Noi, op de x-boxquote:
Succes met je eerste rondje, denk dat dat toch heel wat anders zal zijn dan zo'n computerspelletje hequote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
Maar dat scheelt wel hoor, want bij Forza is de baan best realistisch nagemaakt, natuurlijk zal ik niet overal tot de limit gaan, maar ik weet elle bochten wel, en de scherpte ervan, ik heb al honderden rondje op dew Ring gereden, uren achter elkaar![]()
En nee, de cam update idd niet meer, wie mailt ze even?
Ik heb zelf nu iets van 10 rondjes op de Ring gereden en daarvoor ook Forza gespeeld, puur voor de lol. Maar het is niet vergelijkbaar. Ten eerste zie je de hoogteverschillen in Forza al niet en ten tweede de hobbels en dergelijke niet..quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
Maar dat scheelt wel hoor, want bij Forza is de baan best realistisch nagemaakt, natuurlijk zal ik niet overal tot de limit gaan, maar ik weet elle bochten wel, en de scherpte ervan, ik heb al honderden rondje op dew Ring gereden, uren achter elkaar![]()
Ik wil niet lullig doen ofzo...maar ook al heb je 100.000 rondjes Nordschleife gereden met je X-Box dat is nog steeds niks nada niente noppes Ringervaring.quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
LOL!quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
Ik denk dat het wel verstandig is als de pappa en mamma van MosPos alvast de ambulance en sleepdienst bellen als ie voor het eerst naar de ring vertrektquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 14:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Noi, op de x-box![]()
Check de datum en tijdquote:Op maandag 2 april 2007 16:08 schreef BlackRhino het volgende:
Werkt prima hier?
daar hangt een bezem onderquote:
2 dagenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
daar hangt een bezem onder
En een Unimog.. wat zouden zijn rondetijden zijn
nog steeds verrekte lang, het is een nieuwerwetse Unimog met slechts beperkte terreinvaardigheidquote:
Mooi plaatjequote:Friday, 6.04.2007
von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |