Van de U weer een O gemaakt, nu de F weer even terugzettenquote:Op maandag 4 september 2006 09:53 schreef B.A.Trix het volgende:
Er staat nu PUK!![]()
Kan helaas zelf niets meer herstellen, heb ik vanmorgen allemaal al opgebruikt.![]()

Het onderste streepje zou een stuk korter kunnen, maar eigenlijk vind ik het al lang best als het op een F lijktquote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Foeske het volgende:
Hoe moet de F? Moeten de twee "armen" even lang zijn of de onderste korter? Dan weet ik hoe ik moet repareren...

Nou ja, ik laat de keuze wel over aan anderen. Met mijn 63%quote:Op maandag 4 september 2006 10:08 schreef Blame het volgende:
[..]
Het onderste streepje zou een stuk korter kunnen, maar eigenlijk vind ik het al lang best als het op een F lijkt

Heb ik hem net korter gemaakt...quote:Op maandag 4 september 2006 10:11 schreef Foeske het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat de keuze wel over aan anderen. Met mijn 63%ga ik wel wat oranje oranje maken ofzo...

Ow, heb ik niet gezien. Maar ik was boven in de O aan het werken, wat oranje en rood herstellen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:16 schreef Dromer het volgende:
D'r heeft een of andere idioot 'hoi foeske' in het weg te halen stukje F gezet.
ff weghalen maar

Je hoeft mij niet te helpen, ik ben inmiddels door mijn inkt heenquote:Op maandag 4 september 2006 10:28 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ow, heb ik niet gezien. Maar ik was boven in de O aan het werken, wat oranje en rood herstellen.
Maar Blame, ik vind het prima als tie korter is hoor. Vanwaar dat boze gezichtje? Of had ik jou mee moeten helpen? Ik zal daar anders nog wel even wat oranje herstellenZo goed?

Lukt mij vaak ook niet. Maar als je de actie een paar keer achter elkaar uitvoert lukt het soms wel. Na een keer of 4 heb ik meestal wel ongeveer de goede kleur.quote:Op maandag 4 september 2006 10:36 schreef Dromer het volgende:
Met vierkant-tool wat oranje opgeschoond. Ik krijg overigens niet precies de goede kleur oranje. (met kleur-tool) Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Ow, bestaat er ook zo'n tool? Die heb ik helemaal gemist geloof ik. Staat die ook in de op? Dat klinkt een stuk makkelijker...quote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef EJ404 het volgende:
welke kleurtool gebruik je? die van mij (5 ingestelde kleuren waar je uit kan kiezen) of die andere?

die andere dus.. waar kan ik die van jou vinden?quote:Op maandag 4 september 2006 10:48 schreef EJ404 het volgende:
welke kleurtool gebruik je? die van mij (5 ingestelde kleuren waar je uit kan kiezen) of die andere?

quote:Op maandag 4 september 2006 11:00 schreef EJ404 het volgende:
als het goed is niet meer (6)
ik heb mijn tools van het internet gehaald

jij dacht dat ze het fok-logo met rust gingen laten?quote:Op maandag 4 september 2006 12:18 schreef Repeat het volgende:
zitten ze weer overal te krassen in het wit

Mee eensquote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef roel26 het volgende:
En kijk dan wat de kids van themepark met ons logo willen doen!![]()
Wanneer ze het voor elkaar krijgen om een plaats op drawball te bemachtigen, ben ik voor het onmiddelijk vernietigen van dat logo![]()
![]()

die allemaal op het zelfde ip werkenquote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef sk888er het volgende:
Ok op school wat geprobeerd, in 4 verschillende lokalen allemaal 15% nu morgen op verschillende pc in het zelfde lokaal proberen![]()
Als ik op alle pc's kan drawballen dan heb ik honderden pc's tot mn beschikking![]()

Nee dus, hier heeft iedereen een eigen extern IP-adres. Die verandert echter wel de volgende dag, dus meer dan 15% krijg ik hier nietquote:Op maandag 4 september 2006 14:27 schreef Poppetjuh het volgende:
[..]
die allemaal op het zelfde ip werken![]()

gewooon meteen alt-tabben naar explorer. werkt altijd.quote:Op maandag 4 september 2006 13:46 schreef dubidub het volgende:
Ik ben ook voor![]()
Was ik net 'Kurwa', Pools voor hoer, aan het weghalen in de F, ik vierkant tool opgestart, laat ik hem tekenen, heeft er al iemand een vierkant neergeplempd, is dat ding verdomme te laat om ff te refreshen8% inkt weg

Ehm, wtf?quote:Op maandag 4 september 2006 15:33 schreef aaipod het volgende:
ER STAAT TOCH DON'T MESS THIS UP SUKKEL

Thuis heb ik mijn ban 'verdiend' door VIP een beetje tegen te werken.quote:Op maandag 4 september 2006 16:44 schreef EJ404 het volgende:
hoe kun je nou geband worden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |