Goed nieuwsquote:Op woensdag 13 december 2006 12:48 schreef Impry het volgende:
Zo te zien is hij weer online ja sinds 12 uur.
Dat is eerder een caterham, zo'n super 7 kloon...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef MosPos het volgende:
Eventjes terug gebladert
Nederlandse 350Z
[afbeelding]
Arial Antom oid
[afbeelding]
Das een 406 Coupe!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:04 schreef MosPos het volgende:
En wat is dit voor zwart gevaarte?
[afbeelding]
neen dat is een lotus.. waarvan het type me even ontschoten isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef zBus het volgende:
[..]
Dat is eerder een caterham, zo'n super 7 kloon...
Lotus 340Rquote:Op zondag 4 maart 2007 16:19 schreef Pharell het volgende:
[..]
neen dat is een lotus.. waarvan het type me even ontschoten is
De rest lijkt op normale personenauto's? Zijn er veel mensen die met hun eigen wagentje een rondje gaan racen/rijden?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
De rest lijkt op normale personenauto's? Zijn er veel mensen die met hun eigen wagentje een rondje gaan racen/rijden?
Hoe zit het dan met je verzekering, is die daar gewoon geldig of heb je een groot probleem als je je auto in de prak zou rijden(je hebt dan natuurlijk al een aardig probleem, maar als de verzekering niets zou vergoeden word dat alleen maar groter).quote:
somsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met je verzekering, is die daar gewoon geldig
je mag in ieder eval enidel ngriaan betalen, en je eigen berging kun je uiteraard ook betalen. En ik wens je veel succes met je wrak weer in NL te krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:37 schreef Niek. het volgende: of heb je een groot probleem als je je auto in de prak zou rijden
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:37 schreef Niek. het volgende:
(je hebt dan natuurlijk al een aardig probleem, maar als de verzekering niets zou vergoeden word dat alleen maar groter).
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
"je mag in ieder eval enidel ngriaan betalen"
Om een indruk te krijgen:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
De rest lijkt op normale personenauto's? Zijn er veel mensen die met hun eigen wagentje een rondje gaan racen/rijden?
WA verzekering, oftewel bij een WA verzekering is dat wel vergoed maar je eigen auto dus niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, vangrail! Ik denk niet dat die uit nigeria komtmijn typgebrek is trouwens ook inheems
tenzij je verzekeraar een speciale uitzondering voor de Nürburgring (en ander circuitgebruik) in de polis heeft opgenomen.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:27 schreef BlackRhino het volgende:
Tuurlijk ben je wel verzekerd op de Ring. Het is tenslotte openbare weg.
WTF Das toch een Enzoquote:Op zondag 11 maart 2007 11:33 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Vanochtend om half 11. Denk dat er best wat leuks vandaag langskomt
Ja ik keek nog es goed, toen heb ik mn bericht ook ge-edit.quote:
En toch hebben sommige verzekeraars de Ring uitgesloten in hun polis. Kun je hoog of laag springen.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:32 schreef BlackRhino het volgende:
Andere circuits zijn geen openbare weg. En op de Nurburgring is ook geen sprake van tegen de klok rijden. Al doen sommigen het wel natuurlijk.
Hij was gewoon openquote:Op zondag 18 maart 2007 16:45 schreef metallicattim het volgende:
Vandaag issie dicht, dus geen plaatjes...
quote:Sunday, 18.03.2007
von 08:00 Uhr bis 18:00 Uhr
Wat hij zei!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef Impry het volgende:
Had net echt een WTF moment toen ik op de webcam keek![]()
Ziek veel sneeuw
Hadden we dat hier maar, heel de winter vrijwel geen sneeuw gezienquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef Impry het volgende:
Had net echt een WTF moment toen ik op de webcam keek![]()
Ziek veel sneeuw
WTFquote:
quote:Tuesday, 27.03.2007
von 17:45 Uhr bis 19:30 Uhr
Misschien in de Zomervakantie een keerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef BlackRhino het volgende:
Gaan jullie er eigenlijk ook weleens heen ipv er alleen maar over te praten?
Ik zou dit weekend naar de VLN races (www.vln.dequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef BlackRhino het volgende:
quote:Wednesday, 28.03.2007
von 17:45 Uhr bis 19:30 Uhr
Ik ben er net 2 keer geweest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom ga je er heen zonder eerst te checkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben er net 2 keer geweest.Beide keren dicht.
![]()
Eerste keer gemikt op Koblenz om te gaan shoppen en de tweede keer verkeerd begrepen dat het echt pas vanaf 17:45 open was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:31 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Waarom ga je er heen zonder eerst te checken
Laat dat chiptunen maar zitten...maakt niet uit hoeveel pk je hebt op de Nordschleife...je hebt altijd 100 pk te weinig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We gaan nog wel een keer terug als de roadster gechiptuned is.
Yup en toch ga ik eerst van 82 naar minimaal 101pk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:04 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Laat dat chiptunen maar zitten...maakt niet uit hoeveel pk je hebt op de Nordschleife...je hebt altijd 100 pk te weinig.
Die ga ik nooit redden met deze auto maar daar gaat het voor mij niet om.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Kolkie het volgende:
Maar voor een sub-10 minuten.
Ach man, ik ben 16 en ken die hele baan al uit mn hoofdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:58 schreef BlackRhino het volgende:
Bij de eerste 30 rondjes ben je met 200pk vrijwel net zo sloom als met 82. Behalve op het finishstuk natuurlijk. Je gaat heel veell keren voor niks remmen, maar daar kom je wel achter
Sowieso moet je niet gaan timen daar, dat is ook verboden. Op de Ring valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Op de PC/Nintendo zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:27 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ach man, ik ben 16 en ken die hele baan al uit mn hoofd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |