WTF Das toch een Enzoquote:Op zondag 11 maart 2007 11:33 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Vanochtend om half 11. Denk dat er best wat leuks vandaag langskomt
Ja ik keek nog es goed, toen heb ik mn bericht ook ge-edit.quote:
En toch hebben sommige verzekeraars de Ring uitgesloten in hun polis. Kun je hoog of laag springen.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:32 schreef BlackRhino het volgende:
Andere circuits zijn geen openbare weg. En op de Nurburgring is ook geen sprake van tegen de klok rijden. Al doen sommigen het wel natuurlijk.
Hij was gewoon openquote:Op zondag 18 maart 2007 16:45 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag issie dicht, dus geen plaatjes...
quote:Sunday, 18.03.2007
von 08:00 Uhr bis 18:00 Uhr
Wat hij zei!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef Impry het volgende:
Had net echt een WTF moment toen ik op de webcam keek![]()
Ziek veel sneeuw
Hadden we dat hier maar, heel de winter vrijwel geen sneeuw gezienquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef Impry het volgende:
Had net echt een WTF moment toen ik op de webcam keek![]()
Ziek veel sneeuw
WTFquote:
quote:Tuesday, 27.03.2007
von 17:45 Uhr bis 19:30 Uhr
Misschien in de Zomervakantie een keerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef BlackRhino het volgende:
Gaan jullie er eigenlijk ook weleens heen ipv er alleen maar over te praten?
Ik zou dit weekend naar de VLN races (www.vln.dequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef BlackRhino het volgende:
quote:Wednesday, 28.03.2007
von 17:45 Uhr bis 19:30 Uhr
Ik ben er net 2 keer geweest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom ga je er heen zonder eerst te checkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben er net 2 keer geweest.Beide keren dicht.
![]()
Eerste keer gemikt op Koblenz om te gaan shoppen en de tweede keer verkeerd begrepen dat het echt pas vanaf 17:45 open was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:31 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Waarom ga je er heen zonder eerst te checken
Laat dat chiptunen maar zitten...maakt niet uit hoeveel pk je hebt op de Nordschleife...je hebt altijd 100 pk te weinig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We gaan nog wel een keer terug als de roadster gechiptuned is.
Yup en toch ga ik eerst van 82 naar minimaal 101pk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:04 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Laat dat chiptunen maar zitten...maakt niet uit hoeveel pk je hebt op de Nordschleife...je hebt altijd 100 pk te weinig.
Die ga ik nooit redden met deze auto maar daar gaat het voor mij niet om.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Kolkie het volgende:
Maar voor een sub-10 minuten.
Ach man, ik ben 16 en ken die hele baan al uit mn hoofdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:58 schreef BlackRhino het volgende:
Bij de eerste 30 rondjes ben je met 200pk vrijwel net zo sloom als met 82. Behalve op het finishstuk natuurlijk. Je gaat heel veell keren voor niks remmen, maar daar kom je wel achter
Sowieso moet je niet gaan timen daar, dat is ook verboden. Op de Ring valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Op de PC/Nintendo zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:27 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ach man, ik ben 16 en ken die hele baan al uit mn hoofd![]()
![]()
Noi, op de x-boxquote:
Succes met je eerste rondje, denk dat dat toch heel wat anders zal zijn dan zo'n computerspelletje hequote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
Maar dat scheelt wel hoor, want bij Forza is de baan best realistisch nagemaakt, natuurlijk zal ik niet overal tot de limit gaan, maar ik weet elle bochten wel, en de scherpte ervan, ik heb al honderden rondje op dew Ring gereden, uren achter elkaar![]()
En nee, de cam update idd niet meer, wie mailt ze even?
Ik heb zelf nu iets van 10 rondjes op de Ring gereden en daarvoor ook Forza gespeeld, puur voor de lol. Maar het is niet vergelijkbaar. Ten eerste zie je de hoogteverschillen in Forza al niet en ten tweede de hobbels en dergelijke niet..quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
Maar dat scheelt wel hoor, want bij Forza is de baan best realistisch nagemaakt, natuurlijk zal ik niet overal tot de limit gaan, maar ik weet elle bochten wel, en de scherpte ervan, ik heb al honderden rondje op dew Ring gereden, uren achter elkaar![]()
Ik wil niet lullig doen ofzo...maar ook al heb je 100.000 rondjes Nordschleife gereden met je X-Box dat is nog steeds niks nada niente noppes Ringervaring.quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
LOL!quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
Ik denk dat het wel verstandig is als de pappa en mamma van MosPos alvast de ambulance en sleepdienst bellen als ie voor het eerst naar de ring vertrektquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
Check de datum en tijdquote:Op maandag 2 april 2007 16:08 schreef BlackRhino het volgende:
Werkt prima hier?
daar hangt een bezem onderquote:
2 dagenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
daar hangt een bezem onder
En een Unimog.. wat zouden zijn rondetijden zijn
nog steeds verrekte lang, het is een nieuwerwetse Unimog met slechts beperkte terreinvaardigheidquote:
Mooi plaatjequote:Friday, 6.04.2007
von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr
XJS http://www.seriouswheels.com/jkl/Jaguar-XJS-Red-1280x960.htmquote:
Je vergeet de Skyline (R32 ??) helemaal rechtsquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Oude en nieuwe BMW achter elkaarGevolgd door een mooie Mustang!
Lijkt op een Corvette, zou ik zeggen! Maar ja, wie ben ik!?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:41 schreef MosPos het volgende:
Zo mogen weer. Wat is dat witte gevaarte?
[afbeelding]
idd een NSXquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:44 schreef Impry het volgende:
NSX ofzo?
Die lancer EVO IX is echt vet met die diffuser zo aan de achterkant!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:48 schreef Impry het volgende:
En is dat linksachter zo'n Mercedes E190 EVO?
Neequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:05 schreef lipje het volgende:
neem je Lex mee?
Heel simpel, die proberen alle schade bij jou neer te leggen. Er zijn verzekeringen die de nordschleife niet letterlijk uitsluiten, maar bv. wel het racen tegen andere weggebruikers waardoor je alsnog een probleem hebt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:29 schreef bluebit het volgende:
ik lees op het volvo v40 forum dat drie auto's van daar gisteren schade hebben gereden op de ring, 1, misschien zelfs 2 auto's total loss. ik vraag me af hoe de verzekering hiermee omgaat.
maaar je bent tegen niemand aan het racen op de ring, hoogstens tegen jezelfquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heel simpel, die proberen alle schade bij jou neer te leggen. Er zijn verzekeringen die de nordschleife niet letterlijk uitsluiten, maar bv. wel het racen tegen andere weggebruikers waardoor je alsnog een probleem hebt.
Misschien dat het 'je' lukt om de verzekering over te halen alsnog te vergoeden, maar je mag er vanuit gaan dat alle schade aan je auto voor jouw rekening is.
Klopt, maar dan mag je eerst een paar maanden pokerface oefenen voor je dat de verzekering duidelijk maaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
maaar je bent tegen niemand aan het racen op de ring, hoogstens tegen jezelf
inderdaad, een s6? maar ik zie geen quattro plaatje, maar dat kan aan de kwaliteit liggen natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef Pterps het volgende:
Ik zag net deze audi op de webcam, kijk eens naar de voorkant, die ziet er wel heel breed uit?!
[[url=http://img176.imageshack.us/img176/8199/webcamaudiih8.jpg]afbeelding][/URL]
Het zou wel eens een TVR kunnen zijn, maar kan me niet herrineren er gisteren een zwarte tussen gezien te hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 12:02 schreef achla het volgende:
En wat komt daar om het hoekje aan?
[afbeelding]
TVR Chimaera inderdaad, van deze heb ik geen foto gemaakt, van de andere drie aanwezige TVR's wel. Die heb ik zojuist ook in gespot gepost.quote:
Ja, heb m er zelf ook gezien.quote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
WTF een (replica) 300 SLR? Kan iemand dit bevestigen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |