Een ban is een status, die alleen is weggelegd voor de echte eikels onder ons.quote:Op maandag 4 september 2006 16:48 schreef EJ404 het volgende:
ik heb VIP tegengewerkt
Ik heb tools gebruikt (sterker nog ik heb ze gemaakt)
Ik heb dat vip schilderij verkloot
en ik heb geen ban?
En een aantal gasten hebben daar onbeperkt inkt...quote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
EJ404, waarom? Wat is de reden? Zij hebben ons juist geholpen, zónder VIP stond het logo er niet meer.
Dat was voordat VIP ons hielp...quote:Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
EJ404, waarom? Wat is de reden? Zij hebben ons juist geholpen, zónder VIP stond het logo er niet meer.
Oke...quote:
Idem!quote:
Ik doe gezellig meequote:
quote:Op maandag 4 september 2006 18:45 schreef Maico1990 het volgende:
I don't get it ??
Je wilt niet dat mensen je eigen logo bekladden, maar je doet het wel bij anderen![]()
![]()
5000? waarvan 200 actieve ledenquote:Op maandag 4 september 2006 18:51 schreef Maico1990 het volgende:
ik denk niet dat die mensen van Kiddiecoaster.nl het leuk vinden als het gebeurt, hetgeen weer wraakacties oplevert, keek net even op die site, 5000 kleuters kunnen veel aanrichten![]()
En datzelfde zal opgaan voor veel andere logo's waarvan er een paar kinderachtige types zijn die ons logo komen verkloten.quote:Op maandag 4 september 2006 19:02 schreef Maico1990 het volgende:
Het merendeel van themepark vind het verkloten van het FOK-Logo enorm kinderachtig, dat er nou een paar Die-Hard Timmie aanbidders zijn, daar kunnen hun niks aan doen
Iets zegt mij dat jij ook een Die-Hard Timmie aanbidder benquote:Op maandag 4 september 2006 19:02 schreef Maico1990 het volgende:
Het merendeel van themepark vind het verkloten van het FOK-Logo enorm kinderachtig, dat er nou een paar Die-Hard Timmie aanbidders zijn, daar kunnen hun niks aan doen
Wat jy wil, maar ik verkloot geen andere logo'squote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij ook een Die-Hard Timmie aanbidder ben![]()
Ik was er eerderquote:Op maandag 4 september 2006 19:09 schreef Piovan het volgende:
Battlefan, flikker op naar Themepark newbie.
Whehequote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij ook een Die-Hard Timmie aanbidder ben![]()
Cyclonist kenker Themepark newb!quote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef Cyclonist het volgende:
Henk's oog ziet er niet al te best meer uit..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |