SPECHTquote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef politiemelk het volgende:
KNAKER!
Die gasten hebben ons al een keer in een paar uurtjes weggevaagd, hun eigen logo krijgen ze in een paar uurtjes weer 100%, dus ik zie er het nut niet van in.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef aaipod het volgende:
Zullen we binnekort VIP eens goed verneuke? Doen ze ook bij ons? Het hele ding mooi roze maken ofzo deze woensdag?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef aaipod het volgende:
Zullen we binnekort VIP eens goed verneuke? Doen ze ook bij ons? Het hele ding mooi roze maken ofzo deze woensdag?
Waarom zouden we geen ruzie willen? En wat hebben we aan ze te danken?quote:Op maandag 4 september 2006 00:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
![]()
Niet doen dus. Misschien moet je het topic wat meer volgen om te weten dat we ten eerste best wat aan VIP te danken hebben en dat we ten tweede geen ruzie met hen willen...
Ik heb ook wat kanker-teksten verwijderd zojuist en rechtsboven in de F wat zwart hersteld. Wel grappig als je iemand anders hetzelfde groen in het rood ziet verwijderen![]()
We hebben het VIP logo al een x weggevaagd. Toen hebben zij in een uurtje ons logo bijna helemaal weggevaagd en dat van hun zelf terug gezet.quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef aaipod het volgende:
[..]
Waarom zouden we geen ruzie willen? En wat hebben we aan ze te danken?
Ik ben net bezig geweest met het rood en oranje te herstellen. Het gaat alleen heeeeeeeeeel langzaam. Weet niet of meer mensen daar last van hebben?? Ik ga iig morgen wel weer ff verder want nu duurt het te lang voordat ik een stukje gedaan heb..quote:Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef Cityfm het volgende:
De lijnen van de F zijn linksboven weer hersteld door mij en iemand anders. Nu het rood nog?? wie?
Ik heb net even die site zitten bekijken.. ze willen het hele logo met z'n allen weghalen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:19 schreef Cityfm het volgende:
Ik zie veel thempark.nl voorbij komen....
Ja...quote:Op maandag 4 september 2006 00:50 schreef minthy het volgende:
Volgens mij wil iemand er POK! van maken![]()
Nou vooruit, omdat jij het zo lief vraagt.quote:Op maandag 4 september 2006 01:11 schreef Cityfm het volgende:
Het is de bedoeling dat je het FOK! logo in stand houdt, niet je eigen naam ertussen gaat kalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |