abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41475175
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:59 schreef angelfist het volgende:
Als je zegt dat hij dat op moet geven, omdat jij of je kinderen hem niet kunnen missen, mocht het mis gaan, dan ben je egoistisch.
Psies!
pi_41475279
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_41475391
Erg jammer vind ik het. Kijk al heel lang naar zijn programma's.
  maandag 4 september 2006 @ 10:14:13 #154
15600 BB-King
Long live the King!
pi_41475412
Steve... wat doe je?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 4 september 2006 @ 10:18:27 #155
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41475507
quote:
Op maandag 4 september 2006 07:09 schreef buzzer het volgende:
Dat is minder
Het was wel een markante man.
  maandag 4 september 2006 @ 10:20:11 #156
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_41475541
Doet me denken aan The Grizzlyman.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_41475546
Zonde...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 4 september 2006 @ 10:20:39 #158
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_41475549
Fucked up, echt een gemis dat ie er niet meer is. Ik zie nog steeds die vrolijke kop voor me.
Was wel een kwestie van tijd gezien zijn riskante actie's maar toch.
  Redactie Frontpage maandag 4 september 2006 @ 10:25:41 #159
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41475655
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:07 schreef Natalie het volgende:

Laat me raden: je hebt een foto gezien en een paar nieuwsberichtjes gelezen en denkt dat je expert bent.
Ja, want je moet expert zijn om ergens een mening over te hebben. Aangezien zn imago een deuk op liep na t incident, blijkt dat er meer mensen zijn die het onverantwoord vonden, maar ja, ook dat zijn geen experts natuurlijk.

En er stonden wellicht dertig man omheen, maar wat doe je als de krokodil een onverwachte beweging maakt?

maandag 4 september 2006 @ 10:32:48 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41475810
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:56 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Mijn god, ik reageer op iemand die dat dus wel doet, vervolgens reageer jij op mij. Reageer dan simpelweg niet op mijn reactie, want mijn reactie ging over het egoistisch zijn.
Als je mijn reacties had gelezen, had je het zelf al kunnen constateren hoor .

Enfin, we zijn eruit .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 september 2006 @ 10:33:21 #161
3767 Herald
Come get some
pi_41475819
waarschijnlijk vond Steve na 20 jaar krokodil ervaring dat zo'n beest niets onverwachts kon doen.

Vader rijdt dochtertje (1) dood
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 4 september 2006 @ 10:34:01 #162
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41475834
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:25 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, want je moet expert zijn om ergens een mening over te hebben. Aangezien zn imago een deuk op liep na t incident, blijkt dat er meer mensen zijn die het onverantwoord vonden, maar ja, ook dat zijn geen experts natuurlijk.

En er stonden wellicht dertig man omheen, maar wat doe je als de krokodil een onverwachte beweging maakt?

[afbeelding]
kun je niet lezen? dat beest zat vastgebonden. als dat beest een onverwachte beweginbg had gemaakt dan was er niks gebeurd.

spijtig dat hij is overleden, zijn programma's vond ik altijd mooi maar soms vond ik hem ook wel roekeloos bezig
ik ben lief :)
pi_41475846
Echt zonde want zijn programma's waren altijd leuk om te zien, maar met zo'n beroep zit dit risico er gewoon in.
pi_41475936
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:33 schreef Herald het volgende:
waarschijnlijk vond Steve na 20 jaar krokodil ervaring dat zo'n beest niets onverwachts kon doen.

Vader rijdt dochtertje (1) dood
Precies, aan alles zit een risico. Was deze man nu ook egoistisch bezig?
pi_41476017
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je mijn reacties had gelezen, had je het zelf al kunnen constateren hoor .
Nee, want de vergelijking in mijn reacties waren bedoeld op het 'egoisme' wat spijkerbroek aankaart. Die vergelijking klopt wel degelijk. Vervolgens kom jij even vertellen dat je mijn vergelijking niet vind kloppen omdat je hem niet egoistisch vond

Je stopt je neus in een klein stukje discussie zonder dat je niet weet waar het over gaat, toch geef je er een oordeel over zonder dat je rekening houdt met de oorsprong van die discussie.
  maandag 4 september 2006 @ 10:45:06 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41476078
Nee, ik vond alleen je vergelijking niet kloppen, níet omdat ik hem niet egoistisch vond, dat stond er voor mij helemaal los van.

Maar, ik hou er al over op hoor . Geneuzel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41476086
Jammer, vond die docu's van hem op Animal Planet en zo vaak leuk

Wel ironish dat ie door iets als een pijlstaartrog ge-owned is geworden terwijl die z'n hele leven al gevaarlijke kroko's en slagetjes achterna zit.
pi_41476113
Best wel triest, ik ken hem vooral omdat Oprah altijd zo lyrisch over die gozer was, en heb hem dan ook wel is vaker op TV gezien.... in eerste instantie dacht ik dat hij om 't leven was gekomen door een krokodille aanval, maar nu blijkt het dus te gaan om een steek van een pijlinktvis? RIP steve
  maandag 4 september 2006 @ 10:47:36 #169
81237 releaze
best of both worlds
pi_41476139
steve wilde waarschijnlijk liefde voor 'gevaarlijke' beesten overdragen aan z'n kinderen. je kan het onverantwoord noemen, maar ook een beetje realistisch in the outback van australie. Goed, hij worstelde iedere dag met krokodillen, en pakte slangen op die niet opgepakt hoefde te worden (nouja, hij was ook een documentaire maker, niet alleen een wildliferanger ofzo) maar dr is niks mis met je kinderen in australie, terwijl je vader ook nog eens zo'n beroep heeft, je kinderen leren om te gaan met gevaarlijke dieren, zodat je leert hoe je op de veiligste manier met ze om kan gaan, want dat zijn de vaardigheden uiteindelijk. Zo met ze omgaan, dat je je altijd in de minst gevaarlijke positie tov het dier bevindt.
En dat je dan van jonge leeftijd af met krokodillen en slangen geconfronteerd moet worden, is niets meer dan logisch. Voor steve Irwin waren er nog tientallen/honderden, na steve Irwin zullen er nog honderden, duizenden, weet ik veel wat zijn.

Daarnaast zit het gevaar in australie praktisch letterlijk in alle hoeken en gaten. zoiets kunnen we ons niet voorstellen, hoeveel giftige beesten er daar leven, en niet alleen in the outback, maar ook in de stad. aan het strand, in de lucht. Overal. Toen ik daar eens de tuin onder handen wilde nemen "Nee!!! Niet de bosjes!! Je hebt geen flauw idee wat daar in kan zitten!!!" - Je loopt al risico te overlijden als je eens grondig wil gaan tuinieren.

Steve, gave vent. Echt heel jammer dat hij overleden is, ik heb veel van zn shows genoten. Down with a bang. Rust in vrede en veel sterkte aan Teri, Bindi en Bob.
  maandag 4 september 2006 @ 10:48:47 #170
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41476166
RIP
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 4 september 2006 @ 10:48:57 #171
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41476171
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef 7eVeNL het volgende:
Best wel triest, ik ken hem vooral omdat Oprah altijd zo lyrisch over die gozer was, en heb hem dan ook wel is vaker op TV gezien.... in eerste instantie dacht ik dat hij om 't leven was gekomen door een krokodille aanval, maar nu blijkt het dus te gaan om een steek van een pijlinktvis? RIP steve
pijlstaartrog
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_41476186

En pffff.. Dat hij die krokodil voerde met zijn zoon op zijn arm is vier jaar geleden, daar heeft hij publiekelijk zijn excuses voor aangeboden. Laat die oude koeien in de sloot.

Hoofddoel was volgens mij altijd dat hij probeerde te laten zien dat dieren die als gevaarlijk te boek staan ook een bestaansrecht hebben en niks zonder reden doen.

Dat is zoals ik hem zie, en erg jammer dat iemand die zich zo inzit voor dieren is overleden.
pi_41476209
Rot voor hem,
maar zat er een beetje aan te komen?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 4 september 2006 @ 10:51:04 #174
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_41476213
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Irwin#Death

SYDNEY - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog.

Irwin was bezig met het maken van een onderwaterdocumentaire toen het ongeluk gebeurde. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat, meldde de nieuwszender ABC. Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië.
pi_41476271
Ben ik nou de enige die zijn omgang met dieren tamelijk respectloos vond? Dieren waren voor hem middelen om stoer of lollig mee te doen om zo zijn programma's vol te krijgen. Ze moesten doen wat hij wilde en wilden ze dat niet, dan dwong hij ze er wel toe door er achter aan te duiken en ze hop aan hun staart heen en weer te zwiepen enzovoorts. Ik denk dat de meeste dieren niet zo rouwig zullen zijn om zijn dood

Het boeit me verder allemaal niet veel ofzo, maar ik denk dat zijn gedrag in ons Nederlandse Martin Gaus-klimaat niet zou worden geaccepteerd los van het feit dat wij hier niet zulke dieren hebben.
pi_41476307
R.I.P
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41476354
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik vond alleen je vergelijking niet kloppen, níet omdat ik hem niet egoistisch vond, dat stond er voor mij helemaal los van.
Ja precies, miep, en juist omdat die egoistische insteek niet los van mijn vergelijking gezien kan worden zit je dus totaal verkeerd te reageren. Man, heb je dat nu nog niet door?
  maandag 4 september 2006 @ 11:00:18 #178
14827 Kogando
Modelprutser
pi_41476419
Ik hoop dat ze kattenvoer van die kutvis gemaakt hebben..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 4 september 2006 @ 11:04:18 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41476497
Sjeez Steve, een pijlstaartrog

Maar idd beter dan van z'n keukentrapje vallen ofzo. Geen RIP van mijn kant, is veel te weinig adrenaline voor 'm. Laat 'm maar veel aktie krijgen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 4 september 2006 @ 11:06:07 #180
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_41476540
steve

kut vis (mocht het daaronder worden geclassificeerd)
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  maandag 4 september 2006 @ 11:10:35 #181
81237 releaze
best of both worlds
pi_41476660
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Ben ik nou de enige die zijn omgang met dieren tamelijk respectloos vond? Dieren waren voor hem middelen om stoer of lollig mee te doen om zo zijn programma's vol te krijgen. Ze moesten doen wat hij wilde en wilden ze dat niet, dan dwong hij ze er wel toe door er achter aan te duiken en ze hop aan hun staart heen en weer te zwiepen enzovoorts. Ik denk dat de meeste dieren niet zo rouwig zullen zijn om zijn dood

Het boeit me verder allemaal niet veel ofzo, maar ik denk dat zijn gedrag in ons Nederlandse Martin Gaus-klimaat niet zou worden geaccepteerd los van het feit dat wij hier niet zulke dieren hebben.
mensen en dieren zijn voor ons ook middelen
geen enkel dier wil gevangen worden door een mens, of een ander dier. dat is logisch, want gevangen worden betekend meestal dood als gevolg, dus gaan ze in de aanval. dat is een compleet natuurlijk instinct met bijbehorende reacties. Naast zn 'stoerdoenerij' heeft ie miljoenen wellicht miljarden mensen bekend gemaakt met wildlife, het belang van wildlife, omgang met wildlife etc etc etc. Dat allemaal in het pakketje van 'Oh look at this baby!'. Het welzijn van dieren staat bovenal bovenaan. Als je dat niet zo vind heb je zn shows niet begrepen. Sure, hij heeft aardig wat dieren aardig wat stress opgeleverd, maar zeg nu zelf, dat doen wij toch allemaal? De spin in huis, de vlieg in huis, je huisgenoten, je ouders, je collegas noem maar op. Daarnaast is er niet echt een andere oplossing als je mensen wilt leren over wildlife 'Oh kijk daar in de verte.. Uuh...Het is een slang!'

Misschien, en dat weten we natuurlijk niet, hebben heel veel (outback) Australiers heel veel nut gehad bij zijn programma's, om de giftige slangen wellicht een beetje te kunnen onderscheiden van de rest. Het was bovenal educatief, in een spectaculaire vorm gegoten.
pi_41476674
Het blijft jammah...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41476778
Hier wat info over de pijlstaartrog:

De Pijlstaartrog kan steken met zijn staart,op die staart zit een stekel die is in de vorm van een zwaard.
Als een Pijlstaartrog word gestoord of aangevallen dan slingert hij met zijn staart, zo komt die stekel ook heftig in beweging.
Op die stekel zitten tandjes, over die tandjes zit een wit glanzend laagje,de geleerden denken dat daar het gif verstopt is.

Zo'n steek van de Pijlstaartrog kan een gemene wond worden.
Als men met blote voeten op een Pijlstaartrog gaat staan moet men de wond laten hechten.
De wond kan zo erg worden omdat de stekeltjes die op de grote stekel zitten een soort van zaag vormen.
Door die zaagjes wordt de huid opengesneden,iemand die door een Pijlstaartrog gestoken wordt krijgt heftige pijnen en hartkloppingen.
Ook al krijgt iemand een kort steekje van een Pijlstaartrog dan kan men ziek worden.

Van sommige Pijlstaartroggen is een steek dodelijk,er zijn tegenwoordig middelen maar die moeten bijna meteen toegevoegd worden.

Nu begrijp je toch wel dat vissers die een Pijlstaartrog aantreffen in hun net, de Pijlstaartrog meteen doden en de staart er afhakken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stallion75 op 04-09-2006 11:30:25 ]
pi_41476780
Ik mocht zijn programma's ook graag zien op Animal Planet. Het was wel even schrikken toen ik vanochtend las dat ie er niet meer is. Dat moet ook een enorme klap zijn voor z'n kinderen van 3 & 8 en zijn vrouw. RIP Steve Irwin. Maar het was aan 1 kant te verwachten dat zijn werk hem fataal zou worden als je ziet wat voor gevaarlijke stunts hij uithaalde. Ook met de krokodillen in zijn dierentuin.

Ik zat me ook af te vragen hoe hij dan door zo'n Stingray gestoken kon worden door zijn hart. Maar die beesten kunnen dus erg groot worden:

Ze komen zelfs in de Noordzee voor.
quote:
Tot 2 meter. De stekels werden door Afrikanen als wapens gebruikt en zijn zeer giftig. Aanvoer in Breskens. Toch heeft deze rog handelswaarde door de medicinale werking van zijn leverolie.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  maandag 4 september 2006 @ 11:16:19 #185
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41476795
zo,das lullig

Ik vond sommige afleveringen van hem wel oke.
  maandag 4 september 2006 @ 11:18:23 #186
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41476836
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Ben ik nou de enige die zijn omgang met dieren tamelijk respectloos vond?
Ik vind dieren soms ook best respektloos hoor.
pi_41476887
goh....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_41476895

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_41476937
echt erg, het was een leuk persoon en maakte leuke televisie!

het was wel te verwachten dat er eens zoiets zou gebeuren hij was altijd zó gevaarlijk bezig, opzich verbaasd het met nog dat ie 44 is geworden. af en toe maakte hij het écht bont!

klinkt raar misschien maar is toch een "mooie" dood voor deze man! want zijn werk was zijnleven volgens mij. wel zonde voor zijn achterblijvende gezin idd.

ik zal hem missen!!
pi_41476945
пусть всегда будет солнце
pi_41477031
Hier staan nog wat meer berichten:

The Australian
News.com.au

Z'n eigen website (www.crocodilehunter.com) is onbereikbaar.
pi_41477096
Wel triest, maar wel in het zadel gestorven ... bewijst wel weer dat ook de kleinere beesten erg gevaarlijk kunnen zijn.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_41477196
Ik hoorde het vanochtend half op de radio. Dacht eerst dat het een grap was, maar helaas
pi_41477218
Zat hij nou ook in een Tele2 reclame ofzo?
pi_41477250
Helaas maar was te verwachten
  maandag 4 september 2006 @ 11:36:11 #196
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_41477306
MIjn held.

R.I.P.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  maandag 4 september 2006 @ 11:36:28 #197
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41477315
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
Helaas maar was te verwachten
Passend ook zo'n smilie
pi_41477333
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef NY_Giant het volgende:
Ja.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 4 september 2006 @ 11:37:41 #199
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_41477346
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 4 september 2006 @ 11:40:15 #200
3767 Herald
Come get some
pi_41477406
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:32 schreef NY_Giant het volgende:
T-for-Telecom
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')