quote:Op zondag 10 september 2006 13:56 schreef arneaux het volgende:
Yolante zag er echt gewoon lekker uit.
check je verbinding anders ff, bij mij deed ie het perfect..quote:Op zondag 10 september 2006 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het net ff geprobeerd op uitzendinggemist, maar hij loopt niet echt lekker door...
Super-irritant![]()
Jolanda uit Ondermorgen is weg.quote:Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
Yolanthe
(overigens zijn de verbasteringen op haar naam in dit topic echt verschrikkelijk)
Dat was wel grappig jaquote:
Dat deed ik. Ik moet alleen nog het moordspel bekijkenquote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Loontjah het volgende:
Je kunt hem ook via de site van de lama's bekijken...
www.delamas.nl
Nu deed ie het idd wel lekker...quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
check je verbinding anders ff, bij mij deed ie het perfect..
Leuke aflevering!
Wijvennijd. Geeft niks hoor meid.quote:
Sara is dan ook ongrappig. Ze kan probeert t alleen met sexistische en rasistische grappen, verder zit er niets in.quote:Op maandag 11 september 2006 16:58 schreef Smeich het volgende:
Ja, heeft Sara ook een handje van
Idd, ik vind haar in de meeste afleveringen maar gemeen en een beetje boersquote:Op maandag 11 september 2006 18:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sara is dan ook ongrappig. Ze kan probeert t alleen met sexistische en rasistische grappen, verder zit er niets in.
Je moet heeeeel lang wachten, bij mij werkte 'ie pas na een kwartier ofzo (toen ik allang vergeten was dat ik 'm had aangeklikt en het venster toevallig vergeten was te sluiten).quote:
Via uitzendinggemist.nl en dan moet je een kwartier wachten ofzo. Ga intussen iets anders doen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef TeleluvR het volgende:
Geen enkele link doet het, niet via lamas.nl/bnn.nl en ook niet via uitzendinggemist.nl...![]()
Iemand een directe link?
Ook deze link blijft bij mij continu 'waiting' aangeven. Klotefilmpjes overal. Toen realplayer ook nog van toepassing was had ik echt nooit problemen.quote:
Nee, ik vond dit de minste aflevering tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja mij ook. Maar ben ik dan de enige die veel minder moest lachen om de laatste 2 afleveringen dan om de vorige afleveringen?
Hehe, ja, prachtige uitspraak!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:31 schreef Smeich het volgende:
Net weer gekeken.. prachtige aflevering toch wel!
"een lekker wijf is nog geen glas bier"![]()
Je zat te dicht op je beeldbuis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:56 schreef funrider het volgende:
moet m nog zien van afgelopen weekend. .
had eerder poging gedaan te kijken maar kwaliteit van uitzendinggemist was rete slechts ineens ondanks dat ie op hoogste kwaliteit stond.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Je zat te dicht op je beeldbuis.
Als dat zo is dan ben ik reuze benieuwd naar hoe soepeltjes hij mee doet...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Echt?
Heb ik allang verteld hier in dit topicquote:Op woensdag 13 september 2006 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hmmm, komende vrijdag Geert Wilders.![]()
Ja stond me vaag iets van bij, maar zag het toevallig op tv.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb ik allang verteld hier in dit topic![]()
![]()
Ik zag net een voorstukje bij dat spel en hij lachte.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Xilantof het volgende:
Of met het eerste spel "verboden te lachen"volgens mij heb ik Wilders nog nooit zien lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |