hij had in ieder geval mee lef in het kootje van zijn linker pink, dan ik in mijn hele lijf jaquote:Op maandag 4 september 2006 07:10 schreef Klonk het volgende:
een markante man met een ietwat gevaarlijke levensstijl.
denk dat ie meer lef had dan heel nederland bij elkaar...quote:Op maandag 4 september 2006 07:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij had in ieder geval mee lef in het kootje van zijn linker pink, dan ik in mijn hele lijf ja
ik weet het wel zeker (denk ik)quote:Op maandag 4 september 2006 07:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk dat ie meer lef had dan heel nederland bij elkaar...
Ja alleen ben je normaal echt niet binnen een paar minuten dood. In sommige berichten staat dat hij hem in zijn borst kreeg.quote:
Dat is het tragischequote:Op maandag 4 september 2006 07:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, hij heeft tenminste wel voluit geleefd. Had ie voorzichtiger geleeft had ie wellicht langer geleeft, maar dan had ie niet echt geleeft geleeft. En misschien als ie een saai kantoorbaantje had gehad was ie wellicht al 10 jaar terug op de snelweg op weg naar zn werk om het leven gekomen, je kan het nooit weten dus waarom niet zo leven als hij deed?
minder dat ie zo cru om het leven komt door zo'n giftig beestje, hij heeft gevaarlijkere dieren getroffen..
Dat is ook zo....quote:Op maandag 4 september 2006 07:45 schreef StefanP het volgende:
Zat er aan te komen. Je kunt niet eeuwig geluk hebben als je het soort dingen doet die hij deed.
2 kinderenquote:Op maandag 4 september 2006 07:26 schreef imago het volgende:
Jeetje daar schrik ik gewoon van! Ook erg voor z'n vrouw en kindje...
Zal wel vette pech zijn, dat dat beest juist in z'n hart heeft gestoken ipv een arm of been.quote:Op maandag 4 september 2006 07:50 schreef StefanP het volgende:
Dit is trouwens wel een hele vreemde manier om dood te gaan, ik heb nog nooit gehoord van een dood door een stingray. Verwondingen ja, maar meer ook niet. Dit is wel heel raar.
Bronquote:Pijlstaartrog wordt krokodillenman Irwin fataal
Krokodillenjager Steve Irwin, beroemd vanwege zijn tv-shows waarin hij het opneemt tegen gevaarlijke dieren, is op 44-jarige leeftijd overleden.
Pijlstaartrog
Een steek van een pijlstaartrog werd hem fataal. De rog stak hem in zijn hart toen hij onderwateropnames aan het maken was op het Great Barrier Reef voor de kust van de Australische staat Queensland. Medische hulp kwam te laat.
Baby
De 'Crocodile Hunter' maakte sinds 1992 natuurprogramma's. Hij baarde enkele jaren geleden opzien toen hij voor de camera een krokodil voerde met zijn zoontje van één maand oud op zijn arm.
Voor een deel kennis, maar voor een deel ook gewoon ontzettend stom geluk. Dat wist hij zelf vast ook. Evengoed jammer, lef had hij zeker.quote:Op maandag 4 september 2006 08:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bron
Schrok me rot toen ik vanmorgen het nieuws aanzette. steenz en ik zaten gisteren nog naar een documentaire van hem te kijken... Zo'n raar idee dat hij er niet meer is. Hij deed wel gevaarlijke dingen, maar op de een of andere manier kwam hij er altijd goed vanaf..
quote:Op maandag 4 september 2006 08:13 schreef most_wanted het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het filmpje?
Sting sting sting, look where we sing, and where we are today?quote:Op maandag 4 september 2006 08:15 schreef BocaDillo het volgende:
Hier zou een passend muziekje bij moeten bvb Robby Williams
Heel vreemd. Kans van een op miljoenen lijkt me.quote:Op maandag 4 september 2006 07:50 schreef StefanP het volgende:
Dit is trouwens wel een hele vreemde manier om dood te gaan, ik heb nog nooit gehoord van een dood door een stingray. Verwondingen ja, maar meer ook niet. Dit is wel heel raar.
... of het beest een halve tongzoen gegeven hebben ofzo. Ik zou als rog er ook geirriteerd door geraakt zijn denk ikquote:Op maandag 4 september 2006 08:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heel vreemd. Kans van een op miljoenen lijkt me.
Hij zal het beest wel voor zijn borst vast hebben gehouden ofzo.
Een geprikte schildpad
[afbeelding]
w00w.. check die put in zn nek-O-quote:Op maandag 4 september 2006 08:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heel vreemd. Kans van een op miljoenen lijkt me.
Hij zal het beest wel voor zijn borst vast hebben gehouden ofzo.
Een geprikte schildpad
[afbeelding]
er staat trouwens nog niets op de website van zn dierenpark, australia zooquote:Op maandag 4 september 2006 08:32 schreef withxhonor het volgende:
new york times heeft het nu ook opgepikt
enne, stiekem vinnik het nu best stoer dat ik de beste man in levende lijve heb gezien in zijn natuurlijke omgeving.
www.crocodilehunter.com ligt platquote:Op maandag 4 september 2006 08:37 schreef withxhonor het volgende:
[..]
er staat trouwens nog niets op de website van zn dierenpark, australia zoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |