abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41474307
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Zoek dan ook op Stingray .

WTF!
[afbeelding]
Au!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 4 september 2006 @ 09:11:31 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41474328
Ik vind het erg sneu voor de mensen die van hem hielden en nu achterblijven, maar persoonlijk vond ik het een bijzonder irritant kereltje .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 september 2006 @ 09:12:19 #103
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_41474339
Ik schrok me kapot toen ik het neiuws vanmorgen las....

RIP Steve, ik heb altijd genoten van je progamma's!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 4 september 2006 @ 09:12:27 #104
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41474343
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Zoek dan ook op Stingray .

WTF!
[afbeelding]
ik dacht dat die stingrays ongeveer 50 cm omtrek hadden oid, dat alleen die manta's zo grooit werden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 4 september 2006 @ 09:14:14 #105
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41474374
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Sting sting sting, look where we sing, and where we are today?
Of dit:

I know it’s coming
There’s going to be violence
I’ve taken as much
As I’m willing to take
Why do you think
We should suffer in silence
When a heart is broken stung
There’s nothing to break
pi_41474392
quote:
Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië
Koop een mobieltje :/
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  Moderator maandag 4 september 2006 @ 09:15:12 #107
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41474396
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:07 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat maakt het alleen maar triester. De overheid zou afzien van vervolging voor een paar lullige centjes. Poen is belangrijker dan hun flora en fauna? Dat zegt wel iets over hoe begaan de overheid daar is met het leven van de diertjes. Zéker als het zo makkelijk 'vergeten' is als iemand maar over de brug komt met geld.
[..]

Laat me raden: je hebt een foto gezien en een paar nieuwsberichtjes gelezen en denkt dat je expert bent. Sorry Sun, maar dat je de meute napraat zonder dat je er verder iets van weet, zegt meer iets over jou dan over iets of iemand anders.
Maar then again, daar was je altijd al goed in
Uhhh..die foto die ik zojuist zag, waar hij een krokodil voert, en een kind op de arm heeft, is dat een foto genomen van (Beelden van) het bewuste incident? Ik snap niet helemaal waarom je daar een 'expert' voor moet zijn hoor. Wat maakt mij het nou uit hoe of wat. Op de foto voert hij een gevaarlijk dier, en heeft zijn kind op zijn arm. Dan ben je gevaarlijk bezig. Dat hij het prachtig vond, prima, maar ik snap niet waarom hij zijn kind op zo'n kleine afstand van dat dier moet brengen. Dat IS onverantwoordelijk.

Of hij het nou deed voor een programma, of voor zichzelf, of whatever, feit is dat hij op die foto staat met een kind op zijn arm, 1,5 meter van een krokodil vandaan. Dat is onverantwoordelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 4 september 2006 @ 09:16:10 #108
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_41474412

Steve...!? Wikipedia is er ook snel bij met het bericht van overlijden. Triest voor z'n vrouw en kinderen. Overlijden was inderdaad vroeg of laat wel te verwachten als je zovaak met gevaarlijke dieren werkt. Ben benieuwd of Animal Planet re-runs blijft uitzenden of dat ze met nieuwe shows komen.

Misschien krijgt Jeff Corwin nu meer airtime . Als ze maar geen Manny Puig gaan contracteren.

[ Bericht 47% gewijzigd door Bismarck op 04-09-2006 09:32:50 ]
That's...Montgomery Clift, honey!
  maandag 4 september 2006 @ 09:17:02 #109
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41474428
Heey trouwens, is het vandaag niet dierendag ofzo?
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  maandag 4 september 2006 @ 09:17:31 #110
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41474434
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef Dirktator het volgende:
Nee, da's in oktober.
(Un)masking for the greater good.
pi_41474439
Nog geen aangepast programma op animal planet
BOE!
  maandag 4 september 2006 @ 09:18:07 #112
8369 speknek
Another day another slay
pi_41474443
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
ik dacht dat die stingrays ongeveer 50 cm omtrek hadden oid, dat alleen die manta's zo grooit werden
Ja dat dacht ik ook, maar volgens mij is 'stingray' een beetje een fuzzy benaming. Je hebt de soort stingray, maar eigenlijk worden alle giftige roggen wel stingray genoemd. Dit plaatje zal dus misschien wat verkeerd benoemd zijn. Aan de andere kant, het is ook duidelijk geen manta!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 september 2006 @ 09:19:51 #113
3767 Herald
Come get some
pi_41474460
quote:
Op maandag 4 september 2006 07:14 schreef NorthernStar het volgende:
"What a grumpy stingray! Blimey! Lets see if I can get a bit closer..."
whehehe

maar van binnen huil ik hoor!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 4 september 2006 @ 09:22:54 #114
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41474514
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is onverantwoordelijk.
Maar dat was Steve ook, onverantwoordelijk.
Een groot kind en zijn vrouw was zijn moeder.
pi_41474522
Nou, dan hoeven we ook zijn irritante programma's niet meer op tv te zien. Goed zo.
Hij was meer met zichzelf bezig dan met de dieren. Als hij dieren zag, wilde hij ze koste wat kost in zijn handen houden, zelfs als het dier wil vluchten omdat het bang is.
En dan maar zeggen: "It's angry! oohh look at it being angry at me! It wants to bite me!" Ja DUH.. Als iemand die 30 keer groter is dan jij jou probeert te vangen, dan wil jij allereerst ook vluchten en als dat niet mogelijk, probeer je hem ook pijn te doen zodat ie je met rust laat. En maar blaten dat ie zo goed is voor dieren.

Dag Steve

Wel erg voor z'n kinderen trouwens.. die zitten nu met de gebakken peren.
Bedankt Steve, dat je je kinderen een vaderloos leven hebt gegeven!
Egoist.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 4 september 2006 @ 09:24:16 #116
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41474541
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:17 schreef Dirktator het volgende:
Het is ook geen koninginnedag, zeg ik maar alvast.
  maandag 4 september 2006 @ 09:25:04 #117
3767 Herald
Come get some
pi_41474546
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Egoist.
inderdaad, mensen met kinderen moeten gewoon achter de geraniums zitten!
  maandag 4 september 2006 @ 09:26:39 #118
101884 PeRi
Allons-y!
pi_41474575
Niet te geloven gewoon. .
Whatever I want.
pi_41474582
quote:
Nou, dan hoeven we ook zijn irritante programma's niet meer op tv te zien. Goed zo.
Hij was meer met zichzelf bezig dan met de dieren. Als hij dieren zag, wilde hij ze koste wat kost in zijn handen houden, zelfs als het dier wil vluchten omdat het bang is.
En dan maar zeggen: "It's angry! oohh look at it being angry at me! It wants to bite me!" Ja DUH.. Als iemand die 30 keer groter is dan jij jou probeert te vangen, dan wil jij allereerst ook vluchten en als dat niet mogelijk, probeer je hem ook pijn te doen zodat ie je met rust laat. En maar blaten dat ie zo goed is voor dieren.

Dag Steve

Egoist.
Heel apart hoe mensen tegen de wereld aankijken.
pi_41474612
Tijd voor een filmpje,......
BOE!
pi_41474635
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Heel apart hoe mensen tegen de wereld aankijken.
zit anders best een kern van waarheid in...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 4 september 2006 @ 09:31:12 #122
3767 Herald
Come get some
pi_41474652
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en al die mensen van visprogramma's denken ook alleen maar aan zichzelf en niet aan de vis
  maandag 4 september 2006 @ 09:31:33 #123
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41474657
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef BocaDillo het volgende:

[..]

Maar dat was Steve ook, onverantwoordelijk.
Een groot kind en zijn vrouw was zijn moeder.
Terri was net zo gek als Steve.
Die sprong ook zonder aarzelen tusen de krokodillen, dus 'zijn vrouw was zijn moeder' lijkt me niet kloppen.
  maandag 4 september 2006 @ 09:32:30 #124
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41474675
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:31 schreef Herald het volgende:

[..]

en al die mensen van visprogramma's denken ook alleen maar aan zichzelf en niet aan de vis
Steve was misschien niet zo sympathiek, als dat hij ons wilde doen geloven.
pi_41474679
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Hoezo? Elke ochtend als ik in mijn auto stap neem ik ook een verhoogd risico tov thuis blijven. Zou ik daarom geen kinderen mogen hebben? Iedereen die iets met z'n leven doet loopt een risico om te komen, dat hoort bij het leven. De 1 kiest alleen voor een iets extremer werk dan de ander. Ik kijk hem daar echt niet op aan hoor. Kijk je steve daar wel op aan dan heb je wat mij betreft een kromme kijk op gang van zaken.
pi_41474696
lol, alsof steve de enige in de hele wereld is die op deze manier heeft geleeft. Omdat wij hem toevallig op televisie zagen lijkt dat zo?
  maandag 4 september 2006 @ 09:34:23 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41474716
Wat een vergelijking, in de auto stappen of tussen de krokodillen springen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41474721
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:32 schreef haaahaha het volgende:
Hoezo? Elke ochtend als ik in mijn auto stap neem ik ook een verhoogd risico tov thuis blijven. Zou ik daarom geen kinderen mogen hebben? Iedereen die iets met z'n leven doet loopt een risico om te komen, dat hoort bij het leven. De 1 kiest alleen voor een iets extremer werk dan de ander. Ik kijk hem daar echt niet op aan hoor. Kijk je steve daar wel op aan dan heb je wat mij betreft een kromme kijk op gang van zaken.
Jij vindt autorijden eenzelfde risico als met krokodillen en gifslangen worstelen?
Dan heb jij de realiteit ook een beetje uit het oog verloren.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 4 september 2006 @ 09:35:43 #129
3767 Herald
Come get some
pi_41474743
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een vergelijking, in de auto stappen of tussen de krokodillen springen .
want er sterven meer mensen door krokodillen dan door verkeersongelukken?
pi_41474756
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jij vindt autorijden eenzelfde risico als met krokodillen en gifslangen worstelen?
Dan heb jij de realiteit ook een beetje uit het oog verloren.
Het gaat om het verhoogde risico wat je neemt.
  maandag 4 september 2006 @ 09:36:28 #131
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41474759
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:35 schreef Herald het volgende:

[..]

Dat zou misschien wel beter zijn voor de krokodillen.
  maandag 4 september 2006 @ 09:36:30 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41474760
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:35 schreef Herald het volgende:

[..]

Die aantallen zijn dermate verschillend dat je ze gewoon niet met elkaar kán vergelijken. Appels en peren enzo.
  maandag 4 september 2006 @ 09:38:27 #133
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41474803
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhhh..die foto die ik zojuist zag, waar hij een krokodil voert, en een kind op de arm heeft, is dat een foto genomen van (Beelden van) het bewuste incident? Ik snap niet helemaal waarom je daar een 'expert' voor moet zijn hoor. Wat maakt mij het nou uit hoe of wat. Op de foto voert hij een gevaarlijk dier, en heeft zijn kind op zijn arm. Dan ben je gevaarlijk bezig. Dat hij het prachtig vond, prima, maar ik snap niet waarom hij zijn kind op zo'n kleine afstand van dat dier moet brengen. Dat IS onverantwoordelijk.

Of hij het nou deed voor een programma, of voor zichzelf, of whatever, feit is dat hij op die foto staat met een kind op zijn arm, 1,5 meter van een krokodil vandaan. Dat is onverantwoordelijk.
Niet om het goed te praten, maar even voor de volledigheid: dat beest zat vast.

Ik zou mijn kind nimmer en nooit niet bij zo'n beest in de buurt laten, en dat hij het doet is schokkend. Mee eens. Wat me niet zint is dat sommigen door 1 plaatje meteen denken te weten hoe het zit.
Je ziet een krokodil. Je ziet Steve en zijn zoon en meteen is het: hij zet het leven van z'n kind op het spel! Gevaarlijk? Ja. Stom? Ja. Had ie beter niet kunnen doen? Sure.

Wat je niet ziet op dat plaatje is dat die krokodil vast zit, er 30 mensen omheen staan en die krokodil zijn buikje rond heeft en dus echt geen trek heeft in een hapje baby.

Het praat het niet goed, maar het geeft wel weer wat de reacties zijn na een goed gecropt plaatje.
pi_41474808
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef haaahaha het volgende:
Het gaat om het verhoogde risico wat je neemt.
Anyway, met dat soort argumenten vind ik inderdaad dat jij geen kinderen mag hebben/krijgen. Niet vanwege het "verhoogde risico" dat je loop omdat je elke ochtend in de auto stapt, maar omdat je zo ongelovelijk debiel bent dat je het je kinderen niet kan aandoen om zo'n vader te hebben.
pi_41474821
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:32 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Als jij dr voor verkiest om op dagelijkse basis in gevecht te gaan met levensgevaarlijke beesten dan weet je dat de kans dat je ooit gepakt word door zo n beestje bovengemiddeld is. In een auto is het nog geen 10% die een ongeluk krijgt.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41474847
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die aantallen zijn dermate verschillend dat je ze gewoon niet met elkaar kán vergelijken. Appels en peren enzo.
lol, ik vergelijk auto rijden niet met wat steve doet, ik heb het over het verhoogde risico wat je neemt om je beroep uit te oefenen. Er wordt gezegd dat steve als gevolg door keuze van werk en het verhoogde risico daarvan met als resultaat zijn dood kinderen achterlaat en dat hij daarin egoistisch is. Wat is zijn alternatief? Thuis blijven?
Same thing met het naar je werk gaan. Daarbij neem je ook een verhoogd risico. Risico is namelijk dat je omkomt in het verkeer. In dat geval zou je achteraf ook kunnen zeggen dat het mijn egoisme is dat ik kinderen achterlaat. Ik had namelijk hetzelfde alternatief als steve, namelijk stoppen met dat werk. Want dan was de kans immers een stuk groter dat ik niet omgekomen was in het uitoefenen van mijn werk of onderdeel daarvan.
Het is dus onzin om te roepen dat je egoistisch doet als je datgene doet waar je goed in bent en waar je hart ligt. Denk je nou echt dat zijn kinderen hem er later op aan kijken? Dat ze het daadwerkelijk egoistisch van hem vinden? Die schuldplaatsing vind ik heel apart.
  maandag 4 september 2006 @ 09:45:39 #137
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_41474913
Je hebt een snipperdag?
pi_41474921
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Als jij dr voor verkiest om op dagelijkse basis in gevecht te gaan met levensgevaarlijke beesten dan weet je dat de kans dat je ooit gepakt word door zo n beestje bovengemiddeld is. In een auto is het nog geen 10% die een ongeluk krijgt.
Het gaat er in feite niet om of het risico hoger is of niet, het risico op zich is al voldoende. Wat zou steve dan hebben moeten doen om hem niet als egoistisch te bestempelen? Stel hij had een voorliefde voor putje scheppen en hij koos ervoor om putje schepper te worden. Ook aan dat beroep zitten (in mindere mate) risicos aan verbonden waarvan je van te voren op de hoogte kunt zijn. Stel hij was in dat beroep overreden door een vrachtwagen en als gevolg daarvan overleden, dan was hij niet egostisch geweest?
Het is gewoon krom iemand die z'n werk doet als egoistisch te bestempelen.
  maandag 4 september 2006 @ 09:47:52 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41474945
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:40 schreef haaahaha het volgende:

Het is dus onzin om te roepen dat je egoistisch doet als je datgene doet waar je goed in bent en waar je hart ligt. Denk je nou echt dat zijn kinderen hem er later op aan kijken? Dat ze het daadwerkelijk egoistisch van hem vinden? Die schuldplaatsing vind ik heel apart.
Dat doe ik ook niet . Ik had het enkel over jouw vergelijking tussen in een auto stappen of tussen de krokodillen springen!
pi_41474957
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet . Ik had het enkel over jouw vergelijking tussen in een auto stappen of tussen de krokodillen springen!
En je leest even niet waarom ik die vergelijking maak ofzo?
  maandag 4 september 2006 @ 09:49:36 #141
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_41474972
In het harnas gestorven, ik ben er van overtuigd dat hij het ook zo gewild zou hebben. Was totaal geen man om op 80 jarige leeftijd achter de geraniums te sterven.

Ik vond het in ieder geval altijd machtig wattie liet zien, beter dan die duffe documentaires op de EO waar ze met een auto rijden

Steve, RIP!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 4 september 2006 @ 09:49:49 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41474974
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:48 schreef haaahaha het volgende:

[..]

En je leest even niet waarom ik die vergelijking maak ofzo?
Jawel, en je hebt ook wel een punt. Ik vond alleen je vergelijking matig, voor de rest geen bezwaren hoor .
pi_41475014
wel een belediging om die man 'RIP' toe te wensen: te 'rusten in vrede'.

ik mag hopen dat die naar een plek gegaan is waar nog steeds dieren rondlopen, met een beetje geluk nog de nodige dinosauriers, sabeltand-tijgers en een stuk of wat mammoeten... kan Steve ze lekker voederen en een beetje stoeien

Alhoewel het daar minder indruk zal maken omdat je dan toch niet meer eraan kunt doodgaan (dat kan maar een keer en volgens mij mag Steve van geluk spreken dat hij niet zn nek gebroken had dor van het keikentrapje af te vallen bij het verwisselen van een peertje in de bureaukamerlamp... dat zou pas cru zijn geweest)
pi_41475018
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jawel, en je hebt ook wel een punt. Ik vond alleen je vergelijking matig, voor de rest geen bezwaren hoor .
In die vergelijking gaat het erom dat we allemaal een zekere risico nemen in wat we dagelijks doen. Als jij op de fiets stapt is er een zekere mate van risico dat je iets overkomt. Toch neem je dat risico om dat te gaan doen wat je graag wilt doen. In dat opzicht is alles wat je doet vergelijkbaar met wat steve deed. Dus dan is ook het stappen in een auto vergelijkbaar met wat steve deed. Het gaat om het nemen van een risico.
  maandag 4 september 2006 @ 09:53:33 #145
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_41475030
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:00 schreef Natalie het volgende:

[..]

Bron

Schrok me rot toen ik vanmorgen het nieuws aanzette. steenz en ik zaten gisteren nog naar een documentaire van hem te kijken... Zo'n raar idee dat hij er niet meer is. Hij deed wel gevaarlijke dingen, maar op de een of andere manier kwam hij er altijd goed vanaf..

Niet dus...
Jammer...
Ik moet wel zeggen dat ik het niet altijd lef vond wat hij deed, maar af en toe ook gewoon stom...
Waarschijnlijk is dit wel de manier van sterven die hij had gekozen , in het harnas.
Vind het wel heel erg voor zijn kinderen, en vrouw natuurlijk..
hallo luitjes.
  maandag 4 september 2006 @ 09:54:56 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41475047
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:52 schreef haaahaha het volgende:

[..]

In die vergelijking gaat het erom dat we allemaal een zekere risico nemen in wat we dagelijks doen. Als jij op de fiets stapt is er een zekere mate van risico dat je iets overkomt. Toch neem je dat risico om dat te gaan doen wat je graag wilt doen. In dat opzicht is alles wat je doet vergelijkbaar met wat steve deed. Dus dan is ook het stappen in een auto vergelijkbaar met wat steve deed. Het gaat om het nemen van een risico.
Ik heb 'm dan ook nergens egoïsme verweten . Ik vond 'm alleen mateloos irritant. Een ieder moet zelf weten wat 'ie doet hoor . Ik vind het enkel sneu voor de achtergebleven familie, maar ik snap ook wel dat zo'n kerel meer vrede heeft met overlijden op deze manier, dan kwakkelend in een ziekenhuisbed.

Egoïstisch, nee. Irritant, ja.
  maandag 4 september 2006 @ 09:55:28 #147
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_41475053
Ik vind het ook best wel vervelend nieuws, tis toch een soort van animal planet icoon!
Uitetraard hebben er altijd risico's aan gezeten, maar toch, je ging ervan uit dat hij t allemaal wel aankon.

Idd, geen rip eigenlijk, meer een soort van, hoop dat t leuk is op de eeuwige jachtvelden!
pi_41475078
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb 'm dan ook nergens egoïsme verweten .
Mijn god, ik reageer op iemand die dat dus wel doet, vervolgens reageer jij op mij. Reageer dan simpelweg niet op mijn reactie, want mijn reactie ging over het egoistisch zijn.
  maandag 4 september 2006 @ 09:57:18 #149
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_41475097
quote:
Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië
Hmmm wat een soap... zal binnenkort wel een film over gemaakt owrden...
censuur :O
  maandag 4 september 2006 @ 09:59:46 #150
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_41475142
quote:

Dag Steve

Egoist.
Heb zelden iemand gezien die zo duidelijk een passie voelde voor zijn beroep.
Als mijn partner iets wil gaan doen dat gevaarlijk is, maar hij heeft er net zo'n passie voor, zal ik dat moeilijk vinden en zal ik hem zeggen voorzichtig te doen en zal ik misschien af en toe mijn hart vasthouden, maar ik zal hem niet tegenhouden, ook niet als ik kinderen heb.
Als je zegt dat hij dat op moet geven, omdat jij of je kinderen hem niet kunnen missen, mocht het mis gaan, dan ben je egoistisch.
hallo luitjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')