Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef miraculeus het volgende:
ach... ze huilt!
Ja zielig doen en dan hem in een kwaad daglicht stellen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!
Ik verdenk Milica ervan zo de hetze tegen Semih in stand te houden.
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en waar ging het nou helemaal om, zoooo erg was het nou ook weer niet wat Semih zei en ook de manier waarop, weliswaar vinnig, maar als ze daar al om gaat huilen staan ons nog heel wat huilbuien te wachten!
Ik verdenk Milica ervan zo de hetze tegen Semih in stand te houden.
nee, in indonesiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, dat wereldwijd pfffff![]()
Dat zou wel oke zijn van hem...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef druide het volgende:
[..]
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.![]()
Hahahaha, die is goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:09 schreef druide het volgende:
[..]
Ik verdenk Semih ervan expres vinnig te doen, zodat alle kampers op hem stemmen, en daarmee zijn vrienden gevrijwaard blijven. Omdat Semih al genomineerd is, maakt het voor hem niet uit.![]()
Ja was er net een aan het janken. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef itsme het volgende:
ze zijn helemaal blij dat er wat staat te gebeuren. Ik wil ze niet blij zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |