Cate nou gister in Holland Sport dat Feyenoord 4-4-2 gaat spelen? Sinds wanneer wordt de Feyenoord-opstelling met de technische staf van 020 besproken...
Omdat Harry wel heeft bewezen geen 4-3-3 spits te zijn volgens mij
Jawel, je keek.
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:03:21 #241
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41518220
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mischien mocht hij juist weg bij Ajax omdat hij bij Feyenoord in zijn favo systeem kon spelen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41518235
Dit topic is bedoeld voor feyenoord, FB is een deurtje verder.
In Southern Sun
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:06:10 #243
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41518327
Het lijkt me niet logisch dat de technische staf van Feyenoord met die van 020 spreekt over de opstelling . Ook niet als het om een transfer gaat. Het lijkt me zwaar onprofessioneel als je je laat ontvallen dat je als je een spits haalt van een bepaalde club, je er direct bij bijzegt in welke opstelling je die speler het liefst zou zien.

Tering wat een lange zin
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41518329
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit topic is bedoeld voor feyenoord, FB is een deurtje verder.
Dat snap ik, maar een discussie over of Ajax of Feyenoord groter is (waar we het schijnbaar nog steeds niet over eens zijn), is ook over Feyenoord en is al meerdere malen gevoerd in diverse topics van beide clubs. En als het nou een oneliner was, het waren stuk of 20 regels! Maar goed, ik scheer me al weg.
pi_41518388
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Maikalo het volgende:
Het lijkt me niet logisch dat de technische staf van Feyenoord met die van 020 spreekt over de opstelling . Ook niet als het om een transfer gaat. Het lijkt me zwaar onprofessioneel als je je laat ontvallen dat je als je een spits haalt van een bepaalde club, je er direct bij bijzegt in welke opstelling je die speler het liefst zou zien.

Tering wat een lange zin
dus dat!
BFF met GGMM
pi_41518401
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar een discussie over of Ajax of Feyenoord groter is (waar we het schijnbaar nog steeds niet over eens zijn), is ook over Feyenoord en is al meerdere malen gevoerd in diverse topics van beide clubs. En als het nou een oneliner was, het waren stuk of 20 regels!
Die discussie is eindeloos en verzandt altijd in een wellus nietus hullie zullie discussie. Dus is die discussie zinloos en heb ik daarom afgekapt. Of je nu daarop verder gaat met een oneliner of een uitgebreide post van 20 regels, maakt mij niet uit. En nu echt verder in FB.

En over dat Ajax topic, ik kom net weer online man...
In Southern Sun
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:15:26 #247
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41518680
Sand zegt iets verstandigs, chapeau.

En Feijenoord is gewoon groter, kan gewoon geen discussie over gevoerd worden.
A.M.A.B
pi_41518737
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:15 schreef Cart_man het volgende:
Sand zegt iets verstandigs, chapeau.

En Feijenoord is gewoon groter, kan gewoon geen discussie over gevoerd worden.
En mag deze dan ook verwijderd? Want als mijn propaganda niet mag, mag die van hem ook niet (nénénéné )
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:18:33 #249
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41518809
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Maikalo het volgende:

Tering wat een lange zin
Lange bullshit zin?
Die Griek is duidelijk een 4-4-2 spits.
Koeman heeft zich dat al eerder laten ontvallen (en ook dat'ie wrs naar die tactiek over gaat switchen) en wrs heeft Ten Cate dat gewoon opgepikt.
1+1=2 enzo
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:20:55 #250
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41518886
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:

[..]

En mag deze dan ook verwijderd? Want als mijn propaganda niet mag, mag die van hem ook niet (nénénéné )
A.M.A.B
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:28:01 #251
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41519096
Ik denk ook dat het slim is om 4-4-2 te gaan spelen. Zelf zit ik te denken aan een 1-3-1-2-1-2 opstelling. Dus met een laatste man (Bahia) met daarvoor Vlaar. Als centrale verdedigende middenvelder Lucius, dan rechts Buijs en links Hofs, aanvallende middenvelder de Guzman. En waarom geen Ekramy op de goal? Van wat we vorig seizoen die paar wedstrijden hebben gezien vond ik dat er prima uitzien!

------------Timmer/Ekramy-------
----------------Bahia---------------
Tiendalli-------Vlaar--------Drenthe/Leonard
----------------Lucius--------------
-----Buijs----------------Hofs------
-------------De Guzman------------
-----Charisteas---De Ceulaer/Huysegems
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:32:21 #252
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41519233
ik denk dat die ruit op het midden veld niet de juiste oplossing is aangezien ik lucius niet echt een balvaste controlerende middenbelder vind. Hofs zou daar wel kunnen werken met het doorschuiven naar voor.
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:33:41 #253
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41519281
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:32 schreef BunnyHunter het volgende:
ik denk dat die ruit op het midden veld niet de juiste oplossing is aangezien ik lucius niet echt een balvaste controlerende middenbelder vind. Hofs zou daar wel kunnen werken met het doorschuiven naar voor.
Dus meer gewoon 3 middenvelders op lijn met daarvoor de Guzman, zou in principe ook een goede zijn ja.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:35:55 #254
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41519356
Laatste man Bahia?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41519852
weet iemand of er nog kaartjes zijn voor sparta - Feyenoord? op ticketbox komt er niets fatsoenlijks uit... (weet het antwoord al, volgens de klantenservice/erasmusch nog wel)

[ Bericht 26% gewijzigd door mister_popcorn op 05-09-2006 16:55:46 (roekoe boe duif) ]
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:00:49 #256
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41520086
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:52 schreef mister_popcorn het volgende:
weet iemand of er nog kaartjes zijn voor sparta - Feyenoord? op ticketbox komt er niets fatsoenlijks uit... (weet het antwoord al, volgens de klantenservice/erasmusch nog wel)
Met silvercard? Ja, waren er vandaag nog 500 te krijgen...
A.M.A.B
pi_41520315
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Met silvercard? Ja, waren er vandaag nog 500 te krijgen...
Volgens de FRS niet. Bel ik net de FKS op: geen probleem

Ohja, wij zijn Feyenoord, wij zijn de grootste
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:09:36 #258
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41520368
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Laatste man Bahia?
Dat lijkt mij ook niet echt heel verstandig, dat is meer een opbouwend iemand...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:19:48 #259
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41520696
ok dan hebben we nu..

----------------?---------------
-----Buijs------Lucius-------Hofs------

waar wissel je mee?
pi_41521209
Sterkte tegen Sparta kinders .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:39:37 #261
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41521211
Feyenoord heeft niet echt een vette killer zoals stam of Bouhlarouz...Saidi vond ik altijd wel goed voor die positie.
Ik vind ook dat dat het probleem is voor feyenoord in de defensie... een echt killer die bijv 90 min Huntelaar of Arvaladse in ze zak heeft...
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:12:52 #262
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41522139
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft niet echt een vette killer zoals stam of Bouhlarouz...Saidi vond ik altijd wel goed voor die positie.
Ik vind ook dat dat het probleem is voor feyenoord in de defensie... een echt killer die bijv 90 min Huntelaar of Arvaladse in ze zak heeft...
bouhlarouz , moeilijk te vinden iemand met zulke kwaliteiten

toch wel de meest aangename verrassing van het wk .

Misschien iets om doelbewust te kweken in je jeugd. ik denk dat dit best mogelijk is
pi_41522519
Vlaar zou ook best laatste man kunnen spelen denk ik.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:06:37 #264
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_41523689
Niemand speelt tegenwoordig nog met een laatste man..
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:09:02 #265
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41523753
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef JaWi het volgende:
Sterkte tegen Sparta kinders .
pi_41523840
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niemand speelt tegenwoordig nog met een laatste man..
6e klasse reserves wel .
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:37:16 #267
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41524588
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef satecl het volgende:
Saidi

Koning van de slidings.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:58:53 #268
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41525254
TVP !
pi_41526645
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
TVP !
weer terug
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:38:56 #270
139407 jorienvdherik
pi_41526674
Ja en zondag naar Spangen ":D
pi_41526746
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja en zondag naar Spangen ":D
Protesteren op spangen
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:43:16 #272
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41529346
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Saidi

Koning van de slidings.
indeed
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:43:45 #273
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41529374
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Sloggi het volgende:
Vlaar zou ook best laatste man kunnen spelen denk ik.
DAt zagen we bij NL - ITA
pi_41529747
Lekker belangrijk of die griek 4-4-2 4-3-3, speel ondertussen geloof ik gewoon liever met 6 middenvelders..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_41529865
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:43 schreef satecl het volgende:

[..]

DAt zagen we bij NL - ITA
Tsjah hij had nooit opgeroepen mogen worden voor NL. DIe jongen moet gewoon groeien en leren, geldt voor veel meer van die jonge gasten. Die moeten eerst goed rondkijken en leren, voordat ze met de echt grote jongens mee gaan doen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:55:00 #276
139407 jorienvdherik
pi_41529888
tja ben benieuwd of die griek zondag iets kan uitrichten
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:55:56 #277
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_41529935
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:51 schreef Staanplaats het volgende:
Lekker belangrijk of die griek 4-4-2 4-3-3, speel ondertussen geloof ik gewoon liever met 6 middenvelders..
4-6-0

En dan hopen op een kans...
pi_41530092
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Tsjah hij had nooit opgeroepen mogen worden voor NL. DIe jongen moet gewoon groeien en leren, geldt voor veel meer van die jonge gasten. Die moeten eerst goed rondkijken en leren, voordat ze met de echt grote jongens mee gaan doen.
Dat is zo als je 17, 18 of 19 bent. Op Vlaars leeftijd moet je er toch echt wel beginnen te laten zien dat je aan de deur staat te rammelen om met de grote jongens mee te kunnen.

Dat softe talenten-geknuffel altijd.
pi_41530650
Niks softe talenten geknuffel. Vlaar heb gewoon nog amper wat gepresteerd, dus heb hij niks te zoeken om op internationale niveau te spelen waar het NL speelt. Simpel toch? Bewijs je eerst echt bij club.

Ook een taak van de bondscoach, die hoort gewoon spelers te selecteren die zich bewezen hebben
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:15:04 #280
139407 jorienvdherik
pi_41530733
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Staanplaats het volgende:
Niks softe talenten geknuffel. Vlaar heb gewoon nog amper wat gepresteerd, dus heb hij niks te zoeken om op internationale niveau te spelen waar het NL speelt. Simpel toch? Bewijs je eerst echt bij club.

Ook een taak van de bondscoach, die hoort gewoon spelers te selecteren die zich bewezen hebben
Vlaar is onzeker in het veld
en heeft een lelijke vriendin, maar dat is offtopic
pi_41530769
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:55 schreef Nellid het volgende:

[..]

4-6-0

En dan hopen op een kans...
Gewoon heerlijk counter voetbal, a la Dynamo Kiev..

Wat nou 3 spitsen, driehoekjes, en 80% balbezit!
pi_41533486
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Staanplaats het volgende:
Vlaar had zich redelijk bewezen in de UEFA Cup bij AZ maar was inderdaad te snel opgeroepen door Marco van Basten, echter de goede jongen nu is 21 en op die leeftijd mag je jezelf niet teveel meer beroepen op je talent-status vind ik. Foutje moet kunnen nog maar als hij echt bij de Nederlandse/Europese top wil gaan horen moet hij dit seizoen in de competitie en vooral in de UEFA Cup bewijzen dat ie voor langere tijd goed kan presteren. Als hij na dit seizoen nog steeds niet verder is dan lijkt me het zo langzamerhand duidelijk dat Ron een leuke speler voor Feyenoord of AZ is, maar waarschijnlijk geen vaste oranje-klant zal worden.
quote:
Dat zijn zo'n 13 miljoen mensen met je eens hehe
pi_41533545
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:16 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Gewoon heerlijk counter voetbal, a la Dynamo Kiev..

Wat nou 3 spitsen, driehoekjes, en 80% balbezit!
Counter-voetbal kan prachtig zijn als je het goed doet. Ik kon echt genieten van Arsenal 2 jaar geleden.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:22:23 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41533698
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Dat is zo als je 17, 18 of 19 bent. Op Vlaars leeftijd moet je er toch echt wel beginnen te laten zien dat je aan de deur staat te rammelen om met de grote jongens mee te kunnen.

Dat softe talenten-geknuffel altijd.
Het begrip 'voor t nederlands elftal spelen' lijkt wel anders deze tijd.. Je meot gewoon de 11 beste spelers selecteren van nederland en daar een goed team van bouwen... en niet alleen maar jonkies zoals Van Basten doet.... je ziet dat dat fout gaat..

OT: Vlaar hoort ook niet bij het NL-elftal...
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:41:20 #285
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41534420
Vermoedelijke opstelling Oranje

Doel: Van der Sar

Achterhoede: Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst

Middenveld: Landzaat, De Jong, Sneijder

Aanval: Van Persie, Huntelaar, Kuijt

landzaat, de jong... dat kan toch zooooo veel beter daar op het midden veld aleen al
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:50:29 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41534748
Idd maar volgens mij zit jij op de verkeerde topic...
  woensdag 6 september 2006 @ 00:00:03 #287
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41535128
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef satecl het volgende:
Idd maar volgens mij zit jij op de verkeerde topic...
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van voetbal?
pi_41535359
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van voetbal?

Verstand van fanatiek supporten, bier zuipen, blowen, ajacieden uitschelden en deze tevens de hersenen (willen) inslaan hebben we hier wel, maar voetbal : néh.

[ Bericht 14% gewijzigd door PsychoDominator op 06-09-2006 00:34:53 ]
pi_41535419
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van een voetbal?
Zou een hoop verklaren.
Houd van een lijntje.
  woensdag 6 september 2006 @ 01:40:07 #290
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41537902
Ja, het Feyenoord-topic is ervoor bedoeld om het over het joden-beleid van v Basten te hebben
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41539838
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
tja ben benieuwd of die griek zondag iets kan uitrichten
Yannis Anastasiou bedoel je
pi_41540603
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Je realiseert je wel hoe oneindig infantiel het is dat jullie um moedwillig uit de OP laten he?
Hij stond dus echt wel al in de OP voordat jij dit bericht plaatste.
pi_41540673
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Verstand van fanatiek supporten, bier zuipen, blowen, ajacieden uitschelden en deze tevens de hersenen (willen) inslaan hebben we hier wel, maar voetbal : néh.

Kortom, hetzelfde als de rest van dit subforum
pi_41540688
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef BunnyHunter het volgende:
ok dan hebben we nu..

----------------?---------------
-----Buijs------Lucius-------Hofs------

waar wissel je mee?
Dus Greene of Bahia op de bank Das logisch
  woensdag 6 september 2006 @ 09:22:35 #295
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41541146
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:57 schreef Kaap het volgende:

[..]

Dus Greene of Bahia op de bank Das logisch
Misschien is het beter om juist Vlaar op de bank te houden. Dan Bahia als achterste man met Greene ervoor. Lijkt me logischer dan Vlaar (die toch niet echt een mandekker is) als spitsenkiller.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41544027
Ik zou zeggen zoiets:

---------------------Lodewijks---------------
Tiendalli----Vlaar-------Bahia--------Leonard
-----------------Greene----------------
Buijs-----------------------------Lucius
---------------De Guzman----------------------
----Castelen/Huysegems--Charisteas-------------

Is Charisteas trouwens twee-benig? Ik zag hem maandag op de training met links en rechts schieten nml.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:57:28 #297
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41544983
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik zou zeggen zoiets:

---------------------Lodewijks---------------
Tiendalli----Vlaar-------Bahia--------Leonard
-----------------Greene----------------
Buijs-----------------------------Lucius
---------------De Guzman----------------------
----Castelen/Huysegems--Charisteas-------------

Is Charisteas trouwens twee-benig? Ik zag hem maandag op de training met links en rechts schieten nml.
Lodewijks was vorig jaar nog goed, maar gaat het dit jaar echt niet meer redden door zijn leeftijd en blessures.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 6 september 2006 @ 11:59:01 #298
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_41545022
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Duwd hijs een prof en een spits en hij is aan het trainen dus hij moet wel met 2 benen iets kunnen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_41545525
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:59 schreef DAMH het volgende:

[..]

Duwd hijs een prof en een spits en hij is aan het trainen dus hij moet wel met 2 benen iets kunnen
Wat een gelul.
pi_41546473
quote:
Max Omschrijving Normaal
Vanaf 06-09-06 09:00 uur Diamond-, Gold-, Silver- en Europese ClubCard houders Feyenoord 1 p.p.
1 230=VOU ¤ 3,10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')