--------------------------quote:-jos- Ltd. Blame Extraordinaire Repeat TwyLight KaMo Skorpija dork22 --Christiaan-- Kazu Impry UncleSam yosander RSH11 TerroRobbie Poppetjuh nipeng fiedel Mtijn Quannum Kwarkie RayMania seadarius switchboy Zyggie Whizzkith Bullpit Asmodean Thieske gohan16 Byte_Me Litso Casparovvv GekkeMat NT-T.BartMan jna brainster Nosh ZigoSOS Quiestisia 2Drix C10H14N2 Pritt IedeK. Keileweg-ethicus Hi_Flyer Aaipod woeeiiii Monk Marsepein Isabeau B.A.Trix Dekbek EJ404 roel26 Boy_Snakeye Angel008 Symer BasEnAad Ioko dubidub Foeske Webcrowler Yozzz Laura 2000 Pr0xidy eQuaL Cyaa
Ja, staat erbij.quote:Op zondag 3 september 2006 17:10 schreef -jos- het volgende:
Zet je deze link er ook bij? http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar
Ik moet trouwens zeggen dat het logo er nu echt mooi uit ziet!
quote:Op zondag 3 september 2006 17:25 schreef ioko het volgende:
Ja, waar kwam dat mooie logo opeens weer vandaan?
zeker doen jongen, binnen de kortste keren is het fok logo weer verdwenen. het was juist bij gelegd. Haal dat maar weg.quote:
ze hadden hetzelfde bij ons gedaan hoor net, in de o stond ook een klein vip dingetje dus ik denk ik doe t ff bij hun kom op he 3 strepen en t is weg huiliesquote:Op zondag 3 september 2006 17:43 schreef Cityfm het volgende:
[..]
zeker doen jongen, binnen de kortste keren is het fok logo weer verdwenen. het was juist bij gelegd. Haal dat maar weg.
Daarom hebben die mensen van VIP dat niet gedaan...... Kan ook iemand anders zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 18:03 schreef ikJur het volgende:
[..]
ze hadden hetzelfde bij ons gedaan hoor net, in de o stond ook een klein vip dingetje dus ik denk ik doe t ff bij hun kom op he 3 strepen en t is weg huilies
da's wel moeilijker bij te houden denk ik. Ronde strepen trekken, vlakken zijn in dat geval toch handiger denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 18:39 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Ik vind dat de O rond moet worden, dus ik ben linksboven al begonnen..
quote:Op zondag 3 september 2006 18:25 schreef UncleSam het volgende:
Nu we een mooi logo hebben en iedereen genoeg inkt heeft, is het misschien een idee om de 'fok haakjes' bij te voegen zoals bovenaan deze pagina staat. < FOK > zo ongeveer dus. Doen of niet?
Ik denk dat het de Tweakerds zijn die nu elke keer het fok logo vernaggelen..quote:Op zondag 3 september 2006 18:57 schreef Sheepcidus het volgende:
Leuk spel. Heb die van fok! en tweakers al paar keer hersteld.
BS...quote:Op zondag 3 september 2006 19:00 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Gonintendo kills Fok @ 20.00 GMT![]()
Iemand heeft het al weggehaald en ik heb er maar KOREA! bijgezetquote:Op zondag 3 september 2006 19:28 schreef Adfundum het volgende:
en weer is het vip-logo vernield en heeft iemand een fok visite-kaartje achtergelaten.
zo wordt het nooit wat.
Whehehehe.. Wel vreemd idd dat er niemand op het forum van gonintendo erover rept.. Over 10 mins. zullen we het weten..quote:Op zondag 3 september 2006 19:38 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig natuurlijk, maar als het onze relaties met VIP goed houdt, dan moet het maar![]()
Weet ik!!! Ik heb hem al aangepast als je de rar nu download zit de goede versie erbij!!!quote:Op zondag 3 september 2006 19:29 schreef C10H14N2 het volgende:
Jos ik heb de tool al een tijdje terug gemailt. Zeg t hier maar even voor het geval dat je het niet door had
Logo ziet er goed uit trouwens! Beste sinds tijden.
Nog wel maar ik blijf bezig met van de u weer een o te maken. Inkt is weer op dus hopen dat de aanval nog even uitblijft.quote:Op zondag 3 september 2006 19:29 schreef C10H14N2 het volgende:
Logo ziet er goed uit trouwens! Beste sinds tijden.
Die staat er al een tijdje, klik maar eens terug in de history.quote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef Poppetjuh het volgende:
Euh... dudes, volgens mij komt er een enorme huge-motherfocker vlag aan boven in de ball, of zie ik het verkeed? (rood + wit) zie het niet terug in oudere screenshots...
20:00 GMT slimpiequote:Op zondag 3 september 2006 20:39 schreef dubidub het volgende:
Poppetje, die staat er al heel lang. En wordt al heel lang ondergekliedert
BTW: Crisis averted, er is om 20.00 geen aanval op het FOK!logo geweest
Ikke.quote:Op zondag 3 september 2006 20:47 schreef A.Powers het volgende:
wie zat er net ook "fok.nl is stom"weg te poetsen
Skwuig is al verkast, en skwuig is lief en vernielt niets van anderenquote:Op zondag 3 september 2006 19:38 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Iemand heeft het al weggehaald en ik heb er maar KOREA! bijgezet
EDIT: Overigens kun je er ook Skwuig bijzetten. Die zijn er onder bezig en schijnen het ook niet zo op VIP te hebben![]()
![]()
![]()
Wel een beetje lullig natuurlijk, maar als het onze relaties met VIP goed houdt, dan moet het maar![]()
21:00 uur in NL dus.quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef Adfundum het volgende:
[..]
22:00 uur in NL dus. Ben benieuwd.
The UK is on British Summer Time which is an hour ahead of GMTquote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Adfundum het volgende:
[..]
* Adfundum mompelt iets over zomertijd enzo...
http://wwp.greenwichmeantime.com/
Done!quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef dubidub het volgende:
Laten we anders dat KRIJG KANKER bij de ! weghalen, staat wat... netter.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef Jump het volgende:
Als ik dit topic zie, bekijk ik altijd drawball.com eens en herstel ik hier en daar wat
Het grootste is nu wel weg denk ik
Die waar Korea onder staat?quote:Op zondag 3 september 2006 21:39 schreef gohan16 het volgende:
Als we inkt en ijd over hebben, moeten we het [H] logo verwijderen van drawball. Ze zaten gisteren ons logo onder te kliederen met rascistische woorden/zinnen en hakenkruizen.
Strak plan!quote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik ga mrogen denk ik beginnen aan een lief bedankje aan VIP onder het logo.
Basiskleur: Wit
Tekst ''Thank you VIP'': Zwart
Lekker makkelijk, maar toch doeltreffend
SPECHTquote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef politiemelk het volgende:
KNAKER!
Die gasten hebben ons al een keer in een paar uurtjes weggevaagd, hun eigen logo krijgen ze in een paar uurtjes weer 100%, dus ik zie er het nut niet van in.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef aaipod het volgende:
Zullen we binnekort VIP eens goed verneuke? Doen ze ook bij ons? Het hele ding mooi roze maken ofzo deze woensdag?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef aaipod het volgende:
Zullen we binnekort VIP eens goed verneuke? Doen ze ook bij ons? Het hele ding mooi roze maken ofzo deze woensdag?
Waarom zouden we geen ruzie willen? En wat hebben we aan ze te danken?quote:Op maandag 4 september 2006 00:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
![]()
Niet doen dus. Misschien moet je het topic wat meer volgen om te weten dat we ten eerste best wat aan VIP te danken hebben en dat we ten tweede geen ruzie met hen willen...
Ik heb ook wat kanker-teksten verwijderd zojuist en rechtsboven in de F wat zwart hersteld. Wel grappig als je iemand anders hetzelfde groen in het rood ziet verwijderen![]()
We hebben het VIP logo al een x weggevaagd. Toen hebben zij in een uurtje ons logo bijna helemaal weggevaagd en dat van hun zelf terug gezet.quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef aaipod het volgende:
[..]
Waarom zouden we geen ruzie willen? En wat hebben we aan ze te danken?
Ik ben net bezig geweest met het rood en oranje te herstellen. Het gaat alleen heeeeeeeeeel langzaam. Weet niet of meer mensen daar last van hebben?? Ik ga iig morgen wel weer ff verder want nu duurt het te lang voordat ik een stukje gedaan heb..quote:Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef Cityfm het volgende:
De lijnen van de F zijn linksboven weer hersteld door mij en iemand anders. Nu het rood nog?? wie?
Ik heb net even die site zitten bekijken.. ze willen het hele logo met z'n allen weghalen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:19 schreef Cityfm het volgende:
Ik zie veel thempark.nl voorbij komen....
Ja...quote:Op maandag 4 september 2006 00:50 schreef minthy het volgende:
Volgens mij wil iemand er POK! van maken![]()
Nou vooruit, omdat jij het zo lief vraagt.quote:Op maandag 4 september 2006 01:11 schreef Cityfm het volgende:
Het is de bedoeling dat je het FOK! logo in stand houdt, niet je eigen naam ertussen gaat kalken
Van de U weer een O gemaakt, nu de F weer even terugzettenquote:Op maandag 4 september 2006 09:53 schreef B.A.Trix het volgende:
Er staat nu PUK!![]()
Kan helaas zelf niets meer herstellen, heb ik vanmorgen allemaal al opgebruikt.![]()
Het onderste streepje zou een stuk korter kunnen, maar eigenlijk vind ik het al lang best als het op een F lijktquote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Foeske het volgende:
Hoe moet de F? Moeten de twee "armen" even lang zijn of de onderste korter? Dan weet ik hoe ik moet repareren...
Nou ja, ik laat de keuze wel over aan anderen. Met mijn 63%quote:Op maandag 4 september 2006 10:08 schreef Blame het volgende:
[..]
Het onderste streepje zou een stuk korter kunnen, maar eigenlijk vind ik het al lang best als het op een F lijkt
Heb ik hem net korter gemaakt...quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Foeske het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat de keuze wel over aan anderen. Met mijn 63%ga ik wel wat oranje oranje maken ofzo...
Ow, heb ik niet gezien. Maar ik was boven in de O aan het werken, wat oranje en rood herstellen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:16 schreef Dromer het volgende:
D'r heeft een of andere idioot 'hoi foeske' in het weg te halen stukje F gezet.
ff weghalen maar
Je hoeft mij niet te helpen, ik ben inmiddels door mijn inkt heenquote:Op maandag 4 september 2006 10:28 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ow, heb ik niet gezien. Maar ik was boven in de O aan het werken, wat oranje en rood herstellen.
Maar Blame, ik vind het prima als tie korter is hoor. Vanwaar dat boze gezichtje? Of had ik jou mee moeten helpen? Ik zal daar anders nog wel even wat oranje herstellenZo goed?
Lukt mij vaak ook niet. Maar als je de actie een paar keer achter elkaar uitvoert lukt het soms wel. Na een keer of 4 heb ik meestal wel ongeveer de goede kleur.quote:Op maandag 4 september 2006 10:36 schreef Dromer het volgende:
Met vierkant-tool wat oranje opgeschoond. Ik krijg overigens niet precies de goede kleur oranje. (met kleur-tool) Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Ow, bestaat er ook zo'n tool? Die heb ik helemaal gemist geloof ik. Staat die ook in de op? Dat klinkt een stuk makkelijker...quote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef EJ404 het volgende:
welke kleurtool gebruik je? die van mij (5 ingestelde kleuren waar je uit kan kiezen) of die andere?
die andere dus.. waar kan ik die van jou vinden?quote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef EJ404 het volgende:
welke kleurtool gebruik je? die van mij (5 ingestelde kleuren waar je uit kan kiezen) of die andere?
quote:Op maandag 4 september 2006 11:00 schreef EJ404 het volgende:
als het goed is niet meer (6)
ik heb mijn tools van het internet gehaald
jij dacht dat ze het fok-logo met rust gingen laten?quote:Op maandag 4 september 2006 12:18 schreef Repeat het volgende:
zitten ze weer overal te krassen in het wit
Mee eensquote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef roel26 het volgende:
En kijk dan wat de kids van themepark met ons logo willen doen!![]()
Wanneer ze het voor elkaar krijgen om een plaats op drawball te bemachtigen, ben ik voor het onmiddelijk vernietigen van dat logo![]()
![]()
die allemaal op het zelfde ip werkenquote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef sk888er het volgende:
Ok op school wat geprobeerd, in 4 verschillende lokalen allemaal 15% nu morgen op verschillende pc in het zelfde lokaal proberen![]()
Als ik op alle pc's kan drawballen dan heb ik honderden pc's tot mn beschikking![]()
Nee dus, hier heeft iedereen een eigen extern IP-adres. Die verandert echter wel de volgende dag, dus meer dan 15% krijg ik hier nietquote:Op maandag 4 september 2006 14:27 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
die allemaal op het zelfde ip werken![]()
gewooon meteen alt-tabben naar explorer. werkt altijd.quote:Op maandag 4 september 2006 13:46 schreef dubidub het volgende:
Ik ben ook voor![]()
Was ik net 'Kurwa', Pools voor hoer, aan het weghalen in de F, ik vierkant tool opgestart, laat ik hem tekenen, heeft er al iemand een vierkant neergeplempd, is dat ding verdomme te laat om ff te refreshen8% inkt weg
Ehm, wtf?quote:Op maandag 4 september 2006 15:33 schreef aaipod het volgende:
ER STAAT TOCH DON'T MESS THIS UP SUKKEL
Thuis heb ik mijn ban 'verdiend' door VIP een beetje tegen te werken.quote:Op maandag 4 september 2006 16:44 schreef EJ404 het volgende:
hoe kun je nou geband worden?
Een ban is een status, die alleen is weggelegd voor de echte eikels onder ons.quote:Op maandag 4 september 2006 16:48 schreef EJ404 het volgende:
ik heb VIP tegengewerkt
Ik heb tools gebruikt (sterker nog ik heb ze gemaakt)
Ik heb dat vip schilderij verkloot
en ik heb geen ban?
En een aantal gasten hebben daar onbeperkt inkt...quote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
EJ404, waarom? Wat is de reden? Zij hebben ons juist geholpen, zónder VIP stond het logo er niet meer.
Dat was voordat VIP ons hielp...quote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
EJ404, waarom? Wat is de reden? Zij hebben ons juist geholpen, zónder VIP stond het logo er niet meer.
Oke...quote:
Idem!quote:
Ik doe gezellig meequote:
quote:Op maandag 4 september 2006 18:45 schreef Maico1990 het volgende:
I don't get it ??
Je wilt niet dat mensen je eigen logo bekladden, maar je doet het wel bij anderen![]()
![]()
5000? waarvan 200 actieve ledenquote:Op maandag 4 september 2006 18:51 schreef Maico1990 het volgende:
ik denk niet dat die mensen van Kiddiecoaster.nl het leuk vinden als het gebeurt, hetgeen weer wraakacties oplevert, keek net even op die site, 5000 kleuters kunnen veel aanrichten![]()
En datzelfde zal opgaan voor veel andere logo's waarvan er een paar kinderachtige types zijn die ons logo komen verkloten.quote:Op maandag 4 september 2006 19:02 schreef Maico1990 het volgende:
Het merendeel van themepark vind het verkloten van het FOK-Logo enorm kinderachtig, dat er nou een paar Die-Hard Timmie aanbidders zijn, daar kunnen hun niks aan doen
Iets zegt mij dat jij ook een Die-Hard Timmie aanbidder benquote:Op maandag 4 september 2006 19:02 schreef Maico1990 het volgende:
Het merendeel van themepark vind het verkloten van het FOK-Logo enorm kinderachtig, dat er nou een paar Die-Hard Timmie aanbidders zijn, daar kunnen hun niks aan doen
Wat jy wil, maar ik verkloot geen andere logo'squote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij ook een Die-Hard Timmie aanbidder ben![]()
Ik was er eerderquote:Op maandag 4 september 2006 19:09 schreef Piovan het volgende:
Battlefan, flikker op naar Themepark newbie.
Whehequote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij ook een Die-Hard Timmie aanbidder ben![]()
Cyclonist kenker Themepark newb!quote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef Cyclonist het volgende:
Henk's oog ziet er niet al te best meer uit..![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 september 2006 19:44 schreef Piovan het volgende:
Door Themeperk?
No shit Sherlock.quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Piovan het volgende:
Jij bent een Themepark-Mod
Hopenlijk wordt die snel geband.quote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef Zebbie het volgende:
Er zit weer een of andere mongool hakenkruizen en "heil" op Fok! te krassen![]()
Nopequote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef RoelerMF het volgende:
Kan je dat soort dingen niet ergens melden ofzo?
Hé nu je het zegt...quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Piovan het volgende:
Hoi,
Jij bent een Themepark-Mod
Groetjes,
Thijs Bosma a.k.a. Black Man
Whehe, pwnt... Themepark kneusquote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Hé nu je het zegt...
Binnenkort maar weer eens kijken op dat forum.
Gaat trouwens goed met het logo, mensen![]()
Iets wat ik gemerkt heb wat helpt is gewoon weer uitzoomen nadat je iets bijgewerkt hebt, tot 0%, en hierna ff refreshen. Hierna weer inzoomen en tis weg. Nadeeltje: je bent zo weer een kwartier verder want de site is af en toe zo snel als dikke poep door een trechter...quote:Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Het één na laatste vergrootscherm (66%) 'ververst' wel heel erg laat. Iets wat ik al lang heb verwijderd is daar nog vrij lang zichtbaar.
Vroeg ik me ook al af...quote:Op maandag 4 september 2006 21:21 schreef Repeat het volgende:
wat is dat AWF wat overal geklad wordt
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 4 september 2006 21:26 schreef Foeske het volgende:Hee Impry, medebrabander, ik heb je net op FOK!radio gehoord. Je hebt het weer even mooi onder de aandacht gebracht!
Check m'n postcount danquote:Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe, pwnt... Themepark kneus![]()
.
Classpc themepark kneus...? Slinderneau, newbie!quote:Op maandag 4 september 2006 21:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Check m'n postcount dan
ik ben helemaal geen Themepark kneus
TP gebruikt ook onze tools las ik net. Kunnen hun dus ook zijn, lijkt mij onderhand logischer.quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef TwyLight het volgende:
IEmand van fok is VIP aan het verneuken want ons tooltje word gebruikt.
Mwah, als je die kleurtool gebruikt hoef je verders nergens naar te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 22:31 schreef Barbaaf het volgende:
* Barbaaf meldt zich ook aan
Ik houd me wel bij zwart en wit tot ik die kleuren doorheb
Diekleurtool is helemaal niet nuttig meer wat er staan 100 vershcillende kleuren rood en blauw dus welke is nou de goedequote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, als je die kleurtool gebruikt hoef je verders nergens naar te kijken.
Met die kleurentool kun je de goede selecteren, pannekoekquote:Op maandag 4 september 2006 22:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Diekleurtool is helemaal niet nuttig meer wat er staan 100 vershcillende kleuren rood en blauw dus welke is nou de goede
*meldtquote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef C10H14N2 het volgende:
Wie het begin van die zwarte rand eromheen heeft gemaakt:![]()
Moeten we volhouden, het logo springt er hierdoor veel meer uit!
Ze gebruiken de halve OPquote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef roel26 het volgende:
Onze tool gebruiken ze inmiddels ook al bij themeparks.nl
ONTDEKKING: jij hebt het topic niet gelezen.quote:Op maandag 4 september 2006 23:51 schreef Adfundum het volgende:
ONTDEKKING-kje. (misschin was het al ontdekt)
Als je inkt bijna op is: Haal je pen dan niet van het "papier" , de laatste lijn mag je namelijk helemaal afmaken. Daar kun je dus gewoon nog een heel vlak mee volmaken, ook al sta je op 0,1 %.
Zou ook handig zijn als het vierkanttool zo wordt aangepast dat et niet allemaal losse lijnen zijn maar 1 lange lijn (zigzag of als een spiraal. ) zo kunnen we mooi het oranje helemaal afmaken.
als ik in google awf en forum in typ krijg ik het "anime wolken forum"quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:29 schreef UncleSam het volgende:
Kijk wat er staat, Ein Reich ein VIP
ik zie trouwens ook overal AWF staan, een nieuw forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |