steve wilde waarschijnlijk liefde voor 'gevaarlijke' beesten overdragen aan z'n kinderen. je kan het onverantwoord noemen, maar ook een beetje realistisch in the outback van australie. Goed, hij worstelde iedere dag met krokodillen, en pakte slangen op die niet opgepakt hoefde te worden (nouja, hij was ook een documentaire maker, niet alleen een wildliferanger ofzo) maar dr is niks mis met je kinderen in australie, terwijl je vader ook nog eens zo'n beroep heeft, je kinderen leren om te gaan met gevaarlijke dieren, zodat je leert hoe je op de veiligste manier met ze om kan gaan, want dat zijn de vaardigheden uiteindelijk. Zo met ze omgaan, dat je je altijd in de minst gevaarlijke positie tov het dier bevindt.
En dat je dan van jonge leeftijd af met krokodillen en slangen geconfronteerd moet worden, is niets meer dan logisch. Voor steve Irwin waren er nog tientallen/honderden, na steve Irwin zullen er nog honderden, duizenden, weet ik veel wat zijn.
Daarnaast zit het gevaar in australie praktisch letterlijk in alle hoeken en gaten. zoiets kunnen we ons niet voorstellen, hoeveel giftige beesten er daar leven, en niet alleen in the outback, maar ook in de stad. aan het strand, in de lucht. Overal. Toen ik daar eens de tuin onder handen wilde nemen "Nee!!! Niet de bosjes!! Je hebt geen flauw idee wat daar in kan zitten!!!" - Je loopt al risico te overlijden als je eens grondig wil gaan tuinieren.
Steve, gave vent. Echt heel jammer dat hij overleden is, ik heb veel van zn shows genoten. Down with a bang. Rust in vrede en veel sterkte aan Teri, Bindi en Bob.