BS...quote:Op zondag 3 september 2006 19:00 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Gonintendo kills Fok @ 20.00 GMT![]()
Iemand heeft het al weggehaald en ik heb er maar KOREA! bijgezetquote:Op zondag 3 september 2006 19:28 schreef Adfundum het volgende:
en weer is het vip-logo vernield en heeft iemand een fok visite-kaartje achtergelaten.
zo wordt het nooit wat.
Whehehehe.. Wel vreemd idd dat er niemand op het forum van gonintendo erover rept.. Over 10 mins. zullen we het weten..quote:Op zondag 3 september 2006 19:38 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig natuurlijk, maar als het onze relaties met VIP goed houdt, dan moet het maar![]()
Weet ik!!! Ik heb hem al aangepast als je de rar nu download zit de goede versie erbij!!!quote:Op zondag 3 september 2006 19:29 schreef C10H14N2 het volgende:
Jos ik heb de tool al een tijdje terug gemailt. Zeg t hier maar even voor het geval dat je het niet door had
Logo ziet er goed uit trouwens! Beste sinds tijden.
Nog wel maar ik blijf bezig met van de u weer een o te maken. Inkt is weer op dus hopen dat de aanval nog even uitblijft.quote:Op zondag 3 september 2006 19:29 schreef C10H14N2 het volgende:
Logo ziet er goed uit trouwens! Beste sinds tijden.
Die staat er al een tijdje, klik maar eens terug in de history.quote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef Poppetjuh het volgende:
Euh... dudes, volgens mij komt er een enorme huge-motherfocker vlag aan boven in de ball, of zie ik het verkeed? (rood + wit) zie het niet terug in oudere screenshots...
20:00 GMT slimpiequote:Op zondag 3 september 2006 20:39 schreef dubidub het volgende:
Poppetje, die staat er al heel lang. En wordt al heel lang ondergekliedert
BTW: Crisis averted, er is om 20.00 geen aanval op het FOK!logo geweest
Ikke.quote:Op zondag 3 september 2006 20:47 schreef A.Powers het volgende:
wie zat er net ook "fok.nl is stom"weg te poetsen
Skwuig is al verkast, en skwuig is lief en vernielt niets van anderenquote:Op zondag 3 september 2006 19:38 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Iemand heeft het al weggehaald en ik heb er maar KOREA! bijgezet
EDIT: Overigens kun je er ook Skwuig bijzetten. Die zijn er onder bezig en schijnen het ook niet zo op VIP te hebben![]()
![]()
![]()
Wel een beetje lullig natuurlijk, maar als het onze relaties met VIP goed houdt, dan moet het maar![]()
21:00 uur in NL dus.quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef Adfundum het volgende:
[..]
22:00 uur in NL dus. Ben benieuwd.
The UK is on British Summer Time which is an hour ahead of GMTquote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Adfundum het volgende:
[..]
* Adfundum mompelt iets over zomertijd enzo...
http://wwp.greenwichmeantime.com/
Done!quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef dubidub het volgende:
Laten we anders dat KRIJG KANKER bij de ! weghalen, staat wat... netter.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef Jump het volgende:
Als ik dit topic zie, bekijk ik altijd drawball.com eens en herstel ik hier en daar wat
Het grootste is nu wel weg denk ik
Die waar Korea onder staat?quote:Op zondag 3 september 2006 21:39 schreef gohan16 het volgende:
Als we inkt en ijd over hebben, moeten we het [H] logo verwijderen van drawball. Ze zaten gisteren ons logo onder te kliederen met rascistische woorden/zinnen en hakenkruizen.
Strak plan!quote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik ga mrogen denk ik beginnen aan een lief bedankje aan VIP onder het logo.
Basiskleur: Wit
Tekst ''Thank you VIP'': Zwart
Lekker makkelijk, maar toch doeltreffend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |