Psies!quote:Op maandag 4 september 2006 09:59 schreef angelfist het volgende:
Als je zegt dat hij dat op moet geven, omdat jij of je kinderen hem niet kunnen missen, mocht het mis gaan, dan ben je egoistisch.
quote:Op maandag 4 september 2006 07:09 schreef buzzer het volgende:
Dat is minder
Het was wel een markante man.
Ja, want je moet expert zijn om ergens een mening over te hebben.quote:Op maandag 4 september 2006 09:07 schreef Natalie het volgende:
Laat me raden: je hebt een foto gezien en een paar nieuwsberichtjes gelezen en denkt dat je expert bent.
Als je mijn reacties had gelezen, had je het zelf al kunnen constateren hoorquote:Op maandag 4 september 2006 09:56 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Mijn god, ik reageer op iemand die dat dus wel doet, vervolgens reageer jij op mij. Reageer dan simpelweg niet op mijn reactie, want mijn reactie ging over het egoistisch zijn.![]()
kun je niet lezen? dat beest zat vastgebonden. als dat beest een onverwachte beweginbg had gemaakt dan was er niks gebeurd.quote:Op maandag 4 september 2006 10:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, want je moet expert zijn om ergens een mening over te hebben.Aangezien zn imago een deuk op liep na t incident, blijkt dat er meer mensen zijn die het onverantwoord vonden, maar ja, ook dat zijn geen experts natuurlijk.
En er stonden wellicht dertig man omheen, maar wat doe je als de krokodil een onverwachte beweging maakt?
[afbeelding]
Precies, aan alles zit een risico. Was deze man nu ook egoistisch bezig?quote:Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef Herald het volgende:
waarschijnlijk vond Steve na 20 jaar krokodil ervaring dat zo'n beest niets onverwachts kon doen.
Vader rijdt dochtertje (1) dood
Nee, want de vergelijking in mijn reacties waren bedoeld op het 'egoisme' wat spijkerbroek aankaart. Die vergelijking klopt wel degelijk. Vervolgens kom jij even vertellen dat je mijn vergelijking niet vind kloppen omdat je hem niet egoistisch vondquote:Op maandag 4 september 2006 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je mijn reacties had gelezen, had je het zelf al kunnen constateren hoor.
pijlstaartrogquote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef 7eVeNL het volgende:
Best wel triest, ik ken hem vooral omdat Oprah altijd zo lyrisch over die gozer was, en heb hem dan ook wel is vaker op TV gezien.... in eerste instantie dacht ik dat hij om 't leven was gekomen door een krokodille aanval, maar nu blijkt het dus te gaan om een steek van een pijlinktvis? RIP steve
Ja precies, miep, en juist omdat die egoistische insteek niet los van mijn vergelijking gezien kan worden zit je dus totaal verkeerd te reageren. Man, heb je dat nu nog niet door?quote:Op maandag 4 september 2006 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik vond alleen je vergelijking niet kloppen, níet omdat ik hem niet egoistisch vond, dat stond er voor mij helemaal los van.
mensen en dieren zijn voor ons ook middelenquote:Op maandag 4 september 2006 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Ben ik nou de enige die zijn omgang met dieren tamelijk respectloos vond? Dieren waren voor hem middelen om stoer of lollig mee te doen om zo zijn programma's vol te krijgen. Ze moesten doen wat hij wilde en wilden ze dat niet, dan dwong hij ze er wel toe door er achter aan te duiken en ze hop aan hun staart heen en weer te zwiepen enzovoorts. Ik denk dat de meeste dieren niet zo rouwig zullen zijn om zijn dood![]()
Het boeit me verder allemaal niet veel ofzo, maar ik denk dat zijn gedrag in ons Nederlandse Martin Gaus-klimaat niet zou worden geaccepteerd los van het feit dat wij hier niet zulke dieren hebben.
quote:Tot 2 meter. De stekels werden door Afrikanen als wapens gebruikt en zijn zeer giftig. Aanvoer in Breskens. Toch heeft deze rog handelswaarde door de medicinale werking van zijn leverolie.
Ik vind dieren soms ook best respektloos hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Ben ik nou de enige die zijn omgang met dieren tamelijk respectloos vond?
Ja.quote:Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef NY_Giant het volgende:
Zat hij nou ook in een Tele2 reclame ofzo?
T-for-Telecomquote:Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef NY_Giant het volgende:
Zat hij nou ook in een Tele2 reclame ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |