quote:Op maandag 4 september 2006 08:13 schreef most_wanted het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het filmpje?
Sting sting sting, look where we sing, and where we are today?quote:Op maandag 4 september 2006 08:15 schreef BocaDillo het volgende:
Hier zou een passend muziekje bij moeten bvb Robby Williams
Heel vreemd. Kans van een op miljoenen lijkt me.quote:Op maandag 4 september 2006 07:50 schreef StefanP het volgende:
Dit is trouwens wel een hele vreemde manier om dood te gaan, ik heb nog nooit gehoord van een dood door een stingray. Verwondingen ja, maar meer ook niet. Dit is wel heel raar.
... of het beest een halve tongzoen gegeven hebben ofzo. Ik zou als rog er ook geirriteerd door geraakt zijn denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 08:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heel vreemd. Kans van een op miljoenen lijkt me.
Hij zal het beest wel voor zijn borst vast hebben gehouden ofzo.
Een geprikte schildpad
[afbeelding]
w00w.. check die put in zn nek-O-quote:Op maandag 4 september 2006 08:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heel vreemd. Kans van een op miljoenen lijkt me.
Hij zal het beest wel voor zijn borst vast hebben gehouden ofzo.
Een geprikte schildpad
[afbeelding]
er staat trouwens nog niets op de website van zn dierenpark, australia zooquote:Op maandag 4 september 2006 08:32 schreef withxhonor het volgende:
new york times heeft het nu ook opgepikt
enne, stiekem vinnik het nu best stoer dat ik de beste man in levende lijve heb gezien in zijn natuurlijke omgeving.
www.crocodilehunter.com ligt platquote:Op maandag 4 september 2006 08:37 schreef withxhonor het volgende:
[..]
er staat trouwens nog niets op de website van zn dierenpark, australia zoo
Ondanks dat ik ervan baal (tof programma) moest ik toch lachen..quote:Op maandag 4 september 2006 07:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Look at this beaauutiful shark, with his amazing teeth-aaaahrghhh...
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |