Ja, daar viel ik dus net in...en ik wist dus niet wat de relaties waren.quote:Draaideur gemist? Die was ook geniaal !
Was er al mee bezigquote:Op zondag 3 september 2006 12:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
plaatje in de OP moet nog ff 10 worden
Nope, bij mij ook nietquote:Op zondag 3 september 2006 13:04 schreef Mikkie het volgende:
Wel matig dat de uitzending wel vermeld staat op uitzendinggemist, maar dat ie niet werkt bij het afspelen...
Ik wacht erook op.quote:Op zondag 3 september 2006 13:19 schreef Burbo het volgende:
Ik moet hem nog zien, maar hij staat dus nog niet online?
Dus je hebt wel gekeken?quote:Op zondag 3 september 2006 13:52 schreef Pumatje het volgende:
verschrikkenlijk pauper programma, voor de zwakzinnigen en burgerlijke mensen topvermaak van de bovenste plank, hebben ze wat kijkvoer toch , won't hurt me..
Nou, gezien jouw manier van reageren en schrijfstijl, pas jij precies in de doelgroep die je net zelf opnoemdequote:Op zondag 3 september 2006 13:58 schreef Pumatje het volgende:
natuurlijk heb ik een aflevering meegekregen tot mijn spijt, anders kan ik er ook niets over zeggen.
Bij mensen die er geen flikker aanvinden, maar wel gaan kijken om er dan daarna over te kunnen gaan zitten zaniken, krijg ik altijd het idee dat ze het stiekem wel heel leuk vinden, maar dat niet durven te te geven omdat dat niet cool zou zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 14:05 schreef Wojworshebn het volgende:
En dan die vent die zichzelf zo grappig vindt. En nooit oprot als die zoemer gaat.(ja kijk ook weleens om dan te bedenken hoe slecht het ook al weer was.)
Deed Sara Kroos niet mee?quote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef boneyard het volgende:
gisteren was de beste van dit seizoen.
Jawel, die verneukte de eerste ronde met het 'neuken?'quote:
Niet alleen met de dia-show...met de gedachtenronde moesten ze haar ook flink hebben en toen hielp Ruben v/d M. ook flink mee! "Oeps, nou laat ik ook nog een windje"quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jawel, die verneukte de eerste ronde met het 'neuken?'
Teil was lekker bezig bij de dia ronde over Sara![]()
jeesh, zeur niet eens zo, geld ook voor alle andere die dat hier blijven zeggen / vragen. probeer het gewoon en als het niet lukt hoef je dat niet steeds te zeggen. zodra iemand het wel lukt kun je het hier vast lezen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:45 schreef Burbo het volgende:
Doet hij het nu?
Nee..quote:Op zondag 3 september 2006 15:45 schreef Burbo het volgende:
Doet hij het nu?
OP en AF mag er van mij ook uit, het is nooit écht grappig. En de voorwerpenronde mis ik nu ook welquote:Op zondag 3 september 2006 17:37 schreef wouter1988 het volgende:
Vind het Op en AF met een woord zo fout, veel te druk allemaal!
Jammer dat ze de voorwerpenronde, de allerslechte aller tijden, ik wil graag zien niet elke week erin hebben zitten, daarvoor kijk ik meestal
Ja, maar daar staat de laatste aflevering nog niet opquote:Op zondag 3 september 2006 18:34 schreef Christine het volgende:
Je kunt ze ook gewoon zien op www.tvopjepc.nl.
Klopt, tvopjepc.nl refereert gewoon naar de BNN stream.. Dus dat kan pas als BNN hem online heeft gegooid, en dat is altijd op maandag.quote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat de laatste aflevering nog niet op![]()
*zucht*quote:Op maandag 4 september 2006 10:57 schreef Stansfield het volgende:
Bij mij doet de aflevering van afgelopen zaterdag het nog steeds niet op uitzendiggemist.nl hebben meer mensen dat?
Say what?? Gooi dat stukje tekst is eens door een vertaler...quote:Op maandag 4 september 2006 15:33 schreef Stansfield het volgende:
Dat blijft altijd super irritant.
Zetten ze wel zomerzin, want elk graf heeft zijn verhaal en urbanus erop. Programma's die alleen bejaarden kijken die toch niet internetten maar de lama's doen ze dan niet gelijk. Hoe irritant.
Wat jij zegt.quote:Op maandag 4 september 2006 10:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Kan hem nog steeds niet terug kijken... de links op www.tvopjepc.nl naar aflevering 4 staan er nu wel, maar 't is hier harstikke dood![]()
En wat is volgens jou een top programma op de nederlandse televisie?quote:Op zondag 3 september 2006 13:52 schreef Pumatje het volgende:
verschrikkenlijk pauper programma, voor de zwakzinnigen en burgerlijke mensen topvermaak van de bovenste plank, hebben ze wat kijkvoer toch , won't hurt me..
Hehe, ik ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:12 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Gaat het nog een keer online komen of moet ik wachten tot kerst?
De andere kantquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef Moron het volgende:
Hij staat er vanaf morgen op, net als de vorige keer..
Sjees, niet zo ongeduldig mensen![]()
idd, weinig verandering. Behalve dat je nu zeker weet dat het aan hun ligt..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nu staat er bij tvopje.nl dit bij:
2006 - Aflevering 4 (2 september 2006) NOG NIET WERKZAAM
Neenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:57 schreef Michellee het volgende:
De aflevering van dit weekend is er nog steeds niet?
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef JedaiNait het volgende:
Ik begin ook de toegevoegde waarde van Sara te zien trouwens, de anderen (vooral Tijl) kunnen haar mooi belachelijk maken.
Het komt op zaterdag.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen (in de gids staat morgen, klopt dat) als gast Geert Wilders
![]()
quote:
Hoe krijg ik hem aan de praat? Ik moet aangeven op welke wijze ik hem wil zien, dat heb ik gedaan, en vervolgens gebeurt er niks. Wat doe ik niet goed?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef JedaiNait het volgende:
Ik heb de aflevering zojuist gezien op de site van de lamas. Helaas wel in erg slechte kwaliteit...
Ik begin ook de toegevoegde waarde van Sara te zien trouwens, de anderen (vooral Tijl) kunnen haar mooi belachelijk maken.
Dat is met het nieuwe uitzendschema veranderd. Nu komt het elke vrijdag om half elf.quote:
Dank u!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Symer het volgende:
Dat is met het nieuwe uitzendschema veranderd. Nu komt het elke vrijdag om half elf.
Tnx. Maar het lukte door iets aan de cookie instellingen te veranderen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Symer het volgende:
Heb je wel op 'Sla op' gedrukt?
Anders kun je onderstaande link in WMP openen:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)amas/bb.20060902.asf
[..]
Dat is met het nieuwe uitzendschema veranderd. Nu komt het elke vrijdag om half elf.
Komt mij ook niet verkeerd uit!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:38 schreef Xilantof het volgende:
Das wel beter!want zaterdagavond heb ik een verjaardag, nu kan ik vrijdaggewoon kijken
Wat heb jij aan je Cookie instellingen veranderd en waar doe je dat?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef Pleun het volgende:
[..]
Tnx. Maar het lukte door iets aan de cookie instellingen te veranderen.
En ook zonder Sara.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat Arie er weer bij is!
Potver!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een beetje offtopic trouwens, maar ik zag dat er morgen een registratie van een show van Arie en Sylvester op tv is.. ook leuk
Oh leuk!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Yolanthe is te gast btw, dan is het sowieso al het kijken waard, wat voor programma het ook is.
Volgens mij is ie beetje kapotquote:
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:47 schreef VinoTinto het volgende:
Triest kutprogramma.
Arme jij... en nu wordt je nog de rest van dit topic achtervolgt omdat deze nu in je AT-list staan...quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:47 schreef VinoTinto het volgende:
Triest kutprogramma.
Jazeker.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef JeroenV het volgende:
Nederland 3 he? Voordat ik mijn recorder verkeerd instel...
Eens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Die Jolantje kan wel geil dansen
Never mind.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:54 schreef Neenetje het volgende:
Ik moet er werkelijk niet eens om glimlachen.
Ik als vrouw zie hier de humor niet in natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:58 schreef BigFire het volgende:
haar allemaal sexy dingen laten doen. precies wat ik ook zou doen
![]()
Niet mee eens..quote:
Yolanthe Cabeau van Kasbergen (Clip Boris en ONM)quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie is die Yolante (???) eigenlijk?
Sara is iig grappiger, en dat zegt genoeg!![]()
Ruben N. is, tenminste wat ik gezien heb, weer leuk![]()
Sara grappig? er?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie is die Yolante (???) eigenlijk?
Sara is iig grappiger, en dat zegt genoeg!![]()
Ruben N. is, tenminste wat ik gezien heb, weer leuk![]()
Ik heb echt continu op de grond gelegen van het lachen. Erg goede aflevering. En Yolanthequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet mee eens..
Alleen dat gedeelte waar ze Yolante (of zoiets) raar lieten doen vond ik slechts om te glimlachen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:38 schreef Curiosity het volgende:
De leukste grap vond ik toen Ruben zijn shirt opentrok en zei " nee ik heb geen sixpack, maar een beertender".![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef Repeat het volgende:
Goeie god zeg, ben blij dat ik gekeken heb
Waarom wist ik vantevoren dat Yolanthe iets met GTST zou gaan verzinnen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:42 schreef cosmick het volgende:
Dat stukje waarin ze de slechtste scenes in GTST speelden vond ik ook wel geinig.
Tijlquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:56 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Tijl![]()
Stukje met Ruben N, dat hij zogenaamd naar adem snakte, vond ik ook briljant gedaan, perfecte timing
Viel me ook erg op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef waterreus23 het volgende:
Heb me ook enorm rot gelachen, en wat had Tijl een zweetplekken zeg onder zijn oksels.
Ja mij ook. Maar ben ik dan de enige die veel minder moest lachen om de laatste 2 afleveringen dan om de vorige afleveringen?quote:
Staat gewoon op Uitzendinggemist hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef MoChe het volgende:
komt zeker maandag pas online?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:24 schreef pberends het volgende:
Die onderkinnen van Sara zijn nog het meest hilarisch.
Erg mooi jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ruben als Donald Duck, geweldig![]()
Ik vond de laatste 2 afleveringen juist het minst grappigst.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:16 schreef Haunter het volgende:
Ik vond dit toch wel de grappigste aflevering van die seizoen tot nu toe
Dat dacht ik dus ook... en nu heb ik het dus gisteren ook gemist!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Leuke aflevering, ik keek voor de gein, omdat ik dacht dat 't een herhaling zou zijn van afgelopen zaterdag, maar het bleek dus een compleet nieuwe aflevering, Ik vond iedereen erg sterk...
Ja want vooral met sara is dat een erg goede combiquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Echt jammer dat Arie er bijna nooit is..
Ik vond 't ook wel lachen, maar ik vond 't jammer dat vrij veel van de show in beslag werd genomen door het feit dat Yolanthe 'n lekker ding isquote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja want vooral met sara is dat een erg goede combi
Die van "uit de kast komen" vond ik wel een aardige.quote:Op zondag 10 september 2006 13:32 schreef Airelle het volgende:
Kon Yolante nou serieus niet drie dingen achter elkaar onthouden?.
En de grappen van Sara Kroos waren dus echt niet grappig, helemaal niet aangezien ze zelf zo stom is als een koe.
Er zijn er wel meer geweest die dat niet konden.quote:Op zondag 10 september 2006 13:32 schreef Airelle het volgende:
Kon Yolante nou serieus niet drie dingen achter elkaar onthouden?.
quote:Op zondag 10 september 2006 13:56 schreef arneaux het volgende:
Yolante zag er echt gewoon lekker uit.
check je verbinding anders ff, bij mij deed ie het perfect..quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het net ff geprobeerd op uitzendinggemist, maar hij loopt niet echt lekker door...
Super-irritant![]()
Jolanda uit Ondermorgen is weg.quote:Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
Yolanthe
(overigens zijn de verbasteringen op haar naam in dit topic echt verschrikkelijk)
Dat was wel grappig jaquote:
Dat deed ik. Ik moet alleen nog het moordspel bekijkenquote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Loontjah het volgende:
Je kunt hem ook via de site van de lama's bekijken...
www.delamas.nl
Nu deed ie het idd wel lekker...quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
check je verbinding anders ff, bij mij deed ie het perfect..
Leuke aflevering!
Wijvennijd. Geeft niks hoor meid.quote:
Sara is dan ook ongrappig. Ze kan probeert t alleen met sexistische en rasistische grappen, verder zit er niets in.quote:Op maandag 11 september 2006 16:58 schreef Smeich het volgende:
Ja, heeft Sara ook een handje van
Idd, ik vind haar in de meeste afleveringen maar gemeen en een beetje boersquote:Op maandag 11 september 2006 18:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sara is dan ook ongrappig. Ze kan probeert t alleen met sexistische en rasistische grappen, verder zit er niets in.
Je moet heeeeel lang wachten, bij mij werkte 'ie pas na een kwartier ofzo (toen ik allang vergeten was dat ik 'm had aangeklikt en het venster toevallig vergeten was te sluiten).quote:
Via uitzendinggemist.nl en dan moet je een kwartier wachten ofzo. Ga intussen iets anders doen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef TeleluvR het volgende:
Geen enkele link doet het, niet via lamas.nl/bnn.nl en ook niet via uitzendinggemist.nl...![]()
Iemand een directe link?
Ook deze link blijft bij mij continu 'waiting' aangeven. Klotefilmpjes overal. Toen realplayer ook nog van toepassing was had ik echt nooit problemen.quote:
Nee, ik vond dit de minste aflevering tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja mij ook. Maar ben ik dan de enige die veel minder moest lachen om de laatste 2 afleveringen dan om de vorige afleveringen?
Hehe, ja, prachtige uitspraak!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:31 schreef Smeich het volgende:
Net weer gekeken.. prachtige aflevering toch wel!
"een lekker wijf is nog geen glas bier"![]()
Je zat te dicht op je beeldbuis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:56 schreef funrider het volgende:
moet m nog zien van afgelopen weekend. .
had eerder poging gedaan te kijken maar kwaliteit van uitzendinggemist was rete slechts ineens ondanks dat ie op hoogste kwaliteit stond.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Je zat te dicht op je beeldbuis.
Als dat zo is dan ben ik reuze benieuwd naar hoe soepeltjes hij mee doet...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Echt?
Heb ik allang verteld hier in dit topicquote:Op woensdag 13 september 2006 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hmmm, komende vrijdag Geert Wilders.![]()
Ja stond me vaag iets van bij, maar zag het toevallig op tv.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb ik allang verteld hier in dit topic![]()
![]()
Ik zag net een voorstukje bij dat spel en hij lachte.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Xilantof het volgende:
Of met het eerste spel "verboden te lachen"volgens mij heb ik Wilders nog nooit zien lachen
Dan wil ik niet weten wat ie op dat moment verder nog aan 't doen wasquote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zag net een voorstukje bij dat spel en hij lachte.![]()
![]()
![]()
Jippie.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:41 schreef Xilantof het volgende:
Bij Pauw en Witteman zegt Sarah (is nu te gast) dat ze gaat stoppen met de Lama's.
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:41 schreef Xilantof het volgende:
Bij Pauw en Witteman zegt Sarah (is nu te gast) dat ze gaat stoppen met de Lama's.
Ze vind het haar ding niet. Maar er werden ook nog wat vragen gesteld over het feit of ze zich " een accesoire voelde" ... toen deed ze beetje raar, maar ze zei van niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En waarom dan?
Ik heb net de laatst paar minuten gezien en ik zat me alweer aan haar te ergeren. Ze probeerde steeds grappig te doen.Niet dat er echt op werd gereageerd....
![]()
het seizoen is net nog maar begonnen en ze had het over 'binnenkort'...ik denk dus niet dat ze het seizoen afmaakt...quote:Op donderdag 14 september 2006 00:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ze vind het haar ding niet. Maar er werden ook nog wat vragen gesteld over het feit of ze zich " een accesoire voelde" ... toen deed ze beetje raar, maar ze zei van niet.
En ik denk dat ze dit seizoen nog wel afmaakt.
We zullen zien...hopelijk dan voortaan elke week Arie erbij!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
het seizoen is net nog maar begonnen en ze had het over 'binnenkort'...ik denk dus niet dat ze het seizoen afmaakt...
En ik denk he, dat Geert best wel een humoristiche droogkloot is. Geert + Ruben N. kan wel eens heel erg grappig worden
Dat doet ze juist altijd zelf. Domme grappen maken over sex of over de mooie vrouwelijke gast dat ze nooit eet of dom is.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Tovaho het volgende:
van medialog.nl:
---
Sara Kroos stopt met het BNN-programma De Lama’s. De cabaretière wil zich geheel gaan toeleggen op het theater, maar laat tussen de regel door weten dat het niet makkelijk is om als vrouw tussen de Lama-mannen te moeten werken.
Lees verder >>
Kroos stop om meerdere redenenmaar de hoofdreden is dat het mooi geweest is. Mijn grote liefde is het theater, daar hoor ik ook echt thuis en daar kan ik veel meer van mezelf in kwijt.
Ook voelde Kroos zich niet meer geheel thuis in het programma. Het blijft, al is dat niet de reden dat ik wegga, een heikele kwestie om als vrouw tussen komische mannen te staan omdat mannen veel meer gericht zijn op scoren, snel zijn en geen diepere betekenis: het format van de Lama’s. Alleen in dat format blijk ik steeds minder te passen omdat ik meer wil zeggen en langer de tijd wil hebben om dingen uit te werken.
Jammer voor het BNN-programma dat de enige vrouw in het gezelschap vertrekt.
Overigens wekte Kroos de woede van vele kijkers met haar optreden in de talkshow en vooral de manier waarop ze Johan Vlemmix aanviel. In haar gastenboek komen tal van kritsche reacties binnen waarop Kroos als enige reactie kwijt wil: Na alle reacties in het gastenboek, wil ik slechts één onduidelijkheid toelichten over de uitzending van gisteren. Dhr. Vlemmix en ik hebben elkaar na de uitzending nog gesproken en hij was niet gekwetst of beledigd door mij. Wij zijn goed uit elkaar gegaan. Ik zal verder niet ingaan op deze uitzending of de felle reacties/verwensingen hierna.
---
Gezien de reacties hier, is niet iedereen even rouwig....
dat zat ik mij gister ookal af te vragenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat doet ze juist altijd zelf. Domme grappen maken over sex of over de mooie vrouwelijke gast dat ze nooit eet of dom is.
okay, dat is wel weer kansloosquote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef THCees het volgende:
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opzouten
Sara Kroos je bent niet grappig
ik heb de TV helaas vlak ervoor uitgezet, maar ik naar wat ik hoorde vanmorgen zat ze hem een beetje af te zeiken met opmerkingen als 'je bent echt gek' o.i.d. Hem niet uit laten praten, er telkens met zinloze (niet!) grappige opmerkingen er door heen lopen wauwelen....enfin, zoals ze altijd doet, dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef JeroenV het volgende:
Wat was er met Vlemmix dan?
weet je wie ook cool zou zijn? Jan-Jaap van der Walquote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zullen zien...hopelijk dan voortaan elke week Arie erbij!![]()
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
nieuw programma van ruben nicolai = rat van fortuin?
Heeft zijn eigen succesvolle theatershow Arie en Sylvester, daar moet hij ook tijd voor vrij makenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom is Arie geen vaste waarde normaal?
Misschien dat ik het niet begrijp, maar heeft Sara Kroos dit over Ruben N. gezegd als steek onder water ofzo? Dus dat ze de meeste problemen had met Ruben Nicolaï?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
nieuw programma van ruben nicolai = rat van fortuin?
Ow, leuk! Alhoewel... geen garantie voor succes aangezien MM Huijbregts ook geweldig was in DWHN, maar in zijn eigen programma niet echt uit de verf kwam. Maar zeker een kansje waard!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
nee, ruben heeft nieuw programma erbij, dit heeft niks met sara te maken
Je hebt geluk dat dit topic nog maar 11 posts nodig heeft.... anders bleef het veel langer in je active topic lijst zwevenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Ik dacht dat Geert Wilders te gast was? (werd eerder gemeldt in dit topic?)quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:03 schreef DemonRage het volgende:
Woeii... zometeen Arie weer in de race. En ik geloof dat de gastlama een uit de flop "kannibalen" is.
Edo van de Cash Cab, die is meestal wel grappig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:03 schreef DemonRage het volgende:
Woeii... zometeen Arie weer in de race. En ik geloof met die ene gast uit de flop "kannibalen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |