Ik heb echt continu op de grond gelegen van het lachen. Erg goede aflevering. En Yolanthequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet mee eens..
Alleen dat gedeelte waar ze Yolante (of zoiets) raar lieten doen vond ik slechts om te glimlachen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:38 schreef Curiosity het volgende:
De leukste grap vond ik toen Ruben zijn shirt opentrok en zei " nee ik heb geen sixpack, maar een beertender".![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef Repeat het volgende:
Goeie god zeg, ben blij dat ik gekeken heb
Waarom wist ik vantevoren dat Yolanthe iets met GTST zou gaan verzinnen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:42 schreef cosmick het volgende:
Dat stukje waarin ze de slechtste scenes in GTST speelden vond ik ook wel geinig.
Tijlquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:56 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Tijl![]()
Stukje met Ruben N, dat hij zogenaamd naar adem snakte, vond ik ook briljant gedaan, perfecte timing
Viel me ook erg op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef waterreus23 het volgende:
Heb me ook enorm rot gelachen, en wat had Tijl een zweetplekken zeg onder zijn oksels.
Ja mij ook. Maar ben ik dan de enige die veel minder moest lachen om de laatste 2 afleveringen dan om de vorige afleveringen?quote:
Staat gewoon op Uitzendinggemist hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef MoChe het volgende:
komt zeker maandag pas online?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:24 schreef pberends het volgende:
Die onderkinnen van Sara zijn nog het meest hilarisch.
Erg mooi jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ruben als Donald Duck, geweldig![]()
Ik vond de laatste 2 afleveringen juist het minst grappigst.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:16 schreef Haunter het volgende:
Ik vond dit toch wel de grappigste aflevering van die seizoen tot nu toe
Dat dacht ik dus ook... en nu heb ik het dus gisteren ook gemist!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Leuke aflevering, ik keek voor de gein, omdat ik dacht dat 't een herhaling zou zijn van afgelopen zaterdag, maar het bleek dus een compleet nieuwe aflevering, Ik vond iedereen erg sterk...
Ja want vooral met sara is dat een erg goede combiquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Echt jammer dat Arie er bijna nooit is..
Ik vond 't ook wel lachen, maar ik vond 't jammer dat vrij veel van de show in beslag werd genomen door het feit dat Yolanthe 'n lekker ding isquote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja want vooral met sara is dat een erg goede combi
Die van "uit de kast komen" vond ik wel een aardige.quote:Op zondag 10 september 2006 13:32 schreef Airelle het volgende:
Kon Yolante nou serieus niet drie dingen achter elkaar onthouden?.
En de grappen van Sara Kroos waren dus echt niet grappig, helemaal niet aangezien ze zelf zo stom is als een koe.
Er zijn er wel meer geweest die dat niet konden.quote:Op zondag 10 september 2006 13:32 schreef Airelle het volgende:
Kon Yolante nou serieus niet drie dingen achter elkaar onthouden?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |