Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 september 2006 19:44 schreef Piovan het volgende:
Door Themeperk?
No shit Sherlock.quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Piovan het volgende:
Jij bent een Themepark-Mod
Hopenlijk wordt die snel geband.quote:Op maandag 4 september 2006 19:57 schreef Zebbie het volgende:
Er zit weer een of andere mongool hakenkruizen en "heil" op Fok! te krassen![]()
Nopequote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef RoelerMF het volgende:
Kan je dat soort dingen niet ergens melden ofzo?
Hé nu je het zegt...quote:Op maandag 4 september 2006 19:51 schreef Piovan het volgende:
Hoi,
Jij bent een Themepark-Mod
Groetjes,
Thijs Bosma a.k.a. Black Man
Whehe, pwnt... Themepark kneusquote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Hé nu je het zegt...
Binnenkort maar weer eens kijken op dat forum.
Gaat trouwens goed met het logo, mensen![]()
Iets wat ik gemerkt heb wat helpt is gewoon weer uitzoomen nadat je iets bijgewerkt hebt, tot 0%, en hierna ff refreshen. Hierna weer inzoomen en tis weg. Nadeeltje: je bent zo weer een kwartier verder want de site is af en toe zo snel als dikke poep door een trechter...quote:Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Het één na laatste vergrootscherm (66%) 'ververst' wel heel erg laat. Iets wat ik al lang heb verwijderd is daar nog vrij lang zichtbaar.
Vroeg ik me ook al af...quote:Op maandag 4 september 2006 21:21 schreef Repeat het volgende:
wat is dat AWF wat overal geklad wordt
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 4 september 2006 21:26 schreef Foeske het volgende:Hee Impry, medebrabander, ik heb je net op FOK!radio gehoord. Je hebt het weer even mooi onder de aandacht gebracht!
Check m'n postcount danquote:Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe, pwnt... Themepark kneus![]()
.
Classpc themepark kneus...? Slinderneau, newbie!quote:Op maandag 4 september 2006 21:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Check m'n postcount dan
ik ben helemaal geen Themepark kneus
TP gebruikt ook onze tools las ik net. Kunnen hun dus ook zijn, lijkt mij onderhand logischer.quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef TwyLight het volgende:
IEmand van fok is VIP aan het verneuken want ons tooltje word gebruikt.
Mwah, als je die kleurtool gebruikt hoef je verders nergens naar te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 22:31 schreef Barbaaf het volgende:
* Barbaaf meldt zich ook aan
Ik houd me wel bij zwart en wit tot ik die kleuren doorheb
Diekleurtool is helemaal niet nuttig meer wat er staan 100 vershcillende kleuren rood en blauw dus welke is nou de goedequote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, als je die kleurtool gebruikt hoef je verders nergens naar te kijken.
Met die kleurentool kun je de goede selecteren, pannekoekquote:Op maandag 4 september 2006 22:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Diekleurtool is helemaal niet nuttig meer wat er staan 100 vershcillende kleuren rood en blauw dus welke is nou de goede
*meldtquote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef C10H14N2 het volgende:
Wie het begin van die zwarte rand eromheen heeft gemaakt:![]()
Moeten we volhouden, het logo springt er hierdoor veel meer uit!
Ze gebruiken de halve OPquote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef roel26 het volgende:
Onze tool gebruiken ze inmiddels ook al bij themeparks.nl
ONTDEKKING: jij hebt het topic niet gelezen.quote:Op maandag 4 september 2006 23:51 schreef Adfundum het volgende:
ONTDEKKING-kje. (misschin was het al ontdekt)
Als je inkt bijna op is: Haal je pen dan niet van het "papier" , de laatste lijn mag je namelijk helemaal afmaken. Daar kun je dus gewoon nog een heel vlak mee volmaken, ook al sta je op 0,1 %.
Zou ook handig zijn als het vierkanttool zo wordt aangepast dat et niet allemaal losse lijnen zijn maar 1 lange lijn (zigzag of als een spiraal. ) zo kunnen we mooi het oranje helemaal afmaken.
als ik in google awf en forum in typ krijg ik het "anime wolken forum"quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:29 schreef UncleSam het volgende:
Kijk wat er staat, Ein Reich ein VIP
ik zie trouwens ook overal AWF staan, een nieuw forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |