Dat is eerder een caterham, zo'n super 7 kloon...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef MosPos het volgende:
Eventjes terug gebladert
Nederlandse 350Z
[afbeelding]
Arial Antom oid
[afbeelding]
Das een 406 Coupe!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:04 schreef MosPos het volgende:
En wat is dit voor zwart gevaarte?
[afbeelding]
neen dat is een lotus.. waarvan het type me even ontschoten isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef zBus het volgende:
[..]
Dat is eerder een caterham, zo'n super 7 kloon...
Lotus 340Rquote:Op zondag 4 maart 2007 16:19 schreef Pharell het volgende:
[..]
neen dat is een lotus.. waarvan het type me even ontschoten is
De rest lijkt op normale personenauto's? Zijn er veel mensen die met hun eigen wagentje een rondje gaan racen/rijden?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
De rest lijkt op normale personenauto's? Zijn er veel mensen die met hun eigen wagentje een rondje gaan racen/rijden?
Hoe zit het dan met je verzekering, is die daar gewoon geldig of heb je een groot probleem als je je auto in de prak zou rijden(je hebt dan natuurlijk al een aardig probleem, maar als de verzekering niets zou vergoeden word dat alleen maar groter).quote:
somsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met je verzekering, is die daar gewoon geldig
je mag in ieder eval enidel ngriaan betalen, en je eigen berging kun je uiteraard ook betalen. En ik wens je veel succes met je wrak weer in NL te krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:37 schreef Niek. het volgende: of heb je een groot probleem als je je auto in de prak zou rijden
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:37 schreef Niek. het volgende:
(je hebt dan natuurlijk al een aardig probleem, maar als de verzekering niets zou vergoeden word dat alleen maar groter).
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
"je mag in ieder eval enidel ngriaan betalen"
Om een indruk te krijgen:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
De rest lijkt op normale personenauto's? Zijn er veel mensen die met hun eigen wagentje een rondje gaan racen/rijden?
WA verzekering, oftewel bij een WA verzekering is dat wel vergoed maar je eigen auto dus niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, vangrail! Ik denk niet dat die uit nigeria komtmijn typgebrek is trouwens ook inheems
tenzij je verzekeraar een speciale uitzondering voor de Nürburgring (en ander circuitgebruik) in de polis heeft opgenomen.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:27 schreef BlackRhino het volgende:
Tuurlijk ben je wel verzekerd op de Ring. Het is tenslotte openbare weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |