Neequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:05 schreef lipje het volgende:
neem je Lex mee?
Heel simpel, die proberen alle schade bij jou neer te leggen. Er zijn verzekeringen die de nordschleife niet letterlijk uitsluiten, maar bv. wel het racen tegen andere weggebruikers waardoor je alsnog een probleem hebt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:29 schreef bluebit het volgende:
ik lees op het volvo v40 forum dat drie auto's van daar gisteren schade hebben gereden op de ring, 1, misschien zelfs 2 auto's total loss. ik vraag me af hoe de verzekering hiermee omgaat.
maaar je bent tegen niemand aan het racen op de ring, hoogstens tegen jezelfquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heel simpel, die proberen alle schade bij jou neer te leggen. Er zijn verzekeringen die de nordschleife niet letterlijk uitsluiten, maar bv. wel het racen tegen andere weggebruikers waardoor je alsnog een probleem hebt.
Misschien dat het 'je' lukt om de verzekering over te halen alsnog te vergoeden, maar je mag er vanuit gaan dat alle schade aan je auto voor jouw rekening is.
Klopt, maar dan mag je eerst een paar maanden pokerface oefenen voor je dat de verzekering duidelijk maaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
maaar je bent tegen niemand aan het racen op de ring, hoogstens tegen jezelf
inderdaad, een s6? maar ik zie geen quattro plaatje, maar dat kan aan de kwaliteit liggen natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 19:21 schreef Pterps het volgende:
Ik zag net deze audi op de webcam, kijk eens naar de voorkant, die ziet er wel heel breed uit?!
[[url=http://img176.imageshack.us/img176/8199/webcamaudiih8.jpg]afbeelding][/URL]
Het zou wel eens een TVR kunnen zijn, maar kan me niet herrineren er gisteren een zwarte tussen gezien te hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 12:02 schreef achla het volgende:
En wat komt daar om het hoekje aan?
[afbeelding]
TVR Chimaera inderdaad, van deze heb ik geen foto gemaakt, van de andere drie aanwezige TVR's wel. Die heb ik zojuist ook in gespot gepost.quote:
Ja, heb m er zelf ook gezien.quote:Op maandag 9 april 2007 23:37 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
WTF een (replica) 300 SLR? Kan iemand dit bevestigen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |