Via uitzendinggemist.nl en dan moet je een kwartier wachten ofzo. Ga intussen iets anders doen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef TeleluvR het volgende:
Geen enkele link doet het, niet via lamas.nl/bnn.nl en ook niet via uitzendinggemist.nl...![]()
Iemand een directe link?
Ook deze link blijft bij mij continu 'waiting' aangeven. Klotefilmpjes overal. Toen realplayer ook nog van toepassing was had ik echt nooit problemen.quote:
Nee, ik vond dit de minste aflevering tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja mij ook. Maar ben ik dan de enige die veel minder moest lachen om de laatste 2 afleveringen dan om de vorige afleveringen?
Hehe, ja, prachtige uitspraak!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:31 schreef Smeich het volgende:
Net weer gekeken.. prachtige aflevering toch wel!
"een lekker wijf is nog geen glas bier"![]()
Je zat te dicht op je beeldbuis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:56 schreef funrider het volgende:
moet m nog zien van afgelopen weekend. .
had eerder poging gedaan te kijken maar kwaliteit van uitzendinggemist was rete slechts ineens ondanks dat ie op hoogste kwaliteit stond.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Je zat te dicht op je beeldbuis.
Als dat zo is dan ben ik reuze benieuwd naar hoe soepeltjes hij mee doet...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Echt?
Heb ik allang verteld hier in dit topicquote:Op woensdag 13 september 2006 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hmmm, komende vrijdag Geert Wilders.![]()
Ja stond me vaag iets van bij, maar zag het toevallig op tv.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb ik allang verteld hier in dit topic![]()
![]()
Ik zag net een voorstukje bij dat spel en hij lachte.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Xilantof het volgende:
Of met het eerste spel "verboden te lachen"volgens mij heb ik Wilders nog nooit zien lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |