Au!quote:Op maandag 4 september 2006 09:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoek dan ook op Stingray.
WTF!
[afbeelding]
ik dacht dat die stingrays ongeveer 50 cm omtrek hadden oid, dat alleen die manta's zo grooit werdenquote:Op maandag 4 september 2006 09:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoek dan ook op Stingray.
WTF!
[afbeelding]
Of dit:quote:Op maandag 4 september 2006 08:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sting sting sting, look where we sing, and where we are today?![]()
Koop een mobieltje :/quote:Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië
Uhhh..die foto die ik zojuist zag, waar hij een krokodil voert, en een kind op de arm heeft, is dat een foto genomen van (Beelden van) het bewuste incident? Ik snap niet helemaal waarom je daar een 'expert' voor moet zijn hoor. Wat maakt mij het nou uit hoe of wat. Op de foto voert hij een gevaarlijk dier, en heeft zijn kind op zijn arm. Dan ben je gevaarlijk bezig. Dat hij het prachtig vond, prima, maar ik snap niet waarom hij zijn kind op zo'n kleine afstand van dat dier moet brengen. Dat IS onverantwoordelijk.quote:Op maandag 4 september 2006 09:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar triester. De overheid zou afzien van vervolging voor een paar lullige centjes. Poen is belangrijker dan hun flora en fauna? Dat zegt wel iets over hoe begaan de overheid daar is met het leven van de diertjes. Zéker als het zo makkelijk 'vergeten' is als iemand maar over de brug komt met geld.
[..]
Laat me raden: je hebt een foto gezien en een paar nieuwsberichtjes gelezen en denkt dat je expert bent. Sorry Sun, maar dat je de meute napraat zonder dat je er verder iets van weet, zegt meer iets over jou dan over iets of iemand anders.
Maar then again, daar was je altijd al goed in
Nee, da's in oktober.quote:Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef Dirktator het volgende:
Heey trouwens, is het vandaag niet dierendag ofzo?
Ja dat dacht ik ook, maar volgens mij is 'stingray' een beetje een fuzzy benaming. Je hebt de soort stingray, maar eigenlijk worden alle giftige roggen wel stingray genoemd. Dit plaatje zal dus misschien wat verkeerd benoemd zijn. Aan de andere kant, het is ook duidelijk geen manta!quote:Op maandag 4 september 2006 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
ik dacht dat die stingrays ongeveer 50 cm omtrek hadden oid, dat alleen die manta's zo grooit werden
whehehequote:Op maandag 4 september 2006 07:14 schreef NorthernStar het volgende:
"What a grumpy stingray! Blimey! Lets see if I can get a bit closer..."
Het is ook geen koninginnedag, zeg ik maar alvast.quote:Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef Dirktator het volgende:
Heey trouwens, is het vandaag niet dierendag ofzo?
inderdaad, mensen met kinderen moeten gewoon achter de geraniums zitten!quote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel erg voor z'n kinderen trouwens.. die zitten nu met de gebakken peren.
Bedankt Steve, dat je je kinderen een vaderloos leven hebt gegeven!
Egoist.![]()
Heel apart hoe mensen tegen de wereld aankijken.quote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, dan hoeven we ook zijn irritante programma's niet meer op tv te zien. Goed zo.
Hij was meer met zichzelf bezig dan met de dieren. Als hij dieren zag, wilde hij ze koste wat kost in zijn handen houden, zelfs als het dier wil vluchten omdat het bang is.
En dan maar zeggen: "It's angry! oohh look at it being angry at me! It wants to bite me!" Ja DUH.. Als iemand die 30 keer groter is dan jij jou probeert te vangen, dan wil jij allereerst ook vluchten en als dat niet mogelijk, probeer je hem ook pijn te doen zodat ie je met rust laat. En maar blaten dat ie zo goed is voor dieren.![]()
Dag Steve![]()
Egoist.![]()
zit anders best een kern van waarheid in...quote:Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Heel apart hoe mensen tegen de wereld aankijken.
en al die mensen van visprogramma's denken ook alleen maar aan zichzelf en niet aan de visquote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zit anders best een kern van waarheid in...
Terri was net zo gek als Steve.quote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef BocaDillo het volgende:
[..]
Maar dat was Steve ook, onverantwoordelijk.
Een groot kind en zijn vrouw was zijn moeder.
Steve was misschien niet zo sympathiek, als dat hij ons wilde doen geloven.quote:Op maandag 4 september 2006 09:31 schreef Herald het volgende:
[..]
en al die mensen van visprogramma's denken ook alleen maar aan zichzelf en niet aan de vis
Hoezo? Elke ochtend als ik in mijn auto stap neem ik ook een verhoogd risico tov thuis blijven. Zou ik daarom geen kinderen mogen hebben? Iedereen die iets met z'n leven doet loopt een risico om te komen, dat hoort bij het leven. De 1 kiest alleen voor een iets extremer werk dan de ander. Ik kijk hem daar echt niet op aan hoor. Kijk je steve daar wel op aan dan heb je wat mij betreft een kromme kijk op gang van zaken.quote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zit anders best een kern van waarheid in...
Jij vindt autorijden eenzelfde risico als met krokodillen en gifslangen worstelen?quote:Op maandag 4 september 2006 09:32 schreef haaahaha het volgende:
Hoezo? Elke ochtend als ik in mijn auto stap neem ik ook een verhoogd risico tov thuis blijven. Zou ik daarom geen kinderen mogen hebben? Iedereen die iets met z'n leven doet loopt een risico om te komen, dat hoort bij het leven. De 1 kiest alleen voor een iets extremer werk dan de ander. Ik kijk hem daar echt niet op aan hoor. Kijk je steve daar wel op aan dan heb je wat mij betreft een kromme kijk op gang van zaken.
want er sterven meer mensen door krokodillen dan door verkeersongelukken?quote:Op maandag 4 september 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een vergelijking, in de auto stappen of tussen de krokodillen springen.
Het gaat om het verhoogde risico wat je neemt.quote:Op maandag 4 september 2006 09:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij vindt autorijden eenzelfde risico als met krokodillen en gifslangen worstelen?
Dan heb jij de realiteit ook een beetje uit het oog verloren.
Dat zou misschien wel beter zijn voor de krokodillen.quote:Op maandag 4 september 2006 09:35 schreef Herald het volgende:
[..]
want er sterven meer mensen door krokodillen dan door verkeersongelukken?
Die aantallen zijn dermate verschillend dat je ze gewoon niet met elkaar kán vergelijken. Appels en peren enzo.quote:Op maandag 4 september 2006 09:35 schreef Herald het volgende:
[..]
want er sterven meer mensen door krokodillen dan door verkeersongelukken?
Niet om het goed te praten, maar even voor de volledigheid: dat beest zat vast.quote:Op maandag 4 september 2006 09:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhhh..die foto die ik zojuist zag, waar hij een krokodil voert, en een kind op de arm heeft, is dat een foto genomen van (Beelden van) het bewuste incident? Ik snap niet helemaal waarom je daar een 'expert' voor moet zijn hoor. Wat maakt mij het nou uit hoe of wat. Op de foto voert hij een gevaarlijk dier, en heeft zijn kind op zijn arm. Dan ben je gevaarlijk bezig. Dat hij het prachtig vond, prima, maar ik snap niet waarom hij zijn kind op zo'n kleine afstand van dat dier moet brengen. Dat IS onverantwoordelijk.
Of hij het nou deed voor een programma, of voor zichzelf, of whatever, feit is dat hij op die foto staat met een kind op zijn arm, 1,5 meter van een krokodil vandaan. Dat is onverantwoordelijk.
Anyway, met dat soort argumenten vind ik inderdaad dat jij geen kinderen mag hebben/krijgen. Niet vanwege het "verhoogde risico" dat je loop omdat je elke ochtend in de auto stapt, maar omdat je zo ongelovelijk debiel bent dat je het je kinderen niet kan aandoen om zo'n vader te hebben.quote:Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef haaahaha het volgende:
Het gaat om het verhoogde risico wat je neemt.
Als jij dr voor verkiest om op dagelijkse basis in gevecht te gaan met levensgevaarlijke beesten dan weet je dat de kans dat je ooit gepakt word door zo n beestje bovengemiddeld is. In een auto is het nog geen 10% die een ongeluk krijgt.quote:Op maandag 4 september 2006 09:32 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Elke ochtend als ik in mijn auto stap neem ik ook een verhoogd risico tov thuis blijven. Zou ik daarom geen kinderen mogen hebben? Iedereen die iets met z'n leven doet loopt een risico om te komen, dat hoort bij het leven. De 1 kiest alleen voor een iets extremer werk dan de ander. Ik kijk hem daar echt niet op aan hoor. Kijk je steve daar wel op aan dan heb je wat mij betreft een kromme kijk op gang van zaken.
lol, ik vergelijk auto rijden niet met wat steve doet, ik heb het over het verhoogde risico wat je neemt om je beroep uit te oefenen. Er wordt gezegd dat steve als gevolg door keuze van werk en het verhoogde risico daarvan met als resultaat zijn dood kinderen achterlaat en dat hij daarin egoistisch is. Wat is zijn alternatief? Thuis blijven?quote:Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die aantallen zijn dermate verschillend dat je ze gewoon niet met elkaar kán vergelijken. Appels en peren enzo.
Het gaat er in feite niet om of het risico hoger is of niet, het risico op zich is al voldoende. Wat zou steve dan hebben moeten doen om hem niet als egoistisch te bestempelen? Stel hij had een voorliefde voor putje scheppen en hij koos ervoor om putje schepper te worden. Ook aan dat beroep zitten (in mindere mate) risicos aan verbonden waarvan je van te voren op de hoogte kunt zijn. Stel hij was in dat beroep overreden door een vrachtwagen en als gevolg daarvan overleden, dan was hij niet egostisch geweest?quote:Op maandag 4 september 2006 09:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als jij dr voor verkiest om op dagelijkse basis in gevecht te gaan met levensgevaarlijke beesten dan weet je dat de kans dat je ooit gepakt word door zo n beestje bovengemiddeld is. In een auto is het nog geen 10% die een ongeluk krijgt.
Dat doe ik ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 09:40 schreef haaahaha het volgende:
Het is dus onzin om te roepen dat je egoistisch doet als je datgene doet waar je goed in bent en waar je hart ligt. Denk je nou echt dat zijn kinderen hem er later op aan kijken? Dat ze het daadwerkelijk egoistisch van hem vinden? Die schuldplaatsing vind ik heel apart.
quote:Op maandag 4 september 2006 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik had het enkel over jouw vergelijking tussen in een auto stappen of tussen de krokodillen springen!
Jawel, en je hebt ook wel een punt. Ik vond alleen je vergelijking matig, voor de rest geen bezwaren hoorquote:Op maandag 4 september 2006 09:48 schreef haaahaha het volgende:
[..]En je leest even niet waarom ik die vergelijking maak ofzo?
In die vergelijking gaat het erom dat we allemaal een zekere risico nemen in wat we dagelijks doen. Als jij op de fiets stapt is er een zekere mate van risico dat je iets overkomt. Toch neem je dat risico om dat te gaan doen wat je graag wilt doen. In dat opzicht is alles wat je doet vergelijkbaar met wat steve deed. Dus dan is ook het stappen in een auto vergelijkbaar met wat steve deed. Het gaat om het nemen van een risico.quote:Op maandag 4 september 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jawel, en je hebt ook wel een punt. Ik vond alleen je vergelijking matig, voor de rest geen bezwaren hoor.
Niet dus...quote:Op maandag 4 september 2006 08:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bron
Schrok me rot toen ik vanmorgen het nieuws aanzette. steenz en ik zaten gisteren nog naar een documentaire van hem te kijken... Zo'n raar idee dat hij er niet meer is. Hij deed wel gevaarlijke dingen, maar op de een of andere manier kwam hij er altijd goed vanaf..
Ik heb 'm dan ook nergens egoïsme verwetenquote:Op maandag 4 september 2006 09:52 schreef haaahaha het volgende:
[..]
In die vergelijking gaat het erom dat we allemaal een zekere risico nemen in wat we dagelijks doen. Als jij op de fiets stapt is er een zekere mate van risico dat je iets overkomt. Toch neem je dat risico om dat te gaan doen wat je graag wilt doen. In dat opzicht is alles wat je doet vergelijkbaar met wat steve deed. Dus dan is ook het stappen in een auto vergelijkbaar met wat steve deed. Het gaat om het nemen van een risico.
Mijn god, ik reageer op iemand die dat dus wel doet, vervolgens reageer jij op mij. Reageer dan simpelweg niet op mijn reactie, want mijn reactie ging over het egoistisch zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm dan ook nergens egoïsme verweten.
Hmmm wat een soap... zal binnenkort wel een film over gemaakt owrden...quote:Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië
Heb zelden iemand gezien die zo duidelijk een passie voelde voor zijn beroep.quote:Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, dan hoeven we ook zijn irritante programma's niet meer op tv te zien. Goed zo.
Hij was meer met zichzelf bezig dan met de dieren. Als hij dieren zag, wilde hij ze koste wat kost in zijn handen houden, zelfs als het dier wil vluchten omdat het bang is.
En dan maar zeggen: "It's angry! oohh look at it being angry at me! It wants to bite me!" Ja DUH.. Als iemand die 30 keer groter is dan jij jou probeert te vangen, dan wil jij allereerst ook vluchten en als dat niet mogelijk, probeer je hem ook pijn te doen zodat ie je met rust laat. En maar blaten dat ie zo goed is voor dieren.![]()
Dag Steve![]()
Egoist.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |