ze hadden het over een amerikaans artisten koppel waarbij zij ouder is dan hij. Zegt Sabrina... zoiets als E10 en ik, waarop Semih antwoord..ja, alleen leukerquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wat wat wat zei hij
Ik zit Bobbie Dylan te luisteren namelijk
Ik wil niet in zijn schoenen staan als hij BB uit komt. Ik vermoed dat ie wat vijanden erbij heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:36 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kunnen we dan meteen E10 ook het land niet uitschoppen. Dat is namelijk net zo moeilijk als die turken van hem het land uit te zetten. Wat is het ook domme os. Ik hoop dat hij er nog lang in blijft en daarna, want hij laat iig stof opwaaien![]()
Hij loopt mee met de kampergroepquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef toxikon het volgende:
Ik vind die jeroen niet echt een kamper, meer een surfdude, en die zijn redelijk tolerant zover ik weet.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik wil niet in zijn schoenen staan als hij BB uit komt. Ik vermoed dat ie wat vijanden erbij heeft.
Gister was de uitspraak van E10 over Semi wel op TV te zien, die van " ik jaag hem een kogel door ze kop". Televisiekijkers kunnen dus enigzins verwachten wat voor persoon het is.. ik had als BB de discussie wel laten zien, je weet dat je in het huis zit, en als je wilt dat iets niet uitgezonden wordt, dan moet je het niet zeggen. Big Brother heeft naar mijn mening daar niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze beschermen Etienne kennelijk voor zijn eigen uitspraken.
Zeker weten.... Vanmorgen zij hij al dat hij in het verleden al doodsverwensingen kreeg na een stapavondje....quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik wil niet in zijn schoenen staan als hij BB uit komt. Ik vermoed dat ie wat vijanden erbij heeft.
Da's niet zo slim.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Hij is niet dom, hij hoort alleen bij de groep die dom is![]()
om tijn te quoten die hans teeuwen quote: dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Hij loopt mee met de kampergroep
Kun je nagaan hoeveel mensen op hun werk lopen te streamen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:40 schreef KlootMajoor het volgende:
COS gaat steeds langzamer lopen
Vorig topic is net pas vol en beom geloof ik vanmorgen al
Omdat ik er ook echt geen r*et aan vind als de regie zo nadrukkelijk bepaalde dingen achterhoudt. Het andere groepje zit zeker al een half uur in een - aan het volume te horen naar ik aanneem - verhitte discussie en zij draaien gewoon de camera en het geluid weg. Lekker boeiend dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:40 schreef KlootMajoor het volgende:
COS gaat steeds langzamer lopen
Vorig topic is net pas vol en stamt af van vanmorgen
BB 2006 - Censuur TV
Goed gehoord !quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef rubstar het volgende:
ik hoorde Rik wat zeggen over de discussie, "de een zegt vol is vol de ander is het er niet mee eens, ik wordt er moe van.."
... maar vooral NIET de streams erop zetten hoor..![]()
het is ook zo opvallend.. 2 streams op een stel lege bankenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Omdat ik er ook echt geen r*et aan vind als de regie zo nadrukkelijk bepaalde dingen achterhoudt. Het andere groepje zit zeker al een half uur in een - aan het volume te horen naar ik aanneem - verhitte discussie en zij draaien gewoon de camera en het geluid weg. Lekker boeiend dus.
Ik ben dan ook de laatste die je ongelijk geeftquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Omdat ik er ook echt geen r*et aan vind als de regie zo nadrukkelijk bepaalde dingen achterhoudt. Het andere groepje zit zeker al een half uur in een - aan het volume te horen naar ik aanneem - verhitte discussie en zij draaien gewoon de camera en het geluid weg. Lekker boeiend dus.
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen. Is het een keer interessant, wordt het weggedraaid. Maar ja, wellicht dat we het op de TV gaan zien...quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de laatste die je ongelijk geeft
Zal me niets verbazen dat dat hele BB reeks wat al jaren aan de gang is nu dus stopt, dat dit jaar het laatste is, omdat als het zo doorgaat echt niemand meer kijtk
ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:55 schreef LuQas het volgende:
Begrijp ik het nu goed? De andere groep heeft een vol=vol-discussie en daarom mogen wij dat niet zien?
Welnee dan wordt er gewoon overgeschakelt naar de lege badkamer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:55 schreef KlootMajoor het volgende:
Gaat een probleem worden ja, als ze bij het zwembad het er ook over hebben
Yes. Ook de TT is een verwijzing naar die situatie...quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:55 schreef LuQas het volgende:
Begrijp ik het nu goed? De andere groep heeft een vol=vol-discussie en daarom mogen wij dat niet zien?
Tijn en Egbert gok ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:56 schreef kukeleku het volgende:
Volgens Rik zijn er 2 die blijven roepen Vol=Vol...goh wie zouden dat nou zijn?![]()
Ik vraag me dan ook af wat er zou gebeuren als de hele groep zo'n discussie gaat voeren, waarin iedereen zegt wat hij/zij vindt. Krijgen we dan vier streams met rode banken te zien?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de laatste die je ongelijk geeft
Zal me niets verbazen dat dat hele BB reeks wat al jaren aan de gang is nu dus stopt, dat dit jaar het laatste is, omdat als het zo doorgaat echt niemand meer kijtk
Vorig jaar hadden ze zo'n situatie, toen kregen we 4 streams op de tuin.....maar dat wordt dit jaar wat moeilijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:58 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af wat er zou gebeuren als de hele groep zo'n discussie gaat voeren, waarin iedereen zegt wat hij/zij vindt. Krijgen we dan vier streams met rode banken te zien?
Met andere woorden; ik ga maar 'ns iets zinnigs doen.![]()
Ik denk dat er nu bij de techniek heus wel een tweestrijd is. Bovendien kijken ze heus wel af en toe op het forum en niet alleen op hun eigen forum.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:58 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af wat er zou gebeuren als de hele groep zo'n discussie gaat voeren, waarin iedereen zegt wat hij/zij vindt. Krijgen we dan vier streams met rode banken te zien?
Met andere woorden; ik ga maar 'ns iets zinnigs doen.![]()
Wat zijn die normen en waarden dan? Piepen dat iemand een kogel door zijn hoofd moet krijgen als hij het niet met je eens is, zoals Etienne laatst deed?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:00 schreef miraculeus het volgende:
16:33De normen en waarden van Etiënne
“Hoe haal je het in je hoofd om in Nederland te komen wonen en je niet te houden aan de Nederlandse normen en waarden”, vindt Etiënne.
van de talpa site
Ik vind het echt belachelijk. En ik vond het nog wel goed van Talpa dat ze de "kogel door z'n kop"-uitspraak wel hebben uitgezonden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze zo'n situatie, toen kregen we 4 streams op de tuin.....maar dat wordt dit jaar wat moeilijk![]()
behoort het tot de nederlandse normen en waarden dat je op je 19e al een stuk of 25 "zwakke" bezopen meisjes genaaid hebt en er een met een abortus opgezadeld hebt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:00 schreef miraculeus het volgende:
De Bewoners hebben een verhitte discussie over de integratieproblematiek. Etiënne, Marcel en Hilde hebben sterke standpunten. “Hoe haal je het in je hoofd om in Nederland te komen wonen en je niet te houden aan de Nederlandse normen en waarden”, vindt Etiënne. Ze vinden dat nieuwkomers in Nederland erg snel de taal moeten beheersen. Rik relativeert dit: “Hoeveel Nederlanders wonen er wel niet in Marbella zonder een woord Spaans te spreken.” De discussie woedt pittig voort, het lijkt er niet op dat de Bewoners het ooit eens zullen worden.
van de talpa site
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat zijn die normen en waarden dan? Piepen dat iemand een kogel door zijn hoofd moet krijgen als hij het niet met je eens is, zoals Etienne laatst deed?![]()
Ik vind Hummie een slappe trut als ze dit niet uitzend op stream of tv. Het lijkt er dus op dat H.v T. ook geen ruggegraat heeft want nu der wat hards gebeurd,discussie, wordt er niks mee gedaan en blijft het bij een lullig artikeltje op de site.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:01 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu bij de techniek heus wel een tweestrijd is. Bovendien kijken ze heus wel af en toe op het forum en niet alleen op hun eigen forum.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat zijn die normen en waarden dan? Piepen dat iemand een kogel door zijn hoofd moet krijgen als hij het niet met je eens is, zoals Etienne laatst deed?![]()
Zo, we krijgen ineens een politiek statement van een C-omroep.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:00 schreef miraculeus het volgende:
De Bewoners hebben een verhitte discussie over de integratieproblematiek. Etiënne, Marcel en Hilde hebben sterke standpunten. “Hoe haal je het in je hoofd om in Nederland te komen wonen en je niet te houden aan de Nederlandse normen en waarden”, vindt Etiënne. Ze vinden dat nieuwkomers in Nederland erg snel de taal moeten beheersen. Rik relativeert dit: “Hoeveel Nederlanders wonen er wel niet in Marbella zonder een woord Spaans te spreken.” De discussie woedt pittig voort, het lijkt er niet op dat de Bewoners het ooit eens zullen worden.
van de talpa site
Feitelijk past het prima in de Big Brother-traditie. Of in ieder geval in de traditie van het boek (1984), waar alles dat in strijd was met het regime werd verwijderd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik vind Hummie een slappe trut als ze dit niet uitzend op stream of tv. Het lijkt er dus op dat H.v T. ook geen ruggegraat heeft want nu der wat hards gebeurd,discussie, wordt er niks mee gedaan en blijft het bij een lullig artikeltje op de site.
![]()
Ik vermoed dat deze discussie wel op tv wordt uitgezonden, maar voorlopig nog even ons streamers wordt onthouden. Was die discussie waarin Linda en anderen tegen Tanja tekeer gingen vorig jaar niet ook in eerste instantie weggedraaid voor de streamers?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik vind Hummie een slappe trut als ze dit niet uitzend op stream of tv. Het lijkt er dus op dat H.v T. ook geen ruggegraat heeft want nu der wat hards gebeurd,discussie, wordt er niks mee gedaan en blijft het bij een lullig artikeltje op de site.
![]()
meldpunt discriminatie, talpa propagandeerd rechts extremismequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zo, we krijgen ineens een politiek statement van een C-omroep.![]()
dan kunnen ze het eerst hier en daar wat nuancerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:08 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze discussie wel op tv wordt uitgezonden, maar voorlopig nog even ons streamers wordt onthouden. Was die discussie waarin Linda en anderen tegen Tanja tekeer gingen vorig jaar niet ook in eerste instantie weggedraaid voor de streamers?
alle turken het land uit behalve semih? j/kquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:09 schreef kukeleku het volgende:
[..]
dan kunnen ze het eerst hier en daar wat nuanceren![]()
als je dat zo leest is het duidelijk wat voor mensen er bij Talpa zittenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zo, we krijgen ineens een politiek statement van een C-omroep.![]()
ze propaganderen dat niet maar laten zien hoe de nederlandse samenleving eruit ziet tegenwoordig....en erg genoeg leeft dat rechts extremisme onder de mensen steeds meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:08 schreef toxikon het volgende:
[..]
meldpunt discriminatie, talpa propagandeerd rechts extremisme
blijkbaar ben je pas nederlander als je meezingt met hazes, want zelf is ie ook niet zo blank als ie zou willen zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:18 schreef ThaSandman het volgende:
Ik beschouw "buitenlanders" die in Nederland zijn geboren en getogen niet als buitenlanders, maar gewoon als Nederlanders. Als je het op Etienne's manier zou bekijken zou heel het continent Amerika uit buitenlanders bestaan.
Hitler was niet echt de domste hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef riri het volgende:
Etienne is gewoon dom,net als zijn vader....rechts extremisme komt voort uit domheid
Hitler was een psychotisch persoon.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hitler was niet echt de domste hoor.
Je hebt "dom" dom en "IQ"dom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een dijk van een persoonlijkheidsstoornis, maar psychotisch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hitler was een psychotisch persoon.
De fransen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef ThaSandman het volgende:
Rechts, links. Who the fuck heeft die termen verzonnen.
Hij zette legers in die niet eens bestonden, dat gaat toch wat verder dan een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:25 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Een dijk van een persoonlijkheidsstoornis, maar psychotisch?
Menno heeft het gedaan!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef ThaSandman het volgende:
Rechts, links. Who the fuck heeft die termen verzonnen.
wat is in zijn geval slim? of domquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vlak na de oorlog zijn er een aantal veroordeelde oorlogsmisdadigers getest op IQ. En nee, dat was geen soort BNN IQ test.quote:
Meer uit frustratie en onmacht. Al zijn deze twee personen ķķk nog eens verschrikkelijk dom ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef riri het volgende:
Etienne is gewoon dom,net als zijn vader....rechts extremisme komt voort uit domheid
en ontevredenheidquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Meer uit frustratie en onmacht. Al zijn deze twee personen ķķk nog eens verschrikkelijk dom ja.
Daar ben ik het dan weer wel mee eens, al moet je dus wel een bepaald type zijn (veel kwaadheid in je hebben bv) om dan door te slaan naar rechts extremisme.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Meer uit frustratie en onmacht.
Dat is die frustratie dus. En de richting waarop je je pijlen richt, waarschijnlijk is Etienne gewoon een keer op z'n bek geslagen door een allochtoon of erger nog : hij heeft een keer een discussie verloren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Daar ben iki het dan weer wel mee eens, al moet je dus wel een bepaald type zijn (veel kwaadheid in je hebben bv) om dan door te slaan naar rechts extremisme.
hij zorgt voor de vrouwenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Voert Etienne eigenlijk wel eens iets uit in het huis ? Ik heb hem nog niet zien koken, schoonmaken of weet ik veel wat ?
Seyss-Inquart hier hoor je de ijzingwekkende toespraak van Seyss-Inquart als reactie op de Februaristaking. Hij vertelt hier dat de stakers gestraft moeten worden. Hij vertelt ook dat Joden geen Nederlanders zijn en dat ze geslagen moeten worden waar het kan. En misschien nog wel het schokkends is het applaus dat volgt... (12 Maart 1941)quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vlak na de oorlog zijn er een aantal veroordeelde oorlogsmisdadigers getest op IQ. En nee, dat was geen soort BNN IQ test.
De top 10:
1 Hjalmar Schacht 143
2 Arthur Seyss-Inquart 141
3 Hermann Goering 138
4 Karl Doenitz 138
5 Franz von Papen 134
6 Eric Raeder 134
7 Dr. Hans Frank 130
8 Hans Fritsche 130
9 Baldur von Schirach 130
10 Joachim von Ribbentrop 129
Er wordt ook bij vermeld dat Hitler hoogstwaarschijnlijk bij de bovenste 5 zal horen.
Ik denk dat er bij veel mensen angst en bezorgdheid de drijfveren zijn om dergelijke standpunten in te nemen. Angst dat "we" worden "overgenomen". Ik kan die angst heel goed begrijpen. Ik denk alleen dat polarisering een heilloze weg is. Het moet samen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer wel mee eens, al moet je dus wel een bepaald type zijn (veel kwaadheid in je hebben bv) om dan door te slaan naar rechts extremisme.
Dus moeten wij hetzelfde reageren in NL?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef dl3b het volgende:
Als wij in een noord Afrikaans land naast de pot pissen, weten we niet wat ons overkomt
Nee, wij geven inburgerings cursussen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus moeten wij hetzelfde reageren in NL?![]()
Dat hebben onze voorouders ook niet gedaan toen ze zich in allerlei kolonies vestigden. Ik zie de mensen in Australie namelijk niet als Aboriginals gekleed gaan en in Amerika slapen ze ook niet in een wigwam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef dl3b het volgende:
En wat is er extreem rechts aan het idee dat allochtonen die zich in een land vestigen, de normen en waarden die de autochtonen bewoners van dat land met elkaar afspreken, respecteren?
Niets, helemaal niets.
Als wij in een noord Afrikaans land naast de pot pissen, weten we niet wat ons overkomt
Ach de boodschap valt over te twisten, maar de manier waarop E10 het brengt spreekt boekdelen natuurlijk. En als hij voor het blok wordt gezegd dan pruttelt ie : ja, maar toch ... Gewoon een gefrustreerde koe natuurlijk, het valt best onder woorden te brengen, maar met vuil gooien alleen zet je jezelf wel lekker neer. Mits je het kunt zien of horen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat er bij veel mensen angst en bezorgdheid de drijfveren zijn om dergelijke standpunten in te nemen. Angst dat "we" worden "overgenomen". Ik kan die angst heel goed begrijpen. Ik denk alleen dat polarisering een heilloze weg is. Het moet samen.
Die ideeën zijn in onze gedachtengang gestoord ja. Maar het heeft volgens mij niets met slimheid of domheid te maken. De man scoort 141 op een IQ test. Zijn EQ test zal wel een flink stuk lager zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef riri het volgende:
http://www.februaristaking.nl/2.ram (te openen met real player)
Als je zo spreekt ben je in mijn ogen niet slim maar dom
O, dus dan hoeven nieuwe nederlanders dat dus ook niet te doen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:51 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat hebben onze voorouders ook niet gedaan toen ze zich in allerlei kolonies vestigden. Ik zie de mensen in Australie namelijk niet als Aboriginals gekleed gaan en in Amerika slapen ze ook niet in een wigwam.
Dat geldt denk ik meer voor de 'gewone mens'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij veel mensen angst en bezorgdheid de drijfveren zijn om dergelijke standpunten in te nemen. Angst dat "we" worden "overgenomen".
Nieuwe Nederlanders kunnen zich best aanpassen, maar 3e generatie Marokkanen in Nederland beschouw ik niet meer als allochtoon. Wij hebben de 1e generatie Marokkanen zelf hierheen gehaald om ze in bv de mijnen te laten werken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dus dan hoeven nieuwe nederlanders dat dus ook niet te doen?
Wat wil je nou eigenlijk beweren of aantonen dan?
Die rijd niet niet meer, hebbie die rail als gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef Scrupules het volgende:
[..]
![]()
etienne op de deportatie-trein en afvoeren die handel
Dat laatste is een totaal andere discussie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:00 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nieuwe Nederlanders kunnen zich best aanpassen, maar 3e generatie Marokkanen in Nederland beschouw ik niet meer als allochtoon. Wij hebben de 1e generatie Marokkanen zelf hierheen gehaald om ze in bv de mijnen te laten werken.
Ik hoop vanavond maar denk dat het nog wel een weekje duurtquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:06 schreef riri het volgende:
wanneer komt er een feest met sterke drank?
Nope, morgen pasquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:06 schreef Sonique het volgende:
Is er al genomineerd trouwens, ik zet net de streams aan...
Goeie avond allentesamen
jammer dat ze daarmee gestopt zijn (het werken dan de 3e generatie)quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:00 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nieuwe Nederlanders kunnen zich best aanpassen, maar 3e generatie Marokkanen in Nederland beschouw ik niet meer als allochtoon. Wij hebben de 1e generatie Marokkanen zelf hierheen gehaald om ze in bv de mijnen te laten werken.
Helaas voor Nederland verschillen de meningen heel erg over dit onderwerp en zal er waarschijnlijk ook nooit een fatsoenlijke oplossing komen. Over 60 jaar zal er wel weer een ander probleem zijn waar we niet uitkomen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste is een totaal andere discussie.
Maar goed, het is nogal offtopic om hier lang op door te gaan, dus ik stop er mee.
ja dat zag ik ook, ploffie kwam de keuken in en werd genegeerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:09 schreef Sonique het volgende:
En hoe die vrouwen om Tijn hangen lol
Ik denk dat E10 bang is voor Janine. Hij realiseert zich denk ik dat hij verbaal nooit tegen haar op kan mocht het tot een confrontatie komen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:11 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Als hij resoluut was zou hij dus hetzelfde met Janine moeten hebben, maar dat heeft hij niet.
Janine wordt gewoon kwaad en begint te razen. Semih is Etienne verbaal compleet de baas denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:13 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ik denk dat E10 bang is voor Janine. Hij realiseert zich denk ik dat hij verbaal nooit tegen haar op kan mocht het tot een confrontatie komen.
alleen semih is nu nog te beleefd om hem af te brandenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Janine wordt gewoon kwaad en begint te razen. Semih is Etienne verbaal compleet de baas denk ik.
Dat is ook het beste. Hoe idioot je een mening ook vindt, het is altijd leerzaam om alle opvattingen te horen en niet halverwege iemands verhaal er al doorheen te knallen (wat Janine zou doen).quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:19 schreef ThaSandman het volgende:
Semih neemt ook de tijd om naar een andere mening te luisteren.
Dat siert hem wel, ik denk dat als hij en Etienne wél tot een confrontatie komen, hij heel kalm blijft en Etienne totaal uit zn bol gaat, of zegt : ja, maar toch ...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:18 schreef toxikon het volgende:
alleen semih is nu nog te beleefd om hem af te branden
Rustig blijven en ze met woorden finaal onderuit halen werkt vaak heel goed jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat siert hem wel, ik denk dat als hij en Etienne wél tot een confrontatie komen, hij heel kalm blijft en Etienne totaal uit zn bol gaat, of zegt : ja, maar toch ....
Puike gozer die Semih.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat siert hem wel, ik denk dat als hij en Etienne wél tot een confrontatie komen, hij heel kalm blijft en Etienne totaal uit zn bol gaat, of zegt : ja, maar toch ....
Puike gozer die Semih.
Als je ruzie wilt, dan werkt dat heel goed ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rustig blijven en ze met woorden finaal onderuit halen werkt vaak heel goed ja
yep en het mooie is dat de schreeuwerd de schuld krijgt danquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je ruzie wilt, dan werkt dat heel goed ja.
LOL... dat is vaak wel de consequentie ja. Die personen beginnen dan steeds harder te praten en te schreeuwen. Maar ja, een echt andere keuze is er niet, behalve die mensen volkomen negeren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je ruzie wilt, dan werkt dat heel goed ja.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:24 schreef ThaSandman het volgende:
Jammer dat Semih niet wat vaker roert in het grotje van Micheline.
Je kunt ook, met begrip voor het waarom van andermans mening, stukje bij beetje die mening proberen te beīnvloeden. Maar dat levert geen leuke televisie op. Dus doe maar botte bijl.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat is vaak wel de consequentie ja. Die personen beginnen dan steeds harder te praten en te schreeuwen. Maar ja, een echt andere keuze is er niet, behalve die mensen volkomen negeren.
Ik wil ...of spetterende ruzies......of ongecensuurde harde sex op die streams zien........quote:
Ja, ik zou haar ook wel willen neuken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Stijf piemeltje ik hiervan krijg
En dan reken je ook op frigide Hummie? Je neemt aan dat ze de streams wel lekker gericht op het tweetal laat staan als Semih zijn jongeheer in het genotsgrotje van Micheline laat verdwijnen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil ...of spetterende ruzies......of ongecensuurde harde sex op die streams zien........
optie a lijkt momenteel de ver van mijn bed show; dus er zit niets anders op voor Semih![]()
Kom op jongen...doe je best....heel streamend FOK! rekent op je.
Ze heeft wel een zeikstem ja. Maar misschien kreunt ze wel lekker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
En dat zeikerige toontje: voetmaaaaaasaaaaaaaaaaasjeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Nee, ik vind Micheline ook niet aantrekkelijk meer.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef riri het volgende:
Big Brother Live
ma 04-09-2006
ma 04-09-2006
Bridget Maasland presenteert de live-uitzending van Big Brother waarin de kijker bepaalt welke kandidaat er vandaag het huis moet verlaten. Welke duo's blijven in stand?
Moet maandag er al iemand uit?
Dat wordt leuk, aan het begin van de uitzending de namen en dan aan het einde iemand eruit?
Dat verwachten ze vast niet!
Ik zie geen bron.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef riri het volgende:
Big Brother Live
ma 04-09-2006
ma 04-09-2006
Bridget Maasland presenteert de live-uitzending van Big Brother waarin de kijker bepaalt welke kandidaat er vandaag het huis moet verlaten. Welke duo's blijven in stand?
Lijkt me dat dat een foutje is, of ze moeten inderdaad net als vorige week alleen laten stemmen in de live uitzending. Het lijkt wel alsof ze dit jaar geen dollartekens meer in de ogen hebben trouwens. Vorige keer ook niet eens steeds een (valse) tussenstand om fans aan te zetten toch nķg maar een keer te bellen of smssen. Beetje vreemd vond ik dat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:40 schreef riri het volgende:
Big Brother Live
ma 04-09-2006
ma 04-09-2006
Vast wel, want dan moeten de genomineerden toch maandagmiddag al hun koffers pakken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef miraculeus het volgende:
Dat wordt leuk, aan het begin van de uitzending de namen en dan aan het einde iemand eruit?
Dat verwachten ze vast niet!
Ja, dat is waar ook, ze moeten natuurlijk van te voren inpakken. Jammer, ik zou de gezichten wel willen zien als ze horen dat er binnen een uur iemand weg gaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vast wel, want dan moeten de genomineerden toch maandagmiddag al hun koffers pakken.
Ik hoop het wel, de gespreksstof raakt aardig op zo inmiddels.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:44 schreef miraculeus het volgende:
Ja gaat dit weekend de telefoon ook weer?
Als ze morgen nomineren, dan kan het een nominatie zijn van alleen de bewoners en laten ze kijkers buiten kijf.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat een foutje is, of ze moeten inderdaad net als vorige week alleen laten stemmen in de live uitzending. Het lijkt wel alsof ze dit jaar geen dollartekens meer in de ogen hebben trouwens. Vorige keer ook niet eens steeds een (valse) tussenstand om fans aan te zetten toch nķg maar een keer te bellen of smssen. Beetje vreemd vond ik dat.
Dat zat ik me dus ook af te vragen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat een foutje is, of ze moeten inderdaad net als vorige week alleen laten stemmen in de live uitzending. Het lijkt wel alsof ze dit jaar geen dollartekens meer in de ogen hebben trouwens. Vorige keer ook niet eens steeds een (valse) tussenstand om fans aan te zetten toch nķg maar een keer te bellen of smssen. Beetje vreemd vond ik dat.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan reken je ook op frigide Hummie? Je neemt aan dat ze de streams wel lekker gericht op het tweetal laat staan als Semih zijn jongeheer in het genotsgrotje van Micheline laat verdwijnen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Hummie een graag geziene gast is in diverse clubs cq parenclubs.....
*ideetje*quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Dan was er vast wel een stiekem met een telefoon genomen plaatje van Hummie in leren pak met zweepje en handboeien verschenen in een landelijk roddelblad![]()
Ik denk dat Hummie al een jaar of 18 geen sex meer heeft gehad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat Hummie een graag geziene gast is in diverse clubs cq parenclubs.....wat ze ons als zelfregulerend verantwoordelijke programmamaakster voorschoteld is natuurlijk een tweede.![]()
Abbekerk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:55 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze wel wisten dat het weinig mensen een zak uit zou maken of Egbert er in zou blijven en al blij waren met die telefoontjes uit hoe heet dat gehucht ook alweer?![]()
In de eerste editie van de Belgische BB ontstond er een ruzie tussen Big Brother en een bewoner, die uiteindelijk over de schutting van de tuin kroop...en op het dak is gaan zitten. LOLquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef riri het volgende:
Je zou iets kunnen doen wat zo opzienbarend is dat ze je linea recta het huis uit zouden moeten zetten...ben je verzekerd dat je overal wordt uitgenodigd om toe te lichten waarom
bekendheid alom
haha
Waren er ook niet 2 over een schutting geklommen en naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:05 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
In de eerste editie van de Belgische BB ontstond er een ruzie tussen Big Brother en een bewoner, die uiteindelijk over de schutting van de tuin kroop...en op het dak is gaan zitten. LOL
En die persoon won uiteindelijk nog ook.![]()
In de vierde (of vijfde), iig de laatste (van afgelopen jaar) was er ruzie tussen één bewoner en Big Brother en de andere bewoners.
Die gast heeft toen zelfs nog een grote ruit aan diggelen gegooid. Hij is uit het huis gezet. Het was hem ķf de andere bewoners, die bang van hem waren.![]()
Er was ook een keer zo'n vent die wou er niet meer uit toen hij eruit moest, bb4 ofzo... weet iemand dat nog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik meen dat er ook een BB ergens is geweest waar een hele groep bewoners dreigde op te stappen of dat zelfs al in gang hadden gezet.
Misschien is zijn fontanel nog niet helemaal dichtgegroeid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn slijmt over Egbert, tegen Marcia.
Ja, dat weet iedereen hier nog wel. Onze Ed uit BB2quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:10 schreef natedanielz het volgende:
[..]
Er was ook een keer zo'n vent die wou er niet meer uit toen hij eruit moest, bb4 ofzo... weet iemand dat nog?
Dus Sabrina gaat hem met die van Monique wisselen??quote:
Behalve datgene wat gepost is in het tieten topic niet veel eigenlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:10 schreef Coos het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 24 uur??![]()
Ja die heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve datgene wat gepost is in het tieten topic niet veel eigenlijk
Was dat een schouderklopje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gezien.![]()
Mooie foto's![]()
Voor alle "cappers" ja.quote:
Dat is echt nog maar net. (sinds jij online bent zo'n beetjequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:20 schreef Coos het volgende:
Wat is Fok weer traag zeg!!!
hehequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen hier nog wel. Onze Ed uit BB2![]()
Ja schuif maar weer naar binnen.quote:
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze iig dat geen contact met de buitenwereld erin houden.
Geen tuin, en tijdens de live gewoon een mededeling op het scherm wie de genomindeerden zijn, en that`s it.
Precies, en zo veel mogelijk verveling (dus weinig opdrachten) en zeer weinig feestjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze iig dat geen contact met de buitenwereld erin houden.
Geen tuin, en tijdens de live gewoon een mededeling op het scherm wie de genomineerden zijn, en that`s it.
Dat was kansloos imo, hij ging twijfelen aan de meest duidelijke regel in BB. Beetje dom dus. Leuke tv, dat welquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef natedanielz het volgende:
[..]
hehedat was echt komisch.
ik dacht eerst dat het voor de grap was, maar wel een mooie actie van hem haha
En dat kan of mag niet volgens jou?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
E10 is duidelijk een voorbeeld van iemand die over alles een mening heeft zonder er ervaring mee te hebben
Ja dat was in Belgie, die bewoner was Javierquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik meen dat er ook een BB ergens is geweest waar een hele groep bewoners dreigde op te stappen of dat zelfs al in gang hadden gezet.
Dom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was kansloos imo, hij ging twijfelen aan de meest duidelijke regel in BB. Beetje dom dus. Leuke tv, dat wel![]()
ik erger me er aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat kan of mag niet volgens jou?
Dan gooien ze alsnog de tuin open, alles zullen ze eraan doen om het programma te reddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ver BB zal gaan. Wat als de bewoners nu eisen dat ze de tuin in mogen en als dat niet mag dat ze dan opstappen? Het zal nooit gebeuren, maar stel je voor dat het wél gebeurt.
Wat feestjes en zware opdrachten mag van mij dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, en zo veel mogelijk verveling (dus weinig opdrachten) en zeer weinig feestjes
Bij de huidige kijkcijfers zou ik het er als bewoners maar niet op gokken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe ver BB zal gaan. Wat als de bewoners nu eisen dat ze de tuin in mogen en als dat niet mag dat ze dan opstappen? Het zal nooit gebeuren, maar stel je voor dat het wél gebeurt.
Kunstquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020959.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft ie al eerder verteld; Het was een marokkaanse jongenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef scanman01 het volgende:
Etienne heeft het over iemand die hij finaal in elkaar heeft geslagen?
En terecht, ben die Milica meer dan zat met d'r domme opmerkingen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:42 schreef Gert het volgende:
Zo, Milica wordt even de les gelezen door Semih.
* twee ferme schouderklopjes uitdeeltquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020959.jpg]afbeelding][/URL]
Semih had volkomen gelijk, maar hij zei het wel érg vinnig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, ben die Milica meer dan zat met d'r domme opmerkingen.
Ik zie toch liever Milica als Janinequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, ben die Milica meer dan zat met d'r domme opmerkingen.
Wellicht dat het akkefietje van laatst nog net zo in zijn geheugen zat als in het mijne. Dat ze hem ging vertellen dat ze de yoghurt hadden opgegeten en nadat ze het had gezegd, dat ze met een misplaatste triomf zei: zo ik heb het gezegd!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Semih had volkomen gelijk, maar hij zei het wel érg vinnig.
Geeft niet.![]()
Is v-o-l niet het forum waar ik een "waarschuwing" kreeg omdat ik domme Belg had gezegd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef luciano het volgende:
Ga zo door mensen ........... er waren al zo weinig streamverslagen hier , en nu is er WEER een nieuw topic bij waar de mensen zitten te ouwehoeren i.p.v. te streamen , ook al is er niets te melden misschien ..........COS / FB / SC / VOER VOOR PSYCHOS .......... whats next .........en het dan gek vinden toen ik tijdens BB5 reeds aangaf dat het totaal de verkeerde kant uitgaat met FOk .... ik hoorde net voor het eerst van v-o-l , en ben daar ook maar eens wezen lurken ..... en ik kan het heel goed begrijpen dat men het bijna wekelijks wisselende beleid van FOK niet meer begrijpt ........ GO GOEROE GO ................ DANNY ROELEERT
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef luciano het volgende:
Ga zo door mensen ........... er waren al zo weinig streamverslagen hier , en nu is er WEER een nieuw topic bij waar de mensen zitten te ouwehoeren i.p.v. te streamen , ook al is er niets te melden misschien ..........COS / FB / SC / VOER VOOR PSYCHOS .......... whats next .........en het dan gek vinden toen ik tijdens BB5 reeds aangaf dat het totaal de verkeerde kant uitgaat met FOk .... ik hoorde net voor het eerst van v-o-l , en ben daar ook maar eens wezen lurken ..... en ik kan het heel goed begrijpen dat men het bijna wekelijks wisselende beleid van FOK niet meer begrijpt ........ GO GOEROE GO ................ DANNY ROELEERT
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
* twee ferme schouderklopjes uitdeelt
Het ligt er dus maar net aan wanneer je bent geboren, hoe je er tegenaan kijkt en je opvoedingquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef Gert het volgende:
De moeilijke discussie
Het is een terugkerend onderwerp in het Huis: integratieproblematiek. Vooral Etiënne heeft hier een sterke mening over, en steekt die niet onder stoelen of banken.
Klopt en het andere deel is vooral hindoe...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef ThaSandman het volgende:
Grappig dat er maar weinig boedhistische tempels zijn in Nederland volgens Etienne. Volgens mij zijn de meeste indonezen moslim en niet boedhist.
Oh gut, ze huilt eromquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Millica is behoorlijk geraakt door dat fruit gedoe.
Incasseren dat je ongelijk hebt, is niet eenvoudig.
Op hoeveel staan de niet gelovigen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:02 schreef ThaSandman het volgende:
islam (ca. 88%), christendom 8%, hindoeīsme 3%, boeddhisme 1% e.a.
Van wikipedia geplukt. Hij weet dus helemaal niks van Indonesie.
Dat hoort bij de 1%quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op hoeveel staan de niet gelovigen?![]()
Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef miraculeus het volgende:
ach... ze huilt!
Ja zielig doen en dan hem in een kwaad daglicht stellen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!
Ik verdenk Milica ervan zo de hetze tegen Semih in stand te houden.
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!
Ik verdenk Milica ervan zo de hetze tegen Semih in stand te houden.
nee, in indonesiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, dat wereldwijd pfffff![]()
Dat zou wel oke zijn van hem...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef druide het volgende:
[..]
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.![]()
Hahahaha, die is goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef druide het volgende:
[..]
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.![]()
Ja was er net een aan het janken. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef itsme het volgende:
ze zijn helemaal blij dat er wat staat te gebeuren. Ik wil ze niet blij zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |