Ik vraag het jou. Ik ben benieuwd naar jouw persoonlijk uitleg. Je kunt me prima in je eigen woorden uitleggen wat er allemaal niet klopt aan de instorting en de officiele lezing daarvan, ik ga er dan vanuit dat je dan ook zelf een mening hebt over hoe het dan wel heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:32 schreef Bregalad het volgende:
Print deze gewoon eens een keer uit en lees het op je gemak.
Dit staat alleen maar vol met wetenschappelijke feiten. Serieuze materie, geen theorieën gedoe.
Why Indeed Did the WTC Buildings Collapse?
by Steven E. Jones, Ph.D.
quote:Print deze gewoon eens een keer uit en lees het op je gemak.
Dit staat alleen maar vol met wetenschappelijke feiten. Serieuze materie, geen theorieën gedoe.
Dus hoe zijn die torens dan wel ingestort?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Bregalad het volgende:
Dan kom ik weer uit op mijn eerste punt:
------------------------------------------------------------------
Was de instorting van de Twin Towers op 11 september een “inside job”? Zo nee, hoe is het dan mogelijk dat die 110 verdiepingen net zo snel naar beneden kwamen als een van het dak gegooide baksteen nodig gehad zou hebben om de grond te bereiken, namelijk 10 seconden?
Dat is 11 etages per seconde. Hoeveel tijd hebben elf op elkaar neerploffende betonnen vloeren nodig om elkaar te verpletteren? In elk geval meer dan een seconde, zou men denken. Je kunt niet eens plofplofplofplofplofplofplofplofplofplofplof zèggen in één seconde. Anders gezegd: elke betonnen vloer heeft slechts 0,09 seconde de tijd gehad om het: (a) te begeven, (b) een meter of 3 naar beneden te vallen, en (c) zijn benedenbuurman te laten bezwijken. Zo’n sterk staaltje is alleen mogelijk als er een demolition squad aan te pas is gekomen, oftewel: als een gebouw met explosieven wordt opgeblazen.
Logisch Nadenken is voldoelde.
Pannekoekentheorie is grote onzin.
En moet ik nou 6 uur lang een topic gaan typen om mijn mening te vertellen over 9/11? Zodat jullie uiteindelijk toch "nee onzin" roepen?....puur alleen maar omdat jullie het niet WILLEN geloven?
Met Thermitequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:36 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus hoe zijn die torens dan wel ingestort?
Ja het is werkelijk schitterend dat het allemaal ergens beschreven staat, maar ik ben toch echt benieuwd naar jouw persoonlijke mening plus onderbouwing. Want daar gaat het volgens mij om in een discussie, persoonlijke meningen en onderbouwingen. Prima dat je zoiets ondersteund met een linkje, maar het is je persoonlijke mening wat ik wil horen en waar ik het meest mee kan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef Bregalad het volgende:
[..]
Met Thermite
Nogmaals, hierin staat het allemaal goed beschreven, lees het eens een keer op je gemak.
Volgens mij heb ik het bij een ander gebouw wel eens zien gebeuren in een docu en dat ging ook supersnel. En waarom ook niet, zodra er een paar verdiepingen zijn gesneuveld is het zoveel gewicht dat niets het nog tegen kan houden. Opblazen? mischien maar waarom zou je dat willen doen met het grote gevaar van ontdekking, het valt tenslotte wel een beetje op als je efkens gaten gaat zitten boren om de explosieven te plaatsen. Ik stel me ook voor dat dat ook een beetje zichtbaar is op de beeldenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Bregalad het volgende:
Was de instorting van de Twin Towers op 11 september een “inside job”? Zo nee, hoe is het dan mogelijk dat die 110 verdiepingen net zo snel naar beneden kwamen als een van het dak gegooide baksteen nodig gehad zou hebben om de grond te bereiken, namelijk 10 seconden?
Dat is 11 etages per seconde. Hoeveel tijd hebben elf op elkaar neerploffende betonnen vloeren nodig om elkaar te verpletteren? In elk geval meer dan een seconde, zou men denken. Je kunt niet eens plofplofplofplofplofplofplofplofplofplofplof zèggen in één seconde. Anders gezegd: elke betonnen vloer heeft slechts 0,09 seconde de tijd gehad om het: (a) te begeven, (b) een meter of 3 naar beneden te vallen, en (c) zijn benedenbuurman te laten bezwijken. Zo’n sterk staaltje is alleen mogelijk als er een demolition squad aan te pas is gekomen, oftewel: als een gebouw met explosieven wordt opgeblazen.
Pannekoekentheorie is grote onzin.
En moet ik nou 6 uur lang een topic gaan typen om mijn mening te vertellen over 9/11? Zodat jullie uiteindelijk toch "nee onzin" roepen?....puur alleen maar omdat jullie het niet WILLEN geloven?
Wat jij hier beweert is totale onzin, leg anders maar eens deze foto uit:quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Bregalad het volgende:
Dat is 11 etages per seconde.
Hoe staan je tegenover de logisch nadenken opmerking na het zien bovenstaande foto, leg dat eens uit met logisch nadenken en de explosieven theorie. Lees voordat je antwoord ook dit even:quote:Hoeveel tijd hebben elf op elkaar neerploffende betonnen vloeren nodig om elkaar te verpletteren? In elk geval meer dan een seconde, zou men denken. Je kunt niet eens plofplofplofplofplofplofplofplofplofplofplof zèggen in één seconde. Anders gezegd: elke betonnen vloer heeft slechts 0,09 seconde de tijd gehad om het: (a) te begeven, (b) een meter of 3 naar beneden te vallen, en (c) zijn benedenbuurman te laten bezwijken. Zo’n sterk staaltje is alleen mogelijk als er een demolition squad aan te pas is gekomen, oftewel: als een gebouw met explosieven wordt opgeblazen.
De pannenkoektheorie is onzin of je wilt het alleen niet geloven? Leg mij dan maar eens uit hoe het kan dat de kern van WTC2 bleef staan terwijl de verdiepingen naar beneden aan het pannenkoeken waren, volgens de explosieven theorie is dat onmogelijk omdat die uitgaat van het opblazen van de kern:quote:Pannekoekentheorie is grote onzin.
Pas op met het roepen van kijk naar de feiten, kijk maar eens naar deze feiten:quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:52 schreef Bregalad het volgende:
Mijn mening is totaal niet relevant betreffende 9/11, je hoeft alleen maar naar de feiten te kijken.
Molten Metal WTC Thermite
Prof. Steven E. Jones about thermite melting WTC-steel
Nee, je bedoelt, je mening is niet relevant omdat je niet eens in je eigen woorden uit een kan zetten hoe de instortingen wel hebben plaatsgevonden. Het enige wat je doet is klakkeloos als een papagaai meningen en 'onderzoeken' van anderen napraten. Hilarisch is dan ook nog dat je het over hebt over 'logisch nadenken'. Hilarisch omdat je niet eens in je eigen woorden kunt verwoorden hoe de instortingen hebben plaatsgevonden. Ik moet dus logisch nadenken, jij kan alles klakkeloos van andere sites kopieren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:52 schreef Bregalad het volgende:
Mijn mening is totaal niet relevant betreffende 9/11, je hoeft alleen maar naar de feiten te kijken.
Molten Metal WTC Thermite
Prof. Steven E. Jones about thermite melting WTC-steel
De verdiepingen klappen op elkaar, lucht tussen de verdiepingen wordt samengeperst en baant zich een weg naar buiten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:12 schreef OpenYourMind het volgende:
Goede bijdrage mouzzer (as always).
Jouw argumenten staan gewoon ijzersterk tegenover de conspiracy wtc theorie.
Het enige waar ik nog vragen over heb zijn de smoke puffs (oorzaak daarvan)
Hehe, zover kwam ik zelf ook nog wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:15 schreef haaahaha het volgende:
[..]
De verdiepingen klappen op elkaar, lucht tussen de verdiepingen wordt samengeperst en baant zich een weg naar buiten.
Die pufs zie je vooral bij een bepaald filmpje van WTC2. Die zijn idd vreemd omdat ze ver onder collapse zitten. Wat is de weg van minste weerstand in het instortende gebouw waardoor die pufs zover lager uit de torens komen? Weg van minste weerstand zijn de liftschachten dus misschien komen die pufs uit verdiepingen waar een bepaalfde liftschacht eindigd. De stofwolk wordt door de enorme luchtdrukverplaatsing van de instorende toren door de liftschachten naar beneden geduwd en heeft geen weerstand van vloeren totdat de schacht eindigd waarna de wolk door de druk horizontaal de weg van de minste weerstand zoekt wat horizontaal over de vloer naar buiten is. Wie heeft er een plattegrond van WTC2 en wil even raampjes tellenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:23 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Hehe, zover kwam ik zelf ook nog wel.
Ik bedoel de smoke puffs die echt ver onder de instorting zaten, alhoewel natuurlijk niet met zekerheid te zeggen is hoerver de instorting binnenin al aan de gang is.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef Bregalad het volgende:
[..]
Met Thermite
Nogmaals, hierin staat het allemaal goed beschreven, lees het eens een keer op je gemak.
9/11Myths, debunking911..wat is dit voor onzin allemaal. jij komt dus met dit soort ongein als tegenargument:quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:04 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Pas op met het roepen van kijk naar de feiten, kijk maar eens naar deze feiten:
http://www.debunking911.com/thermite.htm
Prof. Steven E Jones found evidence of thermite. This isn't true. What Jones found was something which would have been in the debris pile anyway. Sulfur.
http://www.911myths.com/WTCTHERM.pdf
http://www.911myths.com/Sulfur.pdf
Probeer maar op de man te spelen, als dat het enige is dat je kunt doen. Voorspelbaar..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Nee, je bedoelt, je mening is niet relevant omdat je niet eens in je eigen woorden uit een kan zetten hoe de instortingen wel hebben plaatsgevonden. Het enige wat je doet is klakkeloos als een papagaai meningen en 'onderzoeken' van anderen napraten. Hilarisch is dan ook nog dat je het over hebt over 'logisch nadenken'. Hilarisch omdat je niet eens in je eigen woorden kunt verwoorden hoe de instortingen hebben plaatsgevonden. Ik moet dus logisch nadenken, jij kan alles klakkeloos van andere sites kopieren.
Ja je hebt gelijk...Bregalad verteld niet hoe het allemaal gegaan is....en dus zal het officiele 9/11 verhaal wel gewoon kloppen, heeft de Amerikaanse regering niet gelogen, zijn alle tegenbewijzen die er zijn nep, en zijn al deze hoogopgeleide personen die het officiele verhaal niet meer geloven niet goed bij hun hoofd.quote:er klopt geen hol van je argumentatie. Je kan daarnaast niet eens aangeven hoe zaken wel hebben plaatsgevonden.
Kan het niet laten :quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:32 schreef Bregalad het volgende:
[..]
9/11Myths, debunking911..wat is dit voor onzin allemaal. jij komt dus met dit soort ongein als tegenargument:
[afbeelding]
Ja dit ziet er overtuigend uit! 9/11 zal inderdaad wel precies gegaan zijn zoals ze ons vertellen.
Heel die Professer Steven Jones zal wel onzin uitkramen....aan deze foto te zien...![]()
[..]
Probeer maar op de man te spelen, als dat het enige is dat je kunt doen. Voorspelbaar..
[..]
Ja je hebt gelijk...Bregalad verteld niet hoe het allemaal gegaan is....en dus zal het officiele 9/11 verhaal wel gewoon kloppen, heeft de Amerikaanse regering niet gelogen, zijn alle tegenbewijzen die er zijn nep, en zijn al deze hoogopgeleide personen die het officiele verhaal niet meer geloven niet goed bij hun hoofd.
Negeer de feiten in de tussentijd maar..
Dat is dus precies wat je op die filmpjes (loosechange etc) zietquote:Ja dit ziet er overtuigend uit! 9/11 zal inderdaad wel precies gegaan zijn zoals ze ons vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |